Prosto z Supertestu: 🇨🇿 TNH T Vz. 51 – zmiana parametrów technicznych
Zmiany w charakterystyce czechosłowackiego Vz. 51.
TNH T Vz. 51. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:
Tier: HT-9, Czechosłowacja, standardowy
Wytrzymałość: 1 900
Moc silnika: 750 KM
Waga: 52,11 t
Maksymalne obciążenie: 54,5 t
Moc na tonę: 14,39 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / -15 km / h
Prędkość obrotu: 31,29 °/s
Prędkość obrotu działa: 26,07 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 850 m
Pancerz kadłuba: 130 / 80 / 80
Pancerz wieży: 300 / 150 / 80
Działo z automatem ładującym: 122 mm vz. 44-51 2A (wieża TNH T vz. 51 první model – stock)
Uszkodzenia: 390 / 390 / 530 440 / 440 / 530
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 110 2 381
Działo cykliczne: 122 mm vz. 44-51 (wieża TNH T vz. 51 první model – stock)
Uszkodzenia: 390 / 390 / 530 440 / 440 / 530
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 627 1 836
Działo z automatem ładującym: 122 mm vz. 44-51 2A (wieża TNH T vz. 51 druhý model – top)
Uszkodzenia: 390 / 390 / 530 440 / 440 / 530
Penetracja: 252 / 294 / 68
Szybkostrzelność: 5,54 4 ,53
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 159 1 995
Średnie uszkodzenia na minutę amunicją HE: 2 934 2 403
Pocisków w magazynie: 2 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 2,5 s
Czas pełnego przeładowania: 19,18 s 23,97 s
Rozrzut na 100 m: 0,36
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +19 °
Działo cykliczne: 122 mm vz. 44-51 (wieża TNH T vz. 51 druhý model – top)
Uszkodzenia: 390 / 390 / 530 440 / 440 / 530
Penetracja: 252 / 294 / 68
Szybkostrzelność: 6,14 5,21
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 393 2 295
Średnie uszkodzenia na minutę amunicją HE: 3 252 2 764
Czas przeładowania: 9,78 s 11,51 s
Rozrzut na 100 m: 0,35
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +19 °
Liczba pocisków: 40 szt.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 6,61 / 1,19 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,27 / 0,59 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
https://www.youtube.com/watch?v=9WWs1351teg
Ogólnie dla tych co nie zrozumieli to jest nerd a nie buff zobaczcie na dpm. Nikt chyba nei ebdxie grał an 1 wieży która będzie wsyztko łykać jak leci, zostaje 2 z gorszym dpm
Chwila, ja oślepłem, czy automat ładujący będzie miał lepszy dpm na stockowej wieży?
@Bin4r wiesz może dlaczego nie ma jeszcze oferty 30 dni konts premium z lolkiem?
Niestety nie.
teraz buffy, a w kolejnym paczu po premierze będą nerfić
teraz ten czołg zaczyna wyglądać
nerfio, bufujo już sie czlowiek gubi w tym wszystkim za duzo cyferek na raz to powinno byc na pisane na CHŁOPSKI rozum
To jest test, wiec go testuja z roznymi parametrami, mam nadzieje, ze ten chlopski mozdzek to obejmie.
Chwila chwila, czyli lepiej mieć stockową wieżę? Bo nie rozumiem za bardzo
No właśnie. Przecież to nie ma sensu.
Do działa cyklicznego lepiej mieć topową a do magazynka stockową
Albo mistake, co często się zdarza wg albo do magazynka żeby nie być op masz mniej hp