Supertest: rebalans czołgów nagród CW, cz. II
Zmian ciąg dalszy 😉
Chcielibyśmy podzielić się z Wami wiadomością dotyczącą czołgów-prezentów: M60, T95E6, VK 72.01 oraz 121B. Jak wiecie, wcześniej wprowadziliśmy te maszyny do supertestu, a dzisiaj rozpoczynamy kolejną fazę testowania. Statystyki trzech pojazdów nie zmienią się w porównaniu do poprzednich iteracji, a VK straci trochę siły ognia. Dane, które zebraliśmy z poprzednich etapów testu wskazują, że samo zwiększenie pancerza ulepsza grywalność czołgu na tyle, by dorównywał innym maszynom w bitwie. Z tego względu charakterystyki działa VK będą takie same, jak w jego obecnej wersji w grze.
Serdecznie dziękujemy wszystkim zaangażowanym w testy. Mamy nadzieję, że obecny etap pomoże nam precyzyjnie dostroić charakterystyki tych pojazdów.
Pamiętajcie, że charakterystyka tych pojazdów jest w tej chwili testowana i każdy z niżej wymienionych parametrów może ulec zmianie.
M60. Proponowane zmiany:
Tier: MT-10, USA, specjalny
Wytrzymałość: 2 000
Moc silnika: 950 KM (+200)
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 (+1,7) / -20 km / h
Prędkość obrotu: 52 °/s
Zasięg widzenia: 420 m
Pancerz kadłuba: 93,2 / 73,7 / 25,4
Pancerz wieży: 177,8 / 76,2 / 50,8
Uszkodzenia: 390 / 390 / 480
Penetracja: 268 / 350 (+20) / 53
Czas przeładowania: 8,8 s
Rozrzut na 100 m: 0,33 (-0,02)
Czas celowania: 1,6 s (-0,2)
Rozproszenie celownika przy obrocie wieży: 0,08 (-0,02)
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -9 / +19
T95E6. Proponowane zmiany:
Tier: MT-10, USA, specjalny
Wytrzymałość: 1 900 (-100)
Moc silnika: 750 KM (+190)
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 56,3 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 46 °/s
Zasięg widzenia: 410 m
Pancerz kadłuba: 114,3 / 50,8 / 19
Pancerz wieży: 342,9 / 76,2 / 50,8
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 258 / 340 / 60
Czas przeładowania: 8,0 s (-1,1)
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 2,0 s
Rozproszenie celownika przy obrocie zawieszenia: 0,12 (-0,04)
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -9 / +20
VK 72.01 (K). Proponowane zmiany:
Tier: HT-10, Niemcy, specjalny
Wytrzymałość: 2 500
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 33 / -15 km / h
Prędkość obrotu: 24 °/s
Zasięg widzenia: 400 m
Pancerz kadłuba: 240 / 160 / 120
Pancerz wieży: 200 / 160 / 120
Uszkodzenia: 750 / 750 / 950
Penetracja: 246 / 350 (+16) / 85
Czas przeładowania: 20,0 s
Rozrzut na 100 m: 0,38 (-0,02)
Czas celowania: 2,7 s (-0,2)
Rozproszenie celownika w ruchu i przy obrocie zawieszenia: 0,21
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 / +17
121B. Proponowane zmiany:
Tier: MT-10, Chiny, specjalny
Wytrzymałość: 1 950
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 50 °/s
Zasięg widzenia: 420 (+20) m
Pancerz kadłuba: 130 / 80 / 60
Pancerz wieży: 240 / 160 / 60
Uszkodzenia: 390 / 390 / 480
Penetracja: 261 / 350 (+20) / 105
Czas przeładowania: 8,7 s (-1,5)
Rozrzut na 100 m: 0,33
Czas celowania: 2,2 s
Rozproszenie celownika przy obrocie wieży: 0,1 (-0,02)
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 / +18
Ź: forum WoT
zasięg widzenia 121B – 420m
zasięg widzenia amx 13 105 – 390m
wychodzi na to, że lepiej spotować chińczykiem niż francą XD
Nie wiem czy dobrze jest spotować pojazdem o naprawdę średniej mobilności. Do tego dochodzi kwestia kamuflażu, który na medzie nigdy nie będzie tak dobry jak na lekkim. Zasięg 420 występuje też na drzewkowym Pattonie i jakoś nikt nim się nie rwie by wyręczać czołgi lekkie. I z autopsji co widzę, że medy jadą tylko wtedy spotować, gdy lightowi się nie chce tego robić i np.: kręci bączki na środku mapy, a nie jechać na flankę i robić za oczy oczekującym TDkom.
Czy buff do zasięgu widzenia 121B się należał jak psu buda? Wg mnie nie. Najbardziej w nim kuleje stabilizacja i przeładowanie działa, bo żaden pojazd aż tak tragicznie się nie prezentuje w tej kwestii. Czy lightom należy się buff? Wg mnie nieznaczny do zasięgu widzenia (te co mają 390 powinny mieć przynajmniej te 400) i ewentualny nerf do penetracji na pociskach premium. 250 powinno być max, by każdego takiego delikwenta zmusić do aktywnej gry, a nie snajpy z czerwonej linii.
Pozdrawiam.
Vk 72.01 K 350 mm penetracji !!?
Jeszcze dajcie mu penetracje jak jadgzpanzer E 100 na goldzie .
A 303 mm penetracji is 7 to w porównaniu z tym nic . Jak teraz mają się się czuć czołgi typu type 5 heavy ?
Gnębione. I dobrze. Type Pay2Win heavy.
Vk i Type biją się na ciasnych ulicach, graj dalej swoim is7 na przepychaczu 😀 ( HC / APCR)
typ 5 heavy powinnien zostac usuniety z tej gry albo chociaz powinni wykastrowac mu tego derpa
według mnie powinien zostać usunięty, bo jak jest w przeciwnej drużynie to nie oszukujmy się ale każdy ładuje golda a jak jest w mojej drużynie to aby przeszkadza 😀
co ty dupcysz jaśli jesteś kiepskim graczem,któremju wydaje sie ze zniszczenie typa jest trudne to sam sobie nim zagraj i zobacz prawde!
A ty jesteś upośledzony ? Bo ja mówie ze type zostal stworzony ze względu na pancerz a przez golda praktycznie go nie ma
Ale o co płaczesz? 303 peny to i tak bardzo dobra penetracja jak na pociski premium. A wiem o co chodzi… Chciałbyś tylko nakierować na czołg i autopenetracja z tytułu samego wystrzelenia. Sorry, ale to nie działa. Na tym, jak i na każdym innym czołgu.
Jesteś idiotą .
303 peny ale to są apcr a nie heat więc nie narzekaj