Prosto z Supertestu: 🇮🇹 Controcarro 1 Mk. 2
Kompletna charakterystyka włoskiego Controcarro 1 Mk. 2.
Tier: TD-9, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 1 800
Moc silnika: 700 KM
Waga: 53,43 t
Maksymalne obciążenie: 56,0 t
Moc na tonę: 13,10 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / –10 km / h
Prędkość obrotu: 22,95 °/s
Prędkość obrotu działa: 18,77 °/s
Kąty obrotu działa: 40 / 40 °
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 290 / 70 / 40
Pancerz wieży: 290 / 70 / 40
Działo: Cannone da 127/58 – TOP
Uszkodzenia: 490 / 490 / 640
Penetracja: 255 / 325 / 127
Szybkostrzelność: 4,53
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 218
Pocisków w magazynie: 4 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 10 s
Czas pełnego przeładowania: 23,01 s
Rozrzut na 100 m: 0,42
Czas celowania: 2,59 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Liczba pocisków: 44 szt.
Działo: Cannone da 120/60
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 210 / 250 / 120
Szybkostrzelność: 7,26
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 906
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 8 s
Czas pełnego przeładowania: 9,3 s
Rozrzut na 100 m: 0,37
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Działo: Cannone da 105/73
Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 220 / 242 / 105
Szybkostrzelność: 7,53
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 408
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 8 s
Czas pełnego przeładowania: 7,86 s
Rozrzut na 100 m: 0,37
Czas celowania: 1,63 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Siła ognia.
Rola w bitwie: Szturmowy niszczyciel czołgów (Pojazdy o niskiej mobilności, ale z solidnym przednim pancerzem. Wykazują wysoką skuteczność, walcząc na linii frontu.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 14,93 / 2,69 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 8,95 / 1,61 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Charakterystyka:
via wotclue
No i *********** bierzesz najgorsze działo po jednym pocisku naciskasz przeładowanie i masz lepszy dpm niż strzelając normalnie magazynkiem
Nie widzę logiki w tych działach. Niby cykliczne działo, ale żeby śmiesznej to co 4 pestkę ładujesz 2x dłużej.
Mam jedyną teorie na grywalność tego czołgu, jeżeli zagra na wieże powienien być nie do ruszenia jak czif inaczej bedzie to jeden z najgorszych tdkow
Nie no chłopaki z wg mają fantazję a teraz na poważnie dajcie prawdziwe informacje obtym czołgu bo bedzie gorszy niż czołg ciężki xD bo tam jest przynajmnie w pełni obracalna wieża
Bat.-Châtillon 155 58 też ma 10s między pociskami, mi to nie przeszkadza, będę grać włoskimi niszczycielami. Ludzie co lubią tylko łatwe czołgi zawsze będą narzekać. Np. Cobra jest ponad balansem, a jeszcze potrafią na.. płakać, że długo ładuje magazynek.
Czolg jest slaby, wolny i te 10 sekund miedzy pestkami jest za dlugie. Pancerz jest OK bo wieza oraz górna płyta nie do przebicia. Dolna łyka wszystko.
Studio projektowe: chcecie działo cykliczne czy magazynek w nowej linii włoskich TD?
Zarząd WG: tak
Nie bardzo rozumiem… Na dziale stokowym cały magazynek przeładowuje się krócej niż jedna pestka? WTF?…. A na topowym pomiędzy pociskami jest 10 sek. a magazynek to 23 sek.? Przecież tak naprawdę to jest normalne działo tylko przy ładowaniu co 4 pestki masz karę i ładuje się ponad 20 sekund po prostu… Co za debilizm🤯
W WG za bardzo polecieli na krokodylu i stwierdzili że w ten sposób niszczarki włoskie będą się wyróżniać
Dziwne, tak samo dziwne jak to że to będzie chyba jedyny TD w którym masz do wybadania wieżę. Podstawowa ma 190mm pancerza na froncie (1760 hp), z kolei topowa 290mm.
A i tu się mylisz kolego. Jeśli chodzi o td’ki, w których wymagane jest zbadanie wieży to są między innymi Challenger, Hellcat, Jackson, M10, T67
Jedno ma 400 a drugie 490 dobry balans, nie musisz grać.