Prosto z Supertestu: 🇮🇹 Controcarro 3 Minotauro
Kompletna charakterystyka włoskiego Controcarro 3 Minotauro.
Tier: TD-10, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 2 100
Moc silnika: 700 KM
Waga: 57,50 t
Maksymalne obciążenie: 61,0 t
Moc na tonę: 12,17 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 36 / –12 km / h
Prędkość obrotu: 25,03 °/s
Prędkość obrotu działa: 18,77 °/s
Kąty obrotu działa: 45 / 45 °
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 745 m
Pancerz kadłuba: 300 / 75 / 40
Pancerz wieży: 300 / 75 / 50
Działo: Cannone da 130/45
Uszkodzenia: 530 / 530 / 700
Penetracja: 255 / 345 / 130
Szybkostrzelność: 5,45
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 890
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 8 s
Czas pełnego przeładowania: 23,01 s
Rozrzut na 100 m: 0,42
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Liczba pocisków: 50 szt.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Siła ognia.
Rola w bitwie: Szturmowy niszczyciel czołgów (Pojazdy o niskiej mobilności, ale z solidnym przednim pancerzem. Wykazują wysoką skuteczność, walcząc na linii frontu.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 15,16 / 2,32 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 9,12 / 1,4 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Charakterystyka:
via wotclue
Gram ale mnie wkurza. Typowa gra płać więcej to wygrasz. Bardzo dużo niesprawiedliwej losowości
XD
Wygląda obiecująco, pamiętam jak narzekałem na futura, że ma 4s między pestkami a dzięki temu nauczyłem się grać dużo lepiej magazynkami. Tu jest az 8s ale za to ma kopa i tylko 23s przeładunek jak dla mnie będzie to bardzo dobry czołg🙂
jestem mega ciekaw jak będzie się tym grać, ten czas 8s mogli by poprawić na 6,5 albo 7s, E100 ma 8,92s jak da się fioletowe wyposażenie z dyrektywą na dosyłanie, a też bije po 530
Wycofali Waffentragena E100 bo miał za mocny magazynek to teraz będą tworzyli nowe aż zrobią coś jeszcze bardziej niezbalansowanego. Btw to wt miał papierową wieże a to? jeszcze będzie pancerne
Z drzewa pan spadł chyba, że takie głupoty wygaduje
No dokladnie ten ma wszystkiego wiecej! Nawet czas miedzy pociskami zamiast 2 sekund ma az 8!
wafel mial 6 pociskow w magazynku i 2 sekundy czasu pomiedzy strzalami. mial tez full obrotowa wieze i rozrzut na 100m lepszy o jakies 15 setnych, nawet penetracje na goldzie mial lepsza XDDD wiec o czym ty kurwisz wogole
Przynajmniej niema OP przeładowania między pociskami jak WTF E-100. Ale te zje… gracze wota płaczą, że 8s to za długo.
Bo to prawie tak jakby miał cykliczne działo, jedyne co to ma dobrego to pancerz, a jeśli się ze mną nie zgadzasz, to napisz co jeszcze w tym czołgu jest według ciebie takiego OP???
xd szybciej przeładować całość niż wypstrykać wszystkie pociski
Nie rozumiem. Czas pełnego przeładowania: 24 s, a ma 5 pocisków w magazynie i do tego czas ładowania pomiędzy strzałami 8 s.
Jak wystrzelasz cały magazynek (strzał co 8 s) to po ostatnim strzale czekasz 8s i Ci się załaduje cały. Tak ja to rozumiem.
To zwykły automat patrząc na statystyki, strzelasz czekasz 8 sekund, po ostatnim strzale ładujesz cały przez 23 sekundy
Według ich logiki im dłuższy czas między pociskami tym krótszy czas ładowania całego magazynka
Jest to klasyczny magazynek. Czas pełnego przeładowania jest to czas pomiędzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynku i załadowaniem nowego magazynu.