Dziś w Superteście: Zmiany balansujące na mapach Himmelsdorf i Murowanka
Zmiany na mapach Himmelsdorf i Murowanka w trybie spotkaniowym mają na celu poprawę balansu.
Mapa Himmelsdorf
— Labirynt ulic i placów, nie sprzyjający użyciu artylerii i niszczycieli czołgów, lecz idealny do wykonania szybkiego przełamania lub obejścia przeciwnika za pomocą lekkich i średnich czołgów. Warto w tym celu wykorzystać drogę biegnącą przez dominujące nad terenem wzgórze z zamkiem lub linię wzdłuż torów kolejowych.
Ulepszenie pozycji na wzgórzu:
- Dodano obniżenie, by umożliwić bezpieczniejszy odwrót zielonej drużynie.
- Po stronie zielonej drużyny dodano pozycję, która pozwoli na wygodniejszą grę ze schowanym kadłubem podczas odpierania ataku przeciwników.
- Dodano róg zamku, dla wygodniejszej gry, i usunięto kawałek ściany, który uniemożliwiał graczom atak z obu stron..
Mapa Murowanka
— Bagna, przepaści oraz wzgórza ograniczają twoją taktykę. Niewielka ilość budynków daje artylerii pole do popisu. Skoncentrowanie twojego ataku na jednym kierunku może okazać się najlepszą strategią.
Nieco przesunięto bazę.
- W założeniu było znalezienie bardziej wyważonej pozycji do kontrolowania okręgu bazy i zwiększenie liczby sposobów na jej przejęcie.
Jeżeli ich celem było „umożliwić bezpieczniejszy odwrót zielonej drużynie” to niestety go nie osiągnęli. Uciekając wciąż trzeba przejechać przez ulice, która po tej stronie mapy jest wyżej niż po przeciwnej – wciąż będzie się zbierało na przejeździe, czy to na górkę, czy to z górki. Ogólnie zmiana na duży + bo teraz obrona jest wygodniejsza i bardziej wyrównana w porównaniu do strony przeciwnej.
Przesunięcie bazy na Murowance bliżej środka raczej nie jest kwestią balansu tylko odświeżenia mapy, przypomnienia że zespół balansujący istnieje i że czuwa 🙂 Teraz jedyną pozycją do zajmowania będzie ten żałosny domek i zmieszczą się po jednej i po drugiej stronie max 2 czołgi – chcesz zbić bazę? musisz wyjechać pod ostrzał wroga i się poświęcić lub czekać aż przejmujący poczują się odważnie i trochę się wysuną – wtedy będziesz mógł strzelić zza budynków na C5 i G6… super zmiana.
Chcę tylko przypomnieć o mapach takich jak kopalnie, urwisko, lodowiec, granica imperium i nowy tryb obrony na redshire. Te mapy potrzebują balansu, prawdziwego balansu.
himel na + (trudniej bedzie o bycie ruchanym z góry grając agresje na środku)
murowanka – nie potrzebne i tak się tamtej flanki się nie gra bo idzie się łatwo zamknąć, a zrotować z lasu na starego capa też nie było trudno (teraz będzie jeszcze łatwiej)
Dodali na Himlu kolejne super pozycje dla czołgów typu Kran bo są one przecież za słabe.
Jezus maria wzieliby sie za mapy ktore rzeczywiscie potrzebuja balansu. Granica imperium, lotnisko, urwisko, overlord, studzianki, redshire? Gdzie są rebalanse tych map? Czy ktos kiedykolwiek narzekal na Himmelsdorf? To są jakies jaja ze strony WG oby niedlugo jak gracze z EU beda supertestowac to przemowia do rozumu bo rosjanie z przepitymi mozgami chyba nie wiedza co sie dzieje w giereczce.
zgadzam sie. ale przesuniecie bazy na murowance na +
xD pomidor płacze bo fiolety klepią go jak nooba na tych mapach xDD