Aktualizacja 1.16: Drugi test publiczny już tu jest!
przez Bin4r ·
Dowódcy!
Dołączcie do drugiego testu publicznego aktualizacji 1.16 i wypróbujcie odświeżone wydarzenie Przepustka bitewna.
Siódmy sezon epickiej Przepustki bitewnej zacznie się na początku marca. Będzie trwał niemal trzy miesiące i odróżni się od poprzednich sezonów. Jednak, tak jak uprzednio, czeka Was długa droga przez etapy postępów i ścieżki nagród. Zobaczmy, co przyniesie nowy sezon.
Przepustka bitewna jest dostępna do wstępnego testowania. System postępów, wartości i różne charakterystyki, które napotkacie w teście publicznym mogą ulec zmianie w momencie opublikowania aktualizacji. Wszystkie nagrody wypunktowane w kliencie gry są umowne i mogą być odmienne od tych z ostatecznej wersji sezonu VII Przepustki bitewnej.
Przepustka bitewna nadal będzie mieć trzy rozdziały i będziecie musieli wybrać jeden z nich, by zacząć postępy w sezonie. Jednak sposób interakcji z nimi znacznie się zmieni. Teraz możliwe będzie wypełnianie rozdziałów w dowolnej kolejności. Możecie też zrobić przerwę w wypełnianiu określonego rozdziału i wskoczyć do innego, zależnie od tego, w jakiej kolejności chcecie ukończyć Przepustkę bitewną i jakie nagrody chcecie wygrać jako pierwsze. W ten sposób oszczędzicie czas i będziecie mogli dotrzeć do etapów z najatrakcyjniejszymi nagrodami z każdego rozdziału. Ulepszyliśmy także ekran działu nagród i ułatwiliśmy korzystanie z niego, kierując się Waszymi komentarzami.
Jeśli gracie bez wybranego rozdziału lub jeśli go spauzowaliście, nadal będziecie zbierać punkty Przepustki bitewnej, które możecie zainwestować w wybrany rozdział. Jednak nie zapomnijcie wydać swoich punktów! Wszystkie niewykorzystane punkty przepustki bitewnej znikną pod koniec sezonu.
Dla tych niezłomnych dowódców, którzy wypełnią wszystkie trzy rozdziały, udostępnimy nowy dział z nagrodami w sklepie w grze. Tam znajdziecie nagrody z poprzednich sześciu sezonów, z następujących kategorii:
- Style 3D (w tym progresywne) dla wszystkich pojazdów podstawowych Przepustki bitewnej z ostatnich sześciu sezonów.
- Załoganci z poprzednich sześciu sezonów (jeśli nie można było przypisać nacji / specjalizacji załogantowi, będzie to nadal niemożliwe, jak w przypadku George’a Bartona i Vasiliya Badaeva).
- Obligacje
Jeśli nie otrzymaliście określonych nagród z poprzednich odsłon Przepustki bitewnej, możecie je odebrać w nadchodzącym, siódmym, sezonie. Jeśli już je otrzymaliście, będziecie mogli zamiast tego odebrać obligacje.
Możecie też dostać wszystkie te przedmioty za punkty Przepustki bitewnej, które zdobędziecie w zamian za ukończenie trzech rozdziałów. Nadal będziecie zdobywać punkty Przepustki bitewnej do działu nagród zgodnie ze standardowymi zasadami, nawet po wypełnieniu trzech rozdziałów.
Zaktualizowaliśmy też dział Przedmioty za żetony w sklepie w grze. Podczas pierwszego testu publicznego cała zawartość i ceny w tym dziale są umowne, określone w celach testowych. Tam znajdziecie pojazdy IX poziomu z poprzednich sezonów po testowej cenie 5 żetonów każdy.
Siódmy sezon przyniesie trzy nowe (i legendarne!) podstawowe pojazdy Przepustki bitewnej:
Przypisane są do nich specjalne zasady zbierania punktów Przepustki bitewnej. Oczywiście, będziecie też mogli zdobyć trzy kapitalne style progresywne, po jednym dla każdego podstawowego pojazdu w poszczególnym rozdziale.
Kranvagn
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Leopard 1
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
T110E4
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Główne zmiany
Battle Pass
The Battle Pass progression system has been reworked. Now the Chapters can be completed in any order. Players can also pause the completion of a Chapter and jump into a different one. Progression of each Chapter is presented in the test version.
The rewards for completed Battle Pass Stages will be credited only after selecting a Chapter. Once the Chapter is completed, the next one should be selected.
Battle Pass Points can be earned even without selecting a Chapter. Later, they can be invested in the progressions of any Chapter.
New unique 2D and progressive styles have been added.
For those who complete all three Chapters, a new section of the in-game Store will unlock, where players will be able to purchase various items for Battle Pass Points. Now players will continue to earn Points even after completing all Chapters of Battle Pass. The list of items can be changed.
The reward selection screen has been improved and the process for receiving rewards has been simplified further.
The „Items for Tokens” section of the in-game Store has been updated.
Fixed Issues and Improvements
- Fixed the issue of the „Assistance in destroying” tooltip on the Battle Results screen using the radio operator icon instead of the assistance icon.
- Fixed the issue of the zero perk tooltip missing the information that the perk could not be reset.
- Fixed the issue of players not receiving a message about saving Field Modification progress and canceling Dual Modification when exchanging a vehicle via Trade-in.
- Fixed the issue of the reward screen not being displayed after some missions are completed.
- Fixed some interface and technical issues.
Ź: Portal EU
Czy te 10 poziomów co jest na testowym wejdzie to na eu czy będzie jak kiedyś jeden rozdział 50lvl .. bo jak bedzie 10 poziomów w jednym to słabo będzie
zawsze jest 50lvl na eu tylko na tescie jest 10lvl zeby szybciej to robic 🙂
Zmiany w przepustce wydaja sie byc na plus choc nie podoba mnie sie to ze zeby miec dostep do sklepu to trzeba przejsc az wszystkie trzy rozdzialy serio? Przieciez normalny niedzielny gracz ktory nie ma zbyt wiele czasu by tluc w wota 8-12h dziennie nie bedzie mial zadnych szans by sobie cokolwiek zakupic z tego sklepu widac ze wg faworyzuje jak zwykle no lifow…
nie do końca , w ostatnim sezonie wystarczyło codziennie robić 4-5 bitew by wypełnić misje dzienne
Słowo klucz codziennie. Raz przez zeszłoroczne sezony skończyłem przepustkę tą letnią (wtedy więcej czasu na grę miałem) ani wiosenna ani jesienna nie były skończone nawet w połowie. W tym roku zapowiada się że czasu na gierke będę mieć jeszcze mniej, więc nawet nie mam zamiaru bawić się w tego battle passa.
nie trzeba się w niego „bawić” jak to ująłeś. poprostu masz czas to graj zawsze coś tam wpadnie przy okazji grania. gorzej jak granie dla ciebie jest czymś na siłę no to…
Zawsze mozesz wydac golda i przyspieszyc proces. Niestety kazdy by chcial miec wszystko za free. Tak ten swiat nie dziala.
W tej grze nic nie ma za free bo zeby cos zdobyc to tez trzeba poswiecic swoj czas bardziej chodzi o to ze dostep do sklepu powinien miec kazdy a kto ile pogra to takie nagrody sobie zdobedzie a ktos zrobi 1 lub 2 rozdzialy i nic z tego nie bedzie mial to troche takie bez sensowne ale znajac ich pazernosc na kase to sie nie dziwie to nie jest przypadkowe dzialanie bo tym sposobem chca wymusic od graczy zeby wlasnie wydawali golda i kupowali etapy.