Wersja 1.4: 🇫🇷 Panhard EBR 75 (FL 10) – zmiana parametrów technicznych
Po przeprowadzonych testach postanowiono wprowadzić zmiany i poprawki do pierwszego francuskiego pojazdu kołowego premium VIII poziomu. Zmiany te zostaną wprowadzone już w teście publicznym aktualizacji 1.4 i niewykluczone, że ulegną dalszym zmianom.
Zmiany w skrócie:
- Moc silnika zwiększona o 5%.
- Zwiększona efektywność hamowania.
- Zmiana trybu jazdy skrócona z 0.2 do 0.1s.
- Zmniejszony debuff spowodowany uszkodzeniami kół.
- Zwiększona manewrowość w trybie podróżnym przy małych prędkościach.
- Czas przeładowania magazynka skrócony z 10.3 na 9.5s.
Dokładne zmiany:
Dynamika:
- Zmieniono moc silnika z 500 na 525KM (+5%).
- Efektywność hamowania i – do pewnego stopnia – skuteczność przyspieszenia (jako efekt uboczny) zostały poprawione.
- Zmiana trybu jazdy skrócona z 0.2 do 0.1s.
- Gracze narzekali, że pojazdowi brakowało dynamiki w specyficznych przypadkach. W tym samym czasie jednak niektórzy podkreślali dużą bezwładność pojazdu (zbyt słabe hamulce).
- Zwiększenie mocy silnika ma raczej efekt kosmetyczny, podczas gdy siła hamowania została poprawiona zauważalnie.
- Skrócono czas zmiany pomiędzy trybami jazdy, co pozwala tracić mniej prędkości podczas zmiany trybu w trakcie ruchu.
Uszkodzenia kół:
- Debuff (zwiększony opór terenu) z uszkodzonego koła został zmniejszony.
- Poziom, do którego koła są naprawiane automatyczne został ustawiony na 100%.
- Prędkość automatycznej naprawy koła została zmniejszona.
- Gracze narzekali na drastyczny spadek dynamiki pojazdu nawet kiedy tylko dwa koła zostały uszkodzone. Faktycznie, uszkodzenie jednego bądź dwóch kół nie miało dużego wpływu podczas szybkiej jazdy. Tymczasem przyspieszanie nawet z jednym uszkodzonym kołem było zbyt słabe. Redukcja debuffu z uszkodzeń dla jednego koła ma niemal niezauważalny wpływ przy dużych prędkościach, podczas gdy skutecznie poprawia przyspieszenie przy uszkodzeniu jednego bądź dwóch kół.
- Ustawienie automatycznej naprawy kół do pewnego stopnia zmniejsza szansę na uszkodzenie koła, tym samym zwiększając wagę uszkadzania każdego jednego koła pojazdu.
Manewrowość:
- Prędkość skręcania kierownicy zwiększona.
- Maksymalny kąt wychyłu kół, kiedy klawisz jazdy do przodu nie jest wciśnięty zwiększony.
- Stopień otwarcia przepustnicy podczas skręcania przy małych prędkościach (za pomocą klawiszy A i D, bez W ~red.) zwiększony.
- Maksymalna prędkość, dla której działa powyższy efekt ustawiona na 20km/h.
- Pojazd wymagał lepszej manewrowości przy małych prędkościach w trybie podróżnym. Przy prędkościach większych niż 20km/h bazowa manewrowość pozostała niemal niezmienna poza zwiększoną responsywnością na skręty (z powodu przyspieszonego obrotu kół) i możliwością ciaśniejszego skręcania po puszczeniu klawisza jazdy do przodu. Manewrowość w trybie szybkim pozostała niezmienna. Tym samym osiągnęliśmy większą rozdzielność pomiędzy trybami jazdy.
Wydajność w walce:
- Czas przeładowania magazynka skrócony z 10.3 na 9.5s (-8%)
- Dodanie trzeciego pocisku do magazynka, jak prosiło wielu graczy wydawało się niewłaściwe. Aktualna konfiguracja magazynka zachęca graczy do grania va banque, wystrzeliwując oba pociski na raz i wycofując w bezpieczną pozycję dla przeładowania. Zamiast tego efektywność magazynka została nieznacznie poprawiona przez skrócenie czasu przeładowania.
- Zwiększenie zasięgu widzenia również wydawało się nielogiczne, ponieważ potencjał bojowy tego pojazdu jest raczej duży już w tej chwili, ponieważ łączy w wesoły sposób charakterystyki pomagające w aktywnej grze.
Inne:
- Parametry silnika zostały dostosowane (nieodczuwalna dla graczy).
- Parametry sztywności zawieszenia zostały zwiększone (zmniejszy to obrażenia od upadków, kiedy pojazd ląduje na kołach).
- Przyczepność została poprawiona (zmniejszenie szans na poślizg przy dużych prędkościach).
odpowiedz na strv ? przynajmniej ma szanse dojechac do kamperow
miałem na testach EBRa i wcale tak różowo nie jest, jest większy niż bc12t a więc łatwiej go trafić
taaak wiem że EBR jeździ 80 nie 60 tyle że przy tych 80 km/h jest mało zwinny porównał bym go do kuli armatniej wystrzelonej z działa, spot tragiczny i trzeba blisko podjechać co sprawia że łatwo go trafić.
jest to pojazd sytuacyjny i trzeba się odnaleźć na polu bitwy.
Podsumowując nie jest to pojazd który zniszczy balans gry jak deffender a mocniejszy od niego light to niemiecki buldog, a ludzie za bardzo narzekają na wszystko, np. że IS3A zbyt op a łyka pestki aż miło.
IS 3A ma obecnie tragiczne działo. Poza magazynkiem nie zostało z niego nic. Takie kalafiory jakie on sadzi to byłyby ozdoba każdej wystawy warzywnej. Zdarza mi się nie trafiać w czołg na pełnym skupieniu z 50 m. Oddajcie mojego starego IS 3 A złodzieje!!! |:)
Kołowce nie powinny wogóle znaleźć się w grze. Zrobi się zręcznościówka dla gimbazy. A wtedy rozstanę się z nią…
Mogliby do elc even tez dodac cos do mocy silnika bo jesli np wjedzie w płotek to nagły spadek mocy zreszta kiedys był lepszy (4 pociski,moc silnika tez byla odpowiednia )ale dostał nerfa po tym jak miesiąc wcześniej go kupilem 🙁
pierdziele wota,jak sobie pomysle ze przez ciagle zmiany ,skopany mm,walki premek,lemings train,gold ammo,wladowalem w te gre ok 1500zl w rok to wiem ze jestem debilem,kiedys bylo to fajne odprerzenie po pracy a teraz wole juz pograc w Mafie
Oglądałem filmik u dom1na z tym PARHEM. W takiej postaci on nie powinien wejśc do WOTa. No i skoro to kołowiec to na lodowcu ma wpaść w poślizg na wzniesieniu a na Kopalni ma ugrząść podczas przeprawy na wyspę, W przeciwnym przypadku to czyste kpiny te parhy,
Widziałem jak Panhard rozwalił niebieskiego T-44. To zdecydowanie nie jest zbalansowany pojazd z takim celowaniem przy pełnej prędkości….
Czyli wychodzi na to, że CT wyjdzie w tym tygodniu… 🙂
możliwe, jak tak to świetnie! 😀