Nauczcie się grać ST-II
Wszystko, co powinniście wiedzieć na temat ostatniego z linii radzieckich czołgów dwudziałowych!
Gratulacje! Udało Wam się dotrzeć do końca linii dwudziałowych czołgów radzieckich. Wasza nagrodą będzie mocny czołg z jeszcze mocniejszymi działami!
Rozgrywka
ST-II odziedziczył wiele dobrego po swoich poprzednikach, a niektóre z tych cech nawet ulepszył. Myśleliście, że dwudziałowe czołgi VIII i IX poziomów miały mocny przód? ST-II założył dodatkową powłokę, aby mieć pewność, że Wasi przeciwnicy połamią sobie na niej zęby. Byliście pod wrażeniem uszkodzeń alfa zadawanych przez IS-3-II? Zadając średnie uszkodzenia wysokości 440 PW na strzał z poszczególnej lufy , ten radziecki czołg ciężki rozsadzi głowę każdego przeciwnika. Razy dwa!
Pamiętajcie, że jeśli coś będzie blokować Waszą linię ognia, na celowniku pojawi się przerywana linia.
Jednak jego najbardziej szczególną cechą pozostaje dobry kąt pochylenia działa. –8 stopni pozwala na wychylanie się zza grzbietów wzgórz i używanie taktyki schowanego kadłuba, wystawiając jedynie mocną wieżę.
Opanowaliście już zapewne mechanikę podwójnych dział. Jednak małe przypomnienie nie zaszkodzi. Możecie wykorzystać swoje dwa potężne działa w różny sposób, zależnie od sytuacji na polu bitwy. Użyjcie szybkich pojedynczych strzałów, aby zatrzymać uciekającego przeciwnika, grajcie jak z automatyczny przeładowaniem z dwoma pociskami, wykorzystując krótszy czas przeładowania, aby ściągać pojazdy nieprzyjaciela w ruchu, lub wykończcie niczego nie podejrzewającego wroga z niskim poziomem PW podwójną salwą.
Sprytni dowódcy zorientowali się, że łatwiej jest kontrolować podwójny strzał jeśli przypisze się do niego konkretny klawisz.
ST-II jest jednym z najbardziej wszechstronnych czołgów ciężkich w grze, doskonale sprawdzającym się w walce na krótszym i średnim dystansie . A przynajmniej będzie tak, jeśli pozostaniecie uważni. Jednak Wasza prędkość obrotu i stosunek mocy do masy nie są wystarczające, aby dopaść nieprzyjaciela, który zaatakuje znienacka.
Wyposażenie
Zalecana konfiguracja | ||
---|---|---|
Zalecana konfiguracja wyposażenia pozostaje niezmienna na całej tej linii czołgów: Stabilizator pionowy i Ulepszony system naprowadzania poprawią i tak już niezłe prowadzenie działa, a Ulepszona wentylacja podniesie ogólną skuteczność pojazdu. Jednak ponieważ musicie uważać na zakradających się przeciwników, Osłonięta optyka będzie bardzo rozsądnym wyborem dla całej dwulufowej linii.
Umiejętności załogi
Dowódca | |||
---|---|---|---|
Celowniczy | |||
Kierowca | |||
Pierwszy ładowniczy | |||
Drugi ładowniczy |
Na tym etapie Wasza załoga powinna być już zaznajomiona z tymi specjalnymi radzieckimi czołgami ciężkimi. Ponieważ Wasz dowódca pełni też rolę radiooperatora, dobrze będzie wybrać dla niego Rozeznanie w sytuacji , po wyszkoleniu innych, bardziej podstawowych umiejętności. Pozostali załoganci powinni skupić się na poprawieniu celności działa.
Ź: Portal EU
Sami się nauczcie grac
mam i wiem jak nim grać:
– jak najrzadziej
Tak czułem, że ta linia tylko w teorii będzie fantastyczna. Zrobiłem 8 teraz zbieram hajs na 9 chociaż w zasadzie mogę od razu 10 kupić bo odkryłem sobie całą ze schematów. 8 była słaba w moim odczuciu dlatego koniecznie najpierw chcę zebrać kasę i pograć chociaż z 50 bitew 9, a potem usiądę na 10. Dziwi mnie fakt, jak ludzie piszą i mówią, że można tymi czołgami strzelać bez skupiania. Mam załogę która ma prawie 4 perki, a 90% strzałów jak nie skupię do końca to leci po obrębie celownika. Mało kiedy trafiam w słabe punkty. Podwójny strzał to też jakieś nieporozumienie. IS-2-II mam bokiem niemieckiego bulldoga na gąskach strzelam ze standardowych pocisków, a efekt jest taki, że jeden strzał za 254, a drugi w ogóle nie trafił w czołg, a stałem od rywala 15m. Dajcie spokój… Jak ST-II będzie takim badziewiem jak 8 tier to ja jednak będę wolał sobie pograć IS’em-7 lub 705A. 🙂
co Wy macie z tymi perkami… co za roznica ile ich masz, skoro tylko pare bedzie mialo wplyw na celowanie, wiec albo masz te konkretne albo perki nic do tego nie maja
Graj tymi czołgami tak jak każdym solidnym hewikiem, ale z super szybkim przeładowaniem. Zanim dojedziesz na miejscówkę, masz już na pewno dwie pestki. Wychylasz się, strzelasz i za chwilę masz następny pocisk, a pierwsza lufa już się ładuje. I tak w kółko. Nikt na Ciebie nie wyjedzie na bezczela jeśli strzeliłeś pierwszy i chybiłeś, to spora zaleta. Salwa przydaje się niezmiernie rzadko choć kilka razy nieźle przydzwoniłem przeciwnikowi. Dwururki są świetne, ale musisz pomyśleć jak wykorzystać ich szczególne cechy.
ST-2 Swietny czolg mozna scrapowac jak IS-4 a przednia plyte ma mocniejsza boki slabsze, dobra celnosc w ruchu snapshoty mozna walic. Osiem stopni opuszczania dziala i przyzwoity pancerz wiezy. Salwa swietna rzecz jak masz cover to panie walisz za 900 dmg, 3 tryby ostrzalu to elastycznosc w zadawanych obrazeniach.
121 Bitew mam na nim, 59,5% WR oczywiscie strzelam tylko z Golda i HE, sedni dmg 2,4k moglo byc lepiej.
Ja mam zawsze skuteczny pomysł jak nim grać: stać z tyłu, kampić i fioletowy kolor sam wpadnie.
ktos tu ma bledne wyobrazenie o swojej niedoli 😉
Proponuje inny artykuł:
WG – Nauczcie się robić grę o czołgach!!!!