Aktualizacja 1.15: Pierwszy test publiczny już tu jest!
przez Bin4r · Opublikowane
Witajcie, Dowódcy!
Rozpoczynamy pierwszy test publiczny aktualizacji 1.15 z poprawioną mapą Berlin. Po przeanalizowaniu Waszych komentarzy i zebranych przez nas danych postanowiliśmy przeprojektować większość tej mapy, aby była atrakcyjniejsza dla różnych typów pojazdów. Jednak to nie wszystko w temacie zawartości wprowadzonej w tej aktualizacji, zatem zostańcie z nami!
Mapa Berlin: Co się zmieniło
Znacznie zmodyfikowaliśmy południową część mapy i utworzyliśmy nowy kierunek dla średnich i wszechstronnych ciężkich czołgów, całkowicie zmieniając teren i obiekty. Zmieniliśmy umiejscowienie głównej drogi i wymieniliśmy kilka niezniszczalnych obiektów wzdłuż skrzydła, aby zapewnić ochronę podczas ataku. Teraz mapa stanie się bardziej różnorodna, oferując więcej opcji grania na flankach.
Przeprojektowaliśmy też obszar miejski, rozbudowując go i zwiększając komfort gry na nim dla czołgów ciężkich. Teraz będą one miały więcej miejsca na manewry i wiele okazji do pozycyjnych pojedynków.
Co więcej, poprawiliśmy centralną część mapy:
- Przeprojektowany teren
- Usunęliśmy większość obiektów będących jedynie elementami wyglądu środowiska (np. gruz, drzewa itp.).
Aby zbalansować bitwy na mapie Berlin, poczyniliśmy tez następujące kroki:
- zmieniliśmy lokalizację baz i usunęliśmy osłony, aby zapobiec zbyt łatwemu ich zajmowaniu.
- zwiększyliśmy odległość między rowami, aby czołgi lekkie nie mogły ich zająć zbyt wcześnie.
- podzieliliśmy i zmieniliśmy pozycje miejsc pojawienia się na mapie czołgów średnich i lekkich. Z jednej strony, ułatwi to czołgom średnim obranie nowego kierunku; z drugiej strony, powstrzyma je przed zajęciem mostu zbyt wcześnie i zdominowaniem czołgów ciężkich na obszarze miejskim.
- ulepszyliśmy oświetlenie i korekcję koloru na mapie.
Dołączcie do testu publicznego i sami zobaczcie, co zmieniło się w bitwach na poprawionej mapie Berlin!
Ź: Portal EU
to jest chore jak grasz stokową Panther 2 na Vz55
Wg zamiast zmieniać Berlin powinni zrobić matchmaker -1/+1
Po za tym lighty nie będą mogły spotować pasywnie tylkko jechać na ,,Jolo” i zginąć nic nie spotująć. Dla mnie w tych okienkach spotkamy Kranvagna i ine wieżowce
a kiedy naprawią MM? na 50 bitew M60 miałem 45 same X i 5 razy dało mi 9 tiery czy to jest kur normalne gram 8 tieram mm na 10 gram 9 mm na 10 tier gram 10 cały czas same 10 WG jesteście niedojebani
To może wynikać z tego, że jest więcej graczy grających na X tierze niż na VIII co może być skutkiem „wypychania” graczy na wyższe poziomy oraz wprowadzenia ulepszeń polowych (część graczy maskuje teraz X tiery).
Ogólnie fajna zmiana, ale nie podoba mi się, że usunęli prawie wszystkie krzaki i miejscówki na środku.
Brak tych krzaków spowoduje jechanie lightami i szybkimi mediami na „jolo” bo nie będzie miejsca żeby schować się przed spotem szybkich EBRów…
Czyżby Wg cały czas robiło wszystko żeby bitwy były jeszcze szybsze? Da się skrócić czas z 2.5 minuty do 2 minut? Pewnie się da.
Dla mnie te krzaki to jedyne słuszne miejsce do spotowania na passywie i gran filigranowymi mediami beż pancerza alfa to z dobrym kammo.
Admin i jak? Nic ni ma w plikach związane z OPŚ?
Niet. Zawartość może zostać dodana w kolejnych odsłonach testu publicznego albo dopiero bezpośrednio na serwerze głównym.
Jak mam dołączyć do serwera jak niema ID?
http://redirect.wargaming.net/WoT/latest_web_install_ct