Supertest dział samobieżnych i pocisków OB, cz. 2
Tym razem szczegółowe zmiany w charakterystykach pojazdów:
- Zmieniono moc silnika B-5 z 600 KM na 640 KM;
- Moc na tonę z 15,54 KM / t na 16,58 KM / t.
————————————————————-
- Zmieniono moc silnika B-5 z 600 KM na 640 KM;
- Moc na tonę z 21,62 KM / t na 23,06 KM / t.
————————————————————-
- Zmieniono moc silnika B-5 z 600 KM na 640 KM;
- Moc na tonę z 8,80 KM / t na 9,38 KM / t.
————————————————————-
- Zmieniono moc silnika B-5 z 600 KM na 640 KM;
- Moc na tonę z 11,05 KM / t na 11,79 KM / t.
————————————————————-
Wieża MT-2:
- Działo 152 mm M-10:
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie ruchu z 0,28 do 0,26;
- Zmniejszono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości pojazdu z 9,80 do 9,10;
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu pojazdu z 0,28 do 0,26;
- Zwiększono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu z 5,26 do 5,42;
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z 0,16 do 0,15
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością z 2,67 do 2,66;
- Skrócono czas celowania działa z 3,84 do 3,64 s.
Silnik B-5:
- Zmieniono moc silnika z 600 KM na 640 KM;
- Moc na tonę z 11,30 KM / t na 12,05 KM / t;
- Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia KV-2 mod. 1941 r. z 18,77 do 20,86 °/s.
————————————————————-
Siła ognia:
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie ruchu z 0,28 do 0,26;
- Zmniejszono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości pojazdu z 9,80 do 9,10;
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu pojazdu z 0,28 do 0,26;
- Zwiększono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu z 5,26 do 5,42;
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z 0,16 do 0,15
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością z 2,67 do 2,66;
- Skrócono czas celowania działa z 3,84 do 3,64 s.
Mobilność:
- Zmieniono moc silnika z 600 KM na 640 KM;
- Moc na tonę z 11,32 KM / t na 12,08 KM / t;
- Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 18,77 do 20,86 °/s.
————————————————————-
Działo 152 mm Gun-Launcher XM81 (conventional):
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z 0,40 do 0,35;
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością z 17,94 do 15,70;
- Zmieniono rozrzut działa z 0,51 m na 0,49 m.
————————————————————-
Działo 152 mm Gun-Launcher XM81 (conventional):
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z 0,16 do 0,15;
- Zmniejszono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością z 2,67 do 2,66;
- Zmieniono rozrzut działa z 0,58 m na 0,55 m.
————————————————————-
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie ruchu z 0,08 do 0,09;
- Zwiększono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości pojazdu z 5,60 do 6,30;
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie obrotu pojazdu z 0,08 do 0,09;
- Zwiększono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu z 2,84 do 3,19;
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z 0,04 do 0,05;
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością z 2,75 do 3,44;
- Zmniejszono penetrację pocisku HE z 105 mm do 75 mm.
————————————————————-
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie ruchu z 0,08 do 0,09;
- Zwiększono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości pojazdu z 5,20 do 5,85;
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie obrotu pojazdu z 0,08 do 0,09;
- Zwiększono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu z 2,84 do 3,19;
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z 0,04 do 0,05;
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością z 2,75 do 3,44;
- Zmniejszono penetrację pocisku HE z 90 mm do 75 mm.
————————————————————-
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie ruchu z 0,08 do 0,09;
- Zwiększono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości pojazdu z 4,64 do 5,22;
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie obrotu pojazdu z 0,08 do 0,09;
- Zwiększono rozrzut działa przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu z 2,84 do 3,19;
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z 0,04 do 0,05;
- Zwiększono rozrzut działa w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością z 2,50 do 3,13;
- Zmniejszono penetrację pocisku HE z 90 mm do 75 mm.
————————————————————-
Działo 15 cm/45 41st Year Type:
- Zmieniono rozrzut działa z 0,48 m na 0,45 m;
- Zwiększono penetrację pocisku AP z 240 mm do 252 mm;
- Zwiększono penetrację pocisku AP na dystansie 500 m z 216 mm do 227 mm.
Działo 14 cm/50 3rd Year Type:
- Zmieniono rozrzut działa z 0,40 m na 0,38 m.
————————————————————-
Działo 15 cm/45 41st Year Type:
- Zmieniono rozrzut działa z 0,50 m na 0,47 m;
- Zwiększono penetrację pocisku AP z 240 mm do 252 mm;
- Zwiększono penetrację pocisku AP na dystansie 500 m z 216 mm do 227 mm.
Działo 14 cm/50 3rd Year Type:
- Zmieniono rozrzut działa z 0,40 m na 0,38 m.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 550 PW do 600 PW ;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 883 na 963 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 550 PW do 600 PW ;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 782 na 853 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 550 PW do 600 PW ;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 647 na 706 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 550 PW do 600 PW ;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 658 na 718 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 330 PW do 380 PW ;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 1.007 na 1.160 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 330 PW do 380 PW ;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 654 na 753 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 280 PW do 300 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 1.031 na 1.104 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 570 PW do 640 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 915 na 1.027 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 570 PW do 640 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 849 na 954 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 570 PW do 640 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 775 na 871 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 380 PW do 400 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 881 na 927 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 380 PW do 400 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 765 na 805 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 300 PW do 340 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 799 na 905 PW/min;
- Zmniejszono uszkodzenia pocisku HE z 600 PW do 580 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 1.598 na 1.545 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 280 PW do 300 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 1.007 na 1.079 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 280 PW do 300 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 769 na 823 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 650 PW do 750 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 830 na 958 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 550 PW do 600 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 820 na 894 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 550 PW do 600 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 748 na 816 PW/min.
————————————————————-
- Zmniejszono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 450 PW do 420 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 1.017 na 949 PW/min;
- Zmniejszono uszkodzenia pocisku HE z 800 PW do 750 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 1.807 na 1.694 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 330 PW do 360 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 1.038 na 1.132 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 330 PW do 360 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 826 na 901 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 450 PW do 460 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 1.160 na 1.185 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 450 PW do 460 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 939 na 960 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 450 PW do 460 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 939 na 960 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 380 PW do 420 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 798 na 882 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku alternatywnego z 380 PW do 420 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 745 na 824 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 620 PW do 720 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 843 na 980 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 520 PW do 560 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 880 na 947 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 400 PW do 480 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 834 na 1.001 PW/min.
————————————————————-
- Zwiększono uszkodzenia pocisku przeciwpancernego z 360 PW do 400 PW;
- Średnie uszkodzenia na minutę z 777 na 863 PW/min.
via wotclue
A gdzie Obj261?? Nie ruszyli go?
Nie.
Na samym poczatku Ebr 105 jezdził 105 na godzine mial penetracje na he 105 i maly zasieg widzenia nikt nimi nie kampil bo byl ślepy potem dostal pare razy po ***** do predkosci i teraz strzela sie do niego jak do kaczek to teraz dostanie nerfa do dziala poto zeby ruskie ścierwo T100 Lt bylo lepsze zgadzam sie ze dzialo bylo op i powinni sie zabrac za nie juz dawno zmiejszyc dmg ale mogl szybko strzelac w zamian za celność to by bylo super albo dac nerfa calkiem do dziala ale zeby smigal jak wczesniej bo teraz gra nim jest toporna a co dopiero jak wejdzie ten gówniany nerf
+100
Czekam na prawdziwe nerfy dla kołowców które są zbalansowane z du.ą chyba…
Kołowiec premium bez zmian xd. Drzewkowe mościpanie wymagają, ale premka przecież jest dobra. Czyli tak jak powinno. Premka była lepsza od lynxa to lynx dostał nerfa co by się jeszcze bardziej opłacało wydać hajsiwo.
Napisze to po raz kolejny bo zawsze mnie to bawi – Czołgi Premium/Specjalne nie beda nerfione bo przeczy to ich polityce więc teoretycznie nie mają prawa nic z nimi zrobić.
Przykład? Progetto 46 – Przy nerfie linii zmienili mu parametry działa zeby ładował tak samo jakby miał dosyłacz zamontowany.
Dynamiczne RNG +/- 25% i tyle w temacie. Dynamicznie nerfią premki, pojazdy drzewkowe, lub wspomagają je, żeby zgadzało się na ich balansie w grze. A to wszystko zgodnie z konstytucją WG. I po temacie.
Warto spojrzeć na zagadnienie od właściwej strony.
Kiedyś chcieli znerfić pewne pojazdy premium i na dobre im to nie wyszło.
Tak jakby działo było problemem, najlepiej niech je w ogóle zabiorą, a i tak będzie wkurzał popylając niewidzialny 90 na godz
Na moje to buff dla średnich i lekkich z HESH, teraz będzie można łatwo penetrować inne czołgi z boku, skoro gąsienice nie będą już zatrzymywać burzakòw.
Szkoda, że ludzie tego nie widzą. Takim FV 183 każdy strzał w bok z HESHa będzie za pełny dmg, bo gąski nie będą już przeszkodą
Kołowiec 10 tieru – trzeba nerfic. Nerf kołowca 9 tieru średnio potrzebny, bo to nie jest jakiś epicki wymiatacz. Nerf kołowca 8 tieru jest tak samo potrzebny jak nerf TVP VTU.
Cała linia potrzebuje nerfa, tier X największego. Zgadzam się, VIII była najsłabsza, ale i tak wymiatała. Ogólnie najlepsza linia, nawet niewiem kiedy ja robiłem bo tak szybko poszło.
Z innej beczki. Wie ktoś jak zrezygnować z zapisanej pocztówki? Przez przypadek wczoraj zapisałem i nie mogę ani zrezygnować z zakupu, ani wybrać innych. Dodam, że to pierwsza i jedyna zapisana ofetra.
pocztówki już się skończyły, Ja miałem wszystkie za hajsy także tego
Jedyna zmiana jaka przydała by się dla gównomiotów to ograniczyć do 1na bitwach losowych i do 0 na rankingowych, chcesz grać rakiem? To sobie poczekasz
Tak to można wszystko podciągnąć. Zaraz pojawi się narzekanie, że TDekiem sobie siedzi w krzaczorku, a ja czołgiem muszę w zwarciu walczyć. Zaraz będzie, że ja ciężarem toczę się powoli, a tu jakieś smrodki w lightach, medach sobie popylają. Praktycznie co teraz nie zrobią to zawsze ktoś będzie poszkodowany. Ograniczą arty, czy inne klasy – będzie narzekanie, że musi 3+ minuty czekać. I tak sobie można wymyślać.
Może pójdźmy w drugą stronę… Skoro nie chcesz grać z 3 artami to może powinni zrobić tak, że to ty będziesz czekać skoro masz specjalne wymagania? 5 minut poczekasz i wrócisz do tych 3 art, bo jednak okaże się to lepsze niż marnowanie tego czasu w kolejce. Bo skoro dalej grasz – jakoś się przyzwyczaiłeś.
A czemu ktoś ma czekać by nie grać z artami? Prosta sprawa niech będą 2 tryby z artami i bez, wtedy zobaczymy co gracze wybiorą i kto będzie czekał klikaczu…
Marnowanie czasu to gra z artami
Arta najbardziej psuje rozgrywke w grze bo bawisz sie fajnie dopuki taka suka nie uweźmnie sie na ciebie na reszte bitwy i bedzie cie doić bo jestes miekkim medem albo wielkim soczystym ciezarem z kumplem w plutonie nic ***** nie zrobisz bo dostaniesz bule zaraz jak sie zaswiecisz powinni zabrac sie za wasza celnosc bo to ******* i to ze dycha na fioletowych modułach ładuje szybciej niz troll i zbierasz jak id magazynka co 16 sekund po 500 i jeszcze i na dodatek psuje rozgrywke swoim sojusznikom przez ****** ogluszenie bo musi se *****ć w te 3 pizdy co stoja przedemną i stoisz 20s na ogłuszeniu od swojego a teraz ***** beda mialy do wyboru 3 typy pocisków to jest ***** kolejny buff wolalem stare arty to cie orzynajmniej na hita do garazu wysylala i nie musiales sie ******** a reszta teamu cieszyla miche ze taki maus nie blokuje drogi bo dostal za 2100 i garaz a teraz maja lepsza celność szybciej strzelaja maja ogluszenie to teraz beda wybierac czy cie ogluszyc czy jabnac ci z golda za 800 jakby je zabrali z gry i wzieli sie za top tierowe trolle to w tedy rozgrywka byla by duzo lepsza na przyklad w Wot blitz nie ma art ale sai nne bajery bo gra tymi mastodontami wyglada tak ze jedziesz do jednego kwadratu a potem jedna ręką strzelasz a drugą czyscisz berło do zdjecia sashy grey Pozdro dla ”janczu2k ” wracajac orzez ostatnie 100 bitew nie rozegralem bitwy bez art jestescie ********** zarazą jest was tyle ze sie chce zygac i samemu psuc innym rozgrywke tym gownem bo misje z ich udzialem trzeba zrobic bo brak rozkazów
Lodówka, Gwiazda śmierci i szeridan nie dostają buffa, czy czegoś nie zauważyłem?
Sheridan dostaje do działa tak samo jak T49, a lodówki i godzilli faktycznie chyba nie ruszyli
przecież to jest perfidna kpina, ruskie znowu dostają buffy, a cała reszta nacji jakieś bzdurne kosmetyczne zmiany, jak zmiana czasu skupiania o 0,02sek
i jeszcze na dodatek nerfią artylerię, która już dziś jest słaba przy dominacji wyścigówek i bitew trwających 3minuty
Lepiej żeby było 15 min kampy bo każdy boi się wyjechać pod goownomiota
gównokampery w ht siedzą całą bitwę w krzaczorach, i to właśnie jedynie arta potrafi je stamtąd wykurzyć
Jak??? Przecież jeśli kampią to ich nie widać, arta strzela do aktywnych graczy grających na pierwszej linii.
Dokładnie tak! Zagraj E100 na prochorówce przy 3 artach bez siedzenia w krzakach przez większość bitwy to gwarantuje ci masę nerwów i zejście z bitwy w 3 minuty!
kolejny z rodziny dzbanów, co cały czas pitolą o tej prochorówce. To JEDYNA mapa gdzie da się sensownie pograć artą, tak samo lajtami, na wszystkich pozostałych, a zwłaszcza ensku czy himlu artą gówno zrobisz
ha dobre wcale nie jest tak ze arta napierdala do bardziej aktywnych graczy co cos chcą zrobić w bitwie śmieszą mnie te komentarze typu ze arta zapobiega kampieniu nie wcale to gówno nie powoduje kampy wcale a wcale
widać młotku dalej nic rozumiesz. arta strzela właśnie do czerwonych kamperów, aktywni gracze co są ciągle w ruchu są nie do ruszenia przy aktualnej celności i czasie skupiania artylerii
No właśnie, że te HTki kampią, bo widzą 3 arty, a najbardziej zrywają ci na pierwszej linii, którzy nienawidzą kampić
nie nerfią artylerii jakoś bardzo tylko dodają więcej rodzaji amunicji w artach żeby była ciekawsza rozgrywaka i żeby gracze artylerii używali różnych rodzaji amunicji w zależności od sytuacji
Bez sensu, 6 latki i przygłupy grające artami nie rozróżniają rodzajów amunicji. Oni tylko stoją w krzaku i klikają.
czyli tak samo jak ty