Epoka żelaza: Zasady
przez Bin4r ·
Epoka żelaza: Informacje ogólne
- Wydarzenie Epoka żelaza zacznie się 18 lipca o 10:00 CEST i zakończy się 1 sierpnia o 10:00 CEST (UTC+2).
- Pula nagród (pojazdy X poziomu): 5500 pojazdów-nagród za punkty sławy i 3500 pojazdów-nagród dostępnych na aukcji.
- Podczas tego wydarzenia gracze mogą otrzymać różne nagrody, w zależności od liczby zebranych punktów sławy; mogą też skonstruować nagrody w Warsztacie.
- Liczba zdobytych nagród i możliwość stworzenia w Warsztacie przedmiotów zależy od liczby stoczonych bitew, zniszczonych pojazdów przeciwnika i uzyskanych zwycięstw, a także od strategicznych decyzji podejmowanych przez dowódców klanowych.
- Gracze mogą zdobywać punkty sławy poprzez uczestnictwo w bitwach. Po zakończeniu wydarzenia te punkty mogą zostać wymienione na różne nagrody.
- Wszyscy gracze otrzymają tak zwane moduły eksperymentalne, które zmieniają techniczne charakterystyki pojazdów w bitwach na mapie globalnej.
- Klany będą zdobywać punkty sławy zarówno w bitwie jak i za wypełnianie specjalnych warunków.
- W dowolnym momencie podczas trwania wydarzenia klan może użyć specjalnej mechaniki, która konwertuje klanowe punkty sławy na punkty badań.
- Punkty badań można zainwestować w różne technologie przyspieszające zbieranie klanowych i osobistych punktów sławy i ułatwiające klanom działania na mapach.
- Klany, które rozważnie zainwestują swoje punkty sławy będą więcej zdobywać w bitwach.
- Klany, które optymalnie dysponowały swoimi środkami, zbierając punkty sławy oraz inwestując je w technologie (a także osiągnęły dobre wyniki w bitwach), mają największe szanse na osiągnięcie sukcesu podczas wydarzenia.
Zmiany względem poprzednich wydarzeń
- Zmieniła się pula pojazdów-nagród.
- Zmieniono podział pojazdów X poziomu pomiędzy pulą nagród za punkty sławy i aukcją.
- Zbalansowano system podziału osobistych punktów sławy.
- Moduły eksperymentalne można montować na wszystkich typach pojazdów.
- Dodano technologię klanową „Osobiste punkty sławy w bitwach” i bonus, który zwiększa liczbę osobistych punktów sławy otrzymywanych przez wszystkich członków klanu.
- Dodano bonus za pierwsze zajęcie prowincji na frontach zaawansowanym i elitarnym.
- Zmieniono zestaw nagród w Warsztacie.
- Zmieniono pulę nagród za osobiste punkty sławy.
Glosariusz
Warsztat: mechanika zdobywania specjalnych zasobów za bitwy rozegrane na mapie globalnej i ich przekształcanie na różne przedmioty.
Moduły eksperymentalne: zestaw specjalnych modułów, które polepszają różne charakterystyki pojazdów. Można użyć jednorazowo w ramach wydarzenia. Otrzymywane przez uczestników w ograniczonej i określonej liczbie. Nie można ich uzupełniać.
Zasoby: różne przedmioty w grze otrzymywane po bitwie. Można ich używać w Warsztacie.
Komponenty: elementy, które można złożyć z dostępnych w Warsztacie zasobów. Są one wykorzystywane do produkcji pojazdów i wejściówek na aukcję pojazdów.
Kolejka produkcyjna: element Warsztatu. Jest to ciąg przedmiotów zaplanowanych do produkcji.
Wejściówka na aukcję pojazdów: zaproszenie, które umożliwia graczom udział w aukcji pojazdów-nagród za obligacje na koniec bieżącego wydarzenia.
Fronty: obszary, na które podzielona jest arena gry. Łącznie istnieją trzy fronty, a każdy z nich posiada własną mechanikę gry i warunki dostępu. Każdy kolejny front posiada mniej prowincji, lepsze nagrody, ale wymaga też ostrzejszej rywalizacji.
Premie: klanowe i osobiste ulepszenia, które są dostępne w prowincjach i nadawane posiadającym je klanom.
Technologie: specjalne korzyści uzyskiwane przez klany dzięki inwestowaniu uprzednio zdobytych punktów sławy.
Laboratorium: dostawca technologii. Technologie można nabyć za punkty badań, które otrzymuje się, wymieniając klanowe punkty sławy i wypełniając zadania klanowe.
Inwestycja: specjalna mechanika do wymiany klanowych punktów sławy na punkty badań, których potrzebujecie do zakupu technologii. Jeśli klan posiada prowincje na frontach i użyje mechaniki Inwestycji, zostanie on automatycznie usunięty z mapy.
Aukcje inwazyjne: połączenie inwazji i aukcji, w którym niektóre klany licytują inwazję z użyciem klanowych punktów sławy, podczas gdy inne klany uczestniczą za pośrednictwem premii i technologii lub atakując lądem.
Zadania klanowe: zadania, które po ukończeniu umożliwiają klanom zdobywanie klanowych punktów sławy, punktów badań oraz różnych technologii.
1. Zasady ogólne
- Epoka żelaza będzie trwać od 18 lipca o 10:00 CEST do 1 sierpnia o 10:00 CEST (UTC+2). Ostatni dzień bitew to 31 lipca.
- Wydarzenie to odbędzie się w jednym etapie i nie będzie miało przerw ani dni wolnych.
- Wszystkie klany (te już istniejące jak i nowo utworzone) będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu.
- Arena gry zostanie podzielona na trzy fronty: podstawowy, zaawansowany i elitarny. Dostęp do zaawansowanego i elitarnego frontu jest ograniczony.
- Bunty są wyłączone.
- Wszystkie bitwy będą rozgrywane w formacie 15 na 15 w pojazdach X poziomu.
- Czas trwania bitwy wynosi 15 minut.
- Mgła wojny jest włączona.
- Kary za niestawienie się w bitwie są włączone.
- Dochody prowincji w złocie są wyłączone. Podczas wydarzenia Epoka żelaza prowincje zapewnią swoim posiadaczom specjalne premie.
- Właściciel prowincji nie bierze udziału w turniejach o prowincje inwazyjne, bitwach w turniejach poprzez aukcje, ani w atakach lądowych na własne prowincje.
- Klany posiadające jakiekolwiek terytorium na jakimkolwiek froncie mogą zgłosić się do turnieju inwazyjnego na terytorium frontu podstawowego i do aukcji inwazyjnych na frontach zaawansowanym i elitarnym.
- Klany nie mogą atakować inwazyjnych prowincji z lądu na terytorium frontu podstawowego.
- Klany mogą atakować z lądu aukcje inwazyjne na frontach zaawansowanym i elitarnym.
- Sztaby są wyłączone. Dywizje można tworzyć w każdej prowincji.
- Tworzenie i utrzymywanie dywizji jest bezpłatne.
- Moduły dywizji są wyłączone.
- Prowincje inwazyjne na terytorium frontu podstawowego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew inwazyjnych.
- Maksymalna liczba uczestników turnieju inwazyjnego wynosi 32.
- W pierwszym dniu „ponownego podziału świata” maksymalna liczba uczestników turniejów inwazyjnych wyniesie 16.
- Prowincje inwazyjne na terytorium frontów zaawansowanego i elitarnego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew.
- Maksymalna liczba uczestników aukcji inwazyjnej na terytorium frontu zaawansowanego wynosi 16, a na terytorium frontu elitarnego 8. (Więcej szczegółów w dziale Fronty.)
- Przesunięcie bitwy o 15 minut jest włączone w 50% prowincji.
- Blokada pojazdów jest włączona w bitwach o prowincje frontu elitarnego. Podstawowy czas blokady wynosi 72 godziny.
Mapy:
- Karelia
- Malinowka
- Himmelsdorf
- Prochorowka
- Ensk
- Lakeville
- Mines
- Murowanka
- Erlenberg
- Urwisko
- Westfield
- Piaszczysta rzeka
- El Haluf
- Redshire
- Step
- Zatoka rybacka
- Przełęcz
- Dębina
- Autostrada
- Cichy Brzeg
- Rzeka Perłowa
- Studzianki
- Overlord
- Berlin
- Paryż
- Pilzno
- Bezpieczna przystań
2. Warsztat
W Warsztacie gracze mogą używać zasobów otrzymanych po bitwach na mapie globalnej, aby wyprodukować następujące przedmioty:
- VIII KV-4 Kreslavskiy
- VIII 50TP prototyp
- Ulepszona sprężarka
- Wejściówka na aukcję pojazdów
Warsztat znajduje się na ekranie klanu.
2.1. Zasoby
Po bitwie na mapie globalnej, uczestnicy otrzymają różne zasoby. Ilość zasobów jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:
- Front bitwy
- Typ bitwy
- Wynik bitwy: klany otrzymują więcej zasobów za zwycięstwa
- Liczba zniszczonych pojazdów przeciwnika: im więcej zniszczonych nieprzyjacielskich pojazdów, tym więcej zasobów (pojazdy zniszczone przed zakończeniem bitwy są brane pod uwagę, bez względu na to, kto je zniszczył).
- Moduły eksperymentalne na zniszczonych pojazdach przeciwników: zniszczenie pojazdów posiadających moduły eksperymentalne zostanie nagrodzone dodatkowymi zasobami.
Jeśli drużyna zniszczy w bitwie 0 pojazdów przeciwnika, żaden gracz tej drużyny nie otrzyma zasobów na koniec tej bitwy.
Zasoby zdobyte w bitwie mogą zostać wykorzystane do tworzenia komponentów. Te komponenty mogą być następnie wykorzystane do produkcji różnych przedmiotów.
Złom jest zasobem bazowym, z którego można uzyskać dalsze zasoby. W Warsztacie złom można przerobić na różne inne zasoby: metale żelazne, metale nieżelazne i części zamienne. Proces przekształcania złomu na inne zasoby jest natychmiastowy.
Wszystkie komponenty mogą zostać rozłożone na zasoby. To również dzieje się błyskawicznie. Ilość otrzymanych zasobów będzie mniejsza, niż ta użyta do złożenia przedmiotu.
Jednocześnie można konstruować tylko jeden przedmiot. Istnieje jednak możliwość ustalenia kolejki produkcyjnej.
Przedmioty w kolejce produkcyjnej można z niej usuwać lub przenosić. W przypadku usunięcia przedmiotu z kolejki (łącznie z obecnie składanym), zasoby zostaną w całości zwrócone do magazynu.
W Warsztacie gracze mogą znaleźć dziennik bitew pokazujący ilość zasobów zdobytych we wszystkich bitwach od początku wydarzenia.
Warsztat będzie dostępny do końca okresu wymiany punktów sławy na premie-nagrody (18 sierpnia o 10:00 CEST (UTC+2)).
Po zamknięciu Warsztatu wszystkie niewykorzystane zasoby zostaną usunięte.
Skonstruowane nagrody zostaną przyznane graczom w ciągu kilku dni po zakończeniu okresu wymiany punktów sławy na premie-nagrody i ujawnieniu wyników aukcji pojazdów-nagród. Pojazdy zostaną przyznane w dniu 18 sierpnia o 10:00 CEST (UTC+2).*
Maksymalny zestaw nagród, które można wyprodukować w Warsztacie podczas wydarzenia: 1 wejściówka na aukcję pojazdów, 1 element wyposażenia i 1 pojazd premium do wyboru.
2.2. Wejściówka na aukcję pojazdów
Aby wziąć udział w aukcji pojazdów, będzie trzeba wyprodukować wejściówkę na aukcję pojazdów, specjalny przedmiot w Warsztacie. Ta wejściówka jest produkowana natychmiastowo przy użyciu wstępnie zmontowanych komponentów, więc nie ma potrzeby dodawania jej do kolejki. Wejściówka nie może być jednak rozmontowana. Wyprodukowanie wejściówki na aukcję pojazdów nie będzie miało wpływu na produkcję innych nagród – pozostaną one dostępne w Warsztacie. Po zakończeniu wydarzenia wejściówki nie będą dostępne do produkcji.*
Jeśli gracz zajmie pozycję premiowaną i odbierze pojazd-nagrodę, po otrzymaniu pojazdu za pozycję w klasyfikacji w zamian za osobiste punkty sławy, nie będzie mógł wziąć udziału w aukcji pojazdów-nagród, nawet posiadając wejściówkę na aukcję pojazdów.
3. Moduły eksperymentalne
W ramach wydarzenia wszyscy uczestnicy otrzymają eksperymentalne moduły, które wpłyną na techniczne charakterystyki pojazdów. Moduły te będzie można wykorzystać jedynie na mapie globalnej.
W pojeździe można jednocześnie zamontować tylko jeden moduł eksperymentalny i będzie on działać tylko przez jedną bitwę (moduł nie zostanie odjęty w przypadku zwycięstwa technicznego). Moduły te można demontować i montować ponownie na pojazdach.
Po rozpoczęciu wydarzenia i zalogowaniu się do klienta gry, gracze otrzymają trzy moduły eksperymentalne każdego typu. Nie można ich będzie uzupełnić podczas wydarzenia.
Podczas bitwy, jeśli moduł eksperymentalny został zamontowany na pojeździe, będzie on oznaczony specjalnym znacznikiem w interfejsie bitwy.
Po zakończeniu wydarzenia wszystkie niewykorzystane moduły zostaną usunięte.
Moduł | Efekt |
---|---|
System kontroli ognia | -20% do rozrzutu działa |
Dodatkowe płyty pancerne | +20% do wytrzymałości pojazdu
+25% do wagi pojazdu |
Ciężkie ładunki | +15% do uszkodzeń na strzał
+20% do czasu celowania |
System klimatyzacji | +30% do głównej kwalifikacji wszystkich członków załogi |
Kompozytowa osłona przeciwodłamkowa | +10% do wytrzymałości pojazdu
+10% do wagi pojazdu |
System doładowania | +20% do mocy silnika |
Aby otrzymać moduły eksperymentalne, należy zalogować się do klienta gry po rozpoczęciu wydarzenia.
4. Arena gry
- Arena gry zostanie podzielona na trzy fronty: podstawowy, zaawansowany i elitarny.
- Okno czasowe wydarzenia: 19:00-22:00 CEST (UTC+2)
5. Fronty
Trzy fronty charakteryzują się różnymi warunkami dostępu, liczbą osobistych i klanowych punktów sławy, które oferują oraz różnymi strategicznymi mechanikami.
Każda prowincja na mapie globalnej oferuje określoną liczbę premii, które dają strategiczną przewagę klanowi, który ją posiada.
Przydzielanie premii w prowincjach pozostaje niezmienne w czasie trwania wydarzenia.
5.1. Front podstawowy
- Na froncie podstawowym klanowe punkty sławy są przyznawane tylko za bitwy.
- Zgłoszenia do inwazji na terytorium frontu podstawowego są dostępne dla każdego klanu, który posiada przynajmniej 15 członków z pojazdem X poziomu.
- Maksymalna liczba zgłoszeń do inwazji jednocześnie dostępnych dla frontu podstawowego wynosi 6 (jeśli klan posiada ponad 90 członków z pojazdami X poziomu).
- Na terytorium frontu podstawowego dostępne są dynamiczne inwazje. Zgłoszenia do inwazji na froncie podstawowym mogą być wysyłane przez klany, które już posiadają prowincje na dowolnym froncie.
- Okno czasowe frontu: od 19:00-22:00 CEST (UTC+2).
5.2. Front zaawansowany
- Na froncie zaawansowanym klanowe punkty sławy można zdobyć zarówno za bitwy jak i za posiadanie prowincji.
- Istnieją cztery sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu zaawansowanego:
- Zajęcie prowincji zapewniającej premię „zgłoszenie do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym”.
- Kupno technologii „zgłoszenie do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym” w Laboratorium.
- Złożenie oferty (w punktach sławy) na aukcji inwazyjnej. Minimalna oferta na froncie zaawansowanym wynosi 100 klanowych punktów sławy (zob. punkt 8 Zasad).
- Ukończenie zadania klanowego „Doświadczony najeźdźca” (zob. punkt 10 Zasad).
- Prowincje frontu zaawansowanego – w porównaniu do frontu podstawowego – zapewniają 10% premii do klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach (zob. punkt 9 Zasad).
- Zajmując każdą prowincję na froncie zaawansowanym po raz pierwszy, klan otrzyma jednorazową nagrodę (1000 klanowych punktów sławy).
- Posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym jest nagradzane klanowymi punktami sławy. Liczba przyznanych punktów sławy maleje z każdym dniem jej posiadania. Klanowe punkty sławy są dodawane podczas obliczania dla następnej tury po zakończeniu bitew w prowincji. Jeśli klan opuści mapę przed obliczeniem tury, nie otrzyma klanowych punktów sławy.
DNI POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ZAAWANSOWANYM (W DNIACH GRY) KLANOWE PUNKTY SŁAWY 1 4000 2 3000 3 2000 4 1000 5+ 0 Zatem, jeśli klan zajmie prowincję na froncie zaawansowanym po raz pierwszy, otrzymuje 4000 klanowych punktów sławy. Jeśli klan utrzyma prowincję w posiadaniu drugiego dnia, otrzymuje 3000 klanowych punktów sławy. Następnie, 2000 klanowych punktów sławy trzeciego dnia i tak dalej.
- Kiedy prowincja jest wielokrotnie zajmowana (z wyłączeniem zajęcia po inwestycji), bonus nie zmienia się – tak, jakby klan posiadał prowincję bez przerwy. Na przykład, jeśli klan posiada prowincję przez trzy dni, a następnie ją traci i odzyskuje kolejnego dnia, to otrzyma 1000 klanowych punktów sławy za pierwszy dzień ponownego posiadania prowincji i 0 klanowych punktów sławy za następny (piąty) dzień.
- Inwestowanie zeruje licznik posiadania prowincji. I jeśli zostanie ona ponownie zajęta, naliczanie przychodów zacznie się od nowa.
- Okno czasowe frontu: od 19:00-22:00 CEST (UTC+2).
5.3. Front elitarny
- Na froncie elitarnym klanowe punkty sławy można zdobyć za bitwy, za posiadanie prowincji i za liczbę posiadanych prowincji.
- Istnieją trzy sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu elitarnego:
- Zajęcie prowincji zapewniającej premię „zgłoszenie do aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym”.
- Kupno technologii „zgłoszenie do aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym” w Laboratorium.
- Złożenie oferty (w punktach sławy) na aukcji inwazyjnej. Minimalna oferta na uzyskanie dostępu do frontu elitarnego wynosi 10 000 klanowych punktów sławy (zob. punkt 8 Zasad).
- Prowincje frontu elitarnego – w porównaniu do frontu podstawowego – zapewniają 20% premii do klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach (zob. punkt 9 Zasad).
- Zajmując każdą prowincję na froncie elitarnym po raz pierwszy, klan otrzyma jednorazową nagrodę w wysokości 12 000 klanowych punktów sławy.
- Posiadanie prowincji zapewnia klanom klanowe punkty sławy. I podobnie jak w przypadku frontu zaawansowanego (zob. punkt 5 Zasad frontu zaawansowanego), liczba punktów sławy maleje z każdym kolejnym dniem jej posiadania. Klanowe punkty sławy są dodawane podczas obliczania dla następnej tury po zakończeniu bitew w prowincji.
DNI POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM (W DNIACH GRY) KLANOWE PUNKTY SŁAWY 1 12 000 2 9000 3 6000 4 3000 5+ 0 - Klany posiadające grupy prowincji na terytorium frontu elitarnego zdobywają klanowe punkty sławy. Na koniec dnia rozgrywki klany posiadające 4 lub więcej prowincji na terytorium frontu elitarnego są nagradzane klanowymi punktami sławy w zależności od liczby prowincji posiadanych po zakończeniu wszystkich bitew w prowincjach.
LICZBA POSIADANYCH PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY 1 — 2 — 3 — 4 18 000 5 18 000 6 36 000 7 36 000 8+ 90 000 Te klanowe punkty sławy są dodawane na koniec dnia rozgrywek. Jednakże, jeśli klan rozpocznie inwestowanie, posiadając grupę prowincji na Froncie elitarnym, otrzyma pełną kwotę w punktach badań za wszystkie klanowe punkty sławy, wliczając nagrodę za posiadanie grupy prowincji. Jeśli klan utrzyma prowincje w posiadaniu do zakończenia bitew w tych prowincjach, a następnie opuści mapę globalną (nie poprzez rozpoczęcie inwestycji), otrzyma klanowe punkty sławy.
- Blokada pojazdów jest włączona w bitwach o prowincje frontu elitarnego.
- Pojazdy zniszczone w dowolnej bitwie na terytorium frontu elitarnego zostają zablokowane na 72 godziny, z wyłączeniem bitew przeciwko właścicielowi prowincji. Po wygranej bitwie z właścicielem prowincji pojazdy zostają zablokowane na 36 godzin.
- Czas blokady pojazdów można skrócić przy użyciu specjalnej technologii.
- Zablokowanych pojazdów można używać w bitwach na terytoriach frontów podstawowego i zaawansowanego.
- Okno czasowe frontu: od 19:00-22:00 CEST (UTC+2).
6. Usprawnienia dla klanów
Klan może użyć różnych premii i technologii, aby przyśpieszyć swoje tempo zdobywania punktów sławy.
Są one podzielone na dwie grupy:
- Technologie, które można zakupić z laboratorium za punkty badawcze lub otrzymać w ramach nagrody za wypełnienie zadań klanowych.
- Premie, które można otrzymać za zajęcie lub posiadanie prowincji, które je zapewniają.
Skutki działania premii i technologii sumują się (więcej szczegóły znajdziecie w punktach Premie i Technologie).
6.1. Punkty badań i inwestowanie
- Inwestowanie to specjalna mechanika służąca do zamiany klanowych punktów sławy na punkty badań (po określonym kursie wymiany). Ten kurs wymiany można ulepszyć, używając odpowiednich technologii.
- Podczas użycia tej mechaniki wszystkie oczekujące oferty na aukcjach są wycofywane, a klan opuszcza mapę globalną. Wszystkie zebrane klanowe punkty sławy są zamieniane na punkty badań. Dowódca klanu lub oficerowie wykonawczy mogą używać funkcji inwestowania.
- Zamiana punktów sławy na punkty badań jest dokonywana po przeliczeniu dla najbliższej tury.
- Inwestowania nie można rozpocząć, jeśli w prowincjach, w których klan ma wyznaczone bitwy, zaczęło się już okno czasowe.
- Po zakończeniu inwestowania przywracana jest możliwość zdobycia pełnej premii z prowincji frontów zaawansowanego i elitarnego (więcej szczegółów w sekcjach Front zaawansowany i Front elitarny).
- Zamiana punktów sławy na punkty badań jest nieodwracalna. Zalecamy mieć to na uwadze, szczególnie pod koniec wydarzenia.
6.2. Laboratorium
1. Laboratorium jest specjalnym sklepem, w którym punkty badań można wydawać na różne technologie.
2. W Laboratorium można zobaczyć wszystkie aktywne ulepszenia klanowe.
6.3. Premie
- Każda prowincja na mapie wydarzenia zapewnia różne premie.
- Premie są aktywowane po zajęciu przez klan prowincji i kończą się, kiedy klan przestaje być posiadaczem prowincji.
- Jeśli klan posiada kilka prowincji dających tę samą premię, efekty premii nie sumują się. Innymi słowy, klan otrzymuje tylko efekt największej premii danego typu. Na przykład, jeśli klan posiada dwie prowincje, z których jedna zapewnia premię +3% do klanowych punktów sławy, a druga +10% do klanowych punktów sławy, to członkowie klanu uzyskają tylko premię +10% do zdobytych klanowych punktów sławy.
6.4. Technologie
- Technologię można otrzymać raz w czasie wydarzenia i będzie ona działać do zakończenia wydarzenia.
- Technologia zaczyna działać zaraz po jej kupieniu w Laboratorium lub po otrzymaniu jej przez klan za wypełnienie zadania klanowego.
- Efekty kilku technologii tego samego typu sumują się. Dlatego, jeśli klan zdobędzie technologię zapewniającą +5% do klanowych punktów sławy, a potem zdobędzie technologię zapewniającą +10% do klanowych punktów sławy, to członkowie klanu otrzymają premię +15% do zdobywanych przez siebie klanowych punktów sławy w każdej bitwie.
- Koszt technologii może się zmieniać w zależności od liczby klanów, które ją kupiły. Im więcej klanów zdobędzie konkretną technologię, tym tańsza się ona stanie dla klanów, które jej jeszcze nie posiadają.
7. Tabela premii i technologii
EFEKT | TECHNOLOGIE | PREMIE |
---|---|---|
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach | Fronty podstawowy, zaawansowany i elitarny | |
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy za posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym i elitarnym | Fronty podstawowy, zaawansowany i elitarny | |
Osobiste punkty sławy w bitwach | Fronty zaawansowany i elitarny | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie zaawansowanym | Front podstawowy | |
Zgłoszenie do aukcji na froncie elitarnym | Fronty podstawowy i zaawansowany | |
Zwiększona nagroda za posiadanie prowincji na terytorium frontu elitarnego | Front elitarny | |
Zwiększone działanie premii zapewnianych przez prowincje | ||
Skrócony czas blokady pojazdu | ||
Lepszy kurs wymiany punktów sławy klanu na punkty badań | ||
Zwiększona premia za wygraną z przeciwnikiem posiadającym więcej klanowych punktów sławy |
8. Aukcje inwazyjne w prowincjach frontów zaawansowanego i elitarnego
- Gracze muszą użyć aukcji inwazyjnych, aby dostać się na front zaawansowany i elitarny.
- Są dwa sposoby na wzięcie udziału w aukcji inwazyjnej: uzyskanie do niej dostępu za pomocą technologii lub premii, albo złożenie oferty w klanowych punktach sławy.
- Główną cechą aukcji inwazyjnych jest to, że może w niej zwyciężyć więcej niż jeden uczestnik. Ci zwycięzcy spotykają się następnie w turnieju, a następnie wygrany tego turnieju stawia czoła właścicielowi prowincji. Maksymalna liczba zwycięzców aukcji zależy od frontu: 16 zwycięzców dla frontu zaawansowanego i 8 zwycięzców dla frontu elitarnego.
- Osiem zgłoszeń do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i cztery zgłoszenia do aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym są zarezerwowane dla klanów, które uzyskały dostęp, zajmując prowincję z odpowiednią premią lub kupując daną premię w Laboratorium.
- Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew każdy klan może złożyć ofertę na aukcji inwazyjnej, używając klanowych punktów sławy lub wysyłając zgłoszenie inwazyjne za pomocą swoich dostępnych premii i technologii.
- Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. Ta siatka zawiera klany, które zgłaszają się do aukcji inwazyjnej za pomocą premii oraz technologii, klany, które złożyły najwyższe oferty w punktach sławy klanu i klany, które atakują daną prowincję lądem.
Przykład
Dwadzieścia trzy klany zgłosiły się do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym. Dwa klany posiadają prowincje, które zapewniają odpowiednie premie, a cztery klany kupiły zgłoszenie w laboratorium. Czternaście klanów zalicytowało za pomocą klanowych punktów sławy. Trzy klany zaatakowały daną prowincję lądem. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew zostanie stworzona drabinka turnieju. Obejmie ona sześć klanów, które posiadają odpowiednie premie (dwa klany posiadające prowincje i cztery klany, które wykupiły technologie), dziesięć klanów, które złożyło najwyższe oferty w punktach sławy klanu i trzy klany, które zaatakowały prowincję lądem. Cztery klany, które złożyły najniższe oferty na aukcji, nie wezmą udziału w turnieju.
- Jeśli kilka klanów złoży taką samą ofertę, pierwszeństwo otrzyma ten klan, który złożył ofertę jako pierwszy.
Przykład
Dziesięć klanów złożyło identyczne oferty na aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym. Oprócz tego do aukcji zgłosiły się dwa klany posiadające odpowiednie technologie. W tym przypadku aukcję wygra osiem klanów – dwa klany posiadające technologie i sześć klanów, które złożyły oferty wcześniej od innych klanów.
- Niewykorzystane sumy z ofert zostaną zwrócone klanom, które je zgłosiły.
- Bitwy pomiędzy zwycięzcami aukcji i klanami, które zaatakowały prowincję lądem, są rozgrywane według standardowych zasad stosowanych w turniejach pretendentów. Oprócz tego do klanowych punktów sławy zdobytych w tych bitwach stosowany jest mnożnik 5x.
9. Klanowe punkty sławy
- W ramach wydarzenia Epoka żelaza klany współzawodniczą o punkty sławy.
- Klanowe punkty sławy można zdobywać, walcząc w bitwach i spełniając specjalne warunki na frontach zaawansowanym i elitarnym.
- Dziennik zdobywanych klanowych punktów sławy jest dostępny w profilu klanu na portalu klanów.
- Jeśli klan posiadający mniej punktów sławy klanu pokona klan posiadający więcej punktów sławy klanu (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty na aukcjach inwazyjnych), 3% różnicy w punktach sławy klanu (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty na aukcjach inwazyjnych) zostaje przekazanych od klanu pokonanego do zwycięskiego. Technologie mogą zwiększyć tę wartość do 7% różnicy w klanowych punktach sławy.
Przykład
Dwa klany rozegrały bitwę. Na końcu tej bitwy wygrywający klan ma 1000 punktów sławy klanu, a pokonany klan ma 101 000 punktów sławy klanu. Różnica w liczbie ich punktów sławy wynosi 100 000. 3% tej różnicy wynosi 3000. Zatem pokonany klan straci 3000 punktów sławy klanu, które zostaną przekazane zwycięskiemu klanowi. - Punkty sławy klanu można wydawać na aukcjach inwazyjnych na frontach zaawansowanym i elitarnym.
- Klanowe punkty sławy można wymienić na punkty badań w całości za pomocą mechaniki inwestowania.
- Klanowe punkty sławy z uwzględnieniem zainwestowanych punktów są wyświetlane na mapie globalnej, co pozwala klanom oceniać przeciwników pod względem liczby punktów sławy wydanych na technologie i pod względem tempa zdobywania punktów sławy.
- Wzór na obliczenie liczby punktów sławy zdobywanych w bitwach:
Gdzie:
- Fame_Points – klanowe punkty sławy zdobyte w bitwie
- Fame_points_base – podstawowa liczba klanowych punktów sławy (1500 na froncie podstawowym, 1650 na zaawansowanym i 1800 na elitarnym)
- Battle_type_c– współczynnik typu bitwy
- Event_value_c – mnożnik wydarzenia (dla wydarzenia Epoka żelaza wynosi on 1)
- Еlo_c – współczynnik klasyfikacji Elo, który odpowiada klasyfikacji Elo na froncie dla pojazdów X poziomu
- Team_XP – liczba PD zdobytych w bitwie przez drużynę
- Battle_XP – całkowita liczba PD zdobytych w bitwie przez obie drużyny
- Team_size – liczebność drużyny (ustawiona na 15 graczy)
- Bonus_р – współczynnik z aktywnych premii do punktów sławy zdobytych w bitwach
- Technology_р – współczynnik z aktywnych technologii dla klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach
Współczynnik typu bitwy (Battle_type_c)
TYP BITWY | WSPÓŁCZYNNIK |
---|---|
Turnieje w prowincji startowej na froncie podstawowym | 1 |
Turniej pretendentów do zwykłej prowincji na dowolnym froncie i turniej pretendentów w aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i elitarnym | 5 |
Bitwa z właścicielem prowincji na wszystkich frontach | 5 |
Współczynniki klasyfikacji Elo (Elo_c)
KLASYFIKACJA ELO KLANU PRZECIWNIKA | ELO_C |
---|---|
≤1000 | 1,0 |
1001–1050 | 1,1 |
1051–1100 | 1,2 |
1101–1150 | 1,3 |
1151–1200 | 1,4 |
1201–1250 | 1,5 |
1251–1300 | 1,6 |
1301–1350 | 1,7 |
1351–1400 | 1,8 |
1401–1450 | 1,9 |
≥1451 | 2,0 |
9.1. Osobiste punkty sławy
Wszyscy gracze w drużynie otrzymają jednakową liczbę osobistych punktów sławy za każdą rozegraną bitwę według następujących zasad:
Front podstawowy
Turniej inwazyjny
ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA |
---|---|
12 | 5 |
Turniej pretendentów do prowincji, bitwa przeciwko właścicielowi prowincji w turnieju inwazyjnym
ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA |
---|---|
20 | 13 |
Front zaawansowany
Dowolna bitwa
ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA |
---|---|
30 | 15 |
Front elitarny
Dowolna bitwa
ZWYCIĘSTWO | PORAŻKA |
---|---|
40 | 17 |
Gracze z przegranej drużyny otrzymają osobiste punkty sławy jedynie w oparciu o wyniki bitew, w których ich drużyna zniszczyła przynajmniej 5 pojazdów przeciwnika.
9.2. Ustawiane bitwy
Ustawiane bitwy są zabronione przez Zasady. Klany i gracze, którzy naruszą zasady, utracą wszystkie swoje punkty sławy (zarówno klanowe, jak i osobiste), a ich konta w grze zostaną zablokowane.
W przypadkach spornych związanych z dodawaniem punktów sławy (podejrzenie ustawionych bitew itp.) administracja może zażądać dostarczenia powtórek z bitwy, zrzutów ekranu i innych informacji związanych z bitwą. Jeśli żądane informacje nie zostaną dostarczone, to administracja rezerwuje sobie prawo do podjęcia decyzji w oparciu o posiadane dane. Zdecydowanie zalecamy graczom użycie opcji Włącz nagrywanie bitew w ustawieniach gry.
Niedozwolone jest używanie gry w jakikolwiek sposób, który nie został przewidziany w Umowie licencyjnej, Zasadach gry i innych zasadach firmy, a także w jakikolwiek sposób wykraczający poza zakres standardowej rozgrywki. Pasywne (pacyfistyczne) zachowanie względem członków innych drużyn, klanów lub sojuszy klanowych jest niedozwolone. Jeśli wykryte zostanie naruszenie, odpowiedzialny klan zostanie usunięty z mapy globalnej. W przypadku powtarzających się naruszeń zasad na klan mogą zostać nałożone poważniejsze kary.
10. Zadania klanowe
- W trakcie wydarzenia klany mogą wypełniać zadania klanowe.
- Te zadania będą nagradzane technologiami, punktami badań i punktami sławy klanu.
- Wszystkie zadania klanowe, ich warunki i nagrody są dostępne w interfejsie mapy globalnej.
NAZWA ZADANIA | NAGRODA | WARUNKI ZADANIA | LICZBA WYPEŁNIEŃ |
---|---|---|---|
Uderzenie omijające | 5000 klanowych punktów sławy | Zdobyć prowincję na froncie zaawansowanym | 3 |
Doświadczony najeźdźca | Technologia: darmowe zgłoszenie na front zaawansowany | Zająć 10 prowincji na froncie zaawansowanym | 1 |
Przycelowanie | 50 punktów badań | Zniszczyć 50 pojazdów przeciwników na dowolnym froncie | 2 |
Uderzenie testowe | 100 punktów badań | Zdobyć prowincję na froncie podstawowym | 3 |
Uderzenie kończące | Technologia: +20% do klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach | Zdobyć prowincję na froncie elitarnym | 1 |
Siła uderzeniowa | 5000 punktów badań | Wygrać bitwę na froncie elitarnym (łącznie z bitwami aukcji inwazyjnych) | 2 |
10.1. Oferty specjalne
Klan może otrzymać możliwość zainwestowania klanowych punktów sławy w punkty badań po lepszym kursie wymiany, jeśli w trakcie wydarzenia weźmie udział w bitwach przez przynajmniej pięć dni bez przeprowadzania jakichkolwiek inwestycji. W takim przypadku szóstego dnia klan otrzyma specjalną ofertę inwestycyjną zapewniającą o 50% więcej punktów badań. Ta oferta pozostanie dostępna tylko przez 24 godziny i może zostać złożona klanowi raz w ciągu wydarzenia.
11. Postępy wydarzenia
- Na początku wydarzenia wszystkie klany posiadają 0 punktów badań.
- Pierwszego dnia wydarzenia wszystkie prowincje na froncie podstawowym mają status inwazyjnych. Maksymalna liczba zgłoszeń do inwazji to 16.
- Po zakończeniu bitew w prowincjach inwazyjnych, na froncie podstawowym zostaną włączone dynamiczne prowincje inwazyjne. Maksymalna liczba zgłoszeń do tego typu inwazji wynosi 32.
- Drugiego dnia wydarzenia zostaną otwarte dynamiczne aukcje inwazyjne na terytoriach frontów zaawansowanego i elitarnego.
- 31 lipca, po zakończeniu bitew w turniejach inwazyjnych nie zostaną stworzone nowe dynamiczne inwazje i aukcje.
- 1 sierpnia o 10:00 CEST (UTC+2) mapa zostanie zamrożona, wydarzenie się zakończy i rozpocznie się finalizacja wyników.
- Proces otrzymywania nagród i wymiany osobistych punktów sławy na nagrody zacznie się 4 sierpnia.*
12. Specjalne kary za niestawienie się na bitwę
Suma kar zostanie obliczona na podstawie całkowitej sumy klanowych punktów sławy, łącznie z ofertami aukcyjnymi, które zostały złożone, ale nie wygrały.
Klanowe punkty sławy są odejmowane z konta klanu. Po naliczeniu kar i wygranej aukcji konto klanu może wyświetlać ujemną wartość klanowych punktów sławy.
LICZBA „NIESTAWIEŃ SIĘ”
W OKRESIE ROZLICZENIOWYM |
MAKSYMALNA LICZBA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI | KLANOWE PUNKTY SŁAWY | OKRES ROZLICZENIOWY |
---|---|---|---|
1 | 6 | Kary nie zostaną nałożone | 3 dni |
2 | 5 | –10% | |
3 | 3 | –10% | |
4 | 1 | –10% |
Klany, które zignorują mechanikę kar i zbiorą je w dużych ilościach, mogą podlegać dodatkowym środkom innego rodzaju.
13. Nagrody
Nagrody przyznawane w wydarzeniu Epoka żelaza dzielą się na nagrody osobiste i klanowe. Te nagrody są przyznawane na podstawie zajętego miejsca w odpowiednich (osobistych i klanowych) Alejach Sław.
Po zakończeniu wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na nagrody.
Jedynie klany i gracze, którzy zdołali wejść do Alei Sław będą brani pod uwagę w obliczeniach zakresu graczy, którym zostaną przyznane nagrody.
Aby trafić do Alei Sław, gracz lub klan musi rozegrać co najmniej pięć bitew w wydarzeniu.
13.1. Klasyfikacja osobista
Wśród nagród za miejsca w klasyfikacji osobistej znajdują się obligacje, odznaki i medale.
Przydział obligacji według klasyfikacji osobistej jest obliczany następująco:
Do liczby obligacji jest stosowany współczynnik oparty o miejsce klanu, jak pokazano poniżej. Z tego powodu nagroda może zostać pomnożona nawet do siedmiu razy!
OD | DO | OBLIGACJE |
---|---|---|
0% | 1% | 1000 |
1% | 2% | 950 |
2% | 3% | 900 |
3% | 5% | 850 |
5% | 10% | 800 |
10% | 15% | 750 |
15% | 20% | 700 |
20% | 25% | 600 |
25% | 50% | 500 |
50% | 75% | 250 |
13.2. Medale
Epoka żelaza: Medal Epickie zwycięstwo | Należy być członkiem klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu na koniec wydarzenia.
Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. |
Medal Zwycięzca Epoki żelaza | Należy być członkiem zwycięskiego klanu na koniec wydarzenia.
Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. |
Medal Epoka żelaza – Najlepsza 10 | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 10 na koniec wydarzenia.
Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. Nie jest przyznawany, jeśli otrzymano już medal medal Zwycięzca Epoki żelaza. |
Medal Epoka żelaza – Najlepsza 100 | Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 100 na koniec wydarzenia.
Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. Nie jest przyznawany, jeśli otrzymano już medal medal Zwycięzca Epoki żelaza lub medal Epoka żelaza – Najlepsza 10. |
Medal Uczestnik Epoki żelaza | Należy rozegrać przynajmniej pięć bitew w czasie wydarzenia Epoka żelaza. |
Odznaki wydarzenia Epoka żelaza i warunki ich otrzymania
Legenda mapy globalnej |
Należy znaleźć się wśród 1% najlepszych graczy w klasyfikacji osobistej i być członkiem klanu należącego do 1% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia.
Należy rozegrać przynajmniej 50% bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla klanu należącego do 1% najlepszych klanów od ostatniego przyjęcia do tego klanu. |
Bohater Epoki żelaza |
Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszych 10% na koniec wydarzenia.
Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu Epoka żelaza dla wybranego klanu od ostatniego przyjęcia do tego klanu. |
Naklejki i warunki ich otrzymania
Gracze, którzy otrzymali medale, odznakę Legenda mapy globalnej lub odznakę Bohater Epoki żelaza, uzyskają również zestaw sześciu podobnych naklejek.
Styl 3D i warunki jego otrzymania
Najlepszych 4000 graczy w wydarzeniu pod względem uzyskanych osobistych punktów sławy otrzyma nowy historyczny styl 3D dla 121B, który można zdobyć tylko na mapie globalnej.*
Ten styl 3D nie zawiera samego pojazdu 121B. Jednakże, element personalizacji otrzymacie nawet, jeśli nie posiadacie czołgu 121B w swoim garażu.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Styl Poszukiwacz
Najlepszych 10% graczy klanowych, którzy dostali się do Alei Sław podczas wydarzenia, otrzyma Styl 2D Poszukiwacz. Ten wygląd można zastosować na dowolnym pojeździe z VIII-X poziomu w Waszym garażu.
Styl „Poszukiwacz”
Styl traktowany jako niehistoryczny element wyglądu zewnętrznego, wyceniony na 1.750 szt. złota. Dostępny dla pojazdów każdej narodowości i pojazdów poziomów VIII-X. Do zdobycia w ramach wydarzenia „Burza” na Mapie Globalnej.
— „Nigdy nie zrozumiem sposobu myślenia innych ludzi. Te wszystkie bzdury o zdrowiu i rodzinie, a nie złocie jako prawdziwym bogactwie. E tam! Właśnie takie myślenie sprawia, że przez pół miesiąca nie stać ich nawet na ogrzanie biura. Gdyby tylko poznali prawdziwą wartość złota – wolność i bezpieczeństwo! Złoto, ten błyszczący kruszec, który tak bardzo kocham, to pieniądz królów. Żądza złota jest najbardziej uniwersalną z żądz, towarzyszy całej ludzkości. Ci, którzy je posiadają, mogą zrobić cokolwiek tylko chcą, od prowadzenia interesów, przez podróżowanie, kończąc na zbieraniu armii i podbijaniu krajów.
Kiedyś… Kiedyś ludzie na pewno się opamiętają.”
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
14. Premie-nagrody
- Gracze, którzy zdobyli osobiste punkty sławy podczas wydarzenia, mogą wymienić je na premie osobiste.
- Po zakończeniu wydarzenia koszt pojazdów-nagród jest wyświetlany jako liczba osobistych punktów sławy równa liczbie zdobytej przez gracza, który zajął 5500 miejsce w Alei Sław. Poza osobistymi punktami sławy, gracze będą potrzebować 4000 obligacji, aby otrzymać pojazd-nagrodę.
Można wybrać jedynie pojazd, którego nie macie w garażu.
Osobiste punkty sławy można wymienić na premie-nagrody do 18 sierpnia o 10:00 CEST (UTC +2).
Wszystkie premie-nagrody i ich koszty w osobistych punktach sławy będą dostępne wyłącznie w kliencie gry w sekcji wydarzenia Epoka żelaza na ekranie klanowym.
Wszystkie pojazdy-nagrody posiadają zestaw personalizujący Weteran. Wszyscy gracze, którzy wcześniej otrzymali Carro da Combattimento 45 t za miejsce w Alei Sław, otrzymają zestaw personalizujący Weteran dla Carro da Combattimento 45 t przed rozpoczęciem wydarzenia Epoka żelaza.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Nagrody dostępne w zamian za osobiste punkty sławy
Wojownik Wschodu i inne style klanowe 2D
Gracze klanowi będą mieli okazję zdobyć nowy styl 2D Wojownik Wschodu za osobiste punkty sławy. Ten wygląd można zastosować na dowolnym pojeździe z VIII-X poziomu w Waszym garażu.
Styl „Wojownik Wschodu”
Można go zastosować na pojazdach dowolnej narodowości i pojazdach poziomów VIII-X.
— We remain in memory only as our deeds. The martial art we’ve been learning since the day we were born is like a sharp blade that remains in its sheath, always ready to battle for what is good and right. As long as the sun blesses the fields with its warmth, as long as the fields are worked, and as long as peace and justice prevail in our lands, we continue to hone our spirits and our bodies. Yes, we were born and raised for battle. Yes, this is our purpose. The memories and the pride of our ancestors. Yet it is best for our swords to remain in their sheaths. We may be remembered for our deeds, but those deeds don’t have to forever be war.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Uczestnicy wydarzenia będą mieli również szansę zdobycia kliku już znanych klanowych stylów 2D Płomień, Zemsta, Przepowiednia i Żniwiarz. Style można uzyskać za osobiste punkty sławy i można je zastosować na dowolnym pojeździe z poziomu VIII–X znajdującym się w garażu.
Styl „Płomień”
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
— „… dzierżąc wagę w dłoni, trzeci jeździec dosiadał rumaka czarnego jak noc. Czyste Zło na jednym, Czyste Dobro na drugim końcu skali, wskaźnik kołysał się jak złoty łan na wietrze. I za każdym razem tym, którzy poddali się ważeniu, jeździec wymierzał sprawiedliwość. Wszystkich osądzał jednako: bogatych i biednych, potężnych i słabych, dobrych i złych, odmienność żadnego znaczenia nie miała. I każdy dostał wedle zasług, każdy za swoje, żaden za cudze”.
— „… i oto czwarty jeździec, na koniu szkarłatnym, jakby wprost z żaru wiecznego ognia. Wolno przemieszczał się przez pustkowie, ziemię, jak jego koń, pozbawioną życia i mroczną. Krążył, dzierżąc w bezskórnej dłoni kosę, zbierając swoje ponure żniwo. Kosa błyszczała niczym błyskawica w jego bladych rękach. Niektórzy głupcy wierzyli, że przynosi nadzieję. Ale gdy odjeżdżał, nie pozostawała za nim żadna nadzieja”.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
— „…jechał konno przez ziemię, z łukiem na plecach i trzymając miedzianą trąbkę w dłoniach. Grał na niej tak głośno, żeby zarówno żywi, jak i umarli byli w stanie usłyszeć ten dźwięk. Jego biały koń stanął dęba i spadł na ziemię, krzesząc oślepiające iskry z kamieni i wzniecając za sobą ogień. Wezwania i przemowy jeźdźca były jak miód i nikt nie dostrzegał kruka ukrytego pod maską gołębia. A był on tylko pierwszym z czterech…”
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Style dla pojazdów-nagród
Są też świetne style 3D dla dwóch pojazdów-nagród X poziomu: Namenlos dla VK 72.01 (K) i Hellraiser dla M60. Oba style można zdobyć za osobiste punkty sławy.
Styl 3D “Namenlos” dla czołgu 🇩🇪 VK 72.01 (K)
Pasuje do pojazdów: VK 72.01 (K).
— Wpis z 30 kwietnia 19…
„Dzień rozpoczął się od dobrych wiadomości! Przynajmniej na to wygląda, biorąc pod uwagę naszą aktualną sytuację. Po pierwsze, ciężarówki z paliwem, które dotarły do naszej jednostki wczoraj przetrwały nocny nalot bez większych strat. To oznacza, że nie będziemy musieli tkwić w tym zapomnianym przez Boga miejscu przez kolejny tydzień. Po drugie, w końcu wywalili Beckera z biura! Tak długo na to czekałem. Jeśli mam być szczery, oddałbym połowę swojej nagrody za możliwość posadzenia tego starego idioty w fotelu jednego z tych beznadziejnych dział przeciwlotniczych, które ciągle montował na naszych czołgach. Może jednak w sztabie są jacyś rozsądni ludzie, którzy dostrzegli idiotyzm tych jego pomysłów. Tak czy inaczej, życzę powodzenia jemu i jego fantastycznym działom przeciwlotniczym na kolei. Tam będą mogły się wykazać. A my? Pora ruszać dalej i dać wsparcie chłopakom ze 101. Korpusu Pancernego. Mam nadzieję, że zdążymy…”
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Styl 3D “Hellraiser” dla czołgu 🇺🇸 M60
Pasuje do pojazdów: M60.
— „Znak «Nie przechodzić przez ogrodzenie!» – dla kogo on niby jest? Jeśli ktoś się potknie i spadnie dwa metry na betonowe podłoże, to będzie moja odpowiedzialność. A to nawet nie jest najgorsze! Ci mali alpiniści zniszczyli wspornik karabinu maszynowego i wyłamali boczne otwory wentylacyjne – tego już za wiele. Spędziłem 30 minut, opowiadając im, jak wyjątkowy jest ten pojazd: przeszedł testy, był w akcji wszędzie, gdzie tylko coś się działo, był używany w operacjach specjalnych i miał szczęście, że nie został przerobiony na złom podczas całkowitej demilitaryzacji – a wszystko to w kolorze, z odniesieniami do dokumentacji. Gdyby tylko te młodziki wiedziały, jak o niego walczyliśmy, jak go tu przetransportowaliśmy… To naprawdę interesujące, ten pojazd widział przygody godne trzech żyć. Ale nie, jedyne pytanie, jakie słyszę po oprowadzeniu to «Jakie jest hasło do Wi-Fi?».
Ech, ta młodzież… Dobrze chociaż, że nie wkładają kubków po kawie do lufy. Pewnie tylko dlatego, że jest za wysoko, żeby dosięgnąć”.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
15. Klasyfikacja klanowa
Pamiętajcie, że w przypadku nielegalnych działań oficerów klanu lub włamań na konta, niektóre mechaniki w wydarzeniu Epoka żelaza, które są nieodwracalne, mogą wpłynąć na postęp klanu. Prosimy o poważne potraktowanie kwestii bezpieczeństwa i rozważenie następujących trzech wskazówek przed rozpoczęciem wydarzenia:
- Dowódcy klanów, bądźcie ostrożni przy wyborze graczy mających dostęp do uprawnień oficerów i działań na mapie. Dobrym pomysłem jest ograniczenie liczby tych graczy na czas trwania wydarzenia.
- Nigdy nie przekazujcie swojego konta osobom trzecim. Jest to niebezpieczne i narusza Zasady gry.
- Zalecamy zmianę hasła na koncie przed rozpoczęciem wydarzenia i włączenie dwuetapowego uwierzytelniania, aby jeszcze lepiej zabezpieczyć swoje konto.
W zależności od miejsca klanu w klasyfikacji klanów, suma obligacji graczy w danym klanie jest mnożona przez następujący współczynnik:
OD | DO | MNOŻNIK KLANU |
---|---|---|
0% | 1% | 7 |
1% | 2% | 6,5 |
2% | 3% | 6 |
3% | 5% | 5,5 |
5% | 10% | 5 |
10% | 15% | 4 |
15% | 20% | 3 |
20% | 25% | 2,5 |
25% | 50% | 2 |
50% | 100% | 1 |
Na przykład, jeśli gracz znajdzie się wśród 7% najlepszych graczy pod względem osobistych punktów sławy w Alei Sław, a jego klan jest wśród 7% najlepszych klanów, to gracz otrzyma 800 obligacji (według klasyfikacji osobistej) * 5 (mnożnik klanu) = 4000 obligacji.
Gracze otrzymają mnożnik klanu, do którego należą w momencie zakończenia wydarzenia i pod warunkiem, że rozegrali przynajmniej pięć bitew jako członek tego klanu podczas wydarzenia Epoka żelaza od momentu ostatniego dołączenia do tego klanu.
W przeciwieństwie do innych nagród, złoto jest przydzielane za zajęcie określonego miejsca lub zakończenie na szczycie klasyfikacji. Całkowita pula 4 200 000 szt. złota zostanie rozdzielona pomiędzy klanami według następującego schematu:
POSITION | REWARD |
---|---|
1 | 165 000 |
2 | 125 000 |
3 | 85 000 |
4 | 80 000 |
5 | 75 000 |
6 | 70 000 |
7 | 65 000 |
8 | 60 000 |
9-10 | 55 000 |
11-12 | 50 000 |
13-25 | 45 000 |
26-49 | 41 000 |
50-74 | 20 000 |
75-129 | 14 000 |
130-189 | 6 000 |
190-210 | 3 000 |
16. Aukcja pojazdów
Aby wziąć udział w aukcji, gracz powinien wyprodukować specjalną wejściówkę na aukcję pojazdów w Warsztacie dostępną od 4 sierpnia do 18 sierpnia. Uwaga: Jeśli gracz otrzymał pojazd za osobiste punkty sławy, nie będzie mógł wziąć udziału w aukcji pojazdów-nagród, nawet jeśli ma wejściówkę.
Aukcja rozpocznie się 4 sierpnia 10:00 CEST (w momencie rozpoczęcia okresu wymiany osobistych punktów sławy na premie-nagrody)* i zakończy się 18 sierpnia o 10:00 CEST (UTC+2).
Gracze muszą złożyć ofertę o wartości co najmniej 5000 obligacji.
Osobiste punkty sławy można wymienić na obligacje i użyć w aukcji.
Gracz może wycofać swoją ofertę w dowolnym momencie i złożyć inną ofertę.
Po zakończeniu aukcji 3500 graczy, którzy złożyli najwyższe oferty, otrzyma wybrane przez siebie pojazdy.
Jeśli wielu graczy złoży najniższą wygrywającą ofertę, pojazd otrzymają gracze, którzy złożyli ją najwcześniej.
Przegrane oferty zostaną zwrócone graczom, którzy je złożyli.
Data rozpoczęcia aukcji może ulec zmianie.
Ź: Portal EU
Bardzo easy kampania bez czifa latwiej zdobyc reszte 🙂
Nie OBCHODZI MNIE TO ROZUMIECIE!!>!!>?
Będę ograniczać się z giereczką. Za dużo czasu na to poświęcam. Jeszcze żeby z tego zadowolenie było. Tutaj nie wystarczy popykać z grupą przyjaciół na coraz lepszym poziomie. Co chwila wpada jakiś pacan i zaczyna chrzanić o wskaźniku z **** jakim jest ogólne WN8. WG przywróciło zasady pod handel miejscami w klanach. Hype na Czify, Ebole itp jest przekleństwem tej społeczności. To rodzi kolejne patologie wg onucowego stylu życia, bo łapówka jest tam nieodzowną częścią kultury onucowej. Nagrody z kampanii klanowych mogłyby pójść w zupełnie inną stronę. Cała ta giereczka jest onucowa. Niby zerwali a pan 5 zł cały czas zapodaje powtórki z onucowego serwera. Cała klasyfikacja WN8 i oceny osobistej jest z ****. Pomijam sam idiotyczny sposób naliczania pomijający spota. Jakby takie coś jak ten ranking funkcjonowało gdzie indziej to taka Iga Świątek była by na miejscu około tysięcznym bo tu liczy się cały ranking historyczny. Na tym świecie wszelkie rankingi są liczone tylko za ostatni okres czasu, np. za rok. Jakie to ma znaczenie jak ktoś grał 5 lat temu. I całe bandy niedorozwojów patrzą na te kolorki kompletnie nie rozumiejąc co za tymi kolorkami się kryje.
Nie przywrocili zasad pod handel, nadal jest za duzo czolgow na aukcji, jest tylko odrobinę lepiej niż na ostatniej kampanii. W ocenie osobistej akurat spot ma znaczenie, jedynie w wn8 nie ma i zgadzam się z tobą, że akurat to jest słabe. Ale nie do końca rozumiem o co ci chodzi, że nie wystarczy pograć z grupą znajomych bo zaraz ktoś wspomina o wn8? Jeśli się przejmujesz, że jakies randomy cos do ciebie wypisują to po prostu wyłącz czat w gierce i tyle. Chyba zaden lepszy klan nie patrzy na ogolne wn8 tylko patrzą na recent np. z tysiąca gierek. Ale tak ogólnie póki co nie ma lepszego wskaznika niz wn8 pokazującego jakie umiejetnosci ma dany gracz, możesz się z tym nie zgadzać, ale jeśli widzisz, że dany gracz ma np 1k wn8 recent to wiadomo, że jest po prostu słaby. A z tymi łapówkami i hype na czify i ebole to trochę się odkleiles, czif na ostatniej kampanii byl tak łatwy do zdobycia z aukcji, że kazdy kto chciał to go zdobył.
Dpg jest lepszym wskaźnikiem
Jak się odkleil to ty wejdź na grupy FB, Ebay czy Allegro. Pełno ogłoszeń. Więcej niż w lutym.
Nerfy i buffy amerykanskich pojazdow maja byc w tej akualizacji 1.17.1?
Oddajcie Chiefa… !!!
Tak, bym co bitwę się topił tym syfem tak samo robię artą w ramach protestu… może wg kiedyś usunie to gówno dla Maćków
Dużo zasady się różnią od ostatniej kampanii? Pytanie dla tych co grali ostatnia i czytali te zasady?
Jeżeli nie mam żadnego czołgu nagrody X tieru, to zakładając, że mam dosyć obligacji na aukcję – co byście radzili brać w pierwszej kolejności? albo nic nie brać i czekać na czifa czy coś?
Tak. W ostateczności czy coś.
907 też jest ok, a chiefem to nigdy nie wiadomo kiedy wróci
a jak chcesz wejśćdo aukcji nie mając żadnej X , a zatem nie grając kampanii ?
Czytaj ze zrozumieniem jest napisane „czołgu nagrody x tieru”
Idź do szkoły
Fakt, widać za rano było dla mych oczu….
A swoje rady wsadź gdzieś bardzo głęboko forumowy bohaterze
Naucz się czytać ze zrozumieniem, dzbanku.
dobra dobra nie tłumacz się teraz, bo nikogo to nie interesuje
Ja bym poczekał na czifa.
907 warto, wtedy mas czołg który pozwoli ci się dostać już do lepszego klanu i w następnej kampani mieć szanse na zdobycie czołgu np. Chiefa jak się pojawi
o czuje że już co niektórzy mają mokro w majtach