Dzienniki deweloperów: 🇫🇷 pojazdy kołowe. Część 2
Krótka notka na temat pojazdów kołowych:
Cześć wszystkim.
Po opublikowaniu Dzienników deweloperów pojawiło się wiele pytań dotyczących pojazdów kołowych. Przejrzeliśmy cały wątek i jesteśmy gotowi, aby udzielić komentarza:
W tej chwili pojazdy kołowe są we wczesnej fazie testów. Poszliśmy za daleko z ich PR’em i dziennikami deweloperów, w wyniku których wygląda to tak, jakby były gotowe do wprowadzenia – w rzeczywistości tak nie jest.
Nie podjęliśmy jeszcze decyzji, co do ich wypuszczenia. Zaplanowaliśmy natomiast kilka etapów testów, których jeszcze nie przeprowadziliśmy.
W aktualizacji 1.3 udostępnimy jeden pojazd na poziomie 8 na serwerze głównym. Będzie dostępny tylko dla współpracowników, supertesterów i graczy, których wybierzemy do testów według różnych kryteriów. O kryteriach poinformujemy później.
Następnie zbierzemy feedback i opinie od uczestników testu.
Jeżeli okaże się, że pojazdy kołowe mają negatywny wpływ na bitwę, jesteśmy gotowi znacznie zmienić ich parametry, charakterystykę działa, maksymalną prędkość, mobilność i zwrotność, a nawet wyłączyć co niektóre funkcje: Automatyczne namierzanie lub Zryw.
Dopiero potem uruchomimy test ogólny, który pokaże, czy pojazdy te są gotowe do wprowadzenia, czy też nie.
via WoT Express
zupełnie nie rozumiem logiki wprowadzenia autoaima tylko dla tej klasy pojazdów
dlaczego nie dla wszystkich? dlaczego zakazywać takich modów, skoro sami to wprowadzają?
„i graczy, których wybierzemy do testów według różnych kryteriów” hmm, czyżby gracze którzy mają konto premium?
Mam nadzieje, że kryterium nie bedzie kontu premium, a umiejetnoście ( przynajmniej gracze z około 2k wn8)
To by nie było dobre. Co z tego że dobry gracz będzie na nim dobrze grał. Wtedy mu bardzo obniżą wszelkie parametry. Niech dostaną też gracze przeciętni. Ale żeby nie przesadzić też w 2 stronę to nie mniej niż jakieś 900wn8.
nawet i 5k wn8 nie pomoże bo wg leje moczem te całe wn8
dlaczego uwazasz ze powinni tacy gracze otrzymywac wylacznie pojazd kolowy? wolisz byc rozdupcony przez takich graczy tym szybkim kolowcem czy czasem dingac od pomidorka? zastanow sie uzyj szarych komorek lub idz odrabiac lekcje
Jasne, wybierajmy graczy po jakichś randomowych numerkach które nie są żadną statystyką w grze… Brawo
Do testów dostaną go osoby z wn8 mniejszym niż 50 😛
100% km na asfalcie albo drodze utwardzonej , ale sadze że super fizyka w WOT nie widzi różnicy na grząskim gruncie , strome podjazdy wyboje ,małe głazy koła a gąsienice. A ten Zryw do 100 to chyba razcej w Need For Speed
fizyka gry rozróżnia 3 różne grunty: miękki, średni i twardy (soft, medium, hard)
rodzaj terenu wpływa na przyspieszenie pojazdu i obrót gąsienic
Dlaczego czolgi kolowe beda dostepne dla graczy ktorzy sa kilka poziomow wyzej od innych i ci slabsi gracze niebeda mogli dac wlasnej opinni….?
Są supertesterzy co mają około 500wn i 10 lat.
„World od Tanks” czyli „Świat czołgów” a czołgi – jak sama nazwa wskazuje – mają gąsienice a nie koła. Koła mogą posiadać POJAZDY opancerzone.
Precz z tym ustrojstwem kołowym 😛
A jak ktoś ma za duże stężenie ADHD, to jest całe mnóstwo gier wyścigowych 😀
To jeszcze trzeba usunąć niszczyciele te bez wieży oraz artylerię, bo to też nie są „czołgi” tylko działa samobieżne.
Te czołgi są na gąsienicach, nie mieszaj, proszę. Fakt, popieram ograniczenie do minimum 1 Artylerii w grze !!! Słowo >Artylerii< zostało specjalnie napisane wielką literą ze względu na podniesienie danego faktu do problemu z grą, do wyższego poziomu z działaniem Artylerii, która to Artyleria działa stresującego i powoduje frustrację wśród graczy. Dziękuje
Kolego, popieram w 100%,twoją wypowiedz. Jak to w życiu, żeby coś osiągnąć, trzeba naciskać na Wargaming, bo inaczej wszystko wypuszczą, co im tylko do głowy przyjdzie. CZOŁG TO GĄSIENICE NIE KOŁA !!! Sorry, że krzyczę. Pytanie, czy to, co napisali, jest tylko paplaniną marketingową, czy nie jest ?!
Fajnie aby zostało te 100 km/h chociaż 🙂