Piaskownica 2021: Nadchodzi połączony test pocisków OB i artylerii!

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

68 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Morska_Sroka

70% komentarzy pozytywnych wg WG, a na ankiecie na YouTube u QuickyBaby’ego na pytanie czy to zmiany na lepsze czy gorsze 78% uważa je za negatywne przy 9100 oddanych głosach 🙂 także ciekawe – wiadomo, że głosy widzów danego streamera będą często bliskie jego opinii, ale prawie 10k osób to już nie tak mało 🙂

Zagnansk

WG traktuje nas jak idiotów. I dojne krowy. A część CCów im wtóruje.

***** **

no niestety to prawda, zwlaszcza VDR

szatan

nerf dla HE jak najbardziej konieczny
nerf dla art rowniez ale jest zbyt maly, nie zrobili najwazniejszego ograniczenia 1 arty na team
zaloga 2.0? pomysl do smietnika, najlepiej zeby udawac ze sie to nie wydarzylo

Cos

jeśli wolisz aby parametry czołgu były zależne od sytuacji w bitwie tzw. chwilówki których nikt by nie ogarnął w ferworze walki w dodatku nie da się określić w sumie jaki czołg miał jaki DPM jaki zasięg widzenia itd. Do tego podziel sobie te chwilówki przez RNG 25/25 ping oraz szczęście i jeśli wg ciebie to była dobra zmiana to jesteś większa małpą niż te na 10 tierach które jeżdżą i psuja balans oraz rozgrywkę doświadczonym graczom. Jak chcesz wejść do bitwy przy piwku by zdechnąć jak bot na środku mapy proszę bardzo ale zrób to grając max do 7 tieru. A jeśli chodziło ci tylko o to by rozmnożyć sobie załogi ktorych na 10000% ci zwyczajnie brakuje to powiem tyle… trzeba było latami szkolić załogi. Pozdro

Last edited 3 lat temu by Cos
wacek

Dlaczego ludzie z Wg nie ozywają mózgu ???

wacek

bo go nie maja

Bot User

Oj mają :V Co jak co, ale potrafią exploitować swoje community; i to dość skutecznie, bo przez aż tyle lat co gra funkcjonuje

psychol

RIP załoga 2.0 ;C

Ten tego

Prosze Was wszystkich o zagraniu na tej piaskownicy i wypelnieniu ankiety-moze cos zmienimy na lepsze bo WG pluje nam prosto w buzke 🙂

usunąć artę

powinna być max jedna arta na team i z limitowanym zasięgiem widzenia do 445m żeby nie było stania w rogu i strzelania poza zasięgiem
te zmiany są w miarę ok ale powinien być limit do 1 arty na bitwę
He niech dodadzą i to szybko

Cos

Wg zrobi i tak co im się żywnie podoba ostatecznie ubierając to w bezsensowne zdania tłumaczące sytuacje. Szkoda mi czasu na to. Trochę to tak jakby mówili że zależy im na zdaniu graczy a w praktyce wychodzi ze chodzi o cos innego.

tiktaczek

Siemanko, czy piaskownica działa tak samo jak test publiczny? Czyli będę miał 100mln kredytów i expa? Czy będę musiał się męczyć z moim starym kontem.

Luleksna

Więcej Golda!!!! Efekt będzie jeden ludzie będą walili goldem i o to WG chodzi, będą strzelać gdzie popadnie bo po co ryzykować ruską ruletkę z oszukanymi pociskami OB.

Najlepsze jednak jest zmienianie trajektorii pocisku arty że względu na amunicję. Logic fail.

Czarnobylski Szabrownik

Generalnie nie gram za dużo na czołgach, które słyną z łojenia HE, ale te zmiany nie do końca mi się podobają. Zostawiłby pociski HE takie jakie są z jedną zmianą. Bez przebicia nie ma uszkodzenia modułów wew/załogantów. Można uszkodzić działo, wizjer, ewentualnie wieżę i tyle. W dostaniu za 400 z HE od 60TP najbardziej wkurza mnie nie sam dmg, ale to że mam pół czołgu rozwalone w środku i muszę naprawiać/leczyć na 2-3 tury zestawów eksploatacyjnych, bo jeżdżę zazwyczaj na zwykłych.

usunąć artę

prawda
to samo przy arcie

RvN

LOGIKA: Czołgi zadają wiecej obrazeń bo dluzej zyja – otrzymuja od tych samych pocisków wystrzelonych przez przeciwnika mniej obrazen…. WTF albo zadaja czolgi wiecej obrazen bo dluzej zyja albo nie. Zaznaczam ze przeciwnicy maja takie same pociski. czyli wg zmian zyjemy dluzej i zadajemy wiecej ale pula hp jest bez zmian…wszyscy zadaja wiecej bo zyja dluzej to kto zadaje mniej?

Luleksna

Zgadza się a do tego kłamstwo, że czołg żyje dłużej, przecież jak żyje dłużej to można do niego strzelać i już nie żyje, czy to jest takie trudne do zrozumienia?

Cos

Type5. Ogólnie rzecz biorąc, skuteczność bojowa pojazdu pozostała taka sama. Buhahaha

Pisanie takich bzdur to jak plucie graczom w twarz. Nie mogę tych bredni czytać bo to bezuzyteczny text. Type 5 aby być op wcale nie musiał przebijać. I tak byl to wolny paździeż. Teraz to tylko wolny paździeż wiec fakt nic się nie zmieni dla mięsa do bicia. Podobne brednie do pozostałych pojazdow wypisane.

Juz lecę by brac w tym cyrku udział po te marne naklejki xD

Last edited 3 lat temu by Cos
We to zgol

Na każdym serwerze testowym markuje Sheridana na 100% (po prostu tylko tym czołgiem miło mi się tam gra xD) Biorąc go do bitew na piaskownicy, nie wierzę ku*wa, że jego osiągi nie zmieniły się. Bo się zmieniły. Ciężej jest o soczysty dmg a strzały, które są w nim na porządku dziennym, czyli w ruchu w pojazd średnio opancerzony, nie mają już sensu, bo dmg bez przebity osiąga śmieszne wartości. Trochę go szkoda ale cóż… PRZECIEŻ NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO

(O T5H, KV-2 nie wypowiem się, bo to śmiech na sali co oni napisali i o mało nie posikałem się ze śmiechu.)

Bot

strzały w ruchu na porządku dziennym? pls nie mów że grasz na trollu i ciągle w ruchu strzelasz

We to zgol

Gram zawsze na trollu. Strzelam często jak i w ruchu jak i po przycelowaniu. Zależy to od sytuacji.

usunąć artę

polecam zwykłe działo albo celowanie w słabe punkty 🙂
to dobrze że nie będzie strzelania w pancerz i zadawania po 800dmg fv bez przebicia
nie przebijasz nie zadajesz uszkodzeń

We to zgol

FV akurat i stracił ale w słusznym celu jak i zyskał, bo teraz o wiele ciężej będzie o bitwę niesamowitą z 5kdmg. Co do działa w sheridanie testowałem oba, jednak troll daje banana na twarz przy grze 😀

Jak?

A co z misjami osobistymi? Jak mam zrobić 3200HP po moim ogłuszenie jak czas ogłuszenia zmniejszyli 3 razy?

bob

czytać nie umiesz? przecież na pociskach tych z ogłuszeniem czas ogłuszenia się nie zmienił.

Jak?

Pokaż mi akapit gdzie jest napisane, że czas ogłuszenia się nie zmienił, bo chyba jednak nie potrafię czytać

Chyba Ty

Po co pisać o czymś co nie uległo zmianie, naucz się czytać ze zrozumieniem i wyciągać wnioski gościu…

Irytacja na pomidory

Był kwik kwik że ebry już hehełkami nie będą srać… wynik sandboxa? Ebry robią większy dmg hehełkami 🤣🤣🤣😂 gdzie u typka i kv spadł dmg nie penetrujacych 🤣😂 well done WG <3

bob

tylko każdy HE w ebr jest teraz przebiciem bo nie wchodzi w opony

ojciec dyrektora

Raczej takie sytuacje będą miały miejsce sporadycznie. Z HE będa strzelać tylko gracze lajtow, którzy podejmą walkę kołową z eberem. Średnie i ciężkie nie będą ładować gównianych znerfionych HE na wypadek spotkania z kołowcem, będą jeździć z AP, żeby móc przebić inne czołgi. TD i snajperzy też nie będą strzelać, z daleka, z HE bo te mają słabą prędkość i trudno nimi trafić takiego kółkowca.

bob

po to jest intuicja (ten perk)

Last edited 3 lat temu by bob
Buehhehe

To tak na prawde wszędzie pisza ze nic nie uległo zmianie, obrażenia przezywalnosc .. To po cholerę to wszystko?

Bot User

Żywotność KV-2 wzrosła po zmianach? Mają takie dane chyba tylko dla tego że w bitwach tłukło się 3xKV-2 na 4xKV-2 i srali się wzajemnie burzakami. Na normalnych serwerach 90% < strzałów przyjętych przez KV-2 to AP z jakichś T-34, Cromwelli itp, jakoś nie widzę wzrostu jego wytrzymałości? Taką trochę gimnastykę mentalną tu odprawili, bo już przy EBR wzięli pod uwagę nietypowe sandboxowe warunki, w jakich kroiły się jego statystyki :V No ale nic, KV-2 dostał nerfa i kappa

B4mbo

Czekam, aż w końcu husarze z rykoszeta przestaną grać na HE, będzie to jedna z najlepszych zmian w tej grze.

bob

+1

Suez83

i jeszcze golda zabrać

Ojciec dyrektora

Przecież po to nerfią HE, żeby latało więcej Gołda.

bob

po to aby nie było podpały w działo lub garnek

ojciec dyrektora

wspomnisz moje słowa, że husarze będą teraz jeździć full gold. Przy zastosowaniu golda, weakspoty są większe i jest ich więcej, znalezienie ich nie będzie problemem – trzeba walić kiedy znacznik zapali się na zielono… gra się prawie tak samo łatwo jak na HE.

bob

no nie, przecież goldem nie strzelisz w obrys z dmg a z HE to co innego

Tokomodo

Grałem tylko troll tankami na piaskownicy. Zwłaszcza KV-2 i lodówka robiły mi znacząco mniej uszkodzeń na strzał. Galem jeszcze typem i T-49 tu wychodziło mi niewiele gorzej. W każdym razie jestem na nie. Teraz jak ci campi cziftejn na wierzę to pyk go z OB. Z nową mechaniką cziftejn będzie mógł być bezpiecznie op. Mi się zmiany nie podobają, według ankiet ludziom też nie, ale w ankietach wg się podoba. Podejrzane.

Napoleon111

Jezu jaki ty jesteś gluchy na problemy gry, jakim cudem uważasz ze jedynym problemem czołgiem grającym na hulldown jest cheiftain których jest 30 tys na serwerze, a nie reszta ruskich wynalazków z równie małymi weakspotami i zdecydowanie lepszym pancerzem kadłuba. Zrozumcie do cholery, że problemem nie jest jeden czolg nagroda tylko większa grupa czołgów. Nie płaczecie o obj 260, obj279e, is 7, obj 705, obj 705a, is4, 60 tp, obj 430u, obj 430, t29, obj 263, su100m1, super conqueror, badger, t110e3, obj 703 II tylko o jeden czołg, na którym prawie każdy jego posiadacz wie co się dzieje w bitwie, gra głównie na „goldzie” na najlepszych konfiguracjach, a nie na czymkolwiek co akurat mieli w garażu. Jeśli już czepiacie sie zbyt mocnych czołgów na zajętych pozycjach to mówicie o wszystkich czolgach

Gal Anon

Nie płaczemy o inne pojazdy, bo nie jest to ogromnym problemem dla nich:V To problem lokalny chiefa, bo se obrywa za 400 z polaka. W inne pojazdy wchodzi zwykle za 200, w zależności z jakiego działa walisz. Problem burzaków jest mocno wyolbrzymiony, tym bardziej że wszyscy mogą se w drugiego gracza posrać z HE – to nie jest AW, gdzie dostęp do tego typu amunicji jest zależny od pojazdu w którym siedzisz

Gracz Wota

Oni patrzą głównie na ankiety Rusków nie Polaków

hevy

i całe szczęście 😉

bob

bo w ankietach na takim rykoszecie to głosują odłamki z 100wn8 i widzowie multiego(to samo)

bob

i to są dobre zmiany (ale nie dla 100wn8 graczy)

Chyba Ty

hahahah taaa już biorę PP na T92 żeby za 5 razem jak trafie w czołg i za 3 jak przebije walnąć za 650 XD hahahahahahahaha to niezły balans XD

Ten tego

„Za sprawą nowych mechanik żywotność tego groźnego lecz nie najszybszego czołgu wzrosła. Chociaż trafienie w słaby punkt nadal przychodzi dla Type 5 Heavy z trudem, jest on teraz w stanie oddać więcej strzałów i częściej przebijać pociskami OB, podobnie jak inne pojazdy. To skutecznie przyczyniło się do niewielkiego wzrostu liczby uszkodzeń powodowanych przez pociski alternatywne.
Ogólnie rzecz biorąc, skuteczność bojowa pojazdu pozostała taka sama.Obecny stan nie przedstawia uzasadnionych przesłanek do rebalansowania tego pojazdu.”

No kulwa nie moge z tego hahaha-smialem sie z 10 minut. Type 5 Heavy jeszcze bardziej znerfiony i nie potrzebuje buffa a najlepsze jest to, ze wszyscy wala do niego z golda a nie z pociskow HE i niby wiecej przetrwa hehehe. To jest kulwa dramat!

bob

na typie gra się na 140mm nie na HE gunie

Gbbb

Typem się nie gra

bob

gra się o 3 w nocy żeby kolegom do wbicia eboli pomagać

bob

Dobre zmiany, w szczególności do arty (nawet jak nikt nie będzie używał innych pocisków niż z ogłuszeniem to mniejszy dmg i bez uszkadzania załogi)

cezar

Skuteczność bojowa KV 2 nie spadła, do teho KV 2 ma lepsdzą przeżywalność!!??? HA HA! Większych bzdur nie dało się wymyślić! Czy KV 2 dostało buffa do pancerza lub HP? Nie! Więc jak wzrosła przeżywalność? No bo z HE to i tak nikt nie strzela do KV, chyba że drugie KV 2 xD! Spadek zadawanych obrażeń jest natomiast znaczny! Zamiast średnich 300- 400 dmg bez przebicia jest teraz 100-200 xD! Podobnie sprawa wygląda w innych troll tankach. Ale WG ma chyba inny świat!

bob

walisz po te 100-200 ale od boku zawsze przebijasz bo nie wchodzi w gąsienice za kilkaset tylko za 1k

Last edited 3 lat temu by bob
Luleksna

WG o tak ma wszystko ustalone, testy są by udawać dialog i nie przeciąć z P2W, nowe mechaniki to aktualnie rozwiązywanie problemów tworząc dwa kolejne, rako-mózgi!

bob

mam nadzieje że masz już swoją foliową czapkę bo już za tydzień przylecą kosmici!!!!:0!!
(ja już czapkę mam )

Kosak

Jak tam wasz najlepszy tryb rankingowy się wam podoba ? Nic tylko grać ?

int1

Tak mnie pasie, Concept 1B już zdobyty tylko czekać na dostawę

radek_07

U mnie drużyny takie, że grać się nie da. 30% WR po 40 bitwach…

BRTMN

WG jak politycy – analizują tak by było odwrotnie od rzeczywistej sytuacji.
„Wprowadzimy lockdown jak przekroczymy próg 25 tyś. zachorowań na dobę. I myk 100 tyś. testów.”

Pdg

Wg się chwali że gracze ciepło przyjęli zmiany pocisków w artach i wkleja tabelki % użycia. Tylko, że to serwer testowy więc ludzi używali wszystkiego, żeby po sprawdzać. Logiczne myślenie kuleje. Zobaczymy po miesiącu od wprowadzenia czy ktokolwiek będzie używał PP.

markoman

Strzeliłem jeden raz pp z obj261 do tvp. Ponad 300mm penetracji i „nie przebito” kartonu. Więc jaki jest sens strzelania w pancerne czołgi?

takiktoS03

Pewnie że będą używać, po to teraz zwiększają im dmg o 10% i ulepszają trajektorię, aby lepiej wrzucać za górki i były używane. Penetracje mają super wysoką, jak nie będziecie przebijać typa 5 heavy to nie wina pocisku, a wasza że wybieracie taki cel. A odbijanie się od papierów jest na porządku dziennym, pierwszy raz gracie w tą grę ? Wystarczy myśleć przy wyborze pocisku i skuteczność arty będzie nawet większa niż teraz

CÓŚ

A czego ty oczekujesz od typowych arciarzy? Myslenia? nie badz zabawny

takiktoS03

oczekuje że jeden mirek z drugim januszem nie będą mnie fokusować i całą bitwę trzymać na ogłuszeniu, póki co wszystko zmierza we właściwą stronę 🙂