Wersja 1.6: lista zmian
Ulepszenia misji osobistych
Zbalansowano misje osobiste trzeciej operacji w drugiej kampanii, w której można zdobyć Object 279 early;
Dostosowano warunki 22 misji:
- Zmieniono 2 misje, zachowując tym samym postęp gracza;
Zmieniono warunki misji dla dział samobieżnych:
- Uproszczono warunki 12 misji dla SPG;
- W tym 5 misji z drugiej kampanii.
Personalizacja pojazdów
- Dodano szczegółowe informacje o niektórych dostępnych stylach w kliencie gry;
- Dodano nowe czcionki dla numerów taktycznych;
- Dodano nowe prostokątne i kwadratowe naklejki:
- Kwadratowe naklejki będą dostępne dla pojazdów X i VIII poziomu;
- Naklejki prostokątne będą dostępne dla pojazdów poziomu X i pojazdów premium VIII poziomu;
- Dodano nowe punkty nakładania naklejek. Wszystkie poprzednio zastosowane naklejki zostaną usunięte i wysłane do sekcji Wygląd -> Naklejki.
Wyłączenie uszkodzeń od sojuszników i bratobójczego ognia
- Wyłączono uszkodzenia i zniszczenia powodowane przez ostrzał i taranowanie przez sojuszników;
- Przerobiono dźwięki i efekty bezpośrednich trafień otrzymanych od sojuszników;
- Usprawniono system kar za uszkadzanie i ogłuszanie pojazdów ze swojej drużyny;
- Przerobiono mechanikę interakcji pomiędzy pociskami HE a sprzymierzonymi pojazdami;
- Odpowiednie zmiany zostaną wprowadzone w zasadach gry, które zaczną obowiązywać po wydaniu aktualizacji.
Konto premium WoT
- Zmieniono logikę przyznawania zarządzanego bonusu do PD. Od teraz dodatkowe PD trafi do załogi zgodnie z tymi samymi zasadami, które obowiązują przy doświadczeniu bitewnym:
- Jeśli przyspieszone szkolenie załogi jest wyłączone (lub nie jest dostępne) przed rozpoczęciem bitwy, część doświadczenia zostanie przekazana załodze, reszta trafi do pojazdu;
- Jeśli przyspieszone szkolenie załogi jest włączone, całe zdobyte doświadczenie zostanie rozdzielone między członkami załogi;
Zmieniono warunku, przy których można wykorzystać bonus do PD (wszystkie poniższe warunki powinny być spełnione):
- Można zwiększyć doświadczenie uzyskane w swojej ostatniej zwycięskiej bitwie;
- Pojazd znajduje się w garażu (nie został sprzedany lub nie skończył się okres wypożyczenia, itp.);
- Załoga, która brała udział w zwycięskiej bitwie znajduje się w danym pojeździe;
- Aktualny stan opcji przyspieszonego szkolenia załogi (włączony / wyłączony) jest taki sam jak przed rozpoczęciem bitwy.
Mapy
Dokonano pewnych zmian w balansie na mapie Malinowka: w miejscu spotterskim usunięto drzewa, które uniemożliwiały drużynie północnej dostrzeżenie pojazdów wroga.
Zmiany w pojazdach kołowych
Zoptymalizowano wydajność silnika:
- Podczas przełączania pomiędzy trybami jazdy, pojazdy kołowe nie tracą już mocy silnika. Jest to szczególnie ważne przy przyłączaniu pomiędzy trybem podróżnym a szybkim. Pojazdy kołowe będą po prostu równomiernie zwiększać prędkość;
- Podczas przełączania między trybami, koła będą podnoszone i opuszczane bardziej realistycznie;
- Poprawiono fizykę ruchu;
- W przypadku napotkania przeszkody łatwiej będzie w niektórych przypadkach odzyskać kontrolę nad pojazdem;
- Dodano możliwość przełączania między trybami jazdy podczas odliczania przed bitwą. To samo dotyczy szwedzkich niszczycieli czołgów.
Zmiany w interfejsie
- Dodano możliwość wyłączenia prędkościomierza pojazdów kołowych w ustawieniach klienta. Powielono indykator trybów jazdy na panelu uszkodzeń;
- Dodano możliwość włączania / wyłączania wskaźnika automatycznego celowania dla wszystkich typów pojazdów. Opcja dotyczy wszystkich pojazdów, w tym pojazdów kołowych.
Tryb bitew drużynowych
Wyłączono tryb bitew drużynowych.
Zmiany charakterystyk technicznych
🇺🇸 USA
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- T54E2;
- AE Phase I.
🇬🇧 Wielka Brytania
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- A43 BP
Dodano następujące czołgi lekkie. Gałąź pojazdów rozpoczyna się od Cromwell’a.
- Poziom VII: GSR 3301 Setter (Setter)
- Poziom VIII: LHMTV
- Poziom IX: GSOR3301 AVR FS (GSOR)
- Poziom X: Manticore
🇯🇵 Japonia
STB-1 (MT-10, Japonia, standardowy):
- Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 55 do 52 °/s,
- Zwiększono prędkość obrotu wieży z 46 do 50 °/s,
- Kąty nachylenia działa w górę zwiększone z +9 do +15 ° (+21 ° przy aktywnym hydropneumatycznym zawieszeniu),
- Kąty nachylenia działa w dół zwiększone z -6 do -8 ° (-14 ° przy aktywnym hydropneumatycznym zawieszeniu),
- Zwiększono minimalną prędkość przy aktywnym / nieaktywnym hydropneumatycznym zawieszeniu z 15/24 km/h do 30/30 km/h.
🇩🇪 Niemcy
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy supertestu:
- E 75 TS;
- M48 RPz.
Czy będzie kiedykolwiek buff dla T110E5,M103,T32 ???
Będzie, będzie. Nie musisz im co pół roku przypominać 😛
A tak na serio: jest cała masa zaległych, a pożądanych zmian: ukrywanie statystyk, przebudowa systemu perków, rebalans złotej amunicji – no i właśnie kompletny rebalans tierów X i IX, z których wiele jest po prostu przestarzałych i nie pasuje do obecnej rozgrywki.
Poprawią opcje wyłączania map, które po wyłączeniu i tak sie ładują?
ale jest tam napisane ze wylaczenie map dziala tylko w bitwach standardowych w spotkaniowych i szturmach dalej mozna spotkac te mapy ciezko czytac?
O tak… Buff dla kołowców był bardzo potrzebny. Do tej pory były za mało wkur… jące.
„Można zwiększyć doświadczenie uzyskane w swojej ostatniej zwycięskiej bitwie”- Czyli jeżeli zagram bitwę, zginę, wyjdę z tej bitwy, następnie zagram kolejną bitwę którą wygram i dotrwam do jej końca, a w międzyczasie skończy się poprzednia, to do tej poprzedniej już nie użyję bonusu x3 ??
Na to wygląda.
kiedy wchodzą te zmiany ?
Haha uwielbiam kołowce a płaczki jak widać płaczą jeszcze bardziej, teraz będziecie jeszcze szybciej wracać do garażu pomidorki, brawo dla WG, polać serbowi
Zgodnie z tą logiką można cały czołg obłożyć oponami i będzie niezniszczalny. Wczoraj EBR przyjął odemnie 3 pestki z magazynka w AMX i tylko 3 zadała obrażenia niszcząc go dwie pierwsze z 50m 0 dmg… Polowanie na kołowce sama przyjemność.
Też lubię na nie polować przeważnie z dużej odległości 🙂 Niestety ze względu na jego prędkość poruszania się większość map jest za mała żebym mógł ustawić odpowiednią poprawkę i wyprzedzenie 🙂
kolego do kołowca to nawet su152 z zezowatego trola umie wsadzić ale najlepiej miec snajpera z dobra celnością i szybkimi apcrami np chariotier obj 140 z lodówki może kiedyś tam trafisz.. ciekawostka jest ze obj 257 ma apcr jako podstawowe ammo i dość szybkie są więc kwestia czym na co dzień jeździ
„Tryb bitew drużynowych
Wyłączono tryb bitew drużynowych.”
WTF? Wyłączyli jedyną rozsądną możliwość grania dla funu w większym teamie?
Znowu im nie pasuje że ludzie sobie tak zarabiają na 8 tierach? Tak jak poprzednio wyłączyli to na 6 tierach?
Przecież to się robi jeszcze bardziej żałosne niż już jest. Odbierają możliwość jakiegokolwiek zarabiania kredek
w inny sposób niż ********** premium gówno. HATFU na te kur..!
a co to za tryb nigdy w niego nie grałem, to jakiś tryb dla czerwonych i pomarańczowych nobków?? każdy normalny gra maratony , linie frontu, natarcia, kampanie, Cw bo tam sa prawdziwe nagrody do wygrania a nie jakieś for fun
tEŻ mi nagrody… których NIGDY nie dotkniesz …
jak grasz jak ciapa to na pewno, u mnie w garazu vk7201 , 907 , M60 juz stoi po tej kampani bedzie nastepny OP czolg graj dalej z pomidorkami 🙂
zanim coś napiszesz, najpierw pomyśl z 2 sekundy, temu wyżej chodziło że nagrody z gry są nienamacalne jakby mu mieli wysłać czołg za kampanie w pudełku 😀 taki typ
STB 1 TERAZ PRZY TYM ZAWIESZENIU MIMO ŻE JEST AUTOMATYCZNE TO ZANIM SIĘ ZAŁĄCZA- AKTYWUJE JEST MAŁA ZWŁOKA, SPOWALNIA WYJAZD DO STRZAŁU, WCZEŚNIEJ MOŻNA BYŁO STRZELAĆ W MOMENCIE RUCHU PRZÓD TYŁ SZYBKI WYCHYŁ Z STRZAŁEM. DENERWUJE MNIE TO SPOWOLNIENIE GDZIE ZMIENA SIĘ CELOWNIK NA INNE KĄTY
Kołowce potrzebują dwóch zmian:
– usunięcia magicznego pancerza z opon;
– pogorszenia celności w ruchu;
I już by było w porządku. Mogłyby pełnić rolę aktywnych spoterów (o ile zasięg widzenia pozwala) i dalej jeździć na partyzanta.
Magiczny pancerz to mają nie tylko na oponach 🙂 No i jeszcze trzeba usunąć umiejętność robienia salt i fikołków bez groźby śmierci 🙂
Każdy piszący o magicznym pancerzu kół jest totalnym kretynem, już bardziej logiczna jest teoria płaskiej ziemi.
kiedy będzie buff dla T34 VIII??
Nigdy 😛
Po E100
Takie pytanie z innej beczki czy tylko ja mam problem z zalogowaniem sie w serwisie twitch ? ciagle dostaje komunikat coś poszło nie tak
Prosiłbym żeby ktoś tutaj tez spróbował sie zalogowac i napisał jak u niego to wyglada
Ale lament świętokrzyski o te kołowce XDDDD. Gdzie sie podziali ci co uważali że po ch** im ślepy zwiadowca…. Że ma zbyt mało hp. Że szkoda czasu dla niego w maratonie. Tak samo teraz gadacie o brytyjskich lt. A moge sie założyć że 2 tygodnie po dodaniu ich będziecie płakać o nerfa.
Bo się z tego robi World of Need for Speed a nie Tanks do kur.. jeba… mać!
Akurat ja nie płakałem bo wiedziałem że coś poruszające się z taką prędkością będzie wkur…. ale niespodziawałem się że aż tak bardzo
a buff dla Tigera 2? 😀
Na twoim miejscu dla własnego dobra bym o nim zapomniał, nie będzie po co wtedy robić klonów tego czołgu bo nikt by ich nie kupował gdyby drzewkowiec był lepszy a tak żerują na legendzie starego WoTa jak się tylko da wstawiając go jako premki o tier niżej. HAŃBA!
No tak, nie ma to jak jeszcze bardziej podrasować już teraz najbardziej wkur…. pojazd w grze jakim jest kołowiec :/
Niech kołowcom dorobią jeszcze skrzydła bo już w locie strzelają w miejscu prawie zawracają i 90km\h po skałach jadą i się nie wywracają gdzie tu jest cokolwiek z historią związane
To gra a nie atlas historyczny
Nawet gra może mieć swoje granice jeżeli to rozgrywka dla większej ilości osób na raz. Nikt nie mówi o historyczności tylko o przyjemności z gry, gdzie kołowce przeginają tę linię po całości.. jak już mają być w tej formie to niech powiększą mapę dwukrotnie, bo spot po parunastu sekundach gry, gdzie kołowca nikt nie może trafić to dziadostwo ze strony WG. Gdyby tak robili tylko dobrzy gracze to można by jeszcze zrozumieć..
Tylko że oni się promują na atlas historyczny dzbanie.Teraz wracaj do swojej nory i więcej się nie wypowiadaj bo widocznie nie masz wystarczającej wiedzy w tym temacie. ELO NARA WYPIE.DALAJ!
panie to gra .. w takim razie czemu nie ma nowoczesniejszych czołgów ? – „bo staraja sie” trzymac „historycznych” faktów z tego co kilka minut temu czytałem na Q&A
edit :
Stingray, AGS M551 i M41A1 105 to czołgi lekkie. Należy jednak zauważyć, że M18 Hellcat i T67 były również testowane jako lekkie czołgi, zanim stały się niszczycielami czołgów. General Motors miał również swój wkład w rozwój wszystkich tych pojazdów, z ich oddziałem w Buick, gdzie produkowano T67 i M18 Hellcat oraz M41A1, AGS M551 i Stingray od Cadillaca. Pojazdy te są nie są tylko połączone tematycznie, ale także historycznie. Ponadto poprawiłoby to jedną z bardziej problematycznych gałęzi gry.
— AGS / Stingray wyglądają dla nas zbyt nowocześnie z uzbrojeniem POV. Mimo to ani ja, ani Max nie jesteśmy ekspertami w tej dziedzinie pojazdów. Przekażemy Twoje propozycje profesjonalnym historykom wojskowym, aby sprawdzić, co o tym myślą. Dzięki!
wiec zaprzeczam i popieram.. – mianowicie – damy propozycje profesionalistom historii… ale salto mortale kołowcem mozna robic ? mało tego – na miekkim gruncie lepiej jechać na kołach czy gąsienicach ? ba.. nie zakopałeś sie na miekkim terenie ? a na lodowcu itd .. to na tego EBR łańcuch zakładasz by driftowac 90 w pełnym skręcie nie tracąc kontroli ?
fizyka logika historia .. MIX w którym wot zaprzecza jednym stwierdzeniem drugie i kolejne…
Hellcat nie był testowany jako czołg lekki tylko szybki niszczyciel z nowym aluminiowym podwoziem.
Czyli następna aktualizacja gówno warta.
Zmieniono logikę przyznawania zarządzanego bonusu do PD. Od teraz dodatkowe PD trafi do załogi zgodnie z tymi samymi zasadami, które obowiązują przy doświadczeniu bitewnym:
Czyli koniec szybkiego ex-pienia czołgów ?
To dotyczy sytuacji np na premkach gdy masz wl zamiane expa bitewnego na exp zalogi
I fajnie że to zmieniają bo np nie robię obecnie żadnej lini więc ten bonus x3 z konta premium chciałbym jakoś wykorzystać a tak idzie to na czołg gdzie pozniej tylko za golda moge wymienić na wolne…
a niech sie w d pocaluja… kiedy znerfili niedawno arte mialem problem zrobic 15 misje bogowie wojny na t55a zfarmilem w miedzyczasie x tier usa i nic nie wpadlo. dopiero ostatnio zupelnie przypadkiem na stockowej zalodze na 9 tierze wpadlo z wyroznieniem… musialem odzyskac rozkazy. kiedy nerfili arte mogli rownoczesnie ulatwic te cholerne misje
STB-1 super 😀
No z STB-1 zrobili w tym momencie potwora. Domyślam się, że będzie genialny na bliskie do średnich odległości.
Jak po radiu działa słabo to udostępniam mobilny i to samo. Od 120 do 999 ms ping. Same straty w grach.
Nie ten komentarz kolego 😛
Pingi od kilku dni są tak ******* że nic nie idzie zrobic. Co to k#rwa ma być
To pewnie twoj internet bo u mnie jest wszysko ok
Screen jest na pewno z mapy Malinówka? tak patrzę i za nic nie mogę ogarnąć, gdzie jest ten zaznaczony fragment…
Nie, screena nie dodałem.
Kołowce to bym wyp… z tej gry !
Polać mu
Logika WG – kołowiec pędzący 90 km/h i zawracający przy tej prędkości w miejscu. Historyczne jak nic.
ja bym ci pale postawił jakby kołowe wy…..
A ja chce half tracka i inne wolne kołowce.
Ta o kto powiedział, że WG nie wprowadzi half tracka pedzącego 100 na godz? Myślisz, że w realu te kołowce od wugie tak się rozpędzały? Nie były szybsze od takiego wotowego meda, a do 80 to się na asfalcie rozpędząły i to po kilkudziesięciu sekundach
Co prawda to prawda, sam Hellcat na asfalcie rozpędzał się do 97 km/h jeśli wierzyć cioci wikipedii