Test publiczny wersji 1.3
przez Bin4r ·
Oficjalnie z portalu WoT 😉
Dzisiaj startuje pierwszy test publiczny aktualizacji 1.3, która wnosi spore zmiany w misjach osobistych, mapach i wielu innych aspektach gry. Przyjrzymy się im!
Personalizacja
Znaczącym dodatkiem w aktualizacji 1.3 będzie pojawienie się wielkoformatowych kalkomanii. Z pewnością dodadzą one charakteru Waszym czołgom, a wszystkie je będziecie mogli odnaleźć w nowej zakładce (widocznej poniżej). Zajrzyjcie tam i nadajcie swoim pojazdom zupełnie nowy wymiar décoru.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Pojawi się kolekcja około 40 oryginalnych kalkomanii, zarówno historycznych, jak i nie-historycznych, które będą dostępne na pojazdy premium VIII poziomu oraz wszystkie pojazdy X poziomu. Każdy pojazd w sezonie będzie miał maksymalnie dwa miejsca na ich wykorzystanie i w zależności od miejsca rozmiar kalkomanii może się zmieniać.
Misje osobiste
Po uruchomieniu „Drugiego frontu” bez przerwy aktualizowaliśmy i ulepszaliśmy misje na podstawie statystyk i Waszych opinii. W rezultacie zadania zostały rozbudowane i poprawione na przestrzeni ostatnich kilku aktualizacji i to samo dotyczy aktualizacji 1.3. Jedna z rzeczy, którą od razu zauważycie, to zmiany w interfejsie, który stał się teraz milszy dla oka.
Dodatkowo same misje „Drugiego frontu” doczekały się odrobiny zmian, jak również nastąpiła jedna kluczowa zmiana w pierwszej kampanii. Wszystkie misje, których warunkiem było wypełnienie ich w plutonie, utraciły ten warunek. Warunki tych zadań zostały zmienione tak, by możliwe było ich wykonanie w pojedynkę.
W kwestii misji osobistych nastąpiła jeszcze jedna zmiana, polegająca na tym, że będziecie teraz mogli śledzić swoje postępy we wszystkich misjach, nie tylko dla „Drugiego frontu”, jak to było dotychczas. W przeciągu kilku dni spodziewajcie się specjalnego artykułu, który szczegółowo opisze wszystkie zmiany w misjach osobistych oraz to, o czym powiemy za chwilę.
Czołgi-nagrody w misjach osobistych
Dwa czołgi z pierwszego zestawu misji osobistych, T 55A oraz Object 260 doświadczą drobnych zmian. Szczegóły tych modyfikacji zostaną opisane w osobnym artykule.
Nowa mapa: Zaplecze
Cały czas pracujemy nad wielkimi bitwami i bez przerwy analizujemy dane z tego wielkoformatowego trybu, patrzymy na jego możliwości i opinie społeczności na ten temat. W wyniku tego nadszedł czas na testowanie nowej mapy. Odtwarza ona środkowe obszary Związku Radzieckiego z okresu Drugiej Wojny Światowej, mniej więcej z roku 1943. Nie chodzi nam tylko o opinie o mapie, ale również o nowej lokalizacji i w ogólności o trybie.
Przeróbka map
To nie byłaby aktualizacja, jeśli nie pojawiłoby się trochę przeróbek map. Tym razem zmiany dotknęły cztery z nich: Linii Manerheima, Himmelsdorfu, Pilzna oraz Zatoki Rybackiej. Ze zmianami w tychże możecie zapoznać się na oficjalnym portalu WoT.
Boty
Począwszy od teraz, w testach publicznych we wszystkich klastrach będą pojawiać się pojazdy prowadzone przez komputer. Podobnie jak to miało miejsce w teście publicznym aktualizacji 1.2, będą one grały tylko na niektórych mapach na poziomach od I do V. Nie panikujcie, zawsze będziecie wiedzieli, że gracie z botami, bo będą miały dwukropki „:” na początku i na końcu ich nazw, powiązanych z charakterystyczną odznaką.
Testując boty na serwerze, jesteśmy w stanie stworzyć więcej trybów PvE, podobnych do popularnego wśród graczy wydarzenia halloweenowego Ciemny front. Niedługo dodamy boty do klastra NA: Południowa Ameryka oraz Australii, by rozwiązać problem długiego oczekiwania na wejście do bitwy, co szczególnie dotyka niższe poziomy.
Objęte poziomy: | I–V |
---|---|
Maksymalna liczba botów w drużynie: | 7 |
Limit oczekiwania: | 20 sekund, zanim system doboru doda boty do bitwy |
Jak je odróżnić: | Dwukropek („:”) i specjalna odznaka |
Mapy, na których grają: | Karelia, Prochorowka, Kopalnie, Redshire, Stepy, Zatoka rybacka, Ensk, Lakeville, Ruinberg, Murowanka, Erlenberg, Linia Zygfryda, Urwisko, Piaszczysta Rzeka, El Halluf, Lotnisko, Przełęcz, Linia Mannerheima, Lodowiec, Cichy Brzeg, Overlord |
Kiedy wchodzi ta aktualizacja
po co dodają kolejne boty skoro już i tak 50% osób na serwerze to boty?
trzeba kupić gtxa nowego 🙂 na ultra non stop 60 fps 🙂 i to na AMD ;D
A wraz z tym poniżej 60fps… zwykle mam 120 na średnich, a na ct na średnich ~40fps, na minimalnych w ogóle z 20…