Przegląd zmian w efektach wizualnych
Efekty wizualne w World of Warships sprawiają, że gra jest miła dla oczu, ale też wpływają na rozgrywkę — zapewniają Wam informacje w bitwie, pomagają trzymać kurs i podejmować właściwe decyzje.
W wersji 0.10.2 wprowadzamy rozległe unowocześnienia graficzne, mamy nadzieję w ten sposób poprawić wspomniane aspekty efektów wizualnych.
- Interakcja pomiędzy efektami wizualnymi i oświetleniem w grze została poprawiona — efekty będą teraz sprawiać wrażenie bardziej trójwymiarowych.
- Nowe efekty wizualne zostały wprowadzone, by ułatwić orientację i podejmowanie decyzji w trakcie walki.
- Wydajność renderowania nie spadnie, a liczba klatek na sekundę powinna wzrosnąć przy największych obciążeniach sprzętowych.
- Ponadto kolorystyka gry zostanie wzbogacona.
Pożary
Pożary staną się bardziej szczegółowe i trójwymiarowe. Ich wygląd będzie teraz uzależniony od prędkości okrętu, łatwiej też będzie celować do przeciwnika, gdy Wasz okręt będzie płonąć.
Jeśli aktywna jest umiejętność Ekspert przeciwdziałania pożarom, w środkowej części okrętu widoczny będzie tylko jeden pożar zamiast, jak poprzednio, dwóch pomimo poprawnego działania umiejętności. Ponadto, jeśli cały okręt objęty będzie pożarem, widoczne będą tylko trzy jego źródła, co odpowiada opisowi umiejętności.
Wystrzały
Wystrzały z dział głównych i dodatkowych będą teraz bardziej się od siebie różnić — efekty dymu i pożaru mają inne kształty i dynamikę. Pozwoli to na lepsze śledzenie wystrzałów przeciwnika z głównej baterii i właściwe zgranie w czasie manewrów unikowych podczas walki w zwarciu. Ponadto, wielkość efektów uzależniona będzie o liczby dział w wieży i ich kalibru — im więcej dział i większy ich kaliber, tym bardziej imponujące będą efekty wizualne.
Uszkodzenia, rozbryzgi i efekty trafienia pociskiem
Trafienie w wodę będzie teraz powodować różne efekty rozbryzgów wody w zależności od typu pocisku. Jednocześnie zmniejszyliśmy wielkość rozbryzgów, co ułatwi celowanie w trakcie intensywnej wymiany ognia.
Poważnym uszkodzeniom lub zniszczeniu dział dodatkowych, systemów obrony przeciwlotniczej i wyrzutni torpedowych będzie teraz towarzyszyć efekt unoszącego się dymu.
Smugi po rakietach i bombach OB oraz PP będą się teraz różnić, co ułatwi nieco śledzenie ich lotu.
Efekty wizualne trafienia będą teraz różne w zależności od ich typu. Na przykład trafienie w cytadelę wywoła dużą eksplozję, a przy rykoszecie widoczne będą iskry. Wygląd eksplozji pocisków uzależniony będzie od typu pocisku i kąta, pod jakim trafił on w okręt lub teren.
Ochrona przeciwlotnicza i smugi
Wystrzałom z dział przeciwlotniczych będą teraz towarzyszyć błyski i dym w okolicach lufy, natomiast eksplozje pocisków przeciwlotniczych mają urozmaicony wygląd. Kolor i intensywność smug po wystrzałach z dział przeciwlotniczych uzależnione będą od aktywacji sektora priorytetowego i sprzętu eksploatacyjnego Obrona przeciwlotnicza, co poprawi doświadczenia i pozwoli kapitanom lotniskowców lepiej orientować się w bitwie. Zniszczone samoloty otrzymały nowe animacje spadania.
Sprzęt eksploatacyjny
Teraz, gdy aktywowany jest sprzęt eksploatacyjny Grupa naprawczo-ratunkowa, Grupa naprawcza, Przyspieszacz ładowania głównej baterii, Obrona przeciwlotnicza i Sonda hydroakustyczna, widoczne będą dodatkowe efekty wizualne, dzięki którym będziecie mieć większą świadomość tego, co dzieje się w bitwie.
Torpedy
Efekty trafienia okrętów i wysp torpedami zostały poprawione — teraz trafieniu towarzyszyć będą duże ilości ognia, wody i piachu.
Zniszczenia okrętów
Przy zniszczeniu okrętu pojawiać się teraz będzie potężna eksplozja.
Efekty zasłony dymnej, Doładowania silnika i uszkodzeń silnika
Wygląd dymu wydobywającego się z kominów będzie teraz uzależniony od ruchu okrętu — im większa prędkość, tym dłuższa będzie smuga dymu za okrętem. Ponadto, dym nie będzie teraz przeszkadzać w strzelaniu bez włączonej lornetki.
Po aktywacji Doładowania silnika dym zmieni kształt i stanie się ciemniejszy.
Efekty uszkodzonego silnika zostały dopasowane do nowego shadera i będą teraz lepiej widoczne.
W tej aktualizacji World of Warships jest jeszcze więcej zmian w grafice — wejdźcie do bitwy, żeby przekonać się na własne oczy!
Na stanowiska!
Ź: WoWS EU
ZNISZCZYLIŚCIE GRE!
Ja juz w to nie gram od roku. Wkurzały mnie co chwile aktualozacje i yo do tego nie mokro tylko godzina bita stracona. W wot tego nie ma. Okretow podwodnych wciaz nie ma czyli wszystko w normie.
Gdzie misje weekendowe ?
Szkoda tylko, że coraz bardziej spada poziom graczy a WG pluje na graczy. Afera z kontenerami, banami dla CCków którzy ogarniają grę i ciągłe utrzymywanie lotni jako OP klasy.
W wocie też jest dużo problemów myśle że nawet więcej niż w tych stateczkach
Ja od 3 lat na zmianę trochę czołgi trochę okręty i mogę powiedzieć że obie gry są beznadziejne jeśli próbuje się w używać mózgu. W Wota mocno cisnąłem od 2011 do 14 później trochę WT i AW następnie przez trzy lata Wows od bety do połowy 2018 jak zaczęli robić z lotni OP klasę i od 2019 znowu w wota grałem do połowy 2020 a od grudnia do teraz znowu Wows i tak się człowiek tuła od gry do gry.