PS4 & X – efekty pogodowe

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

3 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Plum1973

Gram na konsoli Microsoft Xbox 360.
Ma ona 0,5 GB pamieci RAM i kartę graficzną ATI Radeon (GPU) z l8stopada 2005 roku oraz procesor IBM Power Pc także z 2005 roku.
Zdolni programisci ze Studia Day One (obecnie Wargaming Chicago-Baltimore) potrafią udowodnić że da się.
Kiedyś podobne magiczne sztuczki robili programisci na konsoli Sony Playstation 2 z 32MB pamieci RAM i procesorem 294MHz.
Potrafi wyczarować gry o niebywale pięknej grafice na tak skromnym i popularnym urzadzeniu.

Janmax07pl

Zapomniałeś kolego że silnik graficzny w wersji na pc był tworzony 6 lat temu i dla umożliwienia grania jak największej liczbie osób wymagania sprzętowe do tej pory są małe. Wersje na konsole są tworzone na nowym sprzęcie dla nowych konsol. Gdyby wersja na pc miała premierę niedawno też miałaby efekty o wiele lepsze jak i wymagania w porównaniu z tą która istnieje

AKI76PL

A podobno konsole są takie słabe, a efekty lepsze niż na PC 🙂