Pierwszy balans łatki 0.8.0
Mamy pierwszą informację o balansach okrętów oraz mechaniki w łątce 0.8.0. Miłego czytania, dzisiejszym sponsorem jest literka F i liczba 76.
Drodzy gracze,
Nie minął jeszcze tydzień od wypuszczenia aktualizacji 0.8.0 – prawdopodobnie największej zmiany w grze – zmian w lotniskowcach. Chcemy się z Wami podzielić listą poprawek, zmian i ulepszeń, które wprowadzimy dla nowych CV i przeciw nowym CV. Najpierw chcielibyśmy Wam bardzo podziękować za wasze opinie i aktywność w grze, jednocześnie przeprosić za stres i nieprzyjemności które mogliście mieć podczas tej wielkiej zmiany w grze.
Proszę pamiętać, że wszelkie informacje w tym poście są wstępne i mogą ulec zmianie.
Najważniejsze zmiany i poprawki nad którymi teraz pracujemy (zostaną dodane do 0.8.0 jako specjalna aktualizacja tak szybko jak to możliwe):
- – zmniejszenie za dużej efektywności IJN CV X tier Hakuryuu
- – zmniejszenie za dużej efektywności bombowców torpedowych IJN (zmniejszenie szans na zalanie, wprowadzenie zwiększenia rozrzutu w trakcie manewrowania)
- – rozwiązanie problemu spamowania klawiszem „F”, dzięki któremu CV mogło zawrócić całą grupę lotniczą bez żadnych strat na lotniskowiec (zwiększono czas wrażliwości na ostrzał po naciśnięciu klawisza powrotu tak, że gracze będą mogli strącać samoloty nadal zanim odlecą)
- – zrobienie całkowitego balansu AA: zmiana cześć uszkodzeń z ostrzału dalekiego zasięgu (wybuchy pocisków) na stałe uszkodzenia na sekundę. Wybuchy pocisków AA udowodniły że są interesującą częścią AA. Jednak z drugiej strony zadawały nieproporcjonalnie duże uszkodzenia, a z drugiej strony ich unikanie powodowało, że samoloty nie były uszkadzane wcale.
- – zmiany w balansie samolotów szturmowych kontra DD. Jest to bardzo ważna rzecz, ale chcielibyśmy zwrócić uwagę, że większość graczy nie docenia siły ręcznego wyłączania dział przeciwlotniczych (klawisz P). Dzięki bardzo dobremu kamuflażowi dobrze jest wyłączać działa AA do czasu wykrycia. Wykryty z bliska DD jest trudniejszy do trafienia pierwszym atakiem nawet przez rakiety. Mimo tej sztuczki potrzebne będą dalsze balansowanie.
- – zmiany w balansie lotniskowców premium oraz brytyjskich lotniskowców (jeszcze nie wypuszczonych)
- – usunięcie niekonsekwencji w obronie AA między Des Moines i Salemem na bliskim/średnim zasięgu AA
Zmiany i usprawnienia nad którymi pracujemy, aby je wprowadzić w 0.8.1 i później:
- – ulepszenie interfejsu użytkownika (UI) samolotów (informacje będą lepiej prezentowane)
- – ulepszenie interfejsu sektorów AA (lepsza użyteczność)
- – dodatkowe balansowanie indywidualnych okrętów, uzbrojenia, umiejętności i modułów które wynika ze zgromadzonych danych.
- – czytelniejsza mapa dla okrętów niebędących CV (usunięcie nieistotnej informacji o powracających samolotach itp.)
- – zakończenie wprowadzania botów CV (dla bitew kooperacyjnych)
Otwarte sprawy i obawy, które wymagają znalezienia większej ilości szczegółów i rozwiązań (nie ma dokładnych dat wprowadzenia, ale to może się zmienić)
- – wielkość i jakość spotowania CV
- – limit 1 CV na zespół, w kilku przypadkach 2CV (zawsze 1 na X tier, obecnie może być do 3): chcemy zmienić ten limit kiedy to tylko będzie możliwe
Jak na wstępnie zaznaczyliśmy pierwsze zmiany są wprowadzane kilka dni po premierze. Będziemy monitorować wasze opinie i informować was na bieżąco o następnych zmianach
Dziękujemy. Powodzenia i szerokich wód.
Źródło: www.reddit.com
Tłumaczenie: Dark_Havoc
dobre zmiany, nie moze byc tak ze haku robi 40k wiecej sredniego dmg na serwerze od midway
Nie było tego wiadomo podczas testów? Musieliście skopać graczom gry na t. X przy pomocy idiotycznego Hakuryu?
0_o My?
Oczywiście, że nie Wy…. Tak mi się wyrwało w ramach ogólnego wzburzenia… Tym mocniejszego, że jak informują w swoich materiałach kontrybutorzy / youtuberzy, np. MIghty Jingles w materiale podsumowującym problemy z 0.8, który przygotował w porozumieniu z innymi znanymi, problemy i sugestie dotyczące łatki były przewidywane i zawczasu zgłaszane, ale nie słuchano w centrali, i zrobiono po swojemu…
Ale czy jeden CV na X t nie spowoduje ogromne kolejki w oczekiwaniu na bitwe ?
Spowoduje i o to właśnie chodzi. 2 CV na stronę psują zabawę wszystkim pozostałym.
o co chodzi? zeby utrudnic zycie graczom ktorzy wybrali CV? swietnie