Misja zwiadowcza: Odkrywajcie nowe mapy i wygrywajcie nagrody!
przez Bin4r ·
Witajcie, Dowódcy!
W World of Tanks zrobi się jeszcze goręcej! Sierpniowy upał przynosi Misję zwiadowczą, nasz nowy, eksperymentalny tryb, w którym będziemy wspólnie pracować nad udoskonalaniem map, które w przyszłości mogą trafić do bitew losowych.
W odpowiedzi na Wasze opinie ulepszyliśmy w tym trybie system doboru drużyn, a także niektóre inne aspekty Misji zwiadowczej tak, by rozgrywka dostarczała lepszej zabawy. Ten eksperymentalny tryb wprowadzony w aktualizacji 1.13 wystartuje ponownie w trzech oddzielnych etapach z tymi samymi mapami. Pierwszy etap zaczyna się już 20 sierpnia. Wasze postępy w grze z poprzedniej edycji Misji zwiadowczej zostaną utrzymane, więc możecie podjąć grę w miejscu, w którym ją skończyliście. Poznajcie wszystkie nowe ulepszenia, które trafiły do Misji zwiadowczej!
Misja zwiadowcza. Etap 1.
Od 20 sierpnia, 13:00 CEST do 27 sierpnia, 01:59 CEST
Zawieszenie broni | pon. – pt. | 01:00 – 14:00 CEST |
sob. – niedz. | 01:00 – 12:00 CEST |
Dobór drużyn w trybie
Spora część opinii na temat Misji zwiadowczej dotyczyła systemu doboru drużyn, dlatego poczyniliśmy pewne kroki, by go ulepszyć. Nowy tryb posiada oddzielny system doboru drużyn, nieznacznie różniący się od tego z bitew losowych. Oto jego podstawowe zasady:
- W Misji zwiadowczej istnieją trzy rodzaje bitew: jedno-, dwu- oraz trzy-poziomowa.
- Dla bitew dwupoziomowych liczba pojazdów wyższego poziomu wynosi między 5 a 7.
- Dla bitew trzypoziomowych liczba czołgów X poziomu wynosi między 3 a 5, a liczba pojazdów IX poziomu jest równa lub wyższa liczbie czołgów X poziomu. Liczba pojazdów VIII poziomu jest równa lub wyższa liczbie czołgów IX poziomu.
- Dla bitew trzypoziomowych z kilkoma działami samobieżnymi nie może wystąpić więcej niż 1 działo samobieżne X poziomu.
- Liczba czołgów lekkich, pojazdów kołowych i dział samobieżnych w obu drużynach jest zawsze taka sama, ale ich poziomy mogą być różne.
- Czołgi premium VIII poziomu z preferencyjnym doborem trafią do bitwy z przeciwnikami tego samego lub wyższego o jeden poziomu.
Magazyn rezerw i rezerwy klanowe
Magazyn rezerw, ekskluzywna dla kont premium WoT opcja będzie teraz dostępna w Misji zwiadowczej. Gracze z kontem premium WoT otrzymają dodatkową premię 10% do kredytów oprócz tych zdobytych w bitwie. Na przykład, jeśli zdobyliście 10 000 kredytów w bitwie, do Waszego skarbca trafi 1000 dzięki premii 10%. Co 7 dni, bez względu na to, czy Wasze konto premium WoT straciło ważność w danym tygodniu, czy nie, skarbiec zostanie otwarty, a wszystkie kredyty z niego zostaną automatycznie przeniesione na Wasze konto.
Rezerwy klanowe mogą być teraz używane w bitwach.
3 etapy, 9 nowych map
Aby wejść do tego trybu, wybierzcie Misje zwiadowczą z menu wyboru trybów i kliknijcie przycisk „Bitwa!”.
W tym roku uruchomimy trzy etapy Misji zwiadowczej; każdy będzie trwać 7 dni. Na każdym etapie będziecie mogli odkrywać 3 mapy w zaawansowanym stadium prac rozwojowych. Po rozegraniu 20 bitew w Misji zwiadowczej (Wasz wynik będzie się liczył tylko gdy ukończycie wśród najlepszych 12 graczy pod względem zdobytych PD) w każdym etapie będziecie mogli zagłosować na najbardziej i najmniej lubianą mapę.
Możecie też podzielić się szczegółową opinią o poszczególnych mapach w specjalnej ankiecie poniżej, która ogromnie pomoże nam ulepszyć i sfinalizować te lokacje. Zanim będziecie mogli podzielić się opinią o konkretnej mapie, musicie rozegrać na niej przynajmniej 6 bitew i być wśród najlepszych 12 graczy pod względem zdobytych PD. Możecie dzielić się spostrzeżeniami na temat map wyłącznie z bieżącego etapu, ale będziecie mogli, w razie zmiany zdania, przekazać swoje uwagi w ankiecie przed zakończeniem każdego etapu.
Wasze uwagi są na wagę złota!
Wszystkie mapy w Misji zwiadowczej to nieopublikowane prototypy projektów przeznaczonych dla bitew losowych. Grywalność tych mapach jest już niemal kompletnie dopracowana, ale elementy wizualne wymagają jeszcze modyfikacji przed premierą. Wasze uwagi i dane, które uzyskamy pomogą nam zrozumieć, jakie poprawki balansujące potrzebujemy wprowadzić do gotowego produktu. Mapy, które zdobędą największą popularność wśród społeczności jako pierwsze wejdą do bitew losowych w przyszłych aktualizacjach. W poniższym widżecie zobaczycie krótki opis pierwszych trzech map dostępnych na pierwszym etapie. Pozostałe mapy ogłosimy później, zatem zostańcie z nami!
Posterunek
Daleki Wschód
Stocznia
Ogólne zasady i system doboru
- Bitwy w Misji zwiadowczej będą obowiązywać zasady z bitew standardowych, z kilkoma różnicami.
- Bitwy będą rozgrywane pojazdami poziomów VIII–X.
- Misje osobiste i klanowe nie będą dostępne, ale będzie można wypełniać inne misje bitewne, w tym misje dzienne.
- Ekonomia bitew będzie taka sama jak w bitwach losowych.
- Będziecie mogli zdobyć obligacje, progresywne naklejki, mistrzowskie odznaki i odznaki biegłości.
- Statystyki wszystkich Misji zwiadowczych będą obliczane tak, jak statystyki bitew losowych. Misje zwiadowcze nie będą wliczane w statystyki sesji.
Będziecie mogli zebrać punkty Przepustki bitewnej w następujące sposoby:
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 7 | 5 |
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD | 5 | 3 |
Misja zwiadowcza będzie oferowała misje jedno – i wielopoziomowe. W przypadku bitew wielopoziomowych, system doboru zbierze do bitwy drużyny z przewagą w liczbie pojazdów z niższego poziomu nad tymi z wyższego. Na przykład, w dwupoziomowych bitwach, liczba pojazdów z VIII poziomu będzie przewyższała liczbę czołgów z IX poziomu, lub liczebność jednostek z IX poziomu będzie większa niż tych z X poziomu.
System postępów i nagrody
Każdy etap Misji zwiadowczej będzie miał oddzielny system postępów składający się z 50 bitew oraz przypisanych mu nagród. Po rozegraniu określonej liczby bitew otrzymacie przedmioty w grze i wspaniały wielosezonowy kamuflaż, rezerwy osobiste oraz inne nagrody. Po ukończeniu serii 50 bitew zyskacie również specjalny medal.
Liczba bitew | Nagroda |
---|---|
5 | 3 rezerwy osobiste: +50% PD bojowego przez godzinę |
10 | 3 rezerwy osobiste: +300% PD załogi przez godzinę |
15 | 3 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD przez godzinę |
20 | 1 dzień konta premium WoT |
30 | 20 dyrektyw Czyszczenie wentylacji Unikalny kamuflaż |
40 | 20 dyrektyw Smarowanie stabilizatora 1 dzień konta premium WoT |
50 | 20 dyrektyw Uporządkowany magazyn amunicji Ekskluzywny medal 1 dzień konta premium WoT |
Każdy etap oferuje unikalny medal i nowy kamuflaż, który możecie zastosować na dowolnym pojeździe ze swojego garażu.
Kamuflaż „Wzór z mapy”
Kamuflaż traktowany jako niehistoryczny element wyglądu zewnętrznego, wyceniony na 50 szt. złota. Dostępny dla pojazdów każdej narodowości i poziomu.
Możliwy do zdobycia w ramach trybu Misji zwiadowczej.
— Składa się z fragmentów map World of Tanks, które zniekształcają sylwetkę pojazdu.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
1. etap. Odkrywca |
2. etap. Kolonista |
3. etap. Kartograf |
Przygotujcie się na odkrywanie nowych map i podzielcie się swoimi wrażeniami, Dowódcy!
Ź: Portal EU
Ranking map z misji zwiadowczej (według mnie oczywiście)
3. Stocznia
2. Posterunek
1. Daleki Wschód
„daleki wschód” – mapa, która wyglądem nie daje więcej niż 30% ukończenia zamysłu autorów. Najgorsza mapa, największe braki.
„Misje zwiadowcze nie będą wliczane w statystyki sesji.”
Czyli bitwy nię będą się liczyć do statystyk¿
Byłaby szkoda, ostatnim razem wbiłem druga odznakę biegłości na elc
„Będziecie mogli zdobyć obligacje, progresywne naklejki, mistrzowskie odznaki i odznaki biegłości.”
Poszli po rozum do głowy i w najmniej grywanych przez ludzi godzinach wyłączyli to – przypuszczam, że właśnie przez obecność Misji Zwiadowczej swojego czasu nie mogłem zagrać plutonu na VII tierze i czas czekania przekraczał 5 minut
Dla tych co mają popołudniowa zmianę to lipa. Mają tylko 3 dni by ograć.
WG samo doprowadziło do tego, że liczba graczy spadła do takiego poziomu jak teraz. Największym paradoksem jest to, że im mniej graczy tym bardziej doprowadzają do ich jeszcze wiekszego rozproszenia po innych trybach. Na moich 4 ziomeczków, którzy grali, a przestali każdy mówi, że przestało grać przez to, że gra się po prostu w jakimś aspekcie zepsuła.