Test publiczny 0.6.5
Co nowego w teście publicznym 0.6.5?
Test publiczny będzie trwał od 15:00 we wtorek, 2 maja do 15:00 w środę, 10 maja. Pamiętajcie, że jest to środowisko testowe, a tym samym możemy przeprowadzać w nim niezapowiedziane przerwy techniczne i publikować aktualizacje podczas fazy testów publicznych.
Dowódcy!
Przeczytajcie nowe wydanie naszego Biuletynu deweloperów, aby dowiedzieć się, co nowego wprowadza aktualizacja 0.6.5. Dołączcie do testu, aby jako pierwsi wypróbować nadchodzące zmiany. Miłej zabawy!
Ponieważ ta wersja aktualizacji jest wciąż na etapie testów, zmiany przedstawione w Biuletynie mogą ulec zmianie i odzwierciedlają stan prac nad grą w momencie publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać wycofane w ostatecznej wersji lub wdrożone w inny sposób. Zrzuty ekranów, wartości parametrów i szczegóły dotyczące mechaniki gry mogą nie odzwierciedlać ostatecznej wersji aktualizacji.
Kolekcje
Kolekcje stanowią jedną z największych nowości w aktualizacji 0.6.5. Teraz możecie zdobywać unikalne karty kolekcjonerskie, dodawać je do albumu i kompletować kolekcję, za którą otrzymacie nagrodę!
Pierwsza kolekcja dostępna dla graczy, Polowanie na Bismarcka, będzie zawierać elementy emblematów głównych uczestników tej słynnej operacji z II wojny światowej. Znajdziecie w niej 24 elementów, z których każdy można znaleźć, przy takim samym prawdopodobieństwie, w specjalnych pojemnikach. Pojemniki z kartami kolekcjonerskimi można będzie zdobywać tylko za wykonywanie misji w ramach kampanii Polowanie na Bismarcka.
Emblemat krążownika lotniczego Gotland. Zawiera elementy herbu z historycznej prowincji Gotlandu, z której okręt czerpie swoją nazwę.
W dniu 20 maja 1941 r. krążownik Gotland jako pierwszy wykrył pancernik Bismarck, zgłaszając to dowódcom marynarki szwedzkiej. Brytyjski wywiad przechwycił tę informację i przekazał ją do Admiralicji w Londynie, która wszczęła polowanie na pancernik.
Emblemat krążownika klasy County HMS Dorsetshire. Przedstawia lwa będącego jednym z głównych elementów herbu Anglii i hrabstwa Dorsetshire, od którego okręt wziął swoją nazwę.
W dniu 26 maja 1941 r. dowództwo rozkazało okrętowi HMS Dorsetshire wstrzymać misję eskortowania konwoju i przechwycić Bismarcka. Okręt uczestniczył w bitwie 27 maja i wykończył niemiecki pancernik kilkoma dobrze wycelowanymi torpedami. Większość ocalałych z zatopionego okrętu zostało uratowanych przez załogę HMS Dorsetshire.
Album kolekcjonerski zostanie przyznany wraz z pierwszą kartą kolekcjonerską i będzie dostępny w sekcji Profil. Po zebraniu wystarczającej liczby kart kolekcjonerskich z oznaczeniem „Duplikat” będziecie mogli wymienić je na brakujące pozycje. Gracze, którzy skompletują całą kolekcję, otrzymają wartościowe nagrody!
Kampania Polowanie na Bismarcka
Pierwsza historyczna kampania, Polowanie na Bismarcka, zostanie dodana do gry wraz z wersją 0.6.5. Weźcie udział w jednej z największych operacji morskiej na Atlantyku Północnym, zdobywajcie unikalne nagrody i udekorujcie okręty nowym, specjalnym kamuflażem.
Kampania zawiera siedem misji, z których każda obejmuje osiem zadań opartych na historii tej niesamowitej operacji morskiej. Weźcie udział w operacji Rheinübung, pomścijcie brytyjskiego krążownika HMS Hood, zaangażujcie różne okręty w bitwę z niemieckimi najeźdźcami i atakujcie okręty przeciwnika bombowcami torpedowymi. Wszystkie te atrakcje oraz dużo więcej czeka Was w kampanii Polowanie na Bismarcka!
Za każde ukończone zadanie gracze otrzymają specjalny pojemnik dostępny tylko w czasie trwania kampanii. Oprócz przedmiotów kolekcjonerskich specjalne pojemniki mogą zawierać unikalne flagi sygnałowe i ekskluzywne kamuflaże.
Dołączcie do testu publicznego w dniu 2 maja, zbierzcie wszystkie karty i ukończcie kampanię Polowanie na Bismarcka!
Podczas testu publicznego kryteria ukończenia misji będą znacznie uproszczone. Ma to na celu ułatwienie ukończenia kampanii i zdobycia głównych nagród. Nagrody główne otrzymane w teście publicznym mogą różnić się od nagród oferowanych po premierze aktualizacji.
Nowy typ kamuflażu
Dodano nowy typ kamuflażu Zapewnia on te same efekty co zwykły kamuflaż, a ponadto zmienia wygląd zewnętrzny okrętu.
Interfejs użytkownika
Udoskonaliliśmy również sekcję interfejsu użytkownika poświęconą kampaniom:
- Dodaliśmy do okna kampanii karuzelę misji, aby ułatwić przełączanie między poszczególnymi zadaniami.
- Nowe kampanie są wyświetlane w pierwszej kolejności i oznaczone specjalnym symbolem.
- Po kliknięciu przycisku „Odbierz nagrodę” gracze zostaną wpierw przeniesieni na ekran ukończonego zadania. Ma to na celu ułatwienie wyboru kolejnych zadań w ramach misji.
- Po umieszczeniu kursora nad przyciskiem „Odbierz nagrodę” zostanie wyświetlona dostępna nagroda.
- Gracze mogą wcisnąć klawisz ESC, aby wrócić do portu z dowolnego okna kampanii.
- Po podwójnym kliknięciu zadania wskazówka nie jest wyświetlana, a zadanie zostanie przeniesione do listy zadań do ukończenia.
- Kampania Polowanie na Bismarcka zawiera opisy wydarzeń historycznych dla każdej misji oraz całej kampanii.
- Pinezki przyznawane graczom za ukończenie zadań zostały zastąpione gwiazdami. Zmiana ta nie wpływa na mechanikę kampanii.
Do gry dodano nową opcję: ukrywanie lub pokazywanie dodatkowej zawartości (okrętu Dragon lub specjalnego kamuflażu). Menu z tą opcją można znaleźć nad karuzelą okrętów. Teraz możecie wyświetlać zawartość w dowolny sposób:
- nie ustawiać żadnych filtrów i wyświetlać całą zawartość gry
- lub ukryć wszystkie elementy w Porcie. Po ukryciu zawartości wszelkie unikalne okręty wyglądają w bitwie jak zwykłe okręty, a ich dowódcy wyglądają tak samo jak pozostali dowódcy, przy czym można ich przydzielić wyłącznie do unikalnych okrętów.
- Gracze mogą wyświetlić unikalne okręty w Porcie i ukryć tylko ich kamuflaż. Po ukryciu kamuflażu wszelkie unikalne okręty będą wyglądały w bitwie jak zwykłe.
Ponadto wszelkie flagi sygnałowe są teraz podzielone na trzy grupy:
- Gospodarka
- Walka
- Flagi specjalne
W grze dostępne są nowe specjalne flagi sygnałowe:
- Wyvern (+50% więcej kredytów)
- Red Dragon (+100% więcej PD, +100% więcej PD dowódcy)
- Ouroboros (+777% więcej wolnych PD)
- Hydra (+50% więcej PD, +150% więcej PD dowódcy oraz +250% więcej wolnych PD)
W nadchodzącej aktualizacji jest jeszcze sporo innych funkcji do przetestowania!
Zapraszamy na serwer testu publicznego – dzięki temu poznacie nowości, zanim pojawią się w tym miesiącu w grze.
Zdobądźcie kolejną serię nagród!
Trzy flagi sygnałowe każdego typu na koncie standardowym za rozegranie jednej bitwy losowej lub bitwy w trybie współpracy na serwerze testu publicznego.
Dziesięć wzorów kamuflażu typu „6” (+100% PD za każdą bitwę) na serwerze standardowym za zwycięstwo w 10 bitwach losowych lub bitwach w trybie współpracy na serwerze testu publicznego.
Dzień dostępu do konta premium na serwerze standardowym za zdobycie 8000 bazowych PD w bitwach losowych lub bitwach w trybie współpracy na serwerze testu publicznego.
5 sztuk każdej z nowych specjalnych flag sygnałowych za ukończenie kampanii „Polowanie na Bismarcka” w teście publicznym:
Nagrody będziecie mogli odebrać na dedykowanej witrynie internetowej. Informacje na temat terminu odbioru nagród zostaną przesłane w dniu wprowadzenia aktualizacji (lub niedługo później) na adres e-mail podany podczas rejestracji konta testowego. Uwaga: kod otrzymają tylko ci gracze, których konto testowe zostało zarejestrowane na ten sam adres e-mail, co konto standardowe.
Jakie zasoby otrzymacie na serwerze testu publicznego?
- Na początku testu wszyscy gracze otrzymają okręty VIII poziomu wraz z dowódcami dysponującymi 15 punktami umiejętności.
- Koszt badań okrętów od poziomu IX wzwyż zostanie znacznie obniżony, dzięki czemu gracze będą mogli zdobyć okręt z najwyższego poziomu po zaledwie kilku bitwach.
- Obniżone zostaną ceny badań modułów.
- 14. poziom konta gracza po pierwszym logowaniu.
- 14 dni dostępu do konta premium po pierwszym logowaniu.
- 30 000 dublonów.
- 500 000 000 kredytów.
- Zestaw flag sygnałowych do testowania: 10 sztuk każdej flagi sygnałowej z wyjątkiem specjalnych flag sygnałowych.
-
Cena zerowania umiejętności dowódców zostanie obniżona: 1 dublon = 1 punkt umiejętności