Dziś na supertest trafia nowa wersja mapy Mińsk. Celem testów jest uczynienie mapy bardziej zróżnicowaną taktycznie i odpowiednią dla wszystkich klas pojazdów. Problemy, które chcemy rozwiązać wynikają z liniowego rozwoju bitwy wokół Placu Zwycięstwa i centralnej części mapy i chcemy, by ta część była bardziej grywalna.
W celu ulepszenia rozgrywki zdecydowaliśmy się przenieść obszar mapy nieco na północ, w kierunku teatru, adekwatnie przesuwając również pozycje baz. Te zmiany pozwolą nam na zachowanie charakteru mapy i jej historycznej zawartości: wciąż nie będzie fundamentalnych różnic pomiędzy wirtualnym i rzeczywistym Mińskiem, ale jednocześnie zmieni się rozgrywka.
Nowe centrum mapy będzie bardziej odpowiednie dla aktywnych manewrów i zapewni więcej możliwości do oddania strzału. Będzie więcej szans na spotkanie przeciwnika: zależnie od sytuacji w bitwie, opcja szybkiego ataku przez budynki na rogu może przynieść szybką przewagę, podobnie jak rozpoznanie bojem po przekątnej lub bardziej ostrożna rozgrywka pozycyjna.
W ramach testów sprawdzimy grywalność nowej wersji mapy, zobaczymy jakie scenariusze rozgrywki sprawdzają się częściej i jak zachowują się pojazdy w bitwie. Jesteśmy również zainteresowani Waszymi opiniami odnośnie proponowanych zmian: dajcie znać w komentarzach!
Nie regulujcie odbiorników i powodzenia w bitwach!
Czyli uczymy się tej samej mapy od drugiego początku :/
To nie trzeba pomniejszać mapy tylko przerobić do bardziej grywalnego poziomu
To jeszcze zatoke rybacką przeróbcie 😛 Wiadomo coś kiedy 3 sezon bitew rankingowych?
Nowa mapa i cyk do przeróbek. WG wie co robi bardzo tak.