Lista zmian wersji 1.12
Główne zmiany
Stalowy łowca 2021 |
Do wszystkich pojazdów dodano moduły wewnętrzne: pierścień wieży i urządzenie obserwacyjne (z wyjątkiem czołgu Arlequin, który nie ma urządzenia obserwacyjnego w swojej początkowej konfiguracji).Gracze mogą teraz pozostać w bitwie i obserwować ją do końca, nawet jeśli ich pojazd zostanie zniszczony.
Do wyników bitwy dodano informacje o zadanych uszkodzeniach i ostatecznym poziomie pojazdu. Tryb Stalowy łowca będzie wspierać standardową funkcję nagrywania powtórek. Zmiany w charakterystykach technicznych: Wareg i Walküre
Raven
Harbinger Mk. IV
|
Bitwy rankingowe 2020–2021: sezon finałowy |
Do nieśmiertelników dodano grawerunek „Skuteczność”. Poziom grawerunku zależy od skuteczności gracza w bitwach rankingowych w bieżącym roku w najlepszym sezonie, w którym gracz zakwalifikował się do ligi.Dodano wsparcie dla Przepustki bitewnej w bitwach rankingowych. |
Przepustka bitewna 2021 |
Lista zmian w stosunku do poprzedniego roku:
|
Wymiana fragmentów schematów |
Wkrótce po ukazaniu się aktualizacji na ograniczony czas do gry zostanie dodana możliwość wymiany fragmentów narodowych i uniwersalnych na cenne przedmioty w grze.Wymiana tych fragmentów będzie dostępna w zakładce „Najlepsze” w sklepie. |
Ulepszona wizualizacja gąsienic
Poprawiono wizualizację gąsienic przy maksymalnych i ultra ustawieniach grafiki dla pojazdów wyposażonych w zawieszenie hydropneumatyczne.
Nowe funkcje inspirowane popularnymi modyfikacjami gry
W interfejsie bitwy dodano licznik łącznej liczby punktów wytrzymałości każdej drużyny.
Znaczniki pojazdów w panelu punktacji można teraz grupować według poziomu.
Dodano specjalne ikony w interfejsie listy graczy, aby wskazać, które pojazdy już zostały wykryte, a które wciąż walczą niezauważone.
Gracze otrzymają wyniki poprzedniej bitwy w czasie tej, którą aktualnie toczą. Będą one wyświetlane jako krótkie podsumowanie w obszarze czatu.
Domyślny mnożnik przybliżenia: przy przełączaniu w tryb snajperski po naciśnięciu klawisza Shift, kamera przeskoczy do domyślnego poziomu przybliżenia.
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów |
ZSRRSTG i STG Guard
T-22 medium
USA T26E4 SuperPershing (oraz wersja FL)
Chiny T-34-3
Japonia STA-2
Włochy Bisonte C45
Czechosłowacja
|
Znane problemy
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
- Przy strzelaniu w ziemię z odległości przekraczającej 500 m efekt jest wyświetlany obok pojazdu, który oddał strzał.
- Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
- Po naciśnięciu N w wielkich bitwach nie są wyświetlane warunki misji osobistych.
- Przy użyciu komendy „Jadę na pozycję!” ze znacznikiem przed bitwą, związana z tym wiadomość nie pojawia się na czacie.
- W menu „Wygląd zewnętrzny” model aktualnego pojazdu jest zastępowany przez model pojazdu, który wrócił z bitwy.
- Na mapie Normandia w trybie Linia frontu niektóre szwedzkie niszczyciele czołgów mogą się odrodzić po swojej stronie.
- W panelu drużyn nazwy pojazdów są wyświetlane różnymi fontami.
Poprawki i ulepszenia
- Naprawiono błąd, który powodował, że klient gry czasem się zawieszał podczas kupowania stylu w menu „Wygląd zewnętrzny”.
- Naprawiono błąd, który powodował, że klient gry czasem się zawieszał podczas oglądania stylu-nagrody za operacje świąteczne 2021.
- Poprawiono opisy niektórych niedostępnych misji w bitwach rankingowych.
- W menu „Potwierdź sprzedaż” w magazynie jeden przedmiot w grze jest teraz wybierany domyślnie.
- Podczas przewijania powtórki na ekranie nie są już wyświetlane artefakty koloru (spowodowane komendami komunikacji używanymi przez graczy).
- Naprawiono błąd, który powodował, że muzyka początkowa była odgrywana dwukrotnie podczas ładowania mapy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że pasek postępu nie zapełniał się podczas kupowania dużej liczby etapów Przepustki bitewnej.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre funkcje minimapy nie działały w bitwach rankingowych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w czacie drużyny był wyświetlany niepoprawny kwadrat ustawionego znacznika minimapy.
- Numery etapów Linii frontu są teraz wyświetlane za pomocą liczb rzymskich.
Ź: Portal EU
Myślicie, że STA2 będzie teraz kozakiem? Moim zdaniem to ia tak był całkiem dobry czoug
Kozakiem raczej nie ale może będzie grywalny
Prawda taka, żę ten buff jest taki, jakby go nie było. W ogóle buffy w tym patchu to jakieś żarty są. Coś takiego ma sprawić, że nagle wyciągnę STA2 z garażu? trochę żart… Era medów bijących po 200 co 5-6s w wocie przemineła, tera albo wyższa alfa albo magazynek. A szkoda bo lubię tego meda i mam na nim z 500 bitew…
a mm kiedy poprawią, gry 5:15 w 5 min niszczą tą grę
Nie poprawią ponieważ ich to nie interesuje bo według nich wszystko działa dobrze, ważne, żeby zarabiali.Oni sami nie grają w swoją grę nie zastanawia cię czemu ?
Jak mają nauczyć pomidornię grać?
niech rzucają pomidorami po równo do obydwu drużyn a nie tylko do jednej, śmiać mi się chcę bo napisałem skargę kilka dni temu na mm i to że mój win rate za ostatnie dwa dni był 36% i kasa na grę wstrzymana do odwołania (zresztą dawno obcięta do minimum), odpisali, że do mm nie biorą doświadczenia graczy tylko czołgi, a wczoraj wykręciłem win rate 69% na prawie 40 grach solo na randomach – można? – można! tylko trzeba pisać skargi, ciekawe na jak długo będzie lepiej
nie ośmieszaj się
no właśnie – mój win rate za wczoraj to 66,67% przy 15 randomach, WG musi przeciwdziałać sfrustrowanym graczom, którzy nie tylko odejdą od gry to jeszcze zniechęcą do grania kolejnych, to zwykły marketing, ciekawe czy taki okres ochronny to na 3y dni czy tydzień? i co można – można.
A jak mają to poprawić? MM ma szybko dobrać bitwę, a nie rozczulać się nad każdym. I nim ktokolwiek zacznie.. MM oparty o skill to nie jest dobre rozwiązanie. Ta garstka mega słabych i mega dobrych graczy by miała problem o określonych godzinach wejść w ogóle do bitwy. I zamiast po równo traktować w kolejce okaże się, że ci co są przeciętni to ci będą najlepiej traktowani. A chyba nie o to powinno chodzić co nie? Niestety wg mnie WoT jest za mało popularny by to miało sens. Gdyby w późnych godzinach było te 30-50 tysięcy graczy to może by dało się z tego coś ulepić. A niestety lub stety mamy takie realia, że bardzo późno w nocy jest może z 3-5 tysięcy graczy. No i im bardziej zacznie się coś luzować, tym bardziej by się wracało do starego losowania. Nawet jeśli okresowo by w jakiś godzinach był, to pokrzywdzeni będą ci gracze co grają w godzinach poza. I tak zaraz pojawią się pewnie jeszcze inne problemy. Urok gry, która ma ogrom mechanizmów. Im prościej tym łatwiej. I w takim CS:GO nawet w dziwnych godzinach nie będzie większych problemów złożyć podobne drużyny, bo: mamy mniejsze składy, brak podziału na klasy, brak podziału na poziomy.
Wyrównajmy szanse a nie w jednej drużynie pluton obj279, obj907 i obj260 a w drugiej is7, obj430 i conq z graczami po 7k bitew i niską oceną – ten dobry pluton zjada całą drużynę przeciwnika, jedzie i strzela, i czego te pomidory mają się nauczyć, zrezygnują z gry i może to tu jest problem, nie chce mi się wierzyć, iż spośród 5k graczy i rozrzutem +- 2 tiery nie można wybrać podobnych dwóch składów przy potężnych serwerach mających nadmiar mocy obliczeniowej przy braku graczy (support wg napisał o 15-30min przy zestawianiu gry z doborem umiejętności graczy – dowcipnisie).
To ściema, dlaczego mamy po 3y arty, po 3-4 ebry na grę, do tego rozrzut +-2 tiery i niesprawiedliwy mm – to wszystko zabija tą grę. A teraz se balansują czołgi premium którymi nikt nie gra – zbalansujcie chifa, obj279 – nerfią czołgi a wymagania w misjach zostały, ja nie potrafię zrobić 12k łączonego dmg – nie w bitwach trwających 5min. Zresztą te misje w większości są robione w ustawkach albo przez ogarniętych ludków za kasę i potem taki jedzie i nie wie co robić.
Ułatwmy dostęp do czołgów premium X tieru za obligację w sklepie a nie co 6 miesięcy dewaluacja jest taka, iż trzeba dorzucić 10k obligacji aby stanąć do licytacji.
O wygraniu czołgu już na starcie 97% klanów może zapomnieć.
Zrobiłem wszystkie drzewka, zostały mi do dokupienia ostatnie 3y czołgi X tieru (8,9 i 10 tier mam w garażu) tak w sumie to dziwię się sobie że jeszcze w to gram …
Do nauki to sa tiery I-V, a nie X. Dziesiatki mialy byc kwintesencja tej gry, dla graczy ktorzy poznali juz charakterystyke danej linii i maja juz znosnie wyszkolona zaloge… Problem z szybkimi bitwami zwiekszyl sie jeszcze bardziej, gdy dostep do dyszek sie stal sie powszedniejszy. Teraz, przy booscie do expa, schematach dyche wygrindujesz w jeden dzien jak sie uprzesz nie zdazysz wbic pierwszego perka na zalodze, a juz masz najwyzszy tier odblokowany. I pozniej wyglada to tak, jak wyglada, bo na kazdym tierze masz podobna sytuacje. A czolgi specjalne to ma byc nagroda dla najlepszych, ktorzy poswiecili na ta gre sporo czasu, a nie cos ogolnie dostepnego. Jaka mialbys motywacje do pracy, gdybys w swojej robocie byl specjalista w danej dziedzinie, a szeregowy pracownicy zarabiali tyle samo co Ty?
Mam prawie 70k obligacji czyli poświęciłem dużo czasu na granie, chciałbym coś za nie kupić. Oferowane czołgi i moduły nie są warte swojej ceny w obligacjach. Na obj907 postawiłem o 3k obligacji za mało aby go wylicytować – po prostu tyle dla mnie był wart – jakby był chif to rzucił bym wszystkie. Była by to dla mnie nagroda. A tak mamy trochę ponad 20k chifów raz na rok i spadajcie. Bierzcie udział w eventach i je wygrywajcie – to mrzonki. B dobrzy gracze mają op czołgi przez co są jeszcze lepsi a reszta niech podziwia. Na kolejnej aukcji jak rzucą chifa jego cena będzie prawie na pewno >100k obligacji co czyni tą walutę bezużyteczną – bo nigdy nie będzie mnie stać aby wylicytować ten czołg,
Mam zielone staty i przy pomocy xvma mogę powiedzieć na początku gry jakim wynikiem się zakończy i rzadko kiedy mylę się o 1-2 czołgi w wyniku końcowym.
Najfajniej jest obserwować rozjazd z capa na początku bitwy – pomidory blokują się przez kilkanaście sekund i jadą czołgami nie tam gdzie trzeba, to wystarczy żeby przegrać bitwę już na starcie – ale staty przecież nie grają.
Właśnie z tymi statystykami nie do końca tak jest jak piszesz. Wiele razy byłem świadkiem jak drużyna pomidorów roznosiła zieleńców i żółtków 15:3. 15:5. Bywało, że mieliśmy win chance 78%, a tu zonk i sromotna przegrana. W jednej bitwie czerwony pomidor w STB-1 tak skosił siedmiu graczy z o wiele lepszymi statystykami, że aż nie wierzyłem, że tak może pomidor grać. Objecta 260 z dwiema gwiazdkami na lufie sam wyjaśnił, a tamten nawet nie wiedział co się dzieje. W innym przypadku polosowało mnie z pomidorami na win chance 28%. Oczywiście chat i teksty fuck*** mm lose again i takie tam, a pomarańcz w T57 Heavy sam uwalił 10 czołgów 😀 Więc uważam, iż nie zawsze powinno się kierować statami i tym co Ci gra podpowiada, bo można się zdziwić. Owszem, bywa, że stado pomidorków nie wie co się dzieje i jak do nich piszesz to jak grochem o ścianę, ale przypuszczam, że w wielu przypadkach po prostu grają boty, bo i na nic nie reagują.
Problemem jest glownie czynnik ludzki. A dokladniej lezy po stronie bezmyslnych graczy, ktorzy nie znaja podstaw gry. Nie znaja miejscowek, nie patrza na rozjazd. Juz pomine znajomosc bardziej zaawansowanych mechanik jak spotowanie czy kamuflaz. Tych slabszych niestety jest duzo, duzo wiecej niz tych lepszych. WG powinno popracowac nad doborem skladow tak, zeby byly bardziej wyrownane. W momencie, gdy w glupi sposob, na samym poczatku padnie pol teamu, to i fiolet czesto polegnie w wymianie z trzema zotymi graczami. Bo i Herkules du*a, kiedy ludzi kupa… Stety, niestety w wocie, zeby jakis poziom prezentowac trzeba sie troche nauczyc. Poczytac poradniki, czy poogladac lepszych graczy na yt. Sporej czesci sie tego zwyczajnie nie chce i stad mamy mm taki jaki mamy. To nie tekken, gdzie czlowiek chatycznie powciska przyciski na padzie i rozwali przeciwnika, nie wiedzac jak wyprowadzil serie combosow…
kiedy ruszają rankedy?
A czoglow za obligacje to nie zmienia ,dopiero za pol roku czy pozniej 🙂
słyszałem coś o czerwcu co do zmiany czołgów za obligacje
Bisonte? Dosyć nowa premka. I już zmiana? Jak ją oceniacie? Nie mam w garażu. Pzdr
Miała zbugowaną depresję do tyłu.
Depresja do tyłu ? Chyba Szanowny Pan coś p o p i e r d o l i ł lub znaczenia słowa nie zna .
Na razie zagrałem tylko kilkanaście bitew. Ma bardzo słabe przyspieszenie i ciężko mu osiągnąć prędkość maksymalną ale jak się już rozkula to to nawet szybko i dynamicznie jeździ. Pancerz dinga, szczególnie na wieży. Kadłub dinga ale tylko jego górna część, ta bardziej skątowana. Żeby wszystko dingało to trzeba najlepiej hull down grać żeby polepszyć kąt na kadłubie. Działo jest trochę trolowate ale się to przeżyć instalując stabilizator i ten mechanizm rotacyjny. Do kompletu mam jeszcze wentę i nawet taki zestaw działa. Super depresja działa. Ładowanie nie powala więc trzeba grać rozważnie żeby się nie wypstrykać z pestek. No ale to wiadomo jak z każdym włochem. Jak masz dobrą, szybko zajętą pozycję to karasz inne ósemki na dojeździe. Poprawili mu depresję na ***** bo miał z tym spory problem. Tam było chyba 0 stopni opuszczania z tyłu, więc teraz wyjdzie tylko na plus. Żeby był taki 8/10 solid banana from bananaland brakuje mu tylko więcej koni mechanicznych albo niższe opory gruntu bo trochę mułowaty jest.
Gdzie Ala? T22 medium będzie w sklepie za obligacje 20k
Ciekawe co WG kombinuje z T22. Zakładam, że docelowo będzie drenowal złoto lub obligacje. Nowy czołg obok 121b i m60 w sklepie? Nagroda za nową kampanię? Co obstawiacie? Pzdr
Na czarny rynek pójdzie zapewne, później odczekają może z rok i dadzą go do sklepu za obligację, tak myśle
opłaca się teraz brać Guard za 8k obligacji?
Jako pierwszą premke nie bierz, mimo iż dostał buffa to i tak nie będzie to demon, za obligacje są lepsze pojazdy taki np Patriot czy patton KR
Patriot i Pattton KR to beznadziejne pojazdy, za obligacje obecnie nie ma nic dobrego.
Sam jesteś beznadziejny pomidorku. Patriot nie jest słaby jest zbalansowany. Kiedyś był op teraz jest dobry. To jedna z najlepszych zarabiaczek że względu an relatywnie tanie pociski.
i ma mega dobra penę na zwyklych pestkach
mam w sumie 8 premek 8t, z medow m in bourr i raac, chyba wezme kreslavskiego for fun, albo wgl zaoszczedze obligacje na zaś
Patriot lub Liberte. Ja wziąłem Guarda i całkiem go lubię ale i tak lepiej byłoby wziąć jednego z tych dwóch. Patton KR (wg mnie) to syf
Buff dla t22 medium cos się chyba szykuje.
Oddajcie czarny rynek .
Od kiedy to wchodzi od 3 marca?
T-34-3 to tak jakby żadnych poprawek nie dostał. Dodanie HP to tylko statystyczna zmiana. Dla przeciwnikòw. Będą mieli statystycznie więcej ugranego DMG. Co taka zmiana wnosi dla T-34-3? Praktycznie nic. Taka poprawka, żeby udawać, że się coś robi. Pozostałe zmiany to… szkoda komentarza. Tak naprawdę to głównie SuperPers dostał bufka, pozostałe dwa lekkiego a T-34-3 będzie większym workiem z HP.
Co ty za bzdury wygadujesz. Jak masz 100hp więcej to dłużej przeżyjesz w bitwie i więcej zrobisz dmga. Dla mnie ten chińczyk jest spoko, niedomaga tylko pena na zwykłej amunicji. Mam na nim 59% wygranych bitew. To taki czołg for fun, nie do zarabiania.
Dostajesz strzały po 280 albo 350 np. i co? Odczuwasz realnie te 100 HP? Statystycznie chyba. Może co 50 bitwę realnie dłużej pograsz.
100hp to jest dużo chyba że grasz jak czerwien to wtedy czas się poduczyć lub skończyć grać w tą gierkę
Sytuacja z randoma wyjeżdża czołg co wali po 440 gdzie teraz padasz na 3 starzały a będziesz padać na 4. Jest jeszcze masa sytuacji które można przytoczyć