Prosto z Supertestu: 🇮🇹 nowe czołgi włoskie, poziomy VIII-X, cz. II
Zaktualizowane charakterystyki topowych czołgów włoskich 😉
Poziom VIII – 🇮🇹 P.44 Pantera
Proponowane parametry:
Tier: MT-8, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 1 400
Moc silnika: 630 KM 1 000 KM
Waga: 39,495 t 45 t
Maksymalne obciążenie: 43 t 48 t
Moc na tonę: 15,95 KM / t 22,22 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 55 / -20 km / h 60 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 38 °/s 54 °/s
Prędkość obrotu wieży: 31,3 °/s
Opór gruntu: 1,055 / 1,151 / 2,205 0,767 / 0,959 / 2,014
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 750 m 710 m
Pancerz kadłuba: 70 / 35 / 25 80 / 50 / 50
Pancerz wieży: 80 / 45 / 40 120 / 60 / 60
Działo: Cannone da 90/74
Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 212 / 259 / 45
Szybkostrzelność: 15,121 12,022
Średnie uszkodzenia na minutę: ??
Czas przeładowania: 6,904 s 9,973 s
Czas pełnego przeładowania: 8 / 10 / 12 s
Czas ładowania jednego pocisku: 2,5 s
Pocisków w magazynie: 3
Rozrzut na 100 m: 0,355
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 / +20 -8 / +20
Działo: Cannone da 90/53
Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 165 / 195 / 45
Poziom IX – 🇮🇹 Prototipo Standard B
Proponowane parametry:
Tier: MT-9, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 1 700
Moc silnika: 830 KM 750 KM
Waga: 39,170 t 34,48 t
Maksymalne obciążenie: 42 t 39 t
Moc na tonę: 21,19 KM / t 21,75 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 65 / -23 km / h
Prędkość obrotu: 42 °/s 54 °/s
Prędkość obrotu wieży: 31,3 °/s
Opór gruntu: 0,959 / 1,055 / 2,11
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 750 m 745 m
Pancerz kadłuba: 70 / 35 / 25 50 / 25 / 15
Pancerz wieży: 100 / 50 / 45 60 / 55 / 55
Działo: Cannone da 105 Rh V1
Uszkodzenia: 350 / 350 / 420
Penetracja: 268 / 330 / 53 105
Szybkostrzelność: 10,665 8,197
Średnie uszkodzenia na minutę: ??
Czas przeładowania: 9,877 s 14,959 s
Czas pełnego przeładowania: 12 / 14 / 16 s
Czas ładowania jednego pocisku: 3,5 s 3,501 s
Pocisków w magazynie: 3
Rozrzut na 100 m: 0,364
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 / +20 -10 / +20
Działo: Cannone da 90 Rh
Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 212 / 259 / 45
Poziom X – 🇮🇹 Progetto M40 mod. 65
Proponowane parametry:
Tier: MT-10, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 1 900
Moc silnika: 830 KM 750 KM
Waga: 40 t
Maksymalne obciążenie: 42 t 43 t
Moc na tonę: 20,75 KM / t 18,75 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 65 / -23 km / h
Prędkość obrotu: 54 °/s
Prędkość obrotu wieży: 34,4 °/s
Opór gruntu: 0,767 / 0,863 / 1,726
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 70 / 35 / 25 50 / 40 / 25
Pancerz wieży: 120 / 80 / 80 120 / 40 / 30
Działo: Cannone da 105/51 M68
Uszkodzenia: 350 / 350 / 420
Penetracja: 268 / 330 / 53 105
Szybkostrzelność: 13,839 10,098
Czas przeładowania: 8,342 s 14,767 s
Czas pełnego przeładowania: 11 / 14 / 18 / 20 s
Czas ładowania jednego pocisku: 3,0 s
Pocisków w magazynie: 4
Rozrzut na 100 m: 0,345
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -9 / +20
szykuje się kolejna gówno linia jak chińczykowe tedeki
Teraz wiem, że tam pracują ludzie nie kompetentni.
Jedynie co mają to mistrzów od marketingu . xD
Widać że będą to papiery… oj nie mogę się już doczekać na randomach jak będę w nich nawalał…
Czasami się zastanawiam skąd wy na to wszystko siłę bierzecie? Ciągłe narzekanie zamiast chociaż trochę się cieszyć że gra jest aktualizowana. Co do czołgu to nie wiem czy aż taki słaby jest bo przeliczając: 20 sekund ładuje wszystkie pociski, na wystrzelenie wszystkich pocisków potrzebuje 12 sekund. Jeżeli się to obliczy czyli na wystrzelenie wszystkich pocisków i załadowanie ich zajmuje mu 32 sekundy. Pocisków jest 4. Czyli podzielić 32 na 4 to wychodzi wam 8 sekund na pocisk. Czy naprawdę 8 sekund na pocisk to bardzo wielki czas oczekiwania jak to wszyscy piszą w poprzednich postach? Myślę że to przyzwoita wartość nie patrząc przez pryzmat że to „magazynkowiec”. Jest zupełnie nowa mechanika ładowania więc porównywanie go do francuskich czy czechosłowackich mija się z celem. 🙂
Kolego nie rozumiesz… sytuacja taka: wystrzeliwujesz wszystkie pociski i zajmuje Ci to 12 sekund (po 3 sekundy miedzy 4 pociski) i teraz zaczyna sie komedia. Pierwszy ladujesz 11 sekund, drugi 14, trzeci 18 i ostatni 20. Lacznie na zaladowanie pelnego magazynka czekasz 63 sekundy. Jak chcesz pykac po jednej pestce to wychodzi pestka co 11 sekund. Zaden med na X poziomie nie laduje ponad 10 sekund. Nawet nowy obj 430u laduje 8 sekund (390 alfy) wiec nowy wloch moze possac kazdemu innemu medowi. Nawet wydaje mi sie, ze bedzie mial problem z osemkami.
OB 430U MA 440 ALFY 🙂
Naucz się liczyć, a potem zaczynaj się wypowiadać. Pierwsza pestka jest już załadowana, więc wypróżnienie się zajmuje 9 sekund.
Nie wiem w ogóle po co na tą chwilę wylewać swoje żale. Do wyjścia na serwer minie jeszcze trochę czasu, więc statystyki pojazdów mogą się do tego czasu diametralnie zmienić. Bardziej odpowiedni moment na płacz będzie w chwili gdy takie coś wypuszczą już na CT. Supertest rządzi się swoimi prawami i takie odchyły powinny być na porządku dziennym.
Przecież mikt nie każe wam ich grindować zostańcie przy sprawdzonych ulubieńcach
Haha oj czekam az wyjda na live… dopiero bedzie smiech… 14 sekund czekania na pestke za 350… niby mozna sie wypstrykac 4 strzaly za 1400 (i to tez dolozyc trzeba 12 sekund miedzy pociskami) z magazynka, a jednoczesnie minuta czekania na magazynek pelny lub az 14 sekund na pocisk awaryjny
Rozumiem pecha za 440 i 270 podstawowej peny przy reloadzie 14 sek ale to?!
poczytaj sobie o tych magazynkach bo chyba nie kumasz zasady dzialania
i tak w najlepszym przypadkudycha bedzie miala 1900 dpmu
dżi dżi
coooo jak bardzo ten nowy system ładowanie będzie op że czołgi do lekkiego buffa dostają sporego nerfa
To jest bez sensu!
Gdy na 8 tierze buffują pancerz to na 9 i 10 nerfią tak że jest słabszy od 8
Albo 15 s przeładowania przy 350 dmg
Wg jest tępe
Niedość że te czołgi JUŻ były słabe to ci je jeszcze nerfią
Ty chyba nie rozumiesz działania tego przeładunku, jak na działanie tej mechaniki to jest przyzwoicie zbalansowane, tylko przeładunek miedzy pestkami jest fuj
nie rozumiem na **** zwiekszyli temu prototipo czas przeladownia miedzy pociskami w magazynku o 0,001s xD
co to mialo dac 😛
Boostują aby potem znerfić.