Wersja 3.5 „Wojna narodów” – PS4 & X
Nowa aktualizacja dla konsolowców. Chyba jedna z bardziej kluczowych wersji, zmieniająca fizykę, mapy, a także wprowadzająca mnóstwo innych zmian 😉
Wersja 3.5 „Wojna narodów” spowoduje, że w nowy sposób spojrzycie na czołgi! Odkryjcie najnowsze i przerobione mapy, poznajcie nową mechanikę fizyki i przygotujcie się na mnóstwo zmian!
Zmiany w pojazdach | Pełna lista zmian
Fizyka pojazdów
W tej aktualizacji zmieniamy sposób, w jaki pojazdy poruszają się po polu bitwy. Teraz możecie ślizgać się, przewracać i wykonywać manewry do tej pory niemożliwe w World of Tanks. Przejeżdżajcie przez bardziej strome wzniesienia, mury, a nawet inne czołgi! Okrywajcie nowe obszary map, które wcześniej uważaliście za niedostępne. Wszystkie pojazdy poruszają się i wchodzą w interakcje z otoczeniem w bardziej realistyczny sposób.
Wynika to głównie z tego, że podwozie reaguje teraz w pełni na teren. Zachowajcie ostrożność – przy odpowiedniej prędkości możecie wywrócić swój pojazd. Aby pomóc Wam w przypadku niezamierzonych wywrotek, wprowadziliśmy dodatkową mechanikę, która przywróci Wasz pojazd do właściwego położenia po 10 sekundach.
Automatyczne ustawianie
Dodaliśmy też opcję „hamulca ręcznego”, która pozwoli Wam wykonywać nowe manewry. Wykorzystajcie ją, aby zatrzymać jedną lub obie gąsienice podczas jazdy, co pozwoli Wam wykonywać spektakularne skręty, szybko hamować i zawracać praktycznie w miejscu!
Nowe warianty i ulepszenia map
NOWE WARIANTY MAP: POŁUDNIOWE WYBRZEŻE – DESZCZ ORAZ EL HALUF – WOJNA!
Bitwa przenosi się na znajome terytoria deszczowego wybrzeża oraz zniszczonego El Haluf ze strategicznie rozmieszczonymi bunkrami!
Zaktualizowane mapy: Linia Zygfryda – Wojna!, Kopalnie oraz Prowincja
Starsza grafika HD na tych mapach została wymieniona.
Zaktualizowana minimapa
Skoro już mówimy o mapach, warto wspomnieć, że zaktualizowaliśmy minimapę (ogólną, kwadratową i okrągłą), aby zawierała więcej przydanych informacji o pojeździe. W wersji 3.5 będziecie mogli zobaczyć kierunek, w którym mierzy działo, zasięgi widzenia i wykrywalności oraz 50-metrowy okrąg automatycznego wykrywania.
Zasięgi widzenia i wykrywalności oraz kierunek działa są dynamiczne i zmieniają się zgodnie z aktualnymi wartościami po uwzględnieniu wszystkich czynników (np. efektów wyposażenia, materiałów eksploatacyjnych, amunicji, kamuflażu i aktywnych umiejętności/atutów załogi).
Obiecali też polskie drzewko xD
Super news, wspaniale.
WG obiecało nową grafike dla PC’tów, mam nadzieje że będzie wyglądać jak na konsoli.