Prosto z Supertestu: 🇬🇧 Manticore – zmiana parametrów technicznych
Tym razem zmiana w charakterystyce brytyjskiego LT.
Manticore. Wstępne parametry:
Tier: LT-10, Wielka Brytania, standardowy
Wytrzymałość: 1 400
Moc silnika: 500 KM
Waga: 12,40 t
Maksymalne obciążenie: 13,00 t
Moc na tonę: 40,32 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 68 / -25 km / h
Prędkość obrotu: 45 °/s
Prędkość obrotu wieży: 40 °/s
Opór gruntu: 0,863 / 0,959 / 1,534
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 50 / 30 / 25
Pancerz wieży: 80 / 40 / 30
Działo: QF 105mm Gun
Uszkodzenia: 390 / 390 / 480
Penetracja: 248 / 268 / 60
Szybkostrzelność: 4,469
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 743,1
Czas przeładowania: 13,425 s
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 2,3 s 1,9 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +8 °
Liczba pocisków: 16 szt. 20 szt.
Załoga 2-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik.
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa: 3,5;
- w trakcie obrotu wieży: 0,08;
- w trakcie ruchu pojazdu:
0,180,16; - w trakcie obrotu pojazdu:
0,180,16; - w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 3,2;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu:
12,2410,88; - przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu:
8,17,2.
Wartość Kamuflażu:
- kamuflaż czołgu nieruchomego: 36 %;
- kamuflaż czołgu w ruchu: 36 %;
- kamuflaż strzelającego nieruchomego czołgu: 6,48 %;
- kamuflaż czołgu strzelającego w ruchu: 6,48 %.
Ź: WoT Express
Niestety ten czołg to nadal dół od pralki… Poprawili kosmetycznie parametry które i tak będą siekane przez RNG jak kot przez kombajn oraz dostaniemy wowowow +4 pociski ( jak dla mnie mogła by być to pompka do roweru bo niezmienia to nic jeśli chodzi o stan frustracji w bitwie)Ten czołg nie ma elewacji, nie ma dobrej alfy jak na takie działo z takim dpm ale najbardziej chyba boli to że choć jest o połowę mniejszy od kołowca Tier10 i o 1/3 od 100LT to te dwa czołgi mają lepsze camo a jeśli chce się to zmienić ( o całe 2%) trzeba z tego bryta zrobić boży rydwan wsadzając mu wszystko co możliwe na fioletowo, pstrokato i diamentowo.Mam wrażenie że supertesty były kiedyś naprawdę testami i od zapowiedzi to do pojawienia się lini czołgów w patchu mijały czasem miesiące a nie tydzień, przez co teraz dostajemy takie potwory jak radziecki dzik, czołg na początku tak op że naprawdę niszczył rozgrywkę.Czasem uda im sie zrobić coś bardziej stonowanego jak np.Francuskie Ht-ki mają swoich fanów ale niczym się nie wyróżniają. Ale tak absurdalnie niegrywalnej lini czołgów nie było jeszcze w całej historii wota a szkoda bo sporo osób ( w tym Ja) czekało na brytyjskie Lt.
Nie zapominaj że na współczynnik kamuflażu ma wpływ też działo.
Miło, że dodali trochę więcej pestek, chociaż 25-30 pocisków, to raczej powinien być standard na lightach, ale to nie zmienia jednej ważnej kwestii – jeden dobry splash od CGC, T92 lub innej haubicy i załoga idzie w ***** jak na Pz-I C xD
Łojezusicku ale to będzie dobre :>
Poprawili czas celowania i celność podczas jazdy, co jest jak najbardziej OK, dodali 4 pociski do magazynu (co prawda liczyłem na 8, ale powinno jakoś wystarczyć), ale skoro plan WG na Manticore jest taki, że ma mieć tragiczny DPM (na każdym poziomie, z wyłączeniem I, jest co najmniej 1 pojazd o wyższym takowym parametrze, a na tierze V nawet 25 no to niech chociaż dadzą celność na poziomie brytyjskiego czołgu, czyli nie więcej jak 0.35-0.36 i kamuflaż odpowiedni jak na rozmiar pojazdu, czyli lepszy od kołowca i będzie dobry LT.
i tak słaby czołg.
Do tego załoga niekompatybilna z niższymi tierami:
* tier 7-9: commander (radioman, loader), driver, gunner(loader)
* tier 10: commander (radioman, gunner), driver (loader)
Czyli nie dość, że znika gunner (celowniczy), to jeszcze dowódca przestaje być loader’em (ładowniczy) a staje się celowniczym.
Kolejna rzecz na NIE dla tego drzewka. Po co w ogóle wprowadzają takie G.
W obecnych realiach czołg, który mógłby być niesamowity, ma staty najgorszego szajsu. To co zmienili nawet nie można nazwać buffem. Umacnia tylko czołg w swojej nijakości.
? jego największą wadą była mała ilość pocisków, dali dodatkowe 4 oraz poprawili rozrzut i czas celowania, teraz będzie dużo lepszy w tym w czym powinien być czyli pasywny spot i strzelanie z krzaczka. jeśli to jest dla ciebie nijakość to na prawdę nie wiem czego ty oczekujesz
witam koksów. sam jestem przeciętnym graczem i nie umiem grac lajtami. pograłem trochę tym lajtem na testowym. nie bardzo rozumiem wasze narzekania. dla mnie ten czołg jest boski. nie wiem jak to się stało, ale mi ten czołg nie siał żadnych kalafiorow. nawet smialem ze ma rzeczywistą celność jak lowe. zgadam się tylko z tym ze brakuje mu lepszego podnoszenia działa.
teraz jego działo będzie miało jeszcze lepszą stabilizację 🙂
Gdyby nerfili premkii to już żadna byś nie pogral,bo każda która kupiłeś zaraz byłayby Kupa.jak ktoś nie umie grać to nawet nerf całej gry mu nie pomoze.Napewno premii z ósmego poziomu zniszczyły balans na 10. 🙂
Przesadzone parametry medów zabijają wiekszość pomysłów. I tyle.
wargaming should stop the bullshit with not enough ammunition on tanks which has been too often happening and should rather give tanks enough ammo to be able to shoot for at least 12 mins. in random battles. It is more then a joke when you see players siting in the back camping and saving there ammo so that they don’t run out of ammunition rather then playing the tanks as there role was given. All so far what i saw for the last 3 years is too much nerfing of decent tanks and arty and listening too arty-haters and teens and kids have ruined a lot of the real fun what the game had in the past and its time for a change for the better
nice one my critics was deleted what a joke i did not wrote that nonsense „i am so happy…..” seriously if you dont let players share there honest opinion just close this option to write something about your articles that you post
This game is money-maker, not real battle simulator. Many tanks here are just fantasy: how could you put 105 mm gun is such small turret in a light tant, and what would be the reason 🙂
Przepraszam bardzo to jest jakiś żart? 20 pocisków? Potencjalny dmg i tak wychodzi 7800 i jest to daleko za resztą lightów. 7800 przy założeniu że wszystkie pociski wejdą co się nie zdarza a już na pewno nie z tym działem bo sieje ono nieźle. Są inne lighty które mogą robić to co manticore i jeszcze więcej. Ogólnie w grze nie jest jakiś tragiczny ale ta mała ilość ammunicji go deklasuje. Jeszcze uciążliwe jest 8° elewacji. Strzelać da się tylko na płaskiej przestrzeni. Ten czołg nie potrzebuje aż tak wiele aby być spoko.
Chrum KWIIIIIIII
Wciąż gówno
lepszy zasięg widzenia potrzebny :/ za dużo jest LT z gównianym VR
Wciąż kupa.
Jeszcze dodać jednego członka załogi i będzie lepiej
Z 16 do 20 szt. amunicji i mniejszy czas celowania, żeby z tych extra 4 pocisków szybciej się wypstrykać , ale z drugiej strony zawsze jakiś czołg musi być najgorszy, więc czemu nie angielskie lighty.
Mantykora próbuje być tym czym był kiedyś light. Niestety na obecne standardy w giereczce jest to pojazd specjalistyczny jak T-100 LT, czy kółkowiec. Nie jest to pojazd uniwersalny, a przez to nie będzie dostarczał tyle funu. Swoją niszę znajdzie jak wszystko i tak należy go traktować. Pograłem nim troszkę na teście i wg mnie nie jest słaby. Jest tym czym powinien być i grając nim trzeba wkalkulować, że nie zawsze będzie dało się robić za świetlik. Linię może zrobię kiedyś, ale nie w najbliższym czasie. Do spota imho obecnie najlepiej nadają się lighty 9 tieru: AMX 13 90 i Rurczan. Ze względu na usytuowanie tierowe można walczyć w mieście, można spocić na otwartej. X tiery to niestety w przeważającej ilości padaka. Ale to tylko moje zdanie.
Rozumiem, ale sprawdź jak reklamowali te lighty – super zasięg widzenia, ogromną alfę itd. a z tego wszystkiego nie ma nic. Rozumiem, że light ma spotować aktywnie lub pasywnie, ale ciężko to robić gdy zasięg jest gówniany 😉
Niestety rozwój WoT poszedł w złą stronę. WG nie ma jaj by ruszyć premki, a to one hamują wprowadzanie ciekawych pomysłów. Kiedyś był takowy z zasięgiem widzenia. Lighty górowały, bo inne klasy miały bodajże max 350 m zasięgu wykrywania. Więc light lub inny typowy spotter (jak np. BC25t) miały 400+ zasięgu widzenia + kamo. I teraz pojawia się problem premek – jak pomysł ogłaszali to w grze był FCM50t/Lowe z 400 m zasięgu widzenia, Patton KR z 390 m widzenia, itp. I gdyby WG nie szczało pod siebie na myśl o hejcie za nerf premek to możliwe, że lighty miałyby dziś swoją unikatową rolę bez zaburzania balansu rozgrywki. Ok. Działo niektórych premek wymagałyby delikatnych nerfów (np.: Bulgot), ale coś za coś. I zobacz jak teraz wygląda Piaskownica. Zwiększają HP/alfę na standardowej amunicji tylko dlatego, by nie zaserwować nerfa premkom – bo nerf special ammo by został tak odebrany przez graczy nierozumiejących mechanizmu balansowania. I zapewne to w końcu trafi na serwer w obranej formule, a problemy gry dalej będą nierozwiązane. Niestety WG powoli samo dąży tym do zamknięcia gry. I nie… Nie nastąpi to w ciągu roku, dwóch. Wg mnie jeszcze minimum 10 lat gra będzie na tyle dochodowa, by warto było ją rozwijać. Czyli ogrom czasu.
zwiększenie uszkodzeń. podstawowej ammo a nie zmniejszenie goldowej to świetny pomysł
W tam dla mnie zasięg widzenia jest dobry pod jednym warunkiem optyka 🙂
400 m zasięgu widzenia to wcale nie jest mało, 390 alfy to też dobry wynik