Supertest: 🇬🇧 Chimera 2.0
W aktualizacji 1.3 przerobiliśmy warunki osobistych misji bojowych operacji Excalibur i poprawiliśmy charakterystykę nagród z pierwszej kampanii. Teraz nadszedł czas na Chimerę.
Chcemy podkreślić charakterystyczną cechę tej maszyny – wysokie jednorazowe uszkodzenia, które powinny przerażać rywali. Dlatego poprawiono parametry działa.
Polepszono parametry celowania, penetrację i zasięg widzenia oraz zwiększono prędkość wylotową pocisków. Strzelanie na średnich dystansach będzie łatwiejsze, ale aby grać na pozycjach snajperskich, to nadal nie wystarczy – będziesz musiał grać rolę mobilnego wsparcia ogniowego.
Chimera. Proponowane zmiany:
Tier: MT-8, Wielka Brytania
Wytrzymałość: 1 400
Moc silnika: 900 KM
Moc na tonę: 15,95 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 30 °/s
Prędkość obrotu wieży: 26 °/s
Zasięg widzenia: 380 (+20) m
Pancerz kadłuba: 114 / 76 / 50
Pancerz wieży: 203 / 76 / 76
Uszkodzenia: 440 / 440 / 530
Penetracja: 218 / 252 / 64
Czas przeładowania: 15,5 s
Rozrzut na 100 m: 0,36 (-0,02)
Czas celowania: 2,5 (-0,2) s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 / +20
Rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba 0,2 (-0,04)
Prędkość wylotowa pocisków 732 / 914 / 732 -> 950 / 1100 / 950 m /s
Podniesiono prędkość wylotową amunicji premium, a ta nie zyskała na penetracji. No prawie zgodne z fizyką xD
Myślałeś, że w tej grze cokolwiek jest związane z rzeczywistością?
No miałem nadzieje że chociaż trochę. Chciałem powiedzieć grawitacja, ale potem przypomniałem sobie filmiki jak bugowali czołgi by leciały pionowo w górę
czyli pocisk został spłaszczony
fizyka zachowana, idziemy dalej
Takie KV-2 na 8 tierze, ale oryginalny pomysł! Brawo kreatywna księgowość by WG!