Dziś w Superteście: Mapy Sommar 2, Highground i Frozen Land
Sommar 2
Opis ogólny:
- Rozmiar: 1000х1000 m
- Tryb: bitwa standardowa
- Środowisko: Lato
Minimapa:
Opis rozgrywki:
- Miasteczko z wąskimi uliczkami, odpowiednie dla powolnych, dobrze opancerzonych pojazdów.
- Ubogie w roślinność wzgórza, nie dające osłony dla zwrotnych pojazdów i warunków do gry na odległość. Drużyna, która kontroluje ten obszar uzyskuje dostęp do wzgórza 3.
- Wzgórze z roślinnością i osłoną z dobrymi liniami ognia w obszarze 1.
- Moczary z gęstą, wysoką trawą. Dodatkowe podejście umożliwiające zakradanie się na tyły linii nieprzyjaciela.
W następstwie supertestów wprowadzono poniższe zmiany:
- Pole 2 zostało całkowicie przerobione.
- Wzgórze 3 zostało znacznie udoskonalone, by uczynić rozgrywkę mniej chaotyczną.
- W Mieście 1 poszerzono skrzyżowanie, utworzono bezpieczne przejście do strefy 3 oraz dodano linię ognia pod mostem w strefie 4. Wyjazdy z miasta w kierunku baz stały się nieco bezpieczniejsze.
- Drobne poprawki w różnych miejscach.
Zrzuty ekranu przed/po:
Zaktualizowane zrzuty ekranu:
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Zrzuty ekranu starej wersji:
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Highground
Opis ogólny:
- Rozmiar: 1100х1100 m
- Tryb: bitwa standardowa
- Lokalizacja: Europa
- Środowisko: lato
Minimapa:
Perspektywa:
Schemat szlaków początkowych:
Opis rozgrywki
- Obszar dla zwrotnych czołgów i do wykrywania pojazdów przeciwnika na ich początkowych trasach. Niska osłona, zarośla, niewielkie zróżnicowanie poziomu terenu i koryto rzeki.
- Główny obszar spotkań dla ciężko opancerzonych pojazdów; obszar miejski ze skałami.
- Główne pozycje dla niszczycieli czołgów.
- Trasy objazdowe.
Schemat szlaków pojazdów i głównych linii ognia:
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Frozen Land
Opis ogólny:
- Rozmiar: 1000х1000 m
- Tryb: bitwa standardowa
- Lokalizacja: obszar koła podbiegunowego
Minimapa:
Opis rozgrywki
- Główna linia ataku do przedzierania się czołgami średnimi i ciężkimi. Dogodny dla czołgów z dobrymi kątami opuszczenia działa. Po drodze jest wystarczająco dużo możliwości osłon, by zbliżyć się do wroga.
- Linia dla dobrze opancerzonych pojazdów. Dzięki wąskiemu przesmykowi w lodzie i obejściu wzdłuż topniejącego jeziora czołgi są tutaj chronione przed szybkimi manewrami flankującymi wroga na tyłach. Ponadto działa samobieżne nie są w stanie uzyskać linii ognia do głównego obszaru starć czołgów ciężkich w głównym korytarzu.
- Niebezpieczna i odsłonięta linia do przebijania się na tyły nieprzyjacielskich niszczycieli czołgów oraz czołgów ciężkich. Ryzykowny manewr, który może przynieść drużynie sukces.
- Główne przyczółki do kontroli mapy, pozycje do obrony i wsparcia linii ataku.
Nie lubię map luster. Z jednej i drugiej strony ta sama gra. Brak urozmaicenia rozgrywki. Pomijam fakt że wszystkie mapy mają ten sam schemat tylko pory roku inne.
gdzie ten supertest?
Lepiej Wichurę niech przywrócą i Bagno plus Stalingrad . Ensk by można powiekszyc
Dawac wiecej duzych map i powywalac kopalnie, himmelsdorfy i inne malenstwa z bitew dla wyzszych tierow.
e ale od Himmelsdorfa to mi wypad
Nie no ja się cieszę, że tak dużo mapek dają na Supertest, ale super by było jakby chociaż połowa z nich weszła do gry w tym roku
its over Anakin. I have the high ground
Dobrze że coś nowego będzie. Jeszcze przydałoby by się zrobić dzień bez artylerii. Wszyscy byli by zadowoleni.
Tylko dzień? Powinny być takie eventy tydzień bez grania artą i to przynajmnien raz w miesiącu 👌
Jak to bez arty, to mam nie grać cały dzień? To jak żyć. Co ja mam robić przez ten czas, tylko bez takich pomysłów. Klikanie to życie, więc daj żyć. Jak na Cię spadnie gówno z nieba pomyśl ciepło o tym co napisałem.
Tydzień bez arty powinien być raz w tygodniu 🙂
Wszystkie te nowe mapy są robione na jedno kopyto. Każda jest „otwarta” więc będą rajem dla art, ale się będzie fajnie grało ciężkimi …
Ciężkie mają problem, zwłaszcza jak rzuci na 10 a masz 8 na otwartej mapie i 3 arty 10 tieru , medem miejscówki się zajmuje i git
It’s over War Thunder, I have a Highground!
ale te mapy beznadziejne, na każdej ciągle ten schemat:
zmienią zielony na biały i nowa mapa gotowa!
Wyścigówki to tez lajty. Ja z nimi problemu nie mam. Wiekszosc ludzi trafia już ebr 105 na full speed.
Zawsze jakas mapa przychylna innej grupie pojazdow. Himmel jest od dawna a nikt tam nie chce kolowcem ani arta.
Aby zrobić mape przychylna każdej klasie to musiałyby być wielkie jak front line lub minimum wielkie bitwy 30 vs 30.
Trzeba się cieszyć ze wogole robią nowe mapy. Stare znam na pamięć.
Ile w ostatnim czasie dodali map ofc dla super testerów ? 10? czy więcej ?
gdzieś około 10, do 2021 będzie już 60
Z czego 55 nie wejdzie do gry bo ich zwierzęta supertesterzy z 800 wn8 powiedzą, że niezbalansowane