Na superteście pojawił się patchnotes Patcha 9.19 ST1 ze spisem zmian w porównaniu do 9.18.
Odbywają się w formacie 15:15, wyłącznie na pojazdach X tier. Wygrywa drużyna, która zniszczy wszystkie pojazdy przeciwnika lub przejmie bazę. Zasadniczo warunki takie, jak w bitwach losowych, ale na tym podobieństwa się kończą. Podstawowym celem bitwy jest osiągniecie jak najwyższej punktacji (efektywności bojowej), która pozwoli awansować na wyższe miejsca w rankingu, zdobywając stopnie i nagrody. Im wyższe wasze osiągnięcia, tym wyższa ranga i pozycja w specjalnym rankingu.
Głównym zadaniem MM będzie zebrać do bitwy graczy tego samego stopnia. Jednak jeżeli czas oczekiwania będzie się przedłużał, to żeby nie marnować czasu gracza, poszczególne kryteria doboru będą poluźniane, tak że w bitwie będą mogli pojawić się gracze różnych rang (±1). Im dłużej czekasz – tym luźniej MM dobiera graczy. Zasadą nienaruszalną jest, że w obu drużynach będzie taka sama ilość graczy danego stopnia. Innymi słowami – w pewnym sensie zawsze będziecie walczyć z graczami na tym samym poziomie.
Za znalezienie się w TOP 12 drużyny wygranej lub TOP3 drużyny przegranej pod względem zdobytego doświadczenia, przyznawana jest odznaka co jest krokiem w stronę wyższego stopnia. Pierwszy stopień wymaga jednej odznaki, ale im wyżej tym więcej odznak będzie potrzebne do awansu. 3 ostatnich graczy zwycięskiej drużyny nie otrzymuje żadnej odznaki, a 12 z przegranej traci jedną wcześniej uzyskaną odznakę. Po osiągnięci 1 i 5 poziomu stopnia jest „check point” poniżej którego nie można spaść.
Co więcej – po osiągnięciu 5 stopnia będziecie mieli możliwość pokazania swoich umiejętności na danej maszynie X tier podnosząc stopień samego pojazdu (odbywa się to na tych samych zasadach jak stopnie gracza). Zasada jest prosta – uczestniczcie w bitwach rankingowych na danym pojeździe, zdobywajcie stopnie i tym samym podnoście również stopień pojazdu. Ilość stopni pojazdu jest nieograniczona.
Tłumacząc z polskiego na nasze zasada jest trochę jak z plusami i minusami na polaku w gimbazie. Za pięć plusów piątka. Piąteczek możecie nazbierać ile dusza zapragnie o ile macie skilla. Co ważne – za pięć „minusów” nie ma pały.
Bitwy rankingowe będą się odbywać w trybie sezonowym. Pierwszy sezon będzie się składał z czterech siedmiodniowych etapów. Na początku każdego etapu stopnie zerują się. Wynik osiągnięty w czasie siedmiu dni jest zachowywany w rankingu. Po czterech takich etapach, czyli 28 dniach stopnie sumują się i gracz otrzymuje nagrodę adekwatną do pozycji w rankingu.
Oprócz standardowego farmu srebra związanego ze zdobytym doświadczeniem, gracze będą otrzymywać wynagrodzenie dodatkowe w postaci bonusowego srebra, materiałów eksploatacyjnych i rezerw osobistych za zdobyte stopnie i wypełnienie specjalnych misji osobistych, dostępnych wyłącznie w trybie bitew rankingowych. Po zakończeniu sezonu gracz otrzyma osobną nagrodę w postaci określonej ilości nowej, wirtualnej waluty w grze – obligacji. Obligacji tych nie będzie można kupić ani za srebro, ani za złoto
Za obligacje będzie można otrzymać przedbitewne instrukcje i znacznie ulepszyć wyposażenie, które mocno poprawi parametry pojazdu. Im lepszy wynik w danym sezonie tym więcej obligacji.
- Ulepszone materiały eksploatacyjne.
Odpowiednik zwykłych materiałów, już dostępnych w grze, posiadające jednak dużo lepsze parametry co pozwala graczowi poprawić skuteczność swojego czołgu i załogi. Będzie można je nabyć wyłącznie za obligacje.
Pojawią się nowe materiały eksploatacyjne i rezerwy, które będą mogły poprawić parametry samego czołgu lub cechy załogi. Tylko jeden materiał może być przypisany do danego czołgu, po bitwie zostanie usunięty jako zużyty i wymagane będzie umieszczenie na czołgu kolejnego.
Za uczestnictwo w danym sezonie gracz może otrzymać nagrodę w postaci nowego elementu kustomizacji czołgu – epoletu / naszywki. Będzie on miał postać unikalnej ikonki, która będzie wyświetlana przy nicku gracza i widoczna dla wszystkich pozostałych graczy.
W ramach pierwszej iteracji nowej wersji Misji Osobistych głęboką modyfikację przeszły wizualne i funkcjonalne elementy okna Misji Osobistych i Wydarzeń.
W garażu pojawił się nowy punkt – „Zadania”, za pomocą którego można otworzyć okno Misji Osobistych. Misje będą podzielone na trzy kategorie – strategiczne, taktyczne i dedykowane dla konkretnego czołgu.
- Operacje strategiczne zawierają te, które można połączyć ze sobą ze względu na cel i mechanikę (np. dzienna misja osobista).
- Każda misja jest pokazana w formie płytki, wszystkie będą odpowiednio wysortowane. Te o najwyższym priorytecie będą wyświetlane na górze, im mniej ważne tym niżej. Każde zadanie (płytkę) można otworzyć w celu ustalenia szczegółów misji. Nowy wygląd menu pozwoli ułatwić uzyskanie informacji o kluczowych aspektach misji.
- Będą dostępne z okna „Magazynu”. W grze stale odbywają się różne akcje, głównie są to różne zniżki na czołgi, wyposażenie, materiały, zamianę XP na wolne doświadczenie i inne. Każda akcja będzie przedstawiona w formie płytki ze szczegółowym opisem przedmiotu którego dotyczy zniżka. Wszystkie akcje będą interaktywne.
W nowym patchu zostanie rozszerzona możliwość zarządzania klanem. Od tej pory bez wychodzenia z klienta gry będziecie mogli:
- Zarządzać złotem z klanowego skarbca.
- Zmieniać stopnie klanowiczom.
- Przekazać zarządzanie klanem innemu graczowi.
- Przeglądać rozszerzone statystyki gracza.
4. Drobne zmiany parametrów niektórych pojazdów.
Do jakości HD podniesiono następujące pojazdy:
- KW-13
- T-44
- IS-2
- BDR G1B
- Renault FT 75 BS
- Renault FT AC
- Alecto
- Excelsior
- Vickers Mk. E Type B
- STA-1
- MTSL-1G14
6. Usunięty zostaje tryb „Bitwa kompanii czołgów”.
Rozmiar: 350MB dla wersji SD, 515MB dodatkowo dla wersji HD.
TY Trank!
Ź: WoT Express
Interesujący tryb. Pytanie co z plutonami – imho nie powinny być dopuszczone, skoro chodzi tu o indywidualną rywalizację…
Czekam na nowe misje osobiste (obj 260 mam juz) a tu widzę że stare będą dalej