Witajcie Czołgiści! W superteście pojawi się kolejny pojazd brytyjski. Tym razem jest to czołg średni V poziomu – Valiant. Ale czy jest on tak waleczny, jak sugeruje jego nazwa? Dowiemy się tego w superteście!
Technicznie pojazd ten jest ewolucją innego pojazdu brytyjskiego, czołgu Valentine. Usprawniono w nim dwa aspekty – pancerz i siłę ognia. W efekcie pancerz na przedzie i bokach Valianta sięga 114 mm grubości, a jego pula wytrzymałości to 800 punktów. Jak wspomnieliśmy, siła ognia również została wzmocniona – pojazd zadaje 110 punktów uszkodzeń jednym trafieniem, a czas przeładowania działa wynosi 3,9 s. Rozrzut działa i czas celowania wynoszą odpowiednio 0,41 na 100 m oraz 2,3 s. Współczynnik penetracji pancerza standardowym pociskiem przeciwpancernym wynosi 91 mm, natomiast specjalne pociski podkalibrowe (ACPR) przebiją do 144 mm opancerzenia.
Pozostałe parametry są dość przeciętne. Zasięg widzenia wynosi 340 m, prędkość maksymalna to 19 km/h, a współczynnik mocy do masy wynosi 7,7 KM/tonę.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Podsumowując: Valiant został wyposażony w szybkostrzelne działo i przyzwoity pancerz jak na pojazd tego poziomu. Jego wadami są przede wszystkim niska mobilność i dynamika. Na podstawie tych parametrów możemy wywnioskować, że nowy czołg sprawdzi się we wspieraniu drużyny podczas natarć na linie obronne przeciwnika i będzie zdolny zadać wiele uszkodzeń drużynie przeciwnej swoim działem.
z ograniczonym matchmakingiem do 6 jak najbardziej na goldzie grywalny
Dlaczego płaczemy na historyczny pojazd? Ano dlatego, że najpierw WG spieprzyło balans wielu pojazdów, dając im parametry z kosmosu. Np fantsy kołowce, artyleria z namiarem satelitarnym na miare 21 wieku (a nie waląca strefowo na oślep jak to było w czasie wojny). Ponadto dochodzi kwestia balansu: ten tank byłby ok gdyby podciągnąć mu penetracje na podstawowym ( bo ta podana historyczna nie jest – wymysł wg – obniżymy pene by walili z golda). Parametry celności i skupiania to też wymysł wg.
Celność i skupianie skutecznie niweluje różnice w pingu. W WT mam ping 20-30 i przez to wygrywam ponad 90% pojedynków.
Gościu to nie jest gra symulacyjna, ale gra arkadowa. Więc jak szukasz gry symulacyjnej polecam war thunder.
Jak WG wprowadza historyczny czołg to plebs płacze i lamentuje, a jak wymyślony czołg (OP) to e-pała e-pedofilom już stoi….
Coś czuje że specjalnie robią taki szrot, żeby rozdać graczom jako nagroda za lata gry.
pancerz mało co znaczy w wocie na niskich poziomach śmietnik do wbicia Emki
mógłby 110/120 penetracji dostać, bo przy tej prędkości będzie bieda.
Jaki średni? Z 19 km/h i 7,7 km/t? Toż to wolniejsze od Mausa! Jak ma pancerz to zróbcie ciężki! Dołóżcie penetracji i hp i bd bardzo dobry unikatowy ciężar. A jak chcecie to zostawić jak jest to zmieńcie mobilnośc. Bo nikt tym grać nie będzie. Tyle w temacie, Po co wprowadzać czołg który ani nie jeździ ani nie przebija?
To jest gonwo nie czołg. Już taki chi-nu papier przy nim to jak bolid formuły 1
No pancerz lepszy od wielu VII ciężkich, a to jest kvrwa med V tieru wtf
U kogo stoi, u tego stoi. Wielu ludziom granie na tych „bezużytecznych i śmiesznych” piątkach sprawia po prostu frajdę.
Np taki t-34,t67. To dopiero fun tanki
Już by mogli troszkę zwiększyć parametry i zrobić z niego chociażby 6 tier. 6 zawsze można pogra c na twierdzy a taka 5, stoi tylko w garażu.
Na piatkach najlepiej sie szkola zalogi. Maja lepszy mnoznik expa dla zalogi. Jak robilem ludkow na ruskie ht, to wlasnie na churchillu i kw 220 najszybciej sie je robilo. No i gra na piatkach tez jest calkiem fajna odskocznia od wysokich tierow. Zwlaszcza teraz po buffie nizszych tierow. Moze zarobki nie sa jakies kosmiczne, ale mozna pograc calkiem przyjemne bitewki. No i statystyki serwerowe pokazuja, ze gra na tym poziomie sporo osob.