Witajcie, dzielni obserwujący!
W kwestii T-44-85M, błędów w specyfikacji i „dziwnego” wyglądu modelu, wyszedł mały kwasik dzięki wypowiedzi Jurija Paszoloka.
Ale zacznijmy od ustalenia pewnych szczegółów:
- Т-44-85 to czołg VII tier, stworzony na podstawie pierwszego prototypu T-44.
- T-44-85M to obecnie testowany czołg na VIII tier, powstał na bazie drugiego prototypu T-44.
- T-44-122 to czołg, który obecnie dostali supertesterzy na serwerach RU. Jest czymś pomiędzy 1 a 2, takie ni to ni śmo i co więcej – model który zwyczajnie nie jest potrzebny, bo w drzewku rozwoju na VIII tier jest już seryjnie produkowana wersja T-44.
A teraz wróćmy do kwasu – Jurij zabrał głos na temat rozbieżności pomiędzy faktyczną, historyczną specyfikacją techniczną T-44 sugerując, że są to tylko sugestie dla działu balansu cyt. „wy tak na serio z historyczną adekwatnością w grze w której możecie rozwijać czołgi za zdobyte XP?”.
A co do „dziwnego wyglądu” to ze względu na planowane przenoszenie wszystkiego do HD, obecnie testowane pojazdy to tylko nowe pakiety danych (grubości i kąty pancerza, pena, dmg itp) rzucone na stary model SD T-44. Właściwy dedykowany model 3D dla pojazdów powstanie dopiero po testach, od razu w HD. Możemy tylko powiedzieć, że w praktyce wizualnie mocno się od siebie różnią.
Ź: FP Murazora
Zaraz, zaraz… T44-122 jest już w grze. Dostali go alfa testerzy gry. Raz w życiu go widziałem. Jest szansa ze będzie dostępny? I to jest dobry news dla mnie.
Szczególnie 59 paton i paton amerykańskiego
Haha, już go lubię. W końcu ktoś gotowy zarzucić pseudo historyczność w grze w której czołg można zniszczyć strzelając 7 razy we właz na rzecz balansu. Gj!
Jeśli chcesz mieć bardziej realne niszczenie czołgu to graj w War Thundera albo a AW
NIe wiem jak War Thunder, ale AW jest tylko minimalnie bardziej realistyczne w tej kwestii.
Nadal zniszczenie sprowadza się do wydojenia HP po wielokrotnym trafieniu co ma się jak pięść do nosa.
Fakt, włazy nie dają pełnego DMG więc jest to trochę lepsze niż WoT, ale to kosmetyka.
Nowa jakość w AW to balans 2.0, gdzie wszystkie pojazdy mają podobne HP, alfę i DPM, niezależnie od tieru.
Oczywiście te wyższe tiere nadal lepiej przebijają, krócej celują i mają lepsze pancerze, ale jest to ogromy krok naprzód w sprawie likwidacji sztucznego powercreep pomiędzy tierami.
Coś, o czym WoT może pomarzyć.
no to idz sobie gra w tego aw XD ja ******** jak cie to boli to po co czytasz w ogole artykuly z wota?