9.16 – ulepszenia dźwięku
Ulepszenia dźwięku:
- rozbudowano dźwięki kalibrów. Teraz na 8-10 poziomach bitew usłyszymy nie 3, a 5 różnych kalibrów,
- dodano nowy dźwięk dla czołgów z magazynkowym systemem ładowania. Od teraz, przy ponownym przeładowaniu działa będzie słyszalna ilość pocisków w magazynku, a także moment w którym pozostanie nam 1 pocisk. Ponadto usłyszymy powiadomienia o tym, że wystrzelono wszystkie pociski lub o nie wystarczającej liczbie pestek,
- przerobiono kryteria zmiany dźwięku po penetrującym trafieniu, zależnej od ilości zadanych uszkodzeń: 0–17% – niewielkie uszkodzenia, 18–35% – średnie uszkodzenia, ponad 35% – duże uszkodzenia,
- w pełni dopracowano dźwięki silników: dodano dźwięk uszkodzonego silnika („żółty moduł”). Teraz będą słyszalne „stuki”,
- dodano dźwięk powiadomienia o niemożliwości strzelania przy uszkodzonym dziale („czerwony moduł”),
- dodano indywidualne dźwięki dla każdego zniszczonego modułu,
- dopracowano dźwięki informujące nas o zmianie biegów, przyspieszeniu czy zmianie kierunku jazdy,
- poprawiono stronę wizualną odpowiedzialną za ustawienia dźwięku,
- dodano możliwość wyboru dźwięku „żarówki”. Są 2 warianty: dźwięk domyślny lub własny plik mp3,
- dodano dźwięki informujące o końcu bitwy; „zniszczono ostatni czołg w drużynie” i „koniec bitwy poprzez zdobycie bazy”,
- suwak „Interfejs i powiadomienia” podzielono na „Interfejs” i „Powiadomienia”,
- suwak „Głośność muzyki” podzielono na „Muzyka w bitwie” i „Muzyka w garażu”,
- stworzono nową „zapętloną” i niepowtarzającą się muzykę dla garażu premium,
- dopracowano opcję obniżania jakości dźwięku (Low Quality). Teraz jest ona dostępna dla wszystkich graczy, a dźwięk w niskiej jakości brzmi dużo lepiej niż kiedykolwiek wcześniej z tymi samymi wskaźnikami wydajności.
Zobacz także: