Jak grać 🇨🇿 Škodą T 56
przez Bin4r · Opublikowane
Zniżki w drzewie technologicznym
Dostępne od 11 sierpnia, 07:00 CEST (UTC+2) do 18 sierpnia, 07:00 CEST (UTC+2).
Szczęście Wam sprzyja, Dowódcy! Pokaźne rabaty w drzewie technologicznym zbiegają się w czasie z wprowadzeniem czechosłowackiej linii ciężkiej. Chwytajcie te okazje, jeśli nie jesteście jeszcze właścicielami tych pojazdów!
Zniżka w kredytach |
Pojazdy |
---|---|
50% | II LT vz. 35 |
50% | III LT vz. 38 |
50% | IV ST vz. 39 |
50% | V Škoda T 24 |
30% | VI Škoda T 25 |
Jak grać Škodą T 56
Skoda T 56 odznacza się niesamowitym jak na swój poziom działem, a połączenie potężnej siły ognia i dodającej pewności siebie żywotności zapewnia Wam kontrolę nad każdą sytuacją bojową. Ale jeszcze nie czas na wybuchy entuzjazmu! Oto krótki przewodnik, który pomoże Wam w przygotowaniach zanim ruszycie w ostre konfrontacje ze zbyt dużym impetem.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Siła ognia
Kluczową cechą czołgu Škoda T 56 jest jego wybuchowa siła ognia. Pojazd ten szczyci się wyjątkowym automatem ładującym na 2 pociski kal. 130 mm, które zdolne jest zadać 460 uszkodzeń na minutę. Szybki czas przeładowania między strzałami oznacza, że jest w stanie zadać 920 PW uszkodzeń w mniej niż 4 sekundy! Pozbawiajcie przeciwników dużych ilości PW, lub zadawajcie wykańczające ciosy każdemu, kto miał pecha natknąć się na Was w późniejszej fazie bitwy.
Wykorzystajcie specjalne pociski kumulacyjne lub przeciwpancerne, by przebić 248 mm stali. Upewnijcie się tylko, że dobrze wymierzacie czas przeładowania pocisków, aby nie dać się przyłapać z opuszczonymi gąsienicami. Jeśli wjeżdżanie w sam środek bitwy to nie Wasza specjalność, użyjcie przydatnych –8 stopni opuszczenia działa, aby wyłapywać wrogów na liniach grzbietów w oddali i zacząć zdobywać przewagę dla Waszej drużyny.
Żywotność
Jako typowy czołg ciężki, Škoda T 56 posiada wystarczającą osłonę, aby odeprzeć nawet najbardziej zaciekłe ataki. Pancerz górny będzie Waszym największym atutem. Grubość przedniego pancerza wieży sięga 220 mm, przy wytrzymałości rzędu 1500 PW. To za mało, aby odeprzeć wielu napastników jednocześnie, ale powinno wystarczyć w sytuacjach jeden na jednego.
Mobilność
Silnik tego czołgu o mocy 650 KM wystarcza do uzyskania prędkości maksymalnej rzędu 35 km/h i prędkości cofania równej 15 km/h. Niestety, jego pozostałe statystyki mobilności są nieco skromniejsze. Rozważnie wybierajcie pozycje na mapie. Na co komu tak potężne działo, jeżeli dacie się zawrócić do garażu na samym początku bitwy?
Zasięg widzenia równy 370 metrów i sygnał na 850 metrów to żaden powód do przechwałek. Zamiast na nich polegać, najlepiej jest likwidować przeciwników z użyciem automatu ładującego, gdy tylko posmakujecie krwi przeciwników i znajdziecie się w zasięgu.
Wyposażenie
Sprawdźcie poniższą konfigurację, by Wasz czołg osiągnął maksymalny potencjał.
Zalecana konfiguracja | ||
---|---|---|
Dodanie turbosprężarki pozytywnie wpłynie na jego stosunek mocy do masy i zwiększy Waszą prędkość maksymalną. To pozwoli Wam na zajmowanie pozycji, w których skutecznie wykorzystacie Wasz ciężki pancerz i siłę ognia.
Ulepszony mechanizm obracania zmniejsza rozrzut podczas ruchu i obrotu pojazdu oraz obrotu wieży. W końcu poprawia też prędkość obrotu kadłuba i wieży.
Umiejętności załogi
Dowódca | |||
---|---|---|---|
Celowniczy | |||
Kierowca | |||
Ładowniczy |
Wszystkie CC (VDR, Skill, Quick) grają nim wyłącznie na Goldzie i żaden nie pokazał bitwy na X. Taki to „dobry” czołg jest.
Maszyny nie polecam… działo to jakiś dramat jeśli chodzi o czas celowania i samą celność …
Wciąż lepszy niż bisonte
nie powiedziałbym że lepszy
przed chwila turniej 1 na 1 z bisonte i skoda pozamiatała go bez problemu
Kupuje
Kupuje 😁
Myślałem, że mnie zachęca do gry maratonem na skode a tu lipa. Dadzą pewnie tego francuza xD No nic, urlop od gry trzeba przedłużyć.
raczej będzie chińczyk
Będzie francuz bo zmienili mu w grze status ukryty na normalny i dodali cenę w złocie. Jak go poszukasz to będzie nawet w porównywarce. A chinola nie ma.
Dlaczego kolejny raz siana jest dezinformacja nie sprzyjająca graczom?! Na ciężkie czołgi uniwersalnie perki idą kolejno:
1 – dowódca umiejętność żarówa, pozostali naprawa
2 – wszyscy BIA (ta piącha) – opcjonalnie ogarnięci mogą robić to na 3-cim perku.
3 – dowódca perk naprawa a pozostali wedle uznania, lub rekomendacji
Żarówka i poprawa celności, magazynu/intuicja na kolejnych załogantach, potem bia, potem naprawa
Bardzo lubię takie myślenie, że naprawka nie ma znaczenia na czołgu ciężkim na 1-szym perku. Dzięki takiemu podejsciu zarabiam darmowy dmg i asyste po gąsce. Tylko mogę podziekować i zachęcić, aby więcej osób tak czyniło. Oczywiście jeśli kampisz czołgiem ciężkim przy bazie, to ok. Przetrwasz w bitwie zdecydowanie dłuzej będąc wyzbytym wstydu do grającej bitwę drużyny.
Więcej magazynków pewnie pozytywnie wpłynie na blyalans..