Aktualizacja 1.17.1: Pierwszy test publiczny już tu jest!
przez Bin4r ·
Dowódcy!
Dzisiaj zaczynamy pierwszy test publiczny aktualizacji 1.17.1. Dołączcie do niego, by uczestniczyć w epickich bitwach 30 na 30 Linii frontu z udoskonalonym systemem postępów i innymi zmianami w balansie!
Linia frontu jest dostępna do testów wstępnych. System postępów, wartości i wszystkie nagrody obowiązujące w teście publicznym nie są ostateczne i mogą odbiegać od tych w końcowej wersji trybu.
Linia frontu 2022 ruszy po raz drugi w sierpniu i jej główne zasady pozostaną bez zmian. W dalszym ciągu będą to epickie bitwy 30 na 30, w której atakujący będą musieli zdobywać punkty obrońców i niszczyć ich wieżyczki z działami dużego kalibru. Jednak w miejsce dawnych 15 poziomów Linii frontu, na system postępów będzie się teraz składało 20 poziomów. Zwiększenie liczby poziomów postępu stawi nowe wyzwanie dla tych z Was, którzy pragną zdobyć więcej nagród.
Wraz z rozbudowaniem systemu postępów, na nowo rozdzieliliśmy całkowitą liczbę punktów doświadczenia Linii frontu potrzebnych do osiągnięcia nowego poziomu.
W trybie pojawi się pięć dodatkowych poziomów Linii frontu. Aby zachować spójność systemu postępów, za każdy nowy poziom Lini frontu otrzymacie 20 punktów Przepustki bitewnej.
Zaktualizowane postępy
POZIOM/PUNKTY | Pierwsze uruchomienie | Drugie uruchomienie |
---|---|---|
POZIOM 1 | 0 | 0 |
POZIOM 2 | 400 | 400 |
POZIOM 3 | 500 | 500 |
POZIOM 4 | 600 | 600 |
POZIOM 5 | 700 | 700 |
POZIOM 6 | 800 | 800 |
POZIOM 7 | 1000 | 900 |
POZIOM 8 | 1100 | 1000 |
POZIOM 9 | 1200 | 1100 |
POZIOM 10 | 1300 | 1200 |
POZIOM 11 | 1400 | 1300 |
POZIOM 12 | 1500 | 1400 |
POZIOM 13 | 1600 | 1500 |
POZIOM 14 | 1700 | 1600 |
POZIOM 15 | 2000 | 1700 |
POZIOM 16 | – | 1800 |
POZIOM 17 | – | 1900 |
POZIOM 18 | – | 2000 |
POZIOM 19 | – | 2100 |
POZIOM 20 | – | 2200 |
ŁĄCZNIE | 15 800 | 24 700 |
Punkty przepustki bitewnej
POZIOM/PUNKTY | Pierwsze uruchomienie | Drugie uruchomienie |
---|---|---|
POZIOM 1 | 0 | 0 |
POZIOM 2 | 20 | 20 |
POZIOM 3 | 20 | 20 |
POZIOM 4 | 20 | 20 |
POZIOM 5 | 20 | 20 |
POZIOM 6 | 20 | 20 |
POZIOM 7 | 20 | 20 |
POZIOM 8 | 20 | 20 |
POZIOM 9 | 20 | 20 |
POZIOM 10 | 20 | 20 |
POZIOM 11 | 20 | 20 |
POZIOM 12 | 20 | 20 |
POZIOM 13 | 20 | 20 |
POZIOM 14 | 20 | 20 |
POZIOM 15 | 20 | 20 |
POZIOM 16 | – | 20 |
POZIOM 17 | – | 20 |
POZIOM 18 | – | 20 |
POZIOM 19 | – | 20 |
POZIOM 20 | – | 20 |
ŁĄCZNIE | 15 800 | 24 700 |
Każdy poziom przyniesie Wam kolejne nagrody, co oznacza, że grając w swoim ulubionym trybie, możecie zgarnąć jeszcze więcej przydatnych przedmiotów. Będziecie mogli również wybrać rodzaj dyrektyw , które otrzymacie w nagrodę. Po osiągnięciu ostatniego poziomu, otrzymacie liczne obligacje, podręcznik szkoleniowy i inne cenne nagrody.
Ponadto, po raz pierwszy w grze, będziecie mogli za darmo zresetować umiejętności załogi, korzystając z nowej nagrody– Rozkazu przekwalifikowania. Nowe przedmioty będą rozmieszczone na całej skali postępów i pozwolą Wam swobodniej eksperymentować z załogami, dostosowując je do Waszego stylu gry w każdym pojeździe.
Zmiany w rezerwach bojowych
Oprócz nagród za każdy osiągnięty poziom, zmieniliśmy również liczbę punktów zaopatrzenia bojowego potrzebną do ulepszania rezerw bojowych. Koszt samych rezerw bojowych również ulegnie zmianie. Co więcej, zmniejszyliśmy o 50% czas rozpoczęcia działania rezerw bojowych. Licznik czasu zostanie ustawiony na 0 po odblokowaniu nowej rezerwy i odrodzeniu się w nowym pojeździe. Teraz możecie również ustawić wybrany typ rezerw bojowych dla wszystkich odpowiednich dla Lini frontu pojazdów tej klasy .
W końcu, w lipcu wprowadzimy do World of Tanks coś niezwykłego. Przygotujcie się na nowy, niezwykły tryb, który wstrząśnie klasycznymi zasadami gry i umożliwi Wam rozgrywkę w niestandardowych ustawieniach. Na czym będzie polegał? To niespodzianka! Ale jedno jest pewne, czeka Was coś naprawdę niezwykłego! Pozostańcie więc z nami i korzystajcie z wakacji!
Dołączcie do testu publicznego i podzielcie się swoimi opiniami, Dowódcy!
Main Changes
Frontline
The number of Frontline Tiers has increased from 15 to 20. Accordingly, the number of Battle Pass Points that can be earned within the progression has been increased.
The number of Combat Reserve Points that can be received and the cost of the Reserves themselves have been adjusted.
Now the selected Combat Reserve can be set for all vehicles of the same type.
The preparation time for Combat Reserves has been reduced.
- The start timer for Combat Reserves has been reduced by 50%.
- The timer will be set to 0 when unlocking a new Combat Reserve.
- The timer will be set to 0 when respawning in a new vehicle.
The Retraining Orders have been added: special rewards within the mode that allow resetting crew Skills/Perks for free.
New rewards have been added, as well as the ability to select the rewards.
Rental vehicles have been added: Tiger II FL, T-44 FL, AMX AC mle. 48 FL, M41 Walker Bulldog FL.
Some balance changes have been added.
The sound component has been improved: new sounds have been added; commands and voiceovers have been updated.
Interface improvements were made.
Changes to the Technical Characteristics of the Following Vehicles
China
The following vehicle was added for testing by Supertest players: T-26 CN.
Sweden
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: Lago M38.
Italy
The following vehicle was added for testing by Supertest players: SMV CC-64 Vipera.
Fixed Issues and Improvements
A button to exit the Topography mode has been added to the Garage window.
Ź: Portal EU
działa wam sklep na ct?
Czy to kolejny tzw ”zero content patch?”
ah yes… 20 punktów przepustki bitewnej razy 20 poziomów = 24 700 punktów
Ale to nic bo bedo nagrody ! wspaniałe dyrektywy o których każdy marzy ! to tera ułożę sobie życie, długo czekaliśmy na te epickie dyrektywy bez nich ani rusz w wocie mua coś wspaniałego.