Piaskownica 2021: Modyfikacja polowa – reakcje i komentarze
przez Bin4r ·
Commanders!
We would like to thank you for your active participation in the Sandbox of Field Modification. Your endless enthusiasm and engagement enabled us to collect valuable in-game statistics and understand how you interact with this new game mechanic. At the same time, the feedback you shared with us through the survey, forums, and social media helped us understand how you feel about the feature and the areas of improvement. Now that the dust on the Sandbox battlefields has settled, it is time for us to outline our next steps.
Preliminary Results
Preliminary survey results, as well as direct feedback, show us that roughly 75% of players liked the key mechanics of Field Modification and were positive about the addition of this feature into the main game. In particular, players generally appreciated the new opportunity to fine-tune their favorite vehicles to their personal playstyle. Players confirmed that the new role system used in Field Modification broadly matches the main functions of vehicles, and basing modification bonuses on vehicle roles was the right choice on our end. Moreover, tankers have expressed a great interest in the ability to add a second configuration of consumables, shells, equipment, and directives, and switch between the configurations before battle start to better adapt to the upcoming battle.
The preliminary data that we see inspire great optimism, as it shows that players grasped the core mechanics of Field Modification and found them useful for their vehicles.
Main Topics for Discussion
We have identified the main topics on which many players focus their attention, namely:
- Concerns about higher bonuses from standard modifications for Tier IX and X vehicles which increase power disparity across vehicle tiers.
- Improvements to parameters are perceived as excessive for certain vehicles, such as SPGs, some heavy tanks, wheeled vehicles, and some others.
- Perceived unbalanced choices in some dual modifications.
- Some commanders worry about the costs of increasing Field Modification levels and purchasing dual modifications across various vehicle tiers.
- Questions regarding the limitations to category selection for the second equipment slot.
- Concerns about loadout selection being limited to the 30-seconds countdown before battle start.
What’s Next?
We now have a clear task before us — to carefully examine all aspects of Field Modification based on the data collected from the Sandbox and develop optimal solutions for our players. It will take us some time to analyze the numbers and match them with your feedback. We will focus our attention on the topics listed above and promise to keep you informed on future developments of Field Modification.
We thank you for your dedication and willingness to devote your efforts to making World of Tanks a better game. Your feedback is invaluable for us in this endeavor.
Ź: Portal EU
test
Proszę WG o dodanie nowej arty 11 tieru kaliber 600 mm ;). Cytując za „II wojna światowa w kolorze” : Niemiecki ciężki moździerz 600 mm Karl-Gerät o nazwie ”Odin” podczas ostrzału Brześcia, 24 czerwca 1941 roku. Mimo niewielkiej kadencji strzałów (1 strzał/10 min), dwutonowe pociski wywoływały ogromne zniszczenia. Samobieżne moździerze o tak potężnym kalibrze zostały skonstruowane z myślą do niszczenia celów na Linii Maginota. Nie były jednak gotowe na czas i weszły do akcji dopiero w trakcie ”Barbarossy”. Niemcy posiadali w sumie sześć takich pojazdów, które zostały zorganizowane w schwere Artillerie-Abteilung 833, liczący dwie baterie, każda po dwa pojazdy. Pierwsza bateria została włączona w skład 17. Armii z GA ”Południe”, atakującej w okolicach Lwowa, druga (”Odin” i ”Thor”)- w skład 4. Armii z GA ”Środek” naprzeciw Brześcia.
Binar widzę usunąłeś część komentarzy, które należały do trolli na tym forum, ja popieram w pełni, może jakiś merytoryczny poziom debaty powróci na Rykoszet 🙂
gestapo zawsze na stanowisku
Wiesz, mam takie poczucie, że każdy ma prawo do własnego zdania, które ma prawo wyrazić, mimo, że z częścią się nie zgadzam, każdy może rzucić czymś śmiesznym, ale jeśli od jakiegoś czasu masa komentarzy to jest zwykłe spamowanie i trollowanie, które nic nie wnosi, nie jest śmieszne, a tylko zaśmieca to po co to trzymać? Mnie najbardziej irytuje na tym forum to, że byle wysryw często chamski bez problemu leci do publikacji, a zwykły komentarz potrafi czekać na zaaprobowanie pół dnia, a czasem się nie doczekać
Kiedy będzie te śmieszne odświeżenie oferty czołgów za obligacje? Jak tam w g mówiło? Dwa razy w roku?
Co 6 msc
U wg 6 miesięcy to tak bym liczył raz na 1,5 roku 🙂
Brak w tym logiki. Najpierw upraszczają drzewka, żeby ułatwić zapoznanie się z grą świeżym graczom, potem dodają hp do niższych tierów a następnie wprowadzają mechanizm ponownie promujący starych wyjadaczy. Jest w tym jakiś sens? dziś można wzmocnić pojazd poprzez: perki, wyposażenie std, wyposażenie fioletowe, wyposażenie różowe, racje bojowe, dyrektywy a teraz dodadzą modyfikacje polowe. Czy to jest czytelne dla nowego gracza? Może trzeba się zdecydować na jakiś jeden, max dwa rodzaje wzmocnień, a nie nastawiać na dojenie kasy? To co mówi WG i to co robi, nijak nie trzyma się kupy!
jak dla mnie sama idea takiego rozwiązania bardzo fajna, czołg będzie mógł być bardziej skrojony pod potrzeby. Jednak uważam ze, nie powinny być tym objęte czołgi specjalne ani premki. Dlaczego? Gdyż będzie to pogłębiać przepaść miedzy starymi wyjadaczami a nowicjuszami. Bez konta premium, bez pojazdów premium, bez klanu z duża ilością rezerw, nie wymaksujemy szybko albo w ogóle tego wyposażenia polowego, a pozostała część graczy będzie śmigać z wymaksowanym full gold itd. Drugi plus może drzewkowe czołgi odżyły by na twierdzach i natarciach
W punkt! modyfikacje spoko, ale z wyłączeniem pojazdow-nagród. Proste i skuteczne, to zmniejszy roznice miedzy drzewkowymi hevikami a ebola i chiefem, ktore teraz zostaly sporo wzmocnione przez nerf HE.
Z dzisiejszym MM+/-2 te modyfikacje są zbędne i bardzo utrudnią grę nowym lub 'expiącym’ graczom (ktoś będzie robił linię, grając stockowymi czołami i w przeciwnej drużynie spotka sobie jakiegoś 'gracza pod staty’ 2 tiery wyżej, czołg z fioletowym wyposażeniem, 5-6 perków + modyfikacje polowe) – jak tacy gracze (nowi/expiący) już teraz dostają w d.. to po tych modyfikacjach będą dostawać jeszcze mocniej :/
Po angielsku i odrazu bezmozgich placzkow brak 😉
typyical red idiot…..
napisałeś to jeszcze z błędem XD
Ciekawa koncepcja ale czy każda klasa ma równie dobre premie? tu chyba będzie leżał problem
Oczywiście że nie, dlaczego medy które bywają tak twarde jak ciężkie, tak szybkie jak lighty, i takim działem i camo jak w TD miały by być inaczej traktowane? Pewnie dostaną tak samo 🙃
No tak średnio, najwięcej dostały ht i niektóre td bo taką beczką albo e4 robiłem 5 k średnich uszkodzeń. Is 7, beczka albo 277/260 po zmianach jeżdżą 70 na godzinę i mają większą moc na tonę albo ebola z 3 k hp. Ani arty ani kolowce (o ile dobrze pamiętam mają buffa do szybkości obrania gąsienicami których nie mają XDDD) ani medy według mnie jakoś wiele nie zyskały
dla lt pkt. wytrymałości są xD… jako premia, beznadzieja..
Serviderius z tej strony. Grasz premejdsa?