Zmiany na mapie Kopalnie – Blitz
Nowe „Kopalnie” zostały stworzone we współpracy z graczami mobilnej wersji World of Tanks. Poniżej znajdziecie krótki przegląd zmian, jakie zaszły na tej lokacji.
Najważniejsze zmiany:
- komentarze graczy nt. mapy „Kopalnie” zbierano już od wersji 3.1: każdy mógł sprawdzić prototypową wersję mapy w sali szkoleniowej i pozostawić feedback na forum,
- zrebalansowano czas dojazdu obu drużyn na wzgórze, jazda w kierunku centrum stała się prostsza oraz zyskała dodatkowe schronienia.
- bazę z trybu Supremacji przeniesiono do centrum miasta. Usytuowano ją bliżej wzgórza, tak, aby zbicie capa z góry było prawie niemożliwe. Możliwy jest częściowy ostrzał capa ze wschodniego „balkonu”, ale jest to dosyć problematyczne,
- zdobycie popularnej górki, tuż po starcie bitwy wciąż jest kluczowe: można podświecić nadjeżdżające pojazdy przeciwnika oraz zadać uszkodzenia co powolniejszym. Jednak góra już nie gwarantuje pełnej kontroli nad mapą, jak to było w wersji 3.2,
- w nowej odsłonie mapy, obszar latarni staje się otwartym terenem na resztę lokacji.
Porównanie minimap:
Porównanie mapy z wersji 3.2 i 3.3:
Bazę przeniesiono do miasta:
Zarówno obszar latarni morskiej, jak i wjazdu na górę zrebalansowano dla obu drużyn:
Ź: Blitz RU
Kliknij, aby powiększyć.