Dziś w Superteście: Mapy Wyspa i Graf Zeppelin
Graf Zeppelin
1. Opis ogólny
- Rozmiar mapy: 1000×1000 metrów.
- Tryb: bitwa standardowa.
- Środowisko: Zima.
2. Rozgrywka
- Obszar dla manewrownych pojazdów wokół wraku zeppelina pośrodku zamarzniętego jeziora.
- Zamknięte hangary zeppelina dla czołgów ciężkich.
- Obszary dla niszczycieli czołgów.
- Otwarta przestrzeń dla czołgów średnich i zwrotnych pojazdów.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Wyspa
1. Opis ogólny
- Rozmiar mapy: 1000×1000 metrów.
- Tryb: bitwa standardowa
- Środowisko: Tropikalna wyspa
2. Zmiany w porównaniu do wersji z pierwszego testu:
- Plaża została w pełni przerobiona, stworzono więcej miejsca do manewrów i wykrywania.
- Dodano pozwalającą na kontrolę plaży pozycję na wzgórzu dla niszczycieli czołgów, równoważy to dostępną dla przeciwnika pozycję przy zamku.
- Zmieniony został obszar wzniesienia dla niszczycieli czołgów przy jeziorze. Pozycje nie są już tak rozbudowane.
- Przeprojektowano wzgórze, żeby poprawić czas wjazdu na nie i zbalansować pozycje.
- Poszerzono główną ulicę miasta prowadzącą w dół. Ulice mają teraz więcej skrzyżowań.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
1 mapa. Kolejne gówno pokroju lodowca gdzie HT nawet nie zdąży na przepychacz dojechać i już ma połowe HP w plecy bo jakiś lajt albo inny szybki med zraszuje na środek i oklepie przejeżdżające czołgi
A co z mapą kanion?
WG: Graf Zepplein ma być kopią mapy kraftwerk.
Symetryczne mapy. Niby dobrze ale fajnie to nie wygląda.
Kiedy można się ich spodziewać w grze? I kiedy ciężkie włoskie się pojawią?
ciężkie włoskie pewnie w styczniu przed lub po kampanii
Cieszy, że dbają o balans – mapy stają się niemal doskonale symetryczne. Ale uroku to im nie dodaje.
Mapa Led Zeppelin.
super, nowe mapy zawsze na propsie; całkiem dużo (jak na wg) jest ich już na supertescie… coś czuję, że 2k21 to będzie dobry rok…
Czy balansowanie tych wszystkich map ma wyglądać tak, że będą nudno symetryczne?
lepiej tak niż kolejna mapa gdzie jedna strona ma potężną przewagą nad drugą
No tak, sporo starych map (np. Port) zostało z gry usuniętych, bo były zbyt niesymetryczne.