Sezon V Przepustki bitewnej: Przewodnik po wydarzeniu
przez Bin4r · Opublikowane
Dowódcy, 23 czerwca rozpoczyna się piąty sezon Przepustki bitewnej!
Potrwa on 3 miesiące i składać się będzie z trzech rozdziałów, po 50 kolejnych etapów każdy. Czeka na Was mnóstwo nagród za każdy ukończony etap, w tym nowe wyposażenie z nagród, do trzech nowych stylów progresywnych, unikalni członkowie załogi i wiele więcej!
Główne zasady gry dla tego epickiego wydarzenia pozostają niezmienione. Zwiększyliśmy jednak liczbę punktów Przepustki bitewnej, które można zdobyć, wypełniając misje dzienne. Dodatkowo teraz za ukończenie misji bonusowej i specjalnej (za wypełnienie 45 misji) również otrzymacie punkty. Nadal poszerzamy listę trybów gry, w których zbieranie punktów Przepustki bitewnej jest możliwe. Teraz można je zdobyć, grając we wszystkich aktualnych trybach gry, w tym Misji zwiadowczej, naszym eksperymentalnym trybie, gdzie możecie badać mapy znajdujące się na ostatnim etapie rozwoju. Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej!
Przepustka bitewna. Sezon V
23 czerwca, 08:30 CEST do 6 września, 06:30 CEST (UTC+2)
Przepustka bitewna. Sezon V – podsumowanie
- V sezon Przepustki bitewnej rozpoczyna się 23 czerwca i trwa do 6 września. Będzie się składał z 3 rozdziałów, po 50 etapów każdy.
- Aby zdobywać punkty Przepustki bitewnej i przechodzić kolejne etapy, wykażcie się w bitwach losowych (z wyłączeniem wielkich bitew) w pojazdach poziomów VI–X, bitwach rankingowych sezonu X w pojazdach X poziomu, Misji zwiadowczej i Linii frontu. Punkty możecie zdobywać również wypełniając misje dzienne pojazdami dowolnego poziomu.
- Trzy nowe pojazdy podstawowe Przepustki bitewnej (AMX 50 B, CS-63 i FV217 Badger) obowiązują specjalne zasady zdobywania punktów.
- Za każdy ukończony etap otrzymacie cenne nagrody podstawowe. Będzie wśród nich nowy element wyposażenia z nagród (Układ wydechowy z nagród), który pojawia się w tym sezonie, a który możecie dostać za wypełnienie 90. etapu drugiego rozdziału.
- Jeśli chcecie zdobyć jeszcze więcej fantów, będziecie potrzebować Ulepszonej przepustki, aby otrzymać nagrody na ścieżce ulepszonych nagród. Będzie ona dostępna zarówno za złoto jak i rzeczywiste pieniądze.
- Po ukończeniu każdego rozdziału sezonu możecie zdobyć unikalnego członka załogi.
- Na początku każdego rozdziału będziecie mogli wybrać jeden z trzech nowych stylów progresywnych dla trzech pojazdów podstawowych. Będą zmieniać swój wygląd i otrzymywać nowe elementy 2D i 3D po ukończeniu wybranych etapów postępu.
- Otrzymacie również żetony, które można wymienić na rzadkie pojazdy w specjalnej sekcji sklepu w grze. Wszystkie zdobyte przez Was żetony Przepustki bitewnej będą zbierane na przestrzeni roku i będziecie je mogli wydać w kolejnym sezonie Przepustki.
Więcej informacji znajdziecie w kompleksowym przewodniku poniżej.
Przepustka bitewna. Sezon V – zdobywanie punktów
W V sezonie punkty możecie zdobywać w następujące sposoby:
Bitwy losowe (pojazdy poziomów VI-X) i Misja zwiadowcza (pojazdy poziomów VIII–X)
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 7 | 5 |
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD | 5 | 3 |
Bitwy rankingowe, sezon X (pojazdy X poziomu)
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 7 | 5 |
Najlepsza 7 pod względem zdobytych PD | 5 | 3 |
Gracze, którzy w obu drużynach zajmą miejsca 8 -10 w bitwach rankingowych i 11-15 w bitwach losowych i Misji zwiadowczej nie zdobędą punktów, ale też ich nie stracą. W etapach można iść tylko w górę. Spadek do poprzedniego etapu nie jest możliwy.
Dodatkowe punkty można zdobywać wypełniając misje dzienne pojazdami dowolnego poziomu. W V sezonie zwiększyliśmy liczbę punktów Przepustki bitewnej, które można zdobyć wypełniając je. Dodatkowo teraz za wypełnienie misji bonusowej i specjalnej również otrzymuje się punkty. Ukończenie etapu zajmie mniej czasu, co oznacza, że szybciej będziecie otrzymywać nagrody:
Misja | Liczba punktów |
---|---|
Poziom I | 10 |
Poziom II | 15 |
Poziom III | 20 |
Misja bonusowa | 25 |
Misja specjalna (za wypełnienie 45 misji) | 50 |
Punty zdobyte za misje dzienne nie wpływają na limit punktów. Punkty za misje dzienne można zdobywać nawet po osiągnięciu limitu. Grając w bitwach losowych pojazdami poziomów VI–X, będąc w pierwszej dziesiątce pod względem zdobytego doświadczenia, a jednocześnie wykonując misje dzienne, otrzymacie punkty z obu źródeł.
Limity punktów pojazdu
Każdy pojazd ma limit punktów, który można osiągnąć, grając w bitwach rankingowych i losowych. Im wyższy poziom pojazdu, tym wyższy limit. Po zdobyciu maksymalnej liczby punktów wybranym pojazdem dalej można nim ruszać do bitwy, ale nie przyniesie to dalszych punktów – trzeba wybrać inny pojazd. Otrzymacie też dodatkowe punkty Przepustki bitewnej.
Pojazd | Limit punktów | Nagroda po osiągnięciu limitu punktów |
---|---|---|
Poziom VI | 100 | 15 |
Poziom VII | 250 | 20 |
Poziom VIII | 400 | 25 |
Poziom IX | 550 | 30 |
Poziom X | 700 | 35 |
Pojazdy podstawowe | 1000 | 35 |
Nowy sezon, nowe pojazdy podstawowe
V sezon Przepustki bitewnej przyniesie trzy nowe pojazdy podstawowe:
Każdy z tych potężnych pojazdów ma limit punktów podniesiony do 1000. Zdobywają one również punkty Przepustki bitewnej w bitwach losowych i Misji zwiadowczej zgodnie z następującymi zasadami:
AMX 50B
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 9 | 7 |
Najlepsza 5 pod względem zdobytych PD | 7 | 5 |
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD | 5 | 3 |
CS-63
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 10 | 8 |
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD | 5 | 3 |
FV217 Badger
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 8 | 6 |
Najlepsza 10 pod względem zdobytych PD | 6 | 4 |
W sezonie X bitew rankingowych pojazdy podstawowe zdobywają punkty zgodnie z poniższymi zasadami:
AMX 50B
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 9 | 7 |
Najlepsza 5 pod względem zdobytych PD | 7 | 5 |
Najlepsza 7 pod względem zdobytych PD | 5 | 3 |
CS-63
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 10 | 8 |
Najlepsza 7 pod względem zdobytych PD | 5 | 3 |
FV217 Badger
Pozycja w rankingu pobitewnym | Zwycięstwo | Porażka/Remis |
---|---|---|
Najlepsza 3 pod względem zdobytych PD | 8 | 6 |
Najlepsza 7 pod względem zdobytych PD | 6 | 4 |
Aby poznać maksymalną liczbę możliwych do zdobycia punktów w V sezonie Przepustki bitewnej, spójrzcie na poniższą interaktywną grafikę. Pamiętajcie, że aby wyliczenia całkowitej liczby punktów możliwych do zdobycia były poprawne, w tym punktów za wypełnienie misji bonusowych, liczba wypełnionych misji dziennych każdego poziomu trudności – I, II i III – musi być taka sama.
Widżet nie uwzględnia punktów, które można zdobyć w Linii frontu, które przyspieszają postępy w zależności od Waszej efektywności.
Nowe style progresywne
W tym sezonie można otrzymać trzy nowiutkie style progresywne, po jednym dla każdego z pojazdów podstawowych. Wszystkie style progresywne mają cztery poziomy i można je zastosować tylko na odpowiadającym im pojeździe. Na początku każdego rozdziału wybieracie jeden ze stylów i od razu otrzymujecie jego I poziom. W miarę postępowania przez etapy, Wasz styl otrzymuje kolejne elementy 2D i 3D. Maksymalny, IV poziom jest przyznawany na końcu rozdziału.
Lancelot dla FV217 Badger
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Błyskawica dla CS-63
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Charles Martel dla AMX 50B
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Po zakończeniu V sezonu będziecie mogli użyć złota, by kupić brakujące poziomy dla stylów, które wybraliście. Na przykład, jeśli posiadacie jeden styl IV poziomu i jeden styl II poziomu, będziecie mogli kupić brakujące dwa poziomy drugiego stylu. Zakup trzeciego stylu nie będzie możliwy.
Poznajcie nowych bohaterów Przepustki bitewnej!
Sezon V wprowadza trzech nowych asów pancernych, których możecie zrekrutować na członków załogi po ukończeniu każdego rozdziału. Każdy unikalny załogant zostanie przyznany automatycznie w zależności od ukończonego rozdziału. Będziecie mogli wybrać ich narodowość i główną specjalizację.
Jean-Marc Lemartin | Katarzyna Chodkiewicz | Douglas McReed |
Za ukończenie I rozdziału otrzymacie Jean-Marc Lemartina, a za ukończenie II rozdziału Katarzynę Chodkiewicz. Trzeci as pancerny, Douglas McReed, zostanie przyznany po zakończeniu III rozdziału. Każdy z członków załogi posiada Braterstwo broni jako atut zerowy i wystarczającą liczbę PD, aby wyszkolić jeszcze dwie umiejętności lub atuty.
Nowe wyposażenie z nagród i inne nagrody
Przewidzieliśmy mnóstwo świetnych nagród podstawowych i jeszcze bardziej wartościowych nagród ulepszonych, które czekają na Was w każdym rozdziale za ukończenie wszystkich jego etapów! Możecie zdobyć dni konta premium WoT, obligacje, wolne miejsca w garażu i wiele więcej! Po zakończeniu 90. etapu II rozdziału będziecie mieli dostęp do nowego elementu wyposażenia z nagród – układu wydechowego z nagród. Ten unikalny przedmiot będzie dostępny w podstawowej ścieżce nagród.
Dodatkowo za ukończenie każdego rozdziału będzie możliwość wyboru jednego elementu wyposażenia z nagród spośród całego wyposażenia tej kategorii.
Pełna lista dostępnego wyposażenia z nagród
- NOWOŚĆ! Układ wydechowy z nagród
- Celowanie z nagród
- Mechanizm dosyłający z nagród
- System naprowadzania z nagród
- Wentylacja z nagród
- Optyka z nagród
- Stabilizator z nagród
- Technologia ochrony z nagród
- Mechanizm obracania z nagród
Oprócz wyposażenia z nagród (4 przedmioty na sezon, w tym nowiutki układ wydechowy z nagród, wprowadzony do darmowej ścieżki nagród podstawowych), będziecie mogli wybrać wyposażenie standardowe (6 przedmiotów na sezon) z różnych kategorii. Możliwe też będzie wybranie kraju dla fragmentów narodowych i podręczników dla załogi.
Po osiągnięciu określonego etapu na ekranie Przepustki bitewnej pojawi się specjalny wskaźnik. Kliknijcie w przycisk w prawym górnym rogu menu postępu, aby przejść do specjalnego ekranu, na którym możecie wybrać nagrody.
Pełną listę nagród można znaleźć na ekranie Przepustki bitewnej w garażu oraz w interaktywnym widżecie poniżej.
Jeśli nie dokonacie wyboru nagród przed końcem V sezonu Przepustki bitewnej, zostaną one automatycznie przyznane według następujących zasad:
Zasady dotyczące nagród
Rozdział I
- Styl progresywny dla AMX 50 B
- Fragmenty narodowe (Francja)
- Książeczka szkoleniowa (Francja)
- Przewodnik szkoleniowy (Francja)
- System obserwacji dowódcy (za etap 39)
- Ulepszone wzmocnienie, klasa 1 (za etap 49)
- Układ wydechowy z nagród (za etap 50)
Rozdział II
- Progresywny styl dla CS-63
- Fragmenty narodowe (Polska)
- Książeczka szkoleniowa (Polska)
- Przewodnik szkoleniowy (Polska)
- Turbosprężarka, klasa 1 (za etap 89)
- Nowy układ wydechowy z nagród (za etap 90)
- Ulepszony mechanizm obracania, klasa 1 (za etap 99)
- Mechanizm dosyłający z nagród (za etap 100)
Rozdział III
- Progresywny styl dla FV217 Badger
- Fragmenty narodowe (Wielka Brytania)
- Książeczka szkoleniowa (Wielka Brytania)
- Przewodnik szkoleniowy (Wielka Brytania)
- Ulepszone radio (za etap 139)
- Stabilizator pionowy, klasa 1 (za etap 149)
- Wentylacja z nagród (za etap 150)
Elementy personalizacji 2D
V sezon Przepustki bitewnej oferuje również bardziej spektakularne elementy personalizacji, w tym:
- Maksymalnie trzy style 2D, po jednym na każdy rozdział
Żyła Uranu
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Rdza
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Południowy wiatr
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
- Maksymalnie trzy nowe naklejki, po jednej na każdy rozdział
- Unikalny medal (po ukończeniu 150 etapów postępu w wydarzeniu)
Wymieniajcie żetony Przepustki bitewnej na rzadkie pojazdy!
Po ukończeniu niektórych etapów będziecie też otrzymywać żetony Przepustki bitewnej – specjalną walutę w grze. Łącznie będzie dostępnych 18 żetonów, równo rozłożonych na obu ścieżkach nagród. Można je wymienić na pięć rzadkich pojazdów IX poziomu w specjalnej sekcji sklepu. Skorzystajcie z tej sposobności i poddajcie próbie swoją wytrzymałość, by zdobyć brakujące żetony, gdybyście mieli ich wciąż zbyt mało!
Kunze Panzer: niemiecki czołg średni z hydropneumatycznym zawieszeniem (tryb ostrzału) i świetną dynamiką. Doskonale sprawdza się w roli wsparcia ogniowego z drugiej linii. Koszt pojazdu to 18 żetonów.
K-91-PT: pierwszy radziecki niszczyciel czołgów-nagroda IX poziomu z wieżą z tyłu. Działo wyróżnia się dużą szybkostrzelnością, a doskonała mobilność pojazdu pozwala mu dogonić czołgi średnie lub krążyć wokół szybkich czołgów ciężkich jako groźny satelita. Koszt pojazdu to 12 żetonów.
IX Object 777 Version II — radziecki czołg ciężki o niskiej sylwetce. Pojazd ma duże uszkodzenia na strzał, dobrą mobilność i niezły przedni pancerz wieży. Koszt pojazdu to 9 żetonów.
IX Char Futur 4 — francuski czołg średni wyposażony w działo z automatycznym ładowaniem na 4 pociski. Szybki i zwrotny pojazd o doskonałym maskowaniu, zadający 390 pkt. uszkodzeń na strzał. Pomnóżcie to przez 4, aby zrozumieć, dlaczego nawet najgroźniejsze czołgi ciężkie obawiają się tego francuskiego muszkietera! Koszt pojazdu to 9 żetonów.
IX AE Phase I — wszechstronny amerykański czołg ciężki o segmentowanym 4-gąsienicowym zawieszeniu (po dwie gąsienice na stronę). Mocne strony pojazdu to dobre parametry obsługi działa, przyzwoite uszkodzenia na minutę, niezły pancerz na przedniej wieży oraz doskonałe kąty opuszczania i podniesienia działa. Koszt pojazdu to 9 żetonów.
Wszystkie te pojazdy mają wbudowany duży zestaw naprawczy jako miły dodatek.
Dział sklepu w grze „Przedmioty za żetony” będzie dostępny do 19 grudnia 2021 r. Do tego terminu możecie kupować przedmioty w grze za żetony.
Kupowanie etapów i ulepszona przepustka
Każdy etap Przepustki bitewnej posiada 2 ścieżki nagród: nagrody podstawowe, które dostajecie za darmo oraz ulepszone nagrody. Jeśli chcielibyście dostać jeszcze więcej wartościowych przedmiotów ze ścieżki ulepszonych nagród, będziecie potrzebować ulepszonej przepustki. Można ją kupić na każdy rozdział za 2 500 na ekranie Przepustki bitewnej. Będzie też dostępna w sklepie za złoto lub jako część specjalnego zestawu.
Po zakupie ulepszonej przepustki otrzymacie wszystkie ulepszone nagrody za ukończone już etapy. Odblokujecie również ulepszone nagrody za ukończenie kolejnych etapów.
Jednak jednoczesne nabycie ulepszonej przepustki na dwa rozdziały sezonu nie jest możliwe. Można ją kupić dla następnego rozdziału dopiero po ukończeniu poprzedniego.
Ulepszona przepustka może być również nabyta jako część dwóch specjalnych zestawów za rzeczywiste pieniądze po niższych kosztach niż w przypadku kupowania jej za złoto.
Jeden z dwóch dostępnych pakietów zawiera również przydział złota. Przez 30 dni po zakupie tego zestawu będziecie codziennie otrzymywać 250 szt. złota za zalogowanie się do klienta gry i rozegranie bitwy. Pamiętajcie, że za dni bez logowania do gry nie otrzymacie dziennego przydziału złota.
Posiadanie ulepszonej przepustki umożliwi również nabycie dowolnej liczby etapów postępu, co zniesie konieczność zdobywania punktów. Możecie kupować etapy w dowolnym momencie od początku Przepustki bitewnej, ale tylko w ramach rozdziału, dla którego kupiliście ulepszoną przepustkę. Jeśli kupicie ulepszoną przepustkę za rzeczywiste pieniądze na cały sezon, będziecie mogli nabyć etapy w dowolnym momencie dla dowolnego rozdziału.
Dowódcy, walczcie o punkty Przepustki bitewnej i zgarniajcie mnóstwo wspaniałych nagród w V sezonie!
Ź: Portal EU
Dlaczego po odblokowaniu wszystkich rozdziałów nie można wybrać stopniach stylu progresywnego ??? a ktoś kto nie odblokował może sobie kupić za złoto dowolny stopień ..o co kaman WG???
Moim zdaniem event który zjadł resztę wydarzeń z gry,
wg przestało się starać tworząc tematyczne wydarzenia , bo łatwiej im dać przepustkę na 3 miesiące z przeciętnymi nagrodami, ( chyba że masz wykupioną ulepszoną ).
Jak wszystko z czasem i to straci sens.
Zrobiłem obecną a kończącą się przepustkę i wcale nie jestem z tego powodu specjalnie zadowolony. Niby szpan w klanie, bo się ukończyło ale i on słaby. Kilka dni tematu i cisza.
Brakuje mi czegoś z przytupem w tej grze. Ale umówmy się – typowo za darmo, z grubą nagrodą, nagrodami. Po prostu brakuje mi Tank Rewards!! Oddawać WG!
Typowo za darmo i wot to dwie odległe od siebie galaktyki xd
Bardzo długo TankRewards miał swoje miejsce i kto to wyrabiał, ten wyrabiał. Kto nie, to nie. A zacnie było z nagrodami. Przepustka to takie męczenie buły u graczy.
Czemu nie ma nowych czołgów? AE, 777 i Futura mam, Kunze beznadziejny w porównaniu z Kapazanderem, a ruski TD to nie mój styl gry.
Bo zapewne nie kazdy ukończył mimo checi? Nolifienie aby ukończyć całość wymagało sporo czasu. Ukończyłem calosc wiec wiem. 5 sezon i cala gre odpuszczam bo mnie ta gra zmęczyła cala ta przepustkę s4.
Chłopie, w każdym wpisie informujesz o odpuszczeniu WOTa. To już wiemy. Chcesz pisać – pisz. Ale nie cały czas o tym samym. Pzdr
Wystarczy aktualizacja i nie będę musiał komentować. Nastepnie zamiast czytać komentarze gracza z 10l stażem będziesz czytal wylacznie nowicjuszy lub wyznawców cc etc etc nie łatwo jest opuścić cos po 10 latach ale po aktualizacji to się zmieni bo już i tak w temacie nie bede. Tak więc powodzenia w świecie full botów
Czy dobrze rozumiem, że zdobyte w 4 sezonie żetony przechodzą na sezon 5? Chciałbym sobie dozbierać na Kunze Panzer’a.
Zgadza się
Tak, przechodzą
Jest wyposażonie bez płacenia, reszta wisi mi
ale ta nasza pani im ładnie wyszła 😉
będziesz miał do czego klepać
od tego mam dowódcę Dakillzora B)
Aryjski Sturmbannführer na zdjęciu ?
Szkoda że nie ma nowych czołgów za żetony.. AE i Futura już mam, a reszta niewarta uwagi – pewnie wezmę Kunze by się kurzył. Poprzedni sezon wziąłem ulepszoną i zostało 9 żetonów – teraz już nie będę kupował ulepszonej – nie ma po co .
Moim zdaniem szkoda, że czołgiści grający w wota bez wydawania pieniędzy nie mogą zdobyć żadnego wyposażenia ani zwykłych ani z nagród.
Zgadzam się, mogliby dać chociaż za wytwałość za 150 etap. Żeby nie było – ja tą część premium wykupuję jeśli wiem, że całość zrobię. Ale cóż, grę robi WG, a nie ja.
Jest do wyboru wyposażenie z nagród w podstawowej ścieżce za 90 poziom.
Ok, nie zauważyłem tego wcześniej – myślałem bowiem, że owe wyposażenie wciąż będzie dostępne tylko wraz z ulepszoną przepustką bitewną.
Moim zdaniem jestes balwanem ktory nie potrafi czytac ze zrozumieniem
Co za bałwany minusują, dobrze powiedział, jest napisane, że będą w podstawowej ścieżce nagród
Prawa rynku…. skalkulowałem sobie że ulepszona daje gold na parę mies. premium i jeszcze te kilkudniówki co sprawiło że teraz mam golda na konto prem do końca października .. no i do tego schematy ( na czeską linię HT), podręczniki i 9 ekstra żetonów (wziąłem Futura) – liczyłem ze za pozostałe 9 bedzie coś nowego w nast. sezonie , a tu nie ma, więc nie kupię.
4 przedmioty na sezon, w tym nowiutki układ wydechowy z nagród, wprowadzony do darmowej ścieżki nagród podstawowych
Granie czołgami z lini wymienionych czołgów coś daje jakieś bonusy.
Co lepsze AE phase czy Ob 777?
AE
Wziąłem 777, ale tylko dlatego, bo mam concepta 1B, który pod każdym względem jest lepszy lub taki sam jak AE, ale spoko się gra jak działo trafia
777 bardzo dużo odbija i świetnie się gra nim na sajckrapa
ob 777
Zdania ekspertów są podzielone
777 u mnie nie odbija(char Futur więcej ma odbitych), nie strzela (lecą kalafiory i opuszania brak, dpm mierny) jedynie fajnie jeździ, rzadko nim gram wolę t10, dwururę tą 9 tieru, i char futura
Rabini wypowiedzieli się
AE phase ma dobre ładowanie działa, wieża potrafi odbijać ale tylko przód, granie nim przypomina grę super conquerorem lub cziftejnem podobny styl gry mają te czołgi.
Z kolei obj 777 jest dosyć twardy, ładuje dość długo, ale potrafi odbijać pociski da się nim kątowac wieża również odbija, niestety nie masz opuszczania działa i czołg jest niski. Osobiście mam obj 777 i jestem z niego bardzo zadowolony.
Nie za dużo tego wyposażenia w darmowej wersji przepustki, (nie)szanowny whoreGAYmingu?
w sam raz
Ale wiesz że to fanowski blog i nie przeczytają twoich wspaniałych słów?