Zapowiedziano World of Tanks VR
Internet obiegła informacja, że Wargaming.net tworzą właśnie wersję naszej ulubionej gry o czołgach w środowisku wirtualnej rzeczywistości. Za ten twór odpowiedzialne jest nowa firma-córka Wargaming, nazwana Neurogaming – studio założone w 2018 roku, którego zadaniem jest tworzenie i dystrybucja treści VR. Sama firma oczywiście ma swoją siedzibę na Cyprze, a dokładnie w Nikozji. Zespół liczy obecnie 75 osób, który obecnie skupia się tylko i wyłącznie na wirtualnym World of Tanks.
Neurogaming, prócz pracami nad WoT, tworzy obecnie największą bazę VR, nazwaną CinemaVR. Jest ona uzupełnieniem PolygonVR, czyli wysokiej klasy sprzętu VR, przeznaczonego zarówno dla konkurencyjnych gier dla wielu graczy, jak i dla e-sportu. Fani World of Tanks mogli już zobaczyć system w akcji podczas zeszłorocznych Wargaming Fest, gdzie pokazano gameplay z gry RevolVR.
Data premiery gry nie jest jeszcze znana.
Ź: vrfocus.com
Niech lepiej przeznaczą pieniądze NAJPIERW na naprawę MM i na balans, a potem na udziwnienia.
na to nie trzeba wydawac kasy wystarczy zrobic +1/-1, ale nit o taki balans chodzi WG
zaraz pojawi się tu gównoburza o to, że te 75 osób, które zajmują się VR mogłoby, np. naprawić MM albo znerfić „OP” premki, taki płacz nic wam nie pomoże, ludzie tacy jak wy niszczą tą grę. ZROZUMCIE TO W KOŃCU
No bo banda dzieciaków (IQ poniżej 80) nie rozumie że goście od VR nie znają się na kodzie który jest wpisany w MM czy jak nerfić. Zresztą mało kto u nich wie jak to zrobić bo tak jest nasrane w kodzie że najlepiej i prościej byłoby usunąć kod (zamiast zmieniać) i napisać odnowa.
Jak już to prędzej przeznaczyć pieniądze na naprawę MM itp, zamiast na VR, a nie tych gości od VR wrzucić do zespołu, który naprawia MM.
powinni ci odpowiedzialni od mm zrobić +1/-1 i by nikt nie narzekał
Ale będzie się działo 🙂
Ale bym jeździł
Zamiast zająć się nowymi mapami i nowymi nacjqmi to oni się w wirtualna rzeczywistościa zajmują
Ale wiesz, że to nie WG robi VR tylko inna firma.
w końcu