Bitwy Rankingowe – problem z rotacją map
Bitwy Rankingowe (ciągle oznaczone jako BETA) to nowy tryb, który wystartował wraz z łatą 9.19. Od początku tego tygodnia (05.06) gracze mogą walczyć ze sobą w zdobywaniu wyższych poziomów oraz coraz większej liczby szewronów na swoim koncie. Niestety nie wszystko idzie tak, jak by sobie Wargaming życzyło.
Gracze, którzy poświęcili więcej czasu testowanemu trybu, zaczęli zauważać pierwsze mankamenty, które mocno utrudniają zabawę. Pierwszym z nich był nierówny MM, który potrafił stworzyć dwie drużyny, znacząco różniące się typami pojazdów, np. same czołgi średnie vs. czołgi super-ciężkie. Dodatkowo ostatnio pojawił się kolejny problem, który może nie przeszkadza w rozgrywce, ale jest mocno irytujący – powtarzalność map. Wielu graczy, w tym ja, zauważyło, że nowy algorytm doboru map, który pojawił się w łacie 9.18, w Bitwach Rankingowych po prostu nie działa. Często gęsto dana mapa się powtarzała nawet kilka razy z rzędu. Sprawę skomentowało samo WG:
Kiedy uruchomiliśmy tryb Bitew Rankingowych chcieliśmy, aby gracze byli dobierani do składów tak szybko, jak to tylko możliwe, przy okazji trzymając się zasady MM według rang. Niestety, nowy system losowania map, który trafił do gry w patchu 9.18, znacząco opóźniał dobieranie składów. Dlatego też postanowiliśmy go „wyłączyć” w tym trybie. Oczywiście Bitwy Rankingowe to ciągle beta-testy. Możecie wysyłać nam swoje opinie, a my weźmiemy wszystkie Wasze głosy pod uwagę.
Oczywiście można mnożyć problemy, jakie trawią nowy tryb – używanie tylko pocisków Premium, rozjazdy drużyn w jedno miejsce na mapie, słaby MM drużynowy… Trzeba wziąć jednak pod uwagę to, że owy tryb jest ciągle testowany oraz wnosi pewną świeżość do gry. Dajmy szanse deweloperom na dopracowanie swojej nowej pozycji w menu, bo może wyjść z tego coś na prawdę smacznego.
źródło: WoT VK
fajny tryb ale jak zwykle dobrzy gracze mają fory fioletów lepiej rzuca łatwiej im zdobyć szwadrony jak sobie pośledziłem % ich zwycięstw to nie wierzę ze tak można innych graczy krzywdzić średnio mają 62% zwycięstw to i szwadrony się wbija ja sam jestem średniakiem ale jak mam zdobywać szwadrony jak pod rząd mam 3 zwycięstwa i 3 przegrane to się kużwa w miejscu stoi tu musi być zmiana to przecież logiczne ze ci co mają zwycięstwa to będą w topce powinni zmienić sposób zdobywania szwadronów pod uwagę powinni wziąć spota zadawanie uszkodzeń z twoją pomocą stawianie przeciwnika na gąskach liczbę odbytych bitew na czołgach a i niegłupie by było żeby na danej 10 wykonać pewną liczbę bitew i gracz po tych bitwach niemógł by nim grać to doprowadziło by do tego ze różne 10 by jeździły zakaz gry 10 premium a nie ciągle 907 op tank w grze kolejna rzecz to dobieranie klas czołgów przecież można poczekać minutkę i dobrać czołgi sprawiedliwie do 15 najlepszych graczy powinno liczyć z 30 graczy bez względu czy wygrali czy nie .FAJNIE BY BYŁO TEż ICH NAZWAĆ WTEDY 15 BOHATERÓW BITWY
dla mnie tryb porażka… pomijając już campe która jest po prostu jest promowana w tym trybie czy mm drażni mnie również to ze tryb dostępny jest tylko na 10-to tierowych pojazdach którymi nie lubię grac, oraz limit czasowy… w godzinach 20-24 gdy najwięcej jest moich znajomych online wole grac z nimi jakieś twierdze czy druzynki natomiast w dzień gdy gram sam zostają mi tylko randomki! w 9.18 praktycznie usunięto cala klasę pojazdów, 9.19 kolejna porażka… ciągłe wprowadzanie nowych premek to dla mnie tylko i wyłącznie ciągłe dojenie tytułu na maxa… jeśli nic sie nie zmieni już niedługo przesadza i skończą sie złote czasy wargaming! premke mam jeszcze 2 mc pora chyba zacząć szukać innego tytułu…
Bitwy rankingowe w skrócie. Widzisz ciągle te same pojazdy (wszyscy biorą te najlepsze, po co brać słabszy pojazd), ciągle te same mapy? to niewielki problem w porównaniu z tym jak źle są one zbudowane. W zatoce rybackiej nie opłaca się jechać do miasta bo i tak nie zaatakujesz capa, na prochorówce północ ma lepsze krzaki w lasku, więc środek drużyny przeciwnej oraz td w lasku dostają ********. Autostrada wygląda tak że, albo całą drużyną pushujesz wzgórza albo przegrywasz, na stepach północ prawie zawsze wygrywa medownie (bo jedzie tam cała drużyna) itd. Drużyny często składają się albo prawie tylko z medów (907 oraz bc) lub są jeszcze mausy albo type 5, gdzie jedna drużyna ma superciężkie a druga nie. Zamiast wprowadzać ten zjebany tryb do którego jakiś geniusz dodał jeszcze obligacje (chyba by ludzie wybierali 907 częściej) to wg mogło by posiedzieć nad balansem pojazdów, by gracze wybierali różne pojazdy do bitew nie tylko z ciekawości czy masochizmu.
Wg kopie dziurę w ziemi będąc nieświadomym że wpadnie w nią wot.
PS: Jak im brakuje hajsu to niech wprowadzą paczki z goldem, pojazdami, kamuflażami, rezerwami, kredytami itp.
No czytam i widzę że nie jestem osamotniony w swoich spostrzeżeniach WG tak czy mać a będzie dobrze mordujecie tą grę systematycznie
Zrobiłem 134 bitwy i mój komentarz co do bitew rankingowych jak i samych niby pro graczy fioletów niebieskich jest taki,sam tryb ma wadę największą że nie uwzględnia zrypany totalnie MM,a Ci niby pro gracze to totalne noby i campery,stoją z tyłu mapy po rogach i czają się na darmowy dmg,notorycznym zdarzeniem jest że nie strzelają po twoim spocie,blokują strzały we wrogie czołgi,wypychają pod przeciwników aby tylko inny gracz nie zrobił dmg,ja nie wiem jak Ci gracze niby pro uzyskali tak wysokie wn8,ale grając w tym trybie pokazują swoje prawdziwe nobowskie zachowanie.Jak napisał kolega wyżej też nie jestem pro,mam żółty kolor wn8 ale przynajmniej robię na bitwę ponad 2800 dmg i spota a Ci pro krwiopijcy tylko wykorzystują okazję zamiast pokazać klasę grają gorzej od pomidorów.Uzyskałem 4 stopień i nie mam zamiaru w ten tryb grać,po prostu tam wychodzi czysta patologia z tych niby pro nobów.Koniec wota się zbliża i wszyscy co mają głowę na karku to widzą,to co odwalili w patchu 9.19 to już jest totalne dno WG.A cha na koniec dodam że się nie zdziwię jak te całe dyrektywy za miesiąc lub dwa może dłużej ale na pewno, pojawią się w sklepie premium.Rip! WG zrobiliście z tej gry totalne dno i idziecie w tym kierunku.
Zrobiłem prawie 6k dmg na T110E3 ..reszta drużyny po 1000 …. I to są te bitwy rankingowe gdzie grają dobrzy gracze ???? OMG … banda camperów i noobów , na 10 nitew może 2 wygrane. Jestem żółtym ale robie top dmg w bitwie a reszta szkoda gadać ..PRO nooby …
jaka masz range? …
No i wychodzi na to że to kolejny gwóźdź do trumny tej fajnej kiedyś gry R.I.P WOT
Z całym szacunkiem ale tekst autora cytuję: „Dajmy szanse deweloperom na dopracowanie… …bo może wyjść z tego coś na prawdę smacznego” jest delikatnie mówiąc INFANTYLNY. Testy powinny oznaczać dopracowanie, szlify… A tutaj mamy do czynienia z produktem który powinien jeździć autonomicznie a na razie to potrafi uruchomić silnik. Przecież istnieją supertesty, piaskownica, testy przed wprowadzeniem! Dlaczego tam nie przetestowano tego trybu? Tak trudno było przewidzieć że is-7 okaże się HIT-em sezonu??!! Cóż, podsumowując sparafrazuję… JAKI KRAM TAKI PAN…
Tryb ma jak najbardziej spore możliwości, by być czymś fajnym w grze. Kwestia dopracowania. Nie widzę powodu, by od razu skreślać całość. Chyba że „bo tak”. Ale to trochę… infantylne 🙂
Wczoraj wygrałem 3 bitwy na 13. MM tak dobierał graczy i czołgi, że nie było jak wygrać. Ale najgorsze jest to, że nie wiadomo jak naliczane jest doświadczenie, a przecież ono decyduje o tym, kto znajdzie się w wygranej 12 lub przegranej 3. I nie raz widziałem, że gracze którzy zrobili mało DMG, zero fragów oraz spota czy wykrycia przeciwnika byli na w pierwszej 3.
Spytałem o to WG, ale wykręcili się, że nic nie wiadomi i na razie testują.
Skoro testują i na jakieś podstawie przyznają te „gwiazdki” i wspinanie się w drabince najlepszych, niech wyjaśnią jak być najlepszym…
Ja grałem w ten trym 3 dni. Nie pamiętam wyników z pierwszego ale 2-gi 9 przegranych i 2 wygrane. Efekt? „OTRZYMANO SZEWRON” na zmianę z „UTRACONO SZEWRON”. Wczoraj dokładnie na przemian 1 wygrana 1 przegrana. Efekt? Identyczny jak powyżej. Pominę juz sytuację gdy w 1 drużynie mamy 3 TD 2 HT i reszta med a w drugiej 3 TD, 2 MED i reszta HT oraz wyniki 15:4 albo 15:3… Pomysł trybu – FAJNY
Założenia trybu NOT FAIR – każdt gracz powinien mieć możliwość uzyskania zmodyfikowanych polepszeń. Wykonanie… No cóż wg mnie godne politowania. Ostatecznie zniechęciło mnie do WOT-a
Te bitwy to straszny szajs. Jak komus nie zalezy na bondach to nie ma po co grac.
Wczoraj 3 razy po kolei Malinówka a składy typu 9 MT VS 4 MT i tam gdzie było 2 X więcej HT dostawali BĘCKI od arty lub z krzaczka