Dziś w Superteście: 🇺🇸 M-III-Y i AMBT
Już niedługo w Superteście pojawią się dwa pojazdy:
- M-III-Y, amerykański czołg ciężki VIII poziomu
- AMBT, amerykański czołg średni VIII poziomu
🇺🇸 M-III-Y
M-III-Y, podobnie jak wysokopoziomowi przedstawiciele gałęzi Yoh, ma nową mechanikę zapasowych gąsienic. Ten pojazd ma dodatkową gąsienicę przymocowaną do głównej. Pozwala to temu pojazdowi pozostać w ruchu (choć z mniejszą prędkością) nawet, jeśli obie główne gąsienice zostaną zniszczone.
Do Supertestu pojazd ten przybywa z dwoma najlepszymi działami (90 mm i 105 mm). Pierwsze działo jest celniejsze i zadaje większe uszkodzenia na minutę, a drugie zadaje większe uszkodzenia na strzał. Test określi, która konfiguracja będzie ostateczna – czy pozostaną oba działa, czy tylko jedno z nich.
Działo kal. 90 mm zadaje 240 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia głównych pocisków APCR to 223 mm, a specjalnych HEAT wynosi 290 mm. Celność działa wynosi 0,37, czas celowania 2,1 s, a czas przeładowania 6,4 s.
Działo kal. 105 mm zadaje 320 PW uszkodzeń na strzał. Siła przebicia jego głównych pocisków PP wynosi 208 mm, a specjalnych APCR – 245 mm. Celność działa wynosi 0,39, czas celowania 2,3 s, a czas przeładowania 8,9 s.
Przedni pancerz wieży ma 279 mm grubości, a wytrzymałość pojazdu wynosi 1450 PW. Czołg ten osiąga prędkość maksymalną rzędu 40 km/h, a moc na tonę wynosi 15 KM/t. Podobnie jak wysokopoziomowi przedstawiciele tej gałęzi, ten pojazd ma dobre kąty opuszczenia/podniesienia lufy: –10/20 stopni.
M-III-Y ma takie same wady i zalety, jak pojazdy IX i X poziomu w gałęzi Yoh. Pojazdem będzie się dobrze grać w nieregularnym terenie dzięki dobrym kątom opuszczenia/podniesienia lufy oraz mocnej wieży. Mobilność tego pojazdu i mechanika rezerwowych gąsienic poprawi jego żywotność – nawet w sytuacjach, gdy przeciwnik będzie próbował Was unieruchomić, będziecie mogli użyć nowej taktyki i manewrów na polu bitwy.
🇺🇸 AMBT
AMBT jest czołgiem średnim z mechanizmem automatycznego przeładowania. Ten pojazd ma działo kal. 105 mm i magazynek na trzy pociski. Ładowanie pierwszego pocisku trwa 18 s, drugiego 13 s, a trzeciego 12 s. Czas przeładowania pocisku w magazynku wynosi 3 s. Główne pociski APCR mogą przebić nawet 215 mm pancerza przeciwnika, zadając 360 PW uszkodzeń, a specjalne pociski APCR mają 278 mm penetracji przy takich samych uszkodzeniach na strzał.
Ten pojazd ma przyzwoity przedni pancerz wieży o grubości do 250 mm. Czołg ten osiąga prędkość maksymalną rzędu 40 km/h, a moc na tonę wynosi 22,2 KM/t. Kąty opuszczenia/podniesienia lufy wynoszą –9/10 stopni.
AMBT to typowy czołg średni, który może pełnić rolę podstawowej jednostki strzelającej dzięki swoim dobrym uszkodzeniom na strzał i magazynkowi na trzy pociski oraz dobrym wartościom penetracji specjalnych pocisków APCR. Pozwala Wam to zadawać uszkodzenia przeciwnikom nie tylko tego samego, ale również wyższych poziomów Mocna wieża i rozsądne kąty pochylenia płyt jej pancerza pozwalają temu pojazdowi grać z ukrytym kadłubem. Jednakże prędkości obrotu kadłuba i wieży są raczej niskie, co może powodować pewne trudności w walce w zwarciu.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Więcej tej peny na goldzie nie dało się dać?
W końcu to są 8
Jak tak dalej będziecie robić to nigdy dłuższych bitew nie będzie
Zmniejszyć pene na goldzie o conajmniej 30 a nie 2 i przebijasz wszystko gdzie kolwiek
Pomidor
Ostatnio w wocie pojawia się tyle nowych czołgów premium że przestaję orientować się w bitwie
Przecież to kopie, kopi. Są 3-4 schematy i każdy pasuje. Ten tu co nowego ma? Mocna wieża, średni kadłub, pena standard. Pena AP 205-230, gold 245-270, górną płyta może dingnie AP, wieża nie do ruszenia, z AP garnki i dolna płyta, dosłownie kopia. Magazynek jakich wiele, dmg tak samo…
Kolejny magazynek z poprzestawianymi cyferkami ładowania. No ale przecież firma zarabiać musi, wprowadzenie funkcjonalnych spychaczy jak w WT pinążków nie da…
Od dłuższego czasu Wg nie ma nic do zaoferowania prócz mataczonego RNG w grze. Smutne to pod kątem firmy gejmingowej.
208 penetracji na zwykłej i 245 na goldzie tragedia.
Jak Ci 245 peny nie wystarcza to się przebijać naucz
208 fakt za mało ale Gold to i tak ma wystarczająco
208 mi nie wystarcza. Dla mnie to kpina
Ale tego nasra..o masakra 😀 pewno będą 4-5 nowe VIII do paczek xD
M-III-Yoh jest do drzewka
Ale tak, ilość spamowanych na superteście premek rośnie z każdym rokiem, a wiele z nich ostatecznie nie wchodzi do gry np. VK 45.02 B przeniesiony na VII (tak, siódmy) poziom