Update 0.8.1.1 – polskie tłumaczenie
Pełna lista zmian z dzisiejszego patcha. Dzięki Dark_Havock za tłumaczenie.
Lista zmian:
Tak jak obiecaliśmy poprzednio, kontynuujemy balansowanie lotniskowców jako całej klasy i równolegle poszczególnych okrętów.
- – zwiększono prędkość zmniejszania się celownika w fazie ataku japońskich samolotów torpedowych B6N Tenzan, B7A Ryusei, C6N Saiun, i J5N Tenrai Type 91 mod. 7 z okrętów Shokaku and Hakuryu
- – czas przygotowanie do rozpoczęcia ataku zmniejszono z 5 do 4,5 sekundy dla japońskich samolotów torpedowych B4Y Jean i B5N2 Kate z lotniskowca Ryujo; oraz do 4 sekund w przypadku B6N Tenzan, B7A Ryusei, C6N Saiun, i J5N Tenrai Type 91 mod. 7 z Shokaku i Hakuryu.
Zmiany te mają na celu wygodniejsze wykonywanie ataków i zmniejszenie odległości potrzebnej na atak
- – ilość samolotów torpedowych na pokładach Shokaku i Hakuryu na początku bitwy została zwiększona do dwóch grup co wzmocni ich potencjał w bitwie
- – w celu zwiększenia efektywności samolotów torpedowych, sprzęt eksploatacyjny „Naprawa” na Shokaku i Hakuryu został ulepszony: przeładownie skrócono z 180 do 120 sekund, ilość ładunków zwiększono z 3 do 4.
- – czas opadania bomb z samolotów lotniskowca Kaga został zwiększony o 10%, co pozwoli celom na uniknięcie części bomb za pomocą dobrze wykonanego manewru unikowemu. Czas odzyskania na pokładzie jednego samolotu torpedowego został zwiększony z 75 do 90 sekund, co wymusi bardziej ostrożne zarządzanie torpedowcami i sprawi, że ten okręt będzie bardziej wrażliwy na straty samolotów.
- – w celu zmniejszenia wysokiego potencjału ataku samolotów torpedowych Grafa Zeppelina uszkodzenia od torpedy zmniejszono z 6000 do 5500.
- – zwiększono ilość Punktów Wytrzymałości podstawowych samolotów w przypadku, gdy lotniskowiec ma moduły do wybadania. Teraz PW podstawowych samolotów nie będzie mniejszy niż 95% PW wybadanych samolotów. Ta zmiana ma na celu ułatwienia rozgrywki lotniskowcami o podstawowych modułach. Zmiana ta nie wpłynie na lotniskowce premium i tieru IV.
- – dla wszystkich klas, z wyjątkiem niszczycieli, zasięg wykrywania z powietrza nie może być mniejszy niż zasięg ognia przeciwlotniczego. To zapobiegnie przypadkom, gdy eskadra wlatuje w zasięg obrony niewykrytego okrętu z wyłączonymi działami AA (klawisz P), a ten następnie aktywuje obronę – co powoduje ogromne i nagłe uszkodzenia samolotów. Po tej zmianie eskadra wykryje okręt zawsze na granicy zasięgu obrony przeciwlotniczej, niezależnie czy okręt ma wyłączoną czy włączoną obronę przeciwlotniczą. Ta zmiana wpłynie m.in. na następujące okręty: Worcester, Minotaur, Cleveland, Atlanta, Flint i inne. Oddziaływanie między niszczycielami a samolotami pozostanie na tym samym poziomie i taktyka wyłączania obrony przeciwlotniczej nadal będzie dostępna dla tej klasy.
Dźwięk w World of Warships jest nieodłącznym elementem gry i towarzyszy graczom w czasie bitwy wskazując i pomagając nawigować w otoczeniu. Stale pracujemy nad dźwiękiem, muzyką i ich jakością. Aktualizacja 0.8.1 wpłynęła na większość dźwięków otoczenia. Niestety nie wszystko poszło gładko i pojawiło się kilka paskudnych błędów. W 0.8.1.1 poprawimy ten paskudny błąd tak byście znów mogli cieszyć się dobrym hukiem wystrzałów dział i muzyką w grze.
- – zmniejszono głośność pogłosu w momencie trafienia okrętu przez pocisk, gdy gracz jest w trybie lornetki.
- – zmniejszono głośność zmiany prędkości i położenia steru
- – dostosowano ustawienia dźwięku, które powodowały mocny pogłos w poszczególnych efektach dźwiękowych
- – naprawiono błąd, który powodował charczący odgłos w momencie strzału z dział baterii głównej i kilku innych wypadkach
- – naprawiono błąd który powodował, że dźwięk wystrzałów z dział obrony przeciwlotniczej stawał się bardzo głośny po utracie dużej ilości PW
- – naprawiono błąd pojawiania się komend głosowych w widoku taktycznym i lornetki, nawet jeśli „głośność komend głosowych” został ustawiony na zero.
- – obecnie, gdy używacie czatu głosowego, dźwięki gry są wyciszane mniej drastycznie.
- – naprawiono błąd, gdy ustawienie „Muzyka w porcie” nie wpływało na głośność sprzedaży/kupowania okrętu, rekrutowania/odwoływania dowódcy oraz innych odgłosów w porcie.
- – naprawiono błąd który powodował odtworzenie dźwięku „Myśliwce w powietrzu” gdy dowolne modyfikacje dźwięku ARP były odtwarzane w języku rosyjskim.
Naprawiono następujące błędy:
- – zasięg „Radaru dozorowania” pancernika Missouri wynosi 9,5km zamiast 10km. Poprawna wartość 9,5km została podana w tym artykule i mylnie zwiększono w wersji 0.8.1
- – zwiększono celność podstawowych bombowców lotniskowca Furious oraz samolotów szturmowych CV Indomitable. Celność tych eskadr pozostała bez zmian po zmianie ilości samolotów w grupie. W wyniku tego mniej zrzucanych bomb wymagało poprawienia celności.
- – zmniejszono wykrywalność z powietrza okrętów testowych o 20% zgodnie ze zmianami w widoczności z patcha 0.8.0.3
- – naprawiono błąd powodujący krótkie spadki wydajności w bitwach
- – naprawiono błąd niewłaściwej zawartość kontenerów „Bitwa przy Przylądku Północnym”. Teraz zawartość jest podobna do innych kontenerów za 5000 węgla
- – ilość sygnałów Zulu, Juliet Charlie, Papa Papa została zmniejszona z 25 do 10
- – ilość kamuflaży „Oszroniona choinka” została zmniejszona z 3 do 1
- – Naprawiono błąd szerokiego rozrzutu torped krążownika Exeter. Teraz prócz strzału pojedynczego będzie dostępna wersja wąska zrzutu, zamiast szerokiej.
Tłumaczenie: Dark_Havock