Prosto z Supertestu: 🇨🇿 ShPTK-TVP 100 – zmiana parametrów technicznych, cz. 2
Zmiany w charakterystyce czechosłowackiego ShPTK-TVP 100.
ShPTK-TVP 100. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:
Tier: TD-8, Czechosłowacja, premium
Wytrzymałość: 1 150
Moc silnika: 700 KM
Waga: 32,0 t
Maksymalne obciążenie: 33,5 t
Moc na tonę: 21,88 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 55 / –20 km / h
Prędkość obrotu: 43,81 °/s
Prędkość obrotu działa: 33,38 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 370 m
Zasięg sygnału: 850 m
Pancerz kadłuba: 65 / 40 / 40
Pancerz wieży: 65 / 40 / 40
Działo: 100 mm BS-3
Uszkodzenia: 250 / 250 / 420
Penetracja: 250 / 330 / 100 270 / 330 / 100
Szybkostrzelność: 10,43
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 607
Średnie uszkodzenia na minutę amunicją HE: 4 381
Czas przeładowania: 5,75 s
Rozrzut na 100 m: 0,39 0,32
Czas celowania: 1,44 s 1,25 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -6 ° / +20 °
Liczba pocisków: 66 szt.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Siła ognia.
Rola w bitwie: Snajperski niszczyciel czołgów (Pojazdy ze słabym pancerzem, ale z przyzwoitymi działami nadające się do przeprowadzania zasadzek w większości sytuacji bojowych).
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 15,45 / 3,06 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 9,29 / 1,84 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Rozrzut Celownika:
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,14;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,14;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 7,70;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 6,13.
via wotclue
Trochę taki T67 VIII tieru. Tylko czy będzie tak samo dobrze się nim grało? Na V tierach można spotkać wiele nieogarniętych graczy, którzy będą jechać przez środek mapy, nawet jak otrzymają kilka buł. Gracze na VIII tierach są bardziej ostrożni.
Na X tierze też.
ooo, widzę ostatni szlif przed 24.. trzeba szybko poprawić wyniki finansowe na koniec roku ;D
Nie wydaje się to być – na ten moment – zbyt realne.
Nie zapowiedzieli żadnego „mikropatcha”, a pojazdu nie ma – z tego co wiem(!!!) – jeszcze w plikach gry. Prędzej będzie na niego maraton gdzieś na początku przyszłego roku co zbiegłoby się z zapowiedzeniem linii czechosłowackich TDków <już po wprowadzeniu Yohów>
To jedno z dwóch przewidywanych przeze mnie przeznaczeń. Oczywiście ucieszyłbym się, gdyby pojawił się 25, natomiast szansa na to jest niewielka… już prędzej byłby to AMBT, lub WZ-113-II.
Druga opcja jest taka, że zastosują ten sam motyw co z linią czeskich ciężarów – premkę dadzą „tak po prostu” do sklepu premium za gotówkę a w maratonie wystąpi WZ-113-II (czołg chiński, a maraton na początku roku ma klimat „chińskiego nowego roku” tak jak ostatnio było z 122 TM). Ta opcja wciąż nie wyklucza pojawienia się 25 Grudnia AMBT, natomiast autentycznie nie chce mi się wierzyć w to, że wrzuciliby zupełnie nową premkę do kalendarza…
25 grudnia pojawi się Bisonte, nie żaden AMBT czy WZ-113-II
hehehehe coś mówiłeś o barku mikropatcha ?;D
czołg ma potencjał do permtraka
„Potencjał” xD
Jeden niemiecki Youtuber podał szybkość pocisków ale sprzed zmiany parametrów:
ok. 900/795/900
rozrzt obrotu wieży: 0,08
w ruchu pojazdu : 0,18
w obrocie pojazdu: 0,18
Nonono. Zapowiada się zacna zabaweczka. Ciekawe czy to zapowiedź linii, czy zrobią „rodzynka”. Zastanawia mnie prędkość pocisków, żeby nie były mułowate jak w kapezecie. O ile nie znerfia to fajny pojazd na pod zarabianie będzie, zwłaszcza na fl.
Z doświadczenia można powiedzieć, że jak zapowiadają nową linię, to premkę pokazują w tym samym filmie.
No prędkość pocisków taka se. Podstawowe niecałe 900m/s, hity niecałe 800m/s, haeki 900m/s. Co do zarabiania to średnio. Drogie pestki. 890 kredytów za podstawowe i 4800 za hity. Co przy alfie 250 słabo trochę wygląda.
Czyli mułowate 🙁 szkoda. mogli na podstawie chociaż te 1000-1100 dać. Cena pestek mnie nie rusza jakoś mocno, bo na odpalonych rezerwach i koncie premium przy graniu full gold i tak można ładnie na plus wyjśc.
I tak każdy gra na aimbocie, więc pociski mogą sobie latać te 900 m/s, bo aimbot zrobi poprawkę za ciebie.
Chciałeś błysnąć, ale się nie udało. Smuteczek
Nie mierz wszystkich swoją miarą 😉
HEki tego czołgu na zboostowanym maks dpmie już robią wrrr xd
Oj tak +1. Rzadko się zdarza, że jest aż taka różnica pomiędzy AP i HE, a dodając do tego 100 mm peny to na 8 tierach może robić sajgon.
Będzie robił sieczkę jak Kpz 07 na HE /mają podobny DMG – ten TD będzie bardzo uniwersalnym pojazdem do różnego stylu gry -bierna kampa lub szybka zmiana pozycji, spamowanie burzakami lub dojenie z HP zwykłą amunicją albo goldem – przebije każdą X przy całkiem fajnej celności – może to robić z ukrycia i daleka. Jeżeli nawet nie będzie za PLN teraz w kalendarzu to super pojazd na maraton (obowiązkowo do zrobieniakupienia)
Troche ciekawiej ale ta alfa wciaz jest smieszna. Strzelisz 2 razy, wyspotuje cie EBR i po tobie. Mala alfa to powazna wada, wszystkie premki ponizej 300 dmg odstaja dzisiaj. Jakby dali magazynek na 3 sztuki to wtedy byloby OK. W koncu czechoslowak jest.
do kupienia w kalendarzu jako ostatnia oferta za pln
Powiem szczerze iż pomyślałem podobnie, aczkolwiek nie jest to tak pewne, szczególnie że nie ma jej w plikach obecnie z tego co pamiętam. Wiadomo, kwestia szybkiej „Łatki” ale jest parę innych pojazdów które mogą wskoczyć na to miejsce.
mogą ale dadzą unikat, a czeski TD to przecież jedyny taki pojazd w WoT, czescy developerzy zajmują wysokie miejsca/stołki w WG i ich pojazdy zawsze są dobre lub bardzo dobre/nawet lepsze niż ruskie – np. Skoda 56, ten pojazd też będzie takim cudeńkiem wartym złociszy 😀
A z tymi czeskimi devsami to tak piszesz sobie z d…. czy podasz jakieś konkretne osoby?
Poogladaj sobie przez 10 lat wywiady z devami z WOT, poczytaj ich wpisy na blogach, wywiady z okazji spędów WG w Moskwie, Mińsku – są publikowane FAQ też co jakiś czas plus biuro w Pradze (przejeło obowiązki Paryża) to będziesz jako tako zorientowany jakie nacje oporócz Białorusinów są silnie reprezentowane w WG.
Np. już w 2017 rykoszet pisał:
Wargaming otwiera biuro w PradzeBY BIN4R · PUBLISHED 17:16, 9 MARCA 2017
Twórca popularnych gier komputerowych Wargaming.net poszukuje pracowników do nowego biura w Pradze.
Największy producent i wydawca gier komputerowych na świecie Wargaming, który stworzył takie popularne gry jak World of Tanks czy World of Warships, zamierza otworzyć biuro w Pradze (stolica Czech). To nie będzie biuro sprzedaży, a centrum badań i technologii. Firma zaczęła szukać pierwszych pracowników. W Pradze chcą zatrudnić dyrektora generalnego, który by zbudował całe biuro, najął ludzi na kluczowe stanowiska (HR menedżer, kierownik działu IT) i zajął się kontaktem z miejscowymi dostawcami.
Według czeskiego portalu, firma Wargaming w Pradze ma zamiar skupić się na testowaniu gier i związanych z nimi technologii. Tam również będzie oceniana jakość produktów (dział QA), a zatem potrzeba specjalistów back-end.
http://rykoszet.info/wp-content/uploads/2016/03/76ccc5e5dc9d30415c53b1e3dfc42321.jpg
Poza tym, w praskim oddziale będzie testowany system BI oraz bazy danych. Pracownicy będą musieli pracować z technologiami: Oracle, Hive, Tableau, Grafana, MapReduce, SQL, Scala, Spark, NoSQL, HBase i inne. Wargaming w Pradze będzie rekrutował inżynierów, specjalistów ds. baz danych, różnych ekspertów, a także projektantów UX – projektantów dla obszaru BI (business intelligence).
Na daną chwilę w Czechach otwarto 16 wakatów Wargaming. Ogólem w firmie pracuje ponad 4000 osób. Mińsk nadal jest głównym centrum rozwoju.
Ulalaaaa :> Zacnie
Z 0,39 na 0,32, czyli ze szrotu na OP. Mają rozmach sk…
Jakie OP, XD widziales softstaty tego czolgu?
Jedyne softstary jakich brakuje to rozrzut przy obrocie wieżą i opory gruntu z tego co widzę – żeby był tragiczny musieli by mu dowalić naprawdę duży rozrzut przy obrocie wieżą żeby celownik się mocno rozjeżdżał. A wątpię żeby Czecha uwalili oporami gruntu…
Nawet jeżeli się będzie rozjeżdżał to masz 1,25 sekundy celowania co chyba sprawia że nie trzeba się przejmować rozrzutem podczas obrotu jakoś bardzo
No nagle się robi bardzo przyjemna maszynka. Kozak DPM, kozak celność i kozak penetracja. Do stania w krzaczku i spamowania w przeciwników w sam raz.
XDD
no i z giga szrotu mamy giga koksa 😎👍
Nawet przed zmianą zapowiadał się bardzo fajnie, a teraz zakrawa o OP.