Wersja 1.10: 2. test publiczny już się rozpoczął!
przez Bin4r · Opublikowane
Dowódcy! Drugi test aktualizacji 1.10 jest już dostępny!
Poprawa charakterystyk Progetto M35 mod. 46 i Panhard EBR 75 (FL 10)
Wprowadzenie uprzednio zapowiadanych zmian we włoskich i francuskich pojazdach podczas testów publicznych wywołało ożywioną dyskusję wśród naszych graczy. Stało się tak, ponieważ zmiany te nie zostały sprawnie zakomunikowane członkom społeczności. Zmiany pojazdów premium wynikały z kompleksowego rebalansowania możliwych do zbadania pojazdów. Razem wzięte, te działania są sprzeczne z jedną z naszych zasadniczych reguł: nie zmniejszać skuteczności pojazdów premium.
Powody dla rebalansu
Najpierw wytłumaczymy, dlaczego zdecydowaliśmy się na rebalans. Zarówno włoska gałąź czołgów średnich jak i francuska gałąź pojazdów kołowych potrzebowały zbalansowania. Z czasem, mechaniki automatycznego ładowania stawały się coraz bardziej efektywnym narzędziem na polu bitwy, szczególnie w trybach konkurencyjnych. Francuskie pojazdy kołowe stały się bezkonkurencyjnymi zwiadowcami — prowadzone przez doświadczonych graczy mogły stać się niesamowicie trudnymi przeciwnikami. Wszystkie te czynniki sprawiły, że te gałęzie należało zbalansować, zachowując ich wyjątkowy styl gry i przystosowując ich skuteczność bojową.
Rebalans pojazdów premium
Potrzeba zachowania konsekwencji w tym podejściu dotknęła także pojazdy premium — a mianowicie Progetto M35 mod. 46 i Panhard EBR 75 (FL 10). Po zapoznaniu się z wynikami pierwszego testu publicznego aktualizacji 1.10 zdecydowaliśmy, że zmiany w Progetto M35 mod. 46 i Panhard EBR 75 (FL 10) zostaną zrekompensowane poszczególnymi ulepszeniami skuteczności dla Progetto M35 mod. 46 i indywidualnymi ustawieniami fizyki dla Panhard EBR 75 (FL 10). W ten sposób pojazdy te utrzymają swój poziom efektywności po wprowadzeniu nowej aktualizacji.
Nie można już zamontować mechanizmu dosyłającego na Progetto M35 mod. 46. Jednak jego parametry prowadzenia działa zostaną ulepszone do tego stopnia, że będzie równie skuteczny, jak kiedy posiadał mechanizm dosyłający.
W rezultacie, parametry, na które wpływał mechanizm dosyłający w Progetto M35 mod. 46, pozostaną bez zmian.
Bez zamontowanego mechanizmu dosyłającego (przed) | Z mechanizmem dosyłającym (przed) | Bez zamontowanego mechanizmu dosyłającego (po) |
---|---|---|
Czas automatycznego przeładowania pierwszego pocisku: 11,5 s
Czas automatycznego przeładowania drugiego pocisku: 8,6 s Czas automatycznego przeładowania trzeciego pocisku: 7,7 s Uszkodzenia na minutę: 1877 PW |
Czas automatycznego przeładowania pierwszego pocisku: 10,4 s
Czas automatycznego przeładowania drugiego pocisku: 7,8 s Czas automatycznego przeładowania trzeciego pocisku: 6,9 s Uszkodzenia na minutę: 2086 PW |
Czas automatycznego przeładowania pierwszego pocisku: 10,4 s
Czas automatycznego przeładowania drugiego pocisku: 7,8 s Czas automatycznego przeładowania trzeciego pocisku: 6,9 s Uszkodzenia na minutę: 2086 PW |
W przypadku Panhard EBR 75 (FL 10), przeprojektowana mechanika uszkodzeń zawieszenia kołowego wpłynie na skuteczność pojazdu. Jednak zrekompensujemy to poszczególnymi ustawieniami fizyki, a zachowanie Panhard EBR 75 (FL 10) w nowym systemie pozostanie identyczne jak w poprzedniej wersji gry. W rezultacie, Panhard EBR 75 (FL 10) właściwie pozostanie tak sam, jak przed wprowadzeniem zmian systemowych w mechanice uszkodzeń zawieszenia kołowego.
Podzielcie się z nami opiniami na temat zapowiadanych zmian.
Wyposażenie 2.0
Jednym z jego najciekawszych elementów jest poprawiony system Wyposażenia 2.0. Wchodzimy w ostatnią fazę tych szeroko zakrojonych testów, zatem dołączcie do testu publicznego i wykorzystajcie okazję na wypróbowanie przeprojektowanego konceptu na Wyposażenie 2.0! Przeczytajcie więcej o zmianach w tej fundamentalnej funkcjonalności w poświęconych jej artykułach (tutaj, tutaj i tutaj).
Oto krótka lista zasadniczych sugestii i zmian w systemie wyposażenia, które możecie wypróbować podczas tego testu publicznego:
- Wprowadzenie nowych typów wyposażenia oraz łączenie ze sobą najlepszych cech różnych jego rodzajów.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
W wyniku przeprojektowania systemu Wyposażenia, wszystkie pojazdy poniżej V poziomu utracą mozliwość zamontowania mechanizmu dosyłającego, a także pewnych innych modułów. Aby zapobiec utracie skuteczności jednostek z tych poziomów, podobnie jak w przypadku Progetto M35 mod. 46, poprawimy charakterystki tych czołgów. Te zmiany nie są dostępne w drugim teście publicznym, ale to się zmieni w trzeciej iteracji tego testu.
- Wprowadzenie kategorii dla miejsc oraz wyposażenia. W nowym systemie istnieć będą cztery specjalne kategorie: siła ognia, żywotność, mobilność i wykrywanie. Wszystkim typom wyposażenia zostaną przypisane kategorie, a niektóre z nich (np. Wentylacja) będą skojarzone ze wszystkimi czterema kategoriami. Jeśli kategoria sprzętu pasuje do kategorii miejsca, w którym został on zamontowany, dostarczy on zwiększonej premii dla pojazdu.
- Zmiana liczby miejsc dostępnych dla wyposażenia, materiałów eksploatacyjnych i dyrektyw dla czołgów poziomów I-IV.
Poziom I nie będzie już otrzymywał uszkodzeń modułów ani załogi. Na tym poziomie uszkodzeniu mogą ulec jedynie gąsienice, ale szybko zostaną naprawione.
Poziom II będzie otrzymywał uszkodzenia modułów, jednak nie będzie można zranić członków załogi. Pojazdy z tego poziomu będą otrzymywać małe uszkodzenia w przypadku pożaru.
Poziom III będzie otrzymywał uszkodzenia modułów oraz załogi. Podobnie jak w przypadku II poziomu, pożary dadzą niewielkie uszkodzenia.
Poziom IV nie może korzystać z dyrektyw, ale, ogólnie, nie zmieni się zbytnio w porównaniu do swojego obecnego stanu.
Poziomy V-X pozostaną takie same pod względem uszkodzeń modułów/ załogi/ od pożarów/ dyrektyw.
- Podział wyposażenia na klasy. Wszystkie rodzaje wyposażenia (z wyjątkiem Siatki maskującej i Osłony przeciwodłamkowej) zostaną podzielone na trzy klasy z przypisaną ceną i limitem poziomu pojazdu.
- Ujednolicenie obecnego i nowego sprzętu. Rożne wersje pewnych rodzajów wyposażenia w grze dostaną nowe klasy podzielone na trzy grupy pod względem ceny (np. będą 3 Ulepszone zawieszenia, zamiast 21).
- Zasady wymiany. Stare wyposażenie zostanie zastąpione nowym, z uwzględnieniem specyfikacji przeprojektowanego systemu. Więcej szczegółów znajdziecie w tym artykule.
- Ulepszenie interfejsu. W przeprojektowanym panelu wyposażenia nie będzie modułów czołgów. Przycisk Naprawa zastąpi przycisk Obsługi. Uzupełnienie amunicji i materiałów eksploatacyjnych także odbędzie się w nowych, uproszczonych i łatwiejszych w obsłudze okienkach. Okna przeznaczone do wyboru wyposażenia i dyrektyw będą wygodniejsze w obsłudze.
- Wszystkie typy wyposażenia będą posiadały funkcję „przeciągnij i upuść”, co ułatwi interakcję z nimi.
Nadchodzą groźne polskie czołgi średnie!
W 2018 roku dodaliśmy do gry polskie czołgi ciężkie. Szybko zyskały one popularność i znalazły swoje miejsce w World of Tanks. Od tego czasu opracowywaliśmy różne opcje dla tego kraju, szukając potencjalnych kandydatów oferujących nietypową i ekscytującą rozgrywkę. Nareszcie możemy wam przedstawić nowe wsparcie dla polskiej brygady stalowych łowców.
W Aktualizacji 1.10 do gry dołączy siedem polskich czołgów średnich. Wprowadzimy zupełnie nową gałąź składającą się z sześciu możliwych do zbadania czołgów, od V do X poziomu, i jednego czołgu premium VIII poziomu.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Gałąź polskich czołgów średnich rozpocznie się po 14TP IV poziomu. Ci skrzydlaci husarze to wszechstronne pojazdy z dobrymi kątami opuszczenia działa, niezłą mobilnością i manewrowością. Poradzą sobie na każdym terenie, a ich przeznaczeniem jest walka na średnich i małych dystansach.
Linię tę zwieńcza CS 63, pojazd X poziomu wyposażony w silnik benzynowy z turbiną. Dzięki tej niezwykłej mechanice, ten wysokopoziomowiec może się pochwalić dwoma trybami prędkości – standardowym i szybkim. Po przełączeniu się na tryb szybki, zwiększa się moc silnika, podobnie jak prędkość maksymalna pojazdu oraz dynamika przyspieszenia. Jednocześnie stabilizacja działa i czas celowania pogarszają się, co nie pomaga w uzyskaniu pewnych strzałów.
Ta niecodzienna mechanika jest teraz dostępna do wstępnego testowania, zatem dajcie się porwać temu polskiemu huraganowi i podzielcie się wrażeniami! W międzyczasie, miejcie oczy szeroko otwarte, bo niedługo nadejdzie artykuł ujawniający szczegóły dotyczące tych polskich czołgów i ich stylu gry.
Kontynuujemy także testy innych elementów tej obszernej aktualizacji. Dołączcie do 2. testu już teraz i podzielcie się swoimi uwagami, które pomogą nam jeszcze bardziej ulepszyć Rzekę Perłową, nowy system komunikacji w bitwie, odświeżone mechaniki obligacji, Stalowego łowcę oraz pozostałe nowe funkcjonalności.
Main Changes
New mechanic for the Tier X Polish medium tank.
The Tier X Polish medium tank received the mechanic of switching between drive modes.
- Standard mode: the vehicle moves at standard speeds and has standard gun handling parameters.
- Spinning turbine (turbo) mode: the vehicle travels significantly faster while gun handling parameters considerably decrease.
Interface Changes
We reworked the equipment/consumables UI while the equipment system was completely reworked.
- Four equipment categories were added: Firepower, Survivability, Mobility, or Scouting. When equipment is mounted into a slot of the corresponding category, the received bonus increases. All vehicles of Tiers VI–X now have slots with categories.
- Several existing equipment items were reworked.
- Several new equipment items were added.
- The interface for mounting equipment was reworked, including windows for mounting equipment/consumables and replenishing ammo. The technical characteristics section was extended.
- The number of slots for equipment and consumables was changed for Tier I–IV vehicles. Directives can now only be equipped starting from Tier V. The mechanics of damage to modules/crew, as well as damage caused by fire was reworked for Tier I–III vehicles.
- The Improved Equipment bonus was increased.
Rewards for Players Who Have Fought Many Battles
We added a number of new medals and progressive decals for players who have fought a large number of battles.
Progressive Decals
Progressive decals are available for applying to the following 3D styles:
- Pretty Fly (TL-1 LPC)
- Stable Communication (T-44-100)
- Captured King Tiger (King Tiger)
- Mordian (BDR G1)
Missions to increase progressive decal levels are available for the following vehicles:
- Valhallan Ragnarok (KV-2 (R))
- Captured King Tiger (King Tiger)
- Fury (M4A3E8)
Fixed Issues
- Fixed the issue when a new account was able to connect to the server after closing the User Agreement window with the „X” button.
- Fixed the issue related to first-person view in Spectator Mode in Team Trainings.
- Fixed the issue of endless waiting when leaving a battle after re-entering the game if the „Enable battle communication” option was disabled in settings.
- Fixed the issue of the missing notification about leaving the Exterior screen when going to the WoT Premium Account info-page.
- Fixed some technical issues.
Changes to Technical Characteristics
- Tier I vehicles will no longer receive damage to their crew members or modules. Only their tracks can be damaged, but their repair speed is increased.
- Tier II vehicles will receive damage to modules, but their crew members cannot be injured. Fire will cause low damage to these vehicles.
- Fire will cause low damage to Tier III vehicles.
Poland
The following vehicles were added:
- DS PZInż (Tier V)
- B.U.G.I. (Tier VI)
- CS-44 (Tier VII)
- CS-53 (Tier VIII)
- CS-59 (Tier IX)
- CS-63 (Tier X)
The branch starts from the 14 TP.
Italy
Changes to technical characteristics:
Progetto M35 mod 46
- Changed the times for autoreloading shells from 8, 9, and 12 to 7.2, 8.1, and 10.8 s (third, second, and first shell in the magazine)
France
Changes to technical characteristics:
- The previous wheel damage mechanics are kept for Premium wheeled vehicles: the Panhard EBR 75 (FL 10) (Tier VIII) and the AM 39 Gendron-Somua (Tier II).
Ź: Portal EU
a wszystko to przez gowno burze robione przez graczy xD ze im cozlgi premium nerfia ale jak juz buffa dostaja to wszystko w porzadku jest XD
To normalne dzieciaku, że się cieszą kiedy polepszają coś za co ktoś dał pieniądze i nie musi dopłacać
Test serwer działa?
Kryzys nadchodzi ludzię mniej wydają mam nadzieję że brak gotówki od graczy odczujecie.
A rng, jest do kitu. Dobry był w dobie wersji 0.63 a potem coraz gorzej.
Ja mam fioletową dosyłkę, a zatem jednak nerf będzie. Dobre to, że na miejsce disylki mogę wrzucić sobie co innego. Ale wara mi od premki, bo nie po to wydaje się kasę aby ktoś potem ci ją pogorszył.
Dobrze mówisz MM jest zjebany totalnie ja losowany jestem na topce sporadycznie wiekszosc jestem na dole stawki i zawsze jakies zwierzeta na topie robiace zero uszkodzen , hehe no niech sprobuja nerfic premki raczej im to na dobre nie wyjdzie 😀 zamiast poprawiac linie ktore sa hu*jowe to nerfia juz dobre czolgi nie wiem co za matoly tam pracuja
Nie bronię WG, ale czemu nikt nie płakał kiedy Loewe poprawiali parametry?
Kołowcom zabraliby HE i autoaima i byłoby ok. Mają swoją charakterystykę są szaybkie robią wstępnego spota i super nie mają za to zasięgu widzenia jak inne lighty. Zabierając im HE już nie będą ich penowały jak bure suki to wszystko. Ten pseudoaibot jest im niepotrzebny. Przynajmniej drzewkowy czołg miał swoje miejsce na klanówkach. Teraz będą tylko 907 i czifki plus ebolki za pieniążki robione. Na randomie ograniczyli by ich ilość bo tak naprawdę to o to gracze płaczą że jest ich po 5 na stronę i do tego 3 ****ące Ardy.
Każdy „zbyt dobry czołg” według WG zawsze kończył jako złom. Jak pogorszyli STB1 to nikt tym nie grał, Dzik na randomie prawie niewidoczny, zmiana w 430U totalnie zniszczy ten czołg, Type 5? no tego może i dobrze ale ogólnie jest niegrywalny a mogli wymyślić mu inną charakterystykę. Założę się jednak że nagle przed końcem roku wyjdą naglę nowe gałęzie przepięknych czołgów które będą lepsze od tych obecnych i do tych wspaniałych linii dojdą przewspaniałe czołgi premium (znerfimy je za 2 lata). Nagle nowy kołowiec będzie jeszcze szybczy a nowy magazynek będzie mógł ładować 6 sek 1 pesteczkę…
Ruszenie premek na które ludzie wydali w niektórych przypadkach ponad 200 zł spotka się zapewne z większym shitstormem niż im się wydaje. Ruszają do tego dwa bardzo dobre pojazdy premium pogarszając je zdecydowanie. I tak nowe czołgi premium nadchodzące będą od nich lepsze a co z Defenderem na 8 poziomie nie ma sobie równych z tym pancerzem. Totalna bzdura … gra idzie w kierunku cieżkich czołgów które ostatecznie będą nawalać się HE. Im w tych zmianach chodziło o to że dobrzy gracze robią za dobre wyniki to czym mają grać dobrzy gracze defenderami na HE? Glupota no ale patrząc na random i to że 90% graczy to totalne zwierzęta to nie ma co się dziwić. Porażka. Żenada.
A jak mam fioletową dosyłke w progetto to zdejmie się automatcznie czy musz sam zdejmować za złoto
Tak, zdejmij fioletową dosyłke za ZŁOTO kekw
Moim zdaniem zmiana trybu w Polskiej X powinna przebiegać płynnie tak jak w kolowcach, teraz wciskając X pojazd staje w miejscu a z tym pancerzem to wystarczy chwila i można wyparowac.
Czy Waszym zdaniem nadaje się na CW ?
To napisz to na forum WoTa a nie tutaj…
Napalony trochę byłem na te medy ale po tym jak zobaczyłem ten szrot u QB na streamie to wygląda to tak źle że jako zapychacz ten czołg jest słaby. Ładne są ale to wszystko. Wydają się gorsze od przedpotopowej 140. Do tyłu wycofują się wolniej niż Maus a działo takie nijakie niczego nie rekompensuje. Wieże przebijają PPkami 9 tiery.
QB to marne źródło info… Skoro on bez przerwy ma wykres w dół z WN8
Ty koleś za każde razem musisz tutaj pisać się powtarzasz i idź do forum wota ta możesz komentować a nie tutaj.
Mów o nas POkolenie Katchupu
Ruszą premki skasują im to i owo ale o tym sie dowiecie dopiero po herbacie…
Ogólnie patch 1.10 to shit a będzie coraz gorzej…
Gorzej to jest tylko przez takich jak ty, narzekacie na wszystko, bo grać nie umiecie, przed chwilą na PTS facet jadąc CS-59 pojechał dosłownie yolo, bo myślał że ma uber czołg a się nagle okazało że nie
dokładnie, zamiast zająć się mm i fałszywym rng to wprowadzą jakieś prymitywne skiny dla dzieciarni, op premki dostają jeszcze buffa, a drzewkowe nerfa. P2W w pełnej okazałości
Fałszywe RNG XD, MM XD. Progetto zostaje takie same jak te które jest teraz. Wiem po porównałem na testowym. Ale wy zamiast sprawdzić wolicie ********ć o jakimś byciu tylko gorzej. RNG jest w każdej grze prawie dzisiaj, zwłaszcza w LoLu gdzie są mistrzostwa z nagrodami za miliony, ale tylko wotowskie dzieci mają z tym problem, w Armored Warfare też mamy RNG i jakoś tam nikt nie ma z tym problemu. MM ma jedną skazę, nie system a cała armia pomidorów która leci przed siebie bo myśli że czołg odbije wszystko. OP premki są OP tylko w dobrych rękach. W rękach pomidorowych są bezużyteczne. Żeby to mógł Defendera pokonać w Super Hellcacie to tylko pokazuje co tu jest problemem, nie system a poziom umysłowy graczy
I to ten poziom graczy prędzej położy grę niż cokolwiek innego
kiedy koniec licytacji na czołg z kampanii?
zwykle trwa to 2 tyg od zakonczenia kampanii
Ja tutaj widzę buff dla progetto 46, bo zamiast dosyłki dasz sobie inny moduł, a przeładowanie masz jak z dosyłaczem.
Nawet lepsze jak porównasz, zwłaszcza 3 pocisk widać, w sensie ten najdłuższy
Aczkolwiek, jak się teraz zastanowiam to nie można założyć fioletowej dosyłki i dyrektywy, więc jednak mikronerf też jest. Tabelka uwzględnia zwykły dosyłacz bez dyrektywy.
Nie wiem jak inni ale ja fioletowe i różowe moduły które zdobyłem powkladalem na X pozimy. Wydaje mi się że jest mało graczy którzy takie rzeczy mają w ósemkach premium ale mogę się mylic
Ja przestałem grać ma X, bo za dużo pancerza jest bez sensu. Fioletowe moduły mam nawet na IV tierze
jak sie ma bobligacji z 200k to mozesz zamontowac nawet na niskie tiery fioletowe moduly XD
Buff w 100%. Ładowanie szybsze i możesz np dodać optykę. Ja p*ierdole ten rebalans w wykonaniu Wargaming…
nie ma co się dziwić, przecież wot od jakiegoś czasu to typowy pay to win
p2w gdzie wszystko w tej grze da się osiągnąć bez wydawania ani grosza konto premium, złoto czołgi premium a takie ***** z wn na poziomie 200 będą płakać jakie to dobre żebyś ty pograł takim progiem to byś nawet 700dmg nie zrobił bo jest to trudny czołg który dużo daję
Takiemu nie wytłumaczysz, bo nawet nie zna pojęcia p2w, czyli płać aby wygrywać
Jeżeli chcesz wiedzieć czy jesteś idiotą masz poniżej pytania :
Czy lepsza amunicja jest tylko za golda lub jest tylko w sklepie premium?
Czy jakiś skin 3D za golda/ będący w sklepie premium daje więcej niż 3% camo?
Czy wargaming daje możliwość zdobycia lepszego wyposażenia np -20% do przeładowania za realne pieniądze?
Jeżeli na wszystkie powyższe pytania odpowiedziałeś przecząco to wiesz że ta gra nie jest P2W
Wszystkie czołgi dzieki nowej mechanice dostaną buffa więc weź to pod uwagę one nie zostaną w miejscu.
Mówiłem że nie rusza premek xd. Ale dzieci pomidorowe zawsze wiedzą lepiej