Wersja 1.12: 🇬🇧 Charlemagne – zmiana parametrów technicznych
Zmiany w charakterystyce brytyjskiego Charlemagne.
Charlemagne. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:
Tier: HT-8, Wielka Brytania, premium
Wytrzymałość: 1 500
Moc silnika: 750 KM
Waga: 45,0 t
Maksymalne obciążenie: 47,0 t
Moc na tonę: 16,67 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / – 15 km / h
Prędkość obrotu: 27,12 °/s
Prędkość obrotu wieży: 29,20 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 782 m
Pancerz kadłuba: 130 / 70 / 38
Pancerz wieży: 170 / 80 / 70
Działo: 120 mm Low Velocity Gun
Uszkodzenia: 440 / 440 / 530
Penetracja: 220 / 270 / 60
Szybkostrzelność: 3,91 3,75
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 721 1 649
Średnie uszkodzenia na minutę amunicją HE: 2 073 1 986
Czas przeładowania: 15,34 s 16,01 s
Rozrzut na 100 m: 0,42
Czas celowania: 3,36 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +15 °
Liczba pocisków: 53 szt. 60 szt.
Załoga 5-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa: 5,753;
- w trakcie obrotu wieży: 0,077;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,15;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,15;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 2,34;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 5,25;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 4,07.
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 7,07 /
1,411,34 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału); - Maskowanie pojazdu w ruchu:
3,483,53 /0,70,67 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
oh boy, jaka kupa i zarazem kolejny czołg do bicia w pape xD
jak na brytola to straszny rozrzutnik gówna, z takim działem to niech sobie go w **** wsadzą, już lepszy defender
Już lepiej VK kupować z alfą 490 niż tą kupę
Ja pier…. Nie dość że rozrzut jak z jakiejś 155, to jeszcze ten czas celowania i przeładowanie.. xD to chyba powinien być 7 Tier Premium a nie 8
Dodaj do tego low velocity w nazwie działa i będzie coraz weselej. Ciekawe, że tego parametru nie podano.
594 na podstawowych i OB i 924 na goldzie
kamienie szybciej lecą, jak się mocniej rzuci xD
Czy wy też zauważyliście ze oni dodaja same nowe czolgi z słabym DPM? Coś mi sie wydaje ze przez to chcą zwolnić bitwy.
No ta, juz od dawna można to zauważyć
274a kekw, wyjątek potwierdzający regułę
Jeszcze przydało by się znerfić… a nie czekaj, tu już nie ma co nerfić.
Wydaję mi się że wg chce spowolnić rozgrywkę poprzez wprowadzanie pojazdów ze sporym reloadem. Char futur, carro, włoskie ciężkie i medy bez dosyłacza, 777, 122Tm i teraz to coś,
To mialoby sens gdyby starsze premki tez mialy niższy dpm, a tak to po prostu stare beda op a te beda do smieci lub kolekcji
Straszny śmietnik pewnie pójdzie do sklepu za obligacje.
Mhm.
O i teraz całkiem dobry tenk. Nerfmy bardziej dojone czołgi ciężkie xD a buffujmy medy 🙂
Fajnie, znerfili i tak już beznadziejny czołg
Będzie kolejnym gówno czołgiem z mega słabym DPM, tam w WG chyba dwa zespoły są od balansowania czołgów, jeden cały czas podnosi DPM w nowych czołgach a drugi cały czas obniża, tak jak to było w przypadku ostatnich 2 czołgów za maraton gdzie jeden ma 2800 DPM a drugi 1800, strasznie duże rozbieżności. Od razu wiadomo, który czołg będzie lepszy do gry.
Tyle ze zaden z tych 2 czolgow ktore wymieniles nie jest jakis imponujacy XD
Dpm to tylko jeden parameter 274 mógłby zacząć trafiać, a 122 odbijać, ewentualnie jeździć szybciej
No sorry ale oba czołgi odbijają na wierzy i jak strzelasz z kilometra i dziwisz się, że nie trafia… ogólnie oba są dobre do zabawy. Na otwartej przestrzeni nie mają szans przeciwko progetto czy borsukowi ale w miejscu gdzie mogą schować kadłub to inna sprawa i nawet golda coś odbiją 😉 zresztą fiolety na autoaimie każdy czołg zniszczą ( oczywiście bo wiedzą gdzie całować:-) )
nerf i bardzo dobrze tak temu brytolowi haha
ok