9.17.1 – Patch Notes
Na superteście pojawił się patchnotes do patcha 9.17.1. Spis zmian wersji 0.9.17.1 ST1 w stosunku do 0.9.17.
Wielkie podziękowania dla Tranka! 🙂
- z klienta usunięto tryb „Bitew rankingowych”. Teraz możecie obejrzeć swoje statystyki w zakładce „przebieg służby”.
- W oknie ustawień grafiki zamieniono miejscami opcje „tryb” i „proporcje” okna. Dla trybu „okno bez ramki” dodano możliwość wyboru sposobu przełączania trybów (co może być przydatne dla streamerów z jednym monitorem).
- wprowadzono automatyczne dostosowanie sposobu wyświetlania (przez co usunięto też odpowiadającą opcję z menu ustawień grafiki).
- Dodano możliwość porównywania statystyk czołgów z naniesionym wpływem poziomu wyszkolenia załogi i perków, posiadanego wyposażenia, wybranego typu pocisku i kamuflażu.
- Dodano nowy sposób instalacji i deinstalacji modów (pojedyncze pliki – pakiety. Pisaliśmy o tym jakiś czas temu – KLIK).
- Ponadto opracowywane są następujące zmiany w interfejsie:
- Pojawiła się możliwość wyświetlenia dwóch i więcej wstęg za jedno i to samo osiągnięcie w bitwie. Przykładowo – za zadanie obrażeń dwóm pojazdom za pomocą jednego wystrzału (lub dwoma wystrzałami w krótkim czasie) zostanie przyznana i wyświetlona nie jedna wstęga z informacją o ilości obrażeń i nazwą pojazdu (ostatniego który otrzymał obrażenia) a dwie różne, każda z osobną informacją o obrażeniach i uszkodzonym pojeździe. Tą samą logiką będą posługiwać się pozostałe baretki.
- W przypadku zniszczenia pojazdu przeciwnika gracz nie będzie informowany o ilości modułów którym zadał obrażenia krytyczne. Baretka „trafienie krytyczne” w przypadku zniszczenia pojazdu nie pojawi się.
- Pojawiła się nowa wstęga – „uszkodzenia od upadku” w przypadku zadania przeciwnikowi uszkodzeń w wyniku wykorzystania fizyki gry. W szczegółowym logu obrażeń będą one wyświetlane osobno. Pojawi się w ustawieniach, żeby dać możliwość jej wizualnego dostosowania.
2. Wskaźnik kierunku ognia.
- zmieniono wygląd wskaźnika kierunku pocisku który trafia gracza (w celu odciążenia interfejsu bitwy).
- dodano możliwość włączenia/wyłączenia dynamicznego wskaźnika kierunku trafiającego pocisku (zmieniającej się szerokości wskaźnika w zależności od ilości obrażeń jakie otrzymał gracz. Domyślnie funkcja będzie wyłączona, a pokazywany wskaźnik będzie tej samej szerokości niezależnie od ilości otrzymanych obrażeń.
- zmieniono czas wyświetlania i animację wskaźnika.
4. Dodano informację o otrzymaniu obrażeń i trafieniach krytycznych.
- w komunikatach gry.
- w logu obrażeń.
6. W logu szczegółowym pojawi się informacja o typie pocisku. Pociski premium będą zaznaczone kolorem złotym. Nie będzie możliwości wyłączenia tej informacji. Informacja o typie pocisku nie będzie wyświetlana przy wskaźniku otrzymanego trafienia. Typ pocisku będzie wyświetlany w przypadku:
- Otrzymanych uszkodzeń od wystrzału.
- Otrzymania krytycznych uszkodzeń.
- Obrażeń zablokowanych przez pancerz.
7. Zaktualizowano ustawienia loga szczegółowego.
- dodano ustawienia wyświetlania całego loga – otrzymanych uszkodzeń, trafień krytycznych i uszkodzeń zablokowanych.
- dodano możliwość przesunięcia loga szczegółowego na prawą stronę od okna drużyny.
8. Dopracowano czcionki wszystkich komunikatów loga uszkodzeń.
10. Dopracowano teksty okna ustawień loga uszkodzeń.
11. Przy wyłączeniu każdego z trzech wskaźników sumarycznych loga szczegółowego, log będzie wciąż wyświetlany (pusty). Do wersji 9.17 po wyłączeniu trzech wskaźników sumarycznych log wyłączał się automatycznie.
- Dopracowano algorytm rozstawiania członków plutonu przy wgrywaniu ustawień bitwy. Od teraz członkowie plutonów będą rozstawieni możliwie blisko siebie, uwzględniając topografię i ilość plutonów w drużynie.
- Dopracowano algorytm przełączania kamery w trybie obserwatora / po zniszczeniu pojazdu.
2. Później będą wyświetlane czołgi po kolei zależnie od pozycji w oknie drużyny.
- zmieniono wygląd porównywarki czołgów.
- Dodano możliwość wyświetlania wpływu bonusów (perków, wyposażenia, materiałów, typu pocisku) na specyfikację czołgu.
- W interfejsie dodano wizualizację wpływu bonusów na specyfikację czołgu (lorneta polowa i siatka maskująca)
- zmieniono format wyświetlania w garażu przebijalności i zadanych obrażeń dla pocisku podstawowego z zakresu możliwych uszkodzeń na wartości średnie. Zakres możliwych uszkodzeń można teraz zobaczyć w rozwijanym oknie kontekstowym.
- Dodano oznaczenie pocisku podstawowego w oknie kontekstowym pocisku.
- Wprowadzono porównywanie pocisków w stosunku do pocisku podstawowego za pomocą okna kontekstowego.
- Poprawiono filtry karuzeli w garażu.
2. Dodano możliwość zmiany trybu wyświetlania karuzeli w czasie stosowania filtrów.
3. Dodano dodatkowe statystyki w slocie pojazdu – % zwycięstw na wskazanym pojeździe w bitwach standardowych, oznaczenia klas i mistrzostw. Informacja wyświetla się po najechaniu kursorem na slot pojazdu, opcję można wyłączyć w ustawieniach.
Poprawiono interfejsy informacji misji i okna misji.
1. Dodano panele informacyjne z objaśnieniami misji dla nowych graczy.
- Z interfejsu dostosowania znikną elementy związane z nieaktualnymi bonusami załóg (zerówek).
- Przeprowadzono migrację na nową wersję Wwise 2016.2
- Rozszerzono funkcjonalność i wsparcie dla modów dźwiękowych (synchronizacja z architekturą, remapping, dokumentacja, nieograniczona kompilacja, ilość dźwięków).
- Zaktualizowano tryb Twierdzy.
- Porażka nie będzie się kończyć splądrowaniem struktur. Zdobycze strony wygranej będą zależeć bezpośrednio od poziomu jej Twierdzy.
- Nie musicie bronić swojej Twierdzy każdego dnia. Od klanu zależy, czy będzie chciał wziąć udział w „Ofensywie”, czy nie.
- Dobieranie przeciwników jest zautomatyzowane, więc niemożliwe jest wybranie konkretnego klanu do zaatakowania.
2. Aby temu zapobiec, zastąpimy Departamenty wojny wyzwaniami nazywanymi „Grami wojennymi”, w których klany uczestniczące w potyczkach i Ofensywach będą rywalizować w klasyfikacjach w różnych kategoriach. Ci, którzy ukończą na szczycie, otrzymają złoto, zaawansowane rezerwy i inne nagrody.
3. WAŻNE: Gry wojenne startują w niedługim czasie po wypuszczeniu 9.17.1.
- War Room będzie można utworzyć dla czołgistów którzy będą mogli przyłączyć się do drużyny gracza tak, jak to było w bitwach rankingowych.
- Spis wszystkich dostępnych War Room’ów pojawi się w specjalnym interfejsie.
- Poligon.
- Overlord.
- Święta Dolina.
- Stalingrad.
- Łuk Ognia.
Czołgi:
- Dodano VK 100.01 (P) na VIII tier. Można opracować w linii Tygrysa (P).
- Dodano Mauschen na IX tier. Można opracować w linii VK 100.01 (P).
- XP z Mausa zostaną przeniesione na Mauschen.
- Dodano Pz.Kpfw. VII na X tier. Można opracować w linii VK 45.02 (P) Ausf. B.
- E 50
- VK 45.02
- T-15
- Indien-Panzer
- AMX 38
- Hotchkiss H35
- Renault FT
- ARL V39
- Type 4 Chi-To
- Type 64
- WZ-111 (model 1-4)
- 59-16
- TOG II
- AT 2
- AT 7
- T14
- T21
- A-32
- Obiekt 140
- Obiekt 268
- Obiekt 263
- Obiekt 907
- Jagdtiger (H)
- T-44-85M
- T44-100M
- Tiger II (H)
wz 111 1 -4 dostanie buffa ??
Golf nie zawsze jest dobry. Na is3 często rykoszetuje- wolę standardową i nie jest to tylko moje zdanie. W niektórych jest to konieczne bo ze zwykłego nie przebija. WN rośnie wraz z zadanym dmg, jak uszkodzenia są duże to i WN też większy. Nie ma co ignorować graczy w słabym kolorze bo czasami można się zdziwić.
czy mam odblokowanego mausa nie kupionego wejdzie vk to trzeba znowu zbierać przez mauschen?
czyli teraz aby juz skladac doswiadczenie na nowa dyche niemiecka wystarczy kupic vk 45.02 i smigac:D
Ciekawe, czy Tiger II H będzie jako premka. Jeśli tak to widzę istne rżnięcie z WT.
Kiedy model hd 110?
Wie ktoś może kiedy w końcu zainteresują się poważnie FV215B ? Nie dostał jeszcze ani modelu HD ani nie ma żadnej informacji odnośnie zamiany a miało być własnie w 9.17.1 … coś tam mówią ale to jest zwykłe gadanie od 2 lat czy więcej.. to mogli by mu dać już ten model HD..
Prawdopodobnie zostanie zastąpiony przez Super Conquerora.
To słyszałem, ale tym mowa już od roku czy dwóch, a efektów nie widać.
podmianki tego czołgu nie będzie czołg bez problemu daje rade z 10 tierami
i tak ps chcą byś czekał i grał by ten czołg wyszedł wiec nie czekaj graj i rób kolejna linie bo nie wyjdzie przez kolejne 5 lat
Ludzie zapominają że gold tez rykoszetuje!!! I to nie jest tak że jesteś słaby to walisz tylko z golda, na niektorych czołgach jak np E100 czy Type 5 Heavy na zwykłej ammo mało co zrobisz i praktycznie każdy od fioleta w dół jezdzi praktycznie na goldzie na tych czołgach. Są też tacy co jeżdżą na niej bo ich stać na to, bo mimo że jest ona dostępna za kredyty to i tak sa to kolosalne kwoty
Ej ej, a co z Panterą II?
podpinam się do pytania kolegi co z pantherą II ?
”Zmieniono parametry niektórych pojazdów – KLIK.”
dostanie działo 8,8 cm Kw.K. L/100, ale jak widać nie będzie modelu HD
Czy tylko według mnie te nowe minimapy są słabe??
Nie tylko wg Ciebie, jeszcze dla kilku % graczy, reszcie się podoba albo z czasem się przekonują.
każdy lubił perłowa rzekę ukryta wioskę a i tak ja wycofali
w WOT nie ma czegoś takiego jak „środowisko fair play” po prostu jesteś słaby walisz z golda
Jak ktoś jest słaby to mu nawet gold nie pomoże 😉
Zgadzam się, pół dnia waliłem z golda a wn8 z 24h nadal pomarańczowe. 😛
Wale często golda i z ostatnich 1000 bitw mam fioletowy wn, czyli to przez golda te staty a myślałem że jestem dobry.