Przyszłość Lotniskowców
Takie oto info dostaliśmy wczoraj od dewsów odnośnie lotnisk!. Zmiana gameplayu poszła w dobry kierunku czy nie?
Kapitanowie,
Nadal pracujemy nad ulepszeniem rozgrywki lotniskowców, a dziś chcielibyśmy opowiedzieć o zmianach, które są przygotowywane na kolejne aktualizacje.
Pamiętajcie, że plany czasami się zmieniają. Poniższe informacje mają charakter wstępny: terminy mogą zostać przesunięte, a nieco później mogą zostać dodane nowe punkty.
- Aktualizacja 0.8.4 wprowadzi CZASOWE OGRANICZENIE na początku każdej bitwy, podczas którego eskadry lotniskowców nie będą mogły wystartować, ponieważ muszą przygotować się do startu. Ta zmiana, biorąc pod uwagę czas potrzebny eskadrom do osiągnięcia celów, pozwoli okrętom obu drużyn na rozpoczęcie przemieszczania się do punktów kontrolnych i zajmowanie korzystnych pozycji, zanim jakiekolwiek eskadry znajdą się w powietrzu.
- Materiał eksploatacyjny DOŁADOWANIE SILNIKA został ujednolicony dla wszystkich samolotów. Teraz da on takie samo przyspieszenie na wszystkich tierach – 35 węzłów (40 dla japońskich samolotów i samolotów szturmowych wszystkich nacji) i spowolni samolot o 17,5 węzła (20 dla japońskich samolotów i samolotów szturmowych wszystkich nacji). Zmiana zmniejszy skuteczność eskadr jako zwiadowców/spotterów, a także ich potencjał uderzeniowy na najwyższych tierach.
- W aktualizacji 0.8.4 planujemy zmienić interakcję między niszczycielami a bombowcami z bombami HE, zachowując skuteczność tego typu samolotów w stosunku do innych klas. Teraz, ze względu na mechanikę celowania i rozpraszania, stosunkowo łatwo jest trafić niszczyciel dużą liczbą bomb. To samo w sobie jest normalne, ale istnieje problem: manewry unikające ze strony niszczyciela atakowanego przez bombowce nie wystarczają, aby zapobiec trafieniu. Aby rozwiązać ten problem, wymagana wysokość spadania bomb zostanie zwiększona, kształt elipsy celowania zostanie zmieniony, a rozrzut bomb zostanie dostosowane. Teraz elipsa będzie wydłużona i wąska, ze zwiększoną szansą, że bomby spadną bliżej krawędzi elipsy i zmniejszy się szansa, że spadną bliżej środka. Tak więc ważniejszy będzie wybór właściwego momentu i podejścia eskadry do małego celu, takiego jak niszczyciel, a niszczyciele będą miały większe szanse na uniknięcie ataku. Na przykład, uderzenie niszczyciela, który płynie prostopadłym kursem do linii zbliżania się bombowców, będzie znacznie trudniejsze. Aby utrzymać interakcję bombowców z resztą klas na tym samym poziomie, zmieniliśmy ich parametry celowania. Celowanie będzie teraz szybsze i rozpocznie się w trakcie przygotowań do ataku, a manewry w trakcie lotu nie wpłyną na rozrzut. Ta zmiana zostanie przetestowana na Publicznym teście dla aktualizacji 0.8.4.
- W przyszłych aktualizacjach planujemy ulepszyć funkcję autopilota okrętu i „nauczyć” go, jak unikać przeszkód. W ten sposób będziesz mógł umieścić jeden punkt na mapie, a autopilot wykreśli trasę, z poprawką na wyspy. Jeśli nadal zdarzy się kolizja (na przykład w wąskiej cieśninie) z wyspą, autopilot pokieruje okręt na „szersze” wody i poprowadzi go dalej wzdłuż trasy.
- Dobrą wiadomością dla fanów kooperacji i walki w pokoju treningowym będzie dodanie botów lotniskowców w tych trybach. Boty jednak nie pojawią się jeszcze w trybie scenariusza. Boty będą najpierw musiały „nauczyć się”, jak wykonywać zadania, które występują w tych scenariuszach.
- Mechanika priorytetowych sektorów AA zostanie całkowicie przeprojektowana. Postanowiliśmy zmienić nie tylko element wizualny, ale także znacznie poprawić interakcję okrętu z eskadrami. Jest zbyt wcześnie, aby mówić o jakichkolwiek szczegółach, ale głównym celem, który chcemy osiągnąć, jest uzyskanie przez gracza bardziej efektywnego AA przy odpowiednim wykorzystaniu priorytetowych sektorów AA i wyborze odpowiednich umiejętności i ulepszeń.
- W aktualizacji 0.8.4 kredyty i nagrody zdobyte obecnie w wyniku zestrzelenia samolotu zostaną przeniesione na obrażenia zadawane samolotom. W aktualizacji 0.8.4 dodamy ten wskaźnik do statystyk po bitwie. By dokonać tej zmiany w ekonomii, chcemy mieć pewność co do stabilności. Dlatego zmiany w ekonomii pojawią się po zmianach sektora AA (w ciągu kilku miesięcy – po ustabilizowaniu się statystyk). Mniej więcej w tych samym terminie planujemy aktualizację osiągnięć związanych z samolotami.
Jeszcze raz przypominamy, że jest to wstępna i być może niekompletna lista zmian, które mają zostać wprowadzone do gry. Będziemy nadal informować Was o planach i przyszłych zmianach.
Źródło: Portal WoWs