Wieści z SuperTestu – zmiany w radarach.
Dodano opóźnienie działania Radaru dla sojuszników. Tak więc, podczas gdy zarys okrętu pojawi się na minimapie, nie będzie on renderowany dla sojuszników, dopóki nie minie 6 sekund, pod warunkiem oczywiście, że cel znajduje się w strefie radaru przez cały czas. Wszystkie wykryte cele natychmiast pojawią się na minimapie. Interakcja okrętu z radarem i wykrytego celu pozostaje niezmieniona bez dodawania opóźnienia.
Ta zmiana oferuje kontr-grę dla DD i CL z dymem, umożliwiając im manewrowanie w celu uniknięcia ognia wroga.
Ze względu na zmiany w mechanice, niektóre okręty otrzymają wzrost czasu trwania radaru:
- – Black z 20 do 22 sekund;
- – Hsienyang z 15 do 20 sekund;
- – Chung Mu z 17 do 22 sekund;
- – Yueyang z 20 do 25 sekund;
- – Dmitri Donskoi z 20 do 25 sekund;
- – Kronsztad z 20 do 25 sekund;
- – Moskwa z 25 do 30 sekund;
- – Stalingrad z 25 do 30 sekund.
W rezultacie okręty te zwiększą swoją indywidualną skuteczność przeciwko niszczycielom.
Zasięg radaru został ustandaryzowany dla krążowników:
- – Zasięg radarowy sowieckich krążowników Czapajew, Dmitrij Donskoj, Kronsztad, Moskwa, Stalingrad został zwiększony z 11,7 do 12 km;
- – Zasięg Radaru amerykańskich lekkich krążowników Cleveland, Seattle, Worcester pozostanie taki sam czyli 9 km i 8,5 km dla Atlanty;
- – Zasięg Radaru dla amerykańskich ciężkich krążowników:
- – – Baltimore wzrasta z 9 do 10 km;
- – – Buffalo wzrasta z 9,4 do 10 km;
- – – Des Moines wzrasta z 9,9 do 10 km;
- – – Indianalopis wzrasta z 9,9 do 10 km;
- – – Alaska wzrasta z 9,4 do 10 km;
- – – Salem pozostaje taki sam 8,5 km;
- – – Wichita pozostaje taka sama 9 km.
- Dla brytyjskich krążowników:
- – – Edynburg wzrasta z 9 do 10 km;
- – – Neptun wzrasta z 9,4 do 10 km;
- – – Minotaur wzrasta z 9,9 do 10 km;
- – – Belfast pozostaje ten sam 8,5 km.
Teraz łatwiej będzie zapamiętać, w jakiej odległości od Ciebie powinna pozostać wroga deska, aby pozostać niewykrytą.
Usprawnienie interfejsu
Dodano różne wskaźniki dla radaru, hydro i gwarantowanego wykrywania.
W rezultacie łatwiej będzie zrozumieć, w jaki sposób wykryto okręt.
Kiedy sprzymierzeniec korzysta z radaru lub hydro, na okręcie pojawi się specjalna ikona, a na czacie zespołu pojawi się automatyczna wiadomość o zużyciu materiałów eksploatacyjnych.
Dodano wizualny efekt radaru inicjującego.
Umożliwi to bardziej efektywną współpracę z sojusznikami za pomocą radaru.
Zmiany w zalaniach
Nowa mechanika zalań będzie realizowana podobnie do mechaniki pożarowej:
- – Okręt może doznać dwóch zalań: na rufie i na dziobie.
- – Zalanie nie może wystąpić na części okrętu, która jest już zalana.
Zredukowano czas trwania zalań bez modyfikatorów:
- – pozostało 30 sekund na CV;
- – od 90 do 40 sekund dla innych klas.
Zmniejszono wskaźnik utraty punktów życia przy jednym zalaniu:
- – od 0,667% do 0,25% na sekundę w przypadku CV;
- – od 0,667% do 0,5% na sekundę dla pancerników i krążowników Kronshtadt, Stalingrad, Azuma i Alaska;
- – od 0,667% do 0,25% na sekundę w przypadku krążowników i niszczycieli;
- – od 0,667% do 0,375% na sekundę dla Admirala Graf Spee i HSF Admiral Graf Spee.
Zalanie zmniejszy moc silnika dowolnego okrętu, gdy porusza się do przodu o 30%, a gdy cofa się o 60%.
Na przykład, brytyjski Conqueror dostaje zalanie na dziobie, ponieważ został trafiony torpedą:
- – Powodzie przed zmianami powodują ~ 49 800 obrażeń, jeśli nie zostaną zatrzymane;
- – Nowe powodzie spowodowałyby znacznie mniejsze obrażenia ~ 16600;
- – Dwa równoczesne zalania nadal powodują mniejsze obrażenia ~ 33 200.
Jeśli chodzi o krążowniki i niszczyciele, obrażenia od zalania spadają jeszcze bardziej. Zobaczmy na przykładzie Kagero:
- – Zalania przed zmianami powodują do ~ 9 000 obrażeń, prawdopodobnie zabijając częściowo uszkodzony statek:
- – Nowe zalania powodują około 1500 obrażeń.
Zmiany te spowodują, że zalania będą mniej bolesne dla nowych graczy i pozwolą doświadczonym graczom na bardziej efektywne wykorzystanie zdolności bojowej statku. Zalanie spowoduje mniej szkód dla krążowników i niszczycieli. Jednak nadal będzie to dla nich wyjątkowo niebezpieczne, ponieważ zmniejszona moc silnika znacząco wpłynie na przetrwanie tych okrętów.
Źródło: World of Warships Development Blog
Tłumaczenie: Forum WoWs
No jasne kolejny nerf DD, jak nie mogli się już czegoś czepić to czepili się dmg z zalań.