Wersja 1.0.2 – drugi test publiczny
Druga runda testu publicznego powinna wystartować dzisiaj. Czego można się spodziewać?
Główne zmiany
- Teraz style i inne elementy personalizacji można zastosować do wszystkich pojazdów VI poziomu;
- Wprowadzono niewielkie zmiany w opisach i obrazach Centrum treningowego.
Naprawione problemy
- Naprawiono problem, który powodował zawieszanie się interfejsu klienta po wykluczeniu gracza z plutonu;
- Naprawiono problem, w wyniku którego tryb pełnoekranowy nie mógł zostać zapisany w standardowej grafice z włączoną funkcją antyaliasingu;
- Naprawiono problem wstęgi nakładającej się na tekst w oknie wyników bitwy;
- Usunięto niewidzialne ściany na mapie Tundra;
- Naprawiono kilka problemów technicznych związanych z personalizacją pojazdów;
- Naprawiono problem, w wyniku którego garaż personalizacji wyglądał zbyt ciemno przy niskich ustawieniach grafiki;
- Naprawiono kilka problemów wizualnych w Unitarce.
Object 430 Version II:
- Działo 100 mm D-54 zostało zastąpione działem 100 mm D-54U;
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu dla zawieszenia Object 430 Version II o 14%;
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu kadłuba dla zawieszenia Object 430 Version II o 14%;
- Zmieniono rozrzut działa 100 mm D-54U z wieżą Object 430 Version II enhanced z 0,38 na 0,35 m;
- Zmieniono czas przeładowania działa 100 mm D-54U z wieżą Object 430 Version II enhanced z 8,0 s na 7,5 s;
- Zmieniono czas celowania działa 100 mm D-54U z wieżą Object 430 Version II enhanced z 2,9 s na 2,0 s;
- Zmieniono o 25% rozrzut działa 100 mm D-54U z wieżą Object 430 Version II enhanced podczas obrotu wieży;
- Zmniejszono rozrzut po strzale działa 100 mm D-54U z wieżą Object 430 Version II enhanced o 13%;
- Zmieniono penetrację pocisku UBR-412B dla działa 100 mm D-54U z 219 mm na 246 mm;
- Zwiększono zasięg widzenia z wieżą Object 430 Version II enhanced z 390 m na 400 m;
- Osłabiono pancerz kadłuba i wieży;
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą Object 430 Version II z 1 600 na 1 500 PW;
- Zmieniono wytrzymałość pojazdu z wieżą Object 430 Version II enhanced 1 700 na 1 600 PW.
___________________________________
K-91:
- Zmieniono ograniczenia obrotu wieży z 180° na 220° (z 90° na 110° z każdej strony). Są to maksymalne kąty obrotu wieży względem osi wzdłuż pojazdu, kiedy kadłub jest nieruchomy.;
- Zmieniono kąt opuszczenia działa 100 mm D-46T (po bokach pojazdu) z -5° na -9°;
- Zmieniono czas przeładowania z 6,5 s na 6,3 s;
- Zwiększono moc silnika z 500 k.m. do 860 k.m.
___________________________________
Object 277:
- Zmieniono rozmieszczenie modułów wewnętrznych (magazyn amunicji oraz zbiorniki paliwa).
P.S. Lista zmian jest kompletna, niemniej jednak mogą zostać wprowadzone inne poprawki tuż przed wypuszczeniem łaty na CT.
Jakby nie mogli dać personalizacji dla każdego tieru i każdego pojazdu, co ich to boli, więcej by zarobili…
Masz teraz więcej powodów żeby premki kupować
No i K-91 będzie teraz lepszy bo strasznie potrzebował tych buffów szczególnie do mocy silnika teraz to to będzie szybkie i nie mółowate i będzie można strzelać normalnie w dół -9° jakoś da radę będzie to miało sens wierzę w to
Zauważyli że 277 za często się pali i dostaje amoraczki to zmienili. No bo jak tak może być aby ta maszynka w tak frajerski sposób kończyła!? No jak!? No to poprawili…
w końcu ruskie, jak widać peny na goldzie nie zmienili… co jest mega żartem, czołg palił się mega często, wchodziły strzały gąskujące z podpałką, ciekawe jak będzie teraz
No buf do zwykłej peny z 219 na 246 dla Object 430 Version II na pewno mu to pomoże w końcu możliwość normalnej gry taki buf też powinien dostać t54 ale w zamian nerf powinny dostać do skilowej amunicji z 330 do 280 na kumulu i było by dobrze taka moja opinia
T-54 ma 320 penetracji 😉
330 kolego
gram na chwile obecną t54 ltwt – z działem 203mm radze sobie nawet na X , z kolei na t-44 z 183 peną też sobie radzę z czołgami na IX i ze wsparciem na X, pena dla t-54 według mnie jest idealna , ale wiem wiem, zaraz ktoś napisze że med bez peny 250 to nie med 🙂
t44 nie ma 183 peny tylko 190
Jeszcze troszkę i granie Obj 430 II będzie miało jakiś sens. A przerwałem jego grind (po nową dychę, bo wcześniej wybadałem obecnego 430U), bo pojazd jest:
– męczący przez odmienny gameplay w stosunku do poprzednika i pancerz, który niby powinien zapewnić jakąś ochronę, ale nie robi tego (jeden z bardziej trolujących),
– jest dosyć nieekonomiczny na tle Obj 430.
Obecna wersja nie ma nic co by mnie miało zachęcić do kolejnego kontaktu z tą maszyną. Zapewne po patchu się to zmieni, bo ma sporo atutów poprzednika, którym grało mi się genialnie.
gowno prawda, teraz bedzie gorszy, bo papierowy a wczesniej ********** przyjemnie sie gralo na side-scrapa
Oho, już zaczęły się buffy dla rusków zanim nawet pojawiły się w grze 😉
przecież to jedyny słuszny kierunek towarzyszu xD