Biuletyn deweloperów dla wersji 0.10.2
WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie są umowne i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać ostatecznie całkowicie usunięte bądź wprowadzone w zupełnie innej formie do czasu rozpoczęcia aktualizacji. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze niekoniecznie znajdą swoje odzwierciedlenie w ostatecznej wersji gry po wejściu aktualizacji.
Uwaga: nagrody za aktywność na serwerze testu publicznego mogą różnić się od tych na głównym serwerze. Nowe włoskie pancerniki nie będą dostępne na serwerze testu publicznego.
Wielkie polowanie
Aktualizacja 0.10.2 wprowadza nowy, tymczasowy tryb bitwy pod nazwą „Wielkie polowanie”, odmienioną wersję bitwy kluczowej zaprezentowanej w aktualizacji 0.9.10. Przejmijcie dowodzenie nad okrętem, który reprezentuje jedną z trzech korporacji i pokażcie swoje umiejętności, stając w szranki z przeciwnikami w zaciekłej, futurystycznej rywalizacji !
Kluczowe zasady
Nowy typ bitwy stawia przeciwko sobie 16 graczy oraz kontrolowane przez AI potwory na olbrzymiej mapie o nazwie Wielokąt. Waszym głównym zadaniem jest opuścić obszar mapy za pomocą portalu zlokalizowanego w jej centrum.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Nie potrzebujecie już klucza, by tego dokonać, lecz bądźcie ostrożni, ponieważ portal otwiera się dopiero po pewnym czasie od początku bitwy, a dostęp do niego jest pilnie strzeżony.
Wszyscy gracze wchodzą do bitwy indywidualnie, lecz mogą zebrać drużynę lub dołączyć do innych graczy w miarę rozwoju sytuacji.
Można teraz wejść do jednej bitwy jako dywizjon, lecz każdy gracz wciąż rozpoczyna bitwę z osobna. Aby zagrać wspólnie, członkowie dywizjonu będą zatem musieli znaleźć się na mapie, po pojawieniu się na niej, i zawiązać drużynę by skoordynować działania. Dodaliśmy również możliwość umieszczania na minimapie znaczników, które są widoczne dla wszystkich członków zespołu, by poprawić koordynację w bitwie.
Wielkie polowanie zakończy się, gdy wszyscy gracze, którzy przetrwali, opuszczą mapę przez portal lub gdy czas bitwy dobiegnie końca. Nowy tryb nie będzie zawierał bitwy finałowej w Oktagonie.
Punkty bitewne
Za niszczenie potworów i innych graczy otrzymujecie tymczasowy zasób — punkty bitewne. Po zebraniu określonej liczby punktów bitewnych będziecie mogli wzmocnić swój okręt bezpośrednio w bitwie. Nie zużywacie na to żadnych punktów bitewnych, a więc ulepszenie Waszego okrętu nic nie kosztuje, dlatego zróbcie to najszybciej, jak to możliwe!
Specjalnie w ramach Wielkiego polowania dodaliśmy nowego ostatecznego przeciwnika — okręt Aurora. Pokonanie go nie będzie bułką z masłem, lecz zapewni potężną liczbę punktów bitewnych drużynie, która go zniszczy.
Pomyślne opuszczenie terenu Wielokąta zapewni dodatkowe punkty bitewne.
Wszystkie zdobyte punkty bitewne są przenoszone do portu, byście mogli wymienić je w Zbrojowni na zwykłym serwerze na dowolny z trzech rodzajów zestawów losowych, oferujących różne nagrody. W tych zestawach, oprócz innych przedmiotów, gracze będą mogli zdobyć nowy zasób tymczasowy — żeton korporacji, który można wymienić na tematyczne, stałe kamuflaże dla VIII Amagi, VIII Akizuki i VIII Öland.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Okręty
Graczom udostępnimy łącznie sześć okrętów.
Pierwsze trzy okręty, które powinniście już znać z bitew kluczowych, są dostępne od razu ze wszystkimi modułami. Trzy nowe okręty — Hector, Avenger i Whirlwind — oraz wszystkie ich moduły będą dostępne po wypełnieniu łańcucha misji bojowych.
Każdy z okrętów wyposażony jest w nowe rodzaje uzbrojenia i sprzętu eksploatacyjnego, które mogą wywołać drastyczne zmiany w rozgrywce. Na przykład Hector może zanurzyć się pod wodą, by w ten sposób zignorować pociski i torpedy wroga na krótki czas. Avengera można wyposażyć w wielkokalibrowe moździerze o dużym obszarze rażenia. Whirlwind może zaoferować bogaty wybór uzbrojenia torpedowego i jest zdolny do regeneracji PW poprzez uszkadzanie przeciwników.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Włoskie pancerniki: część 2
W aktualizacji 0.10.2 kontynuujemy wydarzenie, które skupia się na włoskich pancernikach.
Wczesny dostęp
Włoskie pancerniki poziomów od IV do VI, a także te VIII oraz IX poziomu, które trafiły na morza we wczesnym dostępie wraz z aktualizacją 0.10.1, ciągle będą dostępne w kolejnych i losowych zestawach w Zbrojowni.
Po wprowadzeniu aktualizacji 0.10.3 włoskie pancerniki z poziomów IV–X staną się możliwe do zbadania przez wszystkich graczy.
Nagrody za grupy misji bojowych
Kontenery Włoskie pancerniki, sygnały, kredyty i stały kamuflaż Legion dla IX Marco Polo.
Na serwerze zwykłym kontenery Włoskie pancerniki mogą zawierać jeden z następujących okrętów premium: VI Leone, VII Duca degli Abruzzi, VIII Roma lub IX Marco Polo, a także sygnały specjalne, wolne PD, jednorazowe kamuflaże Regia Marina, dni konta premium Warships oraz dublony.
Ulepszenia graficzne i nie tylko
Aktualizacja 0.10.2 to przede wszystkim zmiany graficzne na dużą skalę. Wszystkie efekty w grze — od smug pocisków i pożarów na pokładzie po ogień artyleryjski, rozbryzg wody i eksplozje ognia artyleryjskiego — zostały ulepszone i przeprojektowane, by dostosować je do nowego systemu oświetlenia. Dodano nowe efekty wizualne dla rykoszetów, pożarów na okrętach z aktywną umiejętnością Ekspert przeciwdziałania pożarom, trafień cytadeli, uszkodzonych broni i aktywne efekty działania dla sprzętów eksploatacyjnych Grupa naprawczo-ratunkowa, Grupa naprawcza, Przyspieszacz ładowania głównej baterii, Obrona przeciwlotnicza i Sonda hydroakustyczna. Zmiany te, w zależności od konfiguracji komputera i ustawień gry, nie wpłyną na jej działanie, a przy najwyższych ustawieniach znacznie poprawią jej wygląd.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Siatka celownicza eskadr lotniskowca będzie teraz wyświetlała wskaźnik trafienia w przeszkodę terenową, podobny do tego wyświetlanego dla dział baterii głównej okrętów.
Ź: WoWS EU
Słyszałem, że okręty bardzo straciły na ostatnich zmianach, ktoś wie czy to prawda? Chętnie pograłbym moją Dianą, pytanie czy warto, czy okręty mają sens i czy mogą być swego rodzaju odskocznią od czasami denerwującego wota?
Powiem krótko i na temat warto sobie pograć w wows ja od 2 tygodnie gram w tą gierkę i dalej jest przyjemnie . Graczy jest mniej ale jak wiadomo mają już swoje doświadczenie i nie wybaczają błędów. Za wotem nie tęsknię. I najlepsze brak do wowsa ogólnodostępnych cheatow mega plus
Dziękuję za odpowiedź ; )
Też właśnie zastanawiam się czy nie wrócić do okrętów, ktoś może coś powiedzieć na ten temat, o ile się orientuje w tej sprawie?
A co chcesz wiedzieć instalujesz grę odpalasz na login z wota i grasz