Lista zmian wersji 1.17
przez Bin4r ·
Główne zmiany
Stalowy łowca 2022
Dodano nową mapę Firnulfir.
Dodano trzy nowe pojazdy, każdy z unikalnymi zdolnościami bojowymi:
- Beowulf, szwedzki czołg ciężki
- Huragan, polski czołg średni
- Bái Láng, chiński czołg lekki
Domyślnie wszyscy gracze mają dostęp do pojazdów Varyag, Raven i Arlequin. Resztę pojazdów można zabrać na darmową jazdę próbną i następnie wypożyczona za stalowe pieczęcie, unikalną walutę trybu.
Ulepszenie ekonomii trybu
- Ilość zdobywanych zasobów zależy teraz nie tylko od pozycji na liście wyników bitwy, ale też ogólnej skuteczności bojowej.
- Wpływ na zdobycze zasobów mają teraz konto premium WoT, rezerwa kredytów, rezerwy klanowe i osobiste oraz bonus plutonowy.
Strefa kurczy się teraz bardziej dynamicznie. Strefa zamknie się teraz szybciej, w zależności od liczby zniszczonych pojazdów.
Elementy składające się na łupy zmieniły się:
- Materiały eksploatacyjne przywracają PW, zawierają amunicję i PD do ulepszania pojazdu i zapewniają (z określonym prawdopodobieństwem) doładowanie zdolności Regeneracja.
- Zaopatrzenie (poprzednio amunicja) naprawiają uszkodzone moduły i zawierają PD (ale mniej niż materiały eksploatacyjne). Istnieje też pewne prawdopodobieństwo otrzymania doładowania zdolności Zestaw naprawczy lub jednej z unikalnych zdolności bojowych.
- Zrzut to najcenniejszy typ łupów. Przywraca PW i naprawia uszkodzone moduły, zawiera również amunicję, PD i doładowania do wszystkich czterech zdolności. Zebranie zrzutu zajmuje 7 sekund.
- Trofea wojenne zawierają połowę tego, co miał zniszczony pojazd przeciwnika, ale teraz czas ich zebrania to 2 sekundy.
Plutony są teraz ograniczone do dwóch graczy.
Ulepszenia Detekcji radiowej zostały przerobione. Każda z nich ma teraz wyraźne zalety i wady.
Aby uaktualnić istniejące pojazdy, wprowadzono w ich charakterystykach technicznych zmiany bilansujące.
Osiągnięcia w trybie można oglądać w zakładce Przebieg służby.
Jest dostępny zestaw unikalnych misji dziennych. Wypełniając je, można zdobyć więcej zasobów, takich jak kredyty i stalowe pieczęcie.
Usunięto możliwość wjechania i utknięcia w nieprzeznaczonych do gry kwadratach A4, B5, B0, C3, C4, C5, C6, C8, D1, D7, D8, E1, E7, F1, G4, H9 i J6 na mapie Strefa 404.
Usunięto możliwość wjechania i utknięcia w nieprzeznaczonych do gry kwadratach G0, H5, H6, H0, J8, J9, J0 i K9 na mapie Arzagir 4.04.
Misja zwiadowcza
- W czerwcu na 14 dni pojawi się sześć nowych map do eksploracji.
- Przerobiliśmy ankietę: poprawiliśmy design, prędkość odpowiedzi zwiększyła się a pytania zmodyfikowane.
- System progresji nagród został poprawiony. Po pierwszym tygodniu wydarzenia postęp graczy jest zerowany. Postępy można wypełniać od nowa. Postęp na mapie nie będzie resetowany.
Przepustka bitewna
Dodaliśmy nagrody w nowym sezonie Przepustki bitewnej.
System dobierający
Skróciliśmy kolejkę oczekiwania do wejścia do bitwy nowych graczy.
Twierdze
- Struktura Szwadron bombowców szturmowych został zastąpiony strukturą Usługa logistyczna.
- Rezerwa Ostrzał artyleryjski została zastąpiona rezerwą Inspiracja. Przy aktywacji tej rezerwy załoga gracza, a także wszystkie załogi sojusznicze w promieniu działania otrzymają premię do głównych kwalifikacji i wszystkich umiejętności. Efektywność tej rezerwy zależy od jej poziomu.
- W porównaniu do testów publicznych, czas trwania rezerwy Inspiracja został skrócony z 60 do 40 sekund.
- Rezerwa bojowa Ostrzał artyleryjski zadaje teraz ustalone (i bardziej przewidywalne) uszkodzenia. Skuteczność tej rezerwy bojowej zależy od jej poziomu a także od poziomu bitwy (VI, VIII lub X). Obie drużny widzą obszar działania rezerwy bojowej.
- W porównaniu do testów publicznych, opóźnienie przed aktywacją Ostrzału artyleryjskiego skróciło się z 7 do 6 sekund.
- Obie rezerwy – Ostrzał artyleryjski i Inspiracja – można wprowadzić do bitwy w tym samym czasie.
- Uszkodzenia zadane przez rezerwę Ostrzał artyleryjski są wyświetlane w wynikach bitwy.
- Rezerwy bojowe Ostrzał artyleryjski i Inspiracja poziomów XI i XII dodano do listy nagród za Gry wojenne.
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów:
ZSRR
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Udarniy.
USA
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: TS-54.
Wielka Brytania
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: FV4201 Chieftain Proto.
Znane problemy
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
- Brak powiadomienia głosowego o trafieniu pojazdu przeciwnika przy jego późniejszym zniszczeniu.
- W pewnych przypadkach przewrócone pojazdy otrzymują karę za opuszczenie bitwy przed jej zakończeniem.
- Przy wysokich ustawieniach grafiki, po przełączeniu w tryb snajperski i przybliżeniu na listowie spada liczba klatek na sekundę.
- Nad pojazdami zniszczonymi poza zasięgiem rysowania jest ciągle wyświetlana ikona wybuchu magazynu amunicji, kiedy takie pojazdy znajdą się w promieniu rysowania gracza.
- Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
- Przy oglądaniu powtórek nie słychać dźwięków silnika i gąsienic.
- W niektórych przypadkach czas przeładowania jest zmniejszony po wyleczeniu zranionego dowódcy.
- Przy przenoszeniu celownika artyleryjskiego nad pojazd przeciwnika umieszczony poza kołem rysowania gracza i po zniszczeniu tego pojazdu wyświetlana jest detonacja eksplozji stojaka amunicyjnego.
- Przy użyciu MSAA (standardowe ustawienia graficzne), w modelach pojazdów ukrytych za roślinami i przeszkodami stosowane jest zielone wypełnienie.
- Powiadomienia o tym, dlaczego nie zadano uszkodzeń są wyświetlane nawet kiedy wyłączono odpowiednią opcję.
- W wynikach bitwy wyświetlana jest niepoprawna liczba uszkodzonych/zniszczonych pojazdów przeciwnika.
- W trybie Stalowy łowca może być niepoprawnie wyświetlany czas zbierania łupu.
- W trybie Stalowy łowca przy grze na słabszych komputerach granice stref mogą być wyświetlane niepoprawnie.
- W trybie Stalowy łowca licznik aktywacji Pocisku kwasowego może być w niektórych przypadkach błędnie wyświetlany.
- W trybie Stalowy łowca podczas detonacji magazynu amunicji w czołgu lekkim model jest wyrzucony w powietrze lub zapada się pod ziemię.
- W trybie Stalowy łowca Kula ognia nie atakuje pojazdów przeciwnika, jeśli pojawia się przed zniszczonym modelem pojazdu.
- W trybie Stalowy łowca w rzadkich przypadkach pojazdu nie można ulepszyć skrótami klawiszowymi.
Naprawione błędy i dodane usprawnienia
- Naprawiono problem niewyświetlania się w niektórych przypadkach scenariuszy w trybie Topografia.
- Naprawiono problemy w muzyce Unitarki.
- Naprawiono problem Kuli ognia, która nie atakowała celów stacjonarnych w trybie Stalowy łowca.
- W Wielkich bitwach warunki misji osobistych są teraz wyświetlane po naciśnięciu przycisku N.
- W trybie Stalowy łowca poprawiono wyświetlanie obszaru objętego efektem zdolności bojowych na obiektach dwupoziomowych (np. mostach).
- Naprawiono problem modelu pojazdu wyświetlanego niepoprawnie w podglądzie menu ulepszenia polowego w garażu, w trybie Topografia.
- Naprawiono problem powodujący zatrzymywanie się klienta gry przy częstym użyciu szybkich komend w bitwach klanowych.
- Naprawiono problem niewyświetlania się panelu nagród i niektórych sekcji wyników bitwy po przejściu przez kilka poziomów Linii frontu.
- Naprawiono problem niewyświetlania się obrazków niektórych pojazdów w oknie plutonu.
- Naprawiono problem wyświetlania błędnej daty zakończenia sezonu na ekranie postępów rozdziału Przepustki bitewnej.
- Naprawiono problem wyświetlania niepoprawnej łącznej liczby otrzymanych PD po zastosowaniu zarządzanego bonusu.
- Naprawiono problem niepoprawnego wyświetlania sylwetki pojazdu przeciwnika po zniszczeniu przeszkody, która go zasłaniała.
- Naprawiono problem niewyświetlania usuniętych elementów wyglądu zewnętrznego w panelu elementów personalizacji.
Ożywili działa HE, wprowadzili nowe czołgi, ograniczyli spam jednym pojazdem, dodali nową mapę, zrobili rebalans czołgów, dodali więcej opcji ataku.
Ach, no tak rozumiem.